Is er een remake?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:07 schreef Royco1 het volgende:
Wat vinden we trouwens van de remake van Highlander?
 Tof.
 Tof.

er komt een remake ja.quote:

Ja en nee.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:11 schreef Capstan het volgende:
Batman, Highlander...er is hier toch zeker nog wel iemand die ook op de nieuwe Bond zit te wachten?

Whut. Dat klinkt wel vrij bizar eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Film zijn ze al tijden mee bezig, vraag me af of het nog van de grond komt.
Maar idd een game. Ook een game van Hitmonkey.
[..]
Deadpool is tof.
En grappig. En meelijwekkend. Hij wil een held zijn, maar dat lukt niet altijd even goed.
Hij is een kankerpatient die vrijwilligerde voor een onderzoek. Daar kreeg hij Wolverine zijn healingfactor ingespoten. Sindsdien heelt alles bij hem, maar ziet hij er wel extreem lelijk uit. Ook is hij gestoord geworden doordat de healingfactor in zijn hoofd alle tumorcellen afbreekt en die weer opgebouwd worden. Zoiets.
En nu kan hij zijn mond niet houden en weet hij dat hij een stripfiguur is. Hij praat met de lezer en in zichzelf, via zijn caption boxes.

Sean Connery die een Spanjaard speelt met een enorm Schots accent.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
er komt een remake ja.
Ik weet niet of ik het tof vind.
Connor kan voor mij alleen maar gespeeld worden door Christopher Lambert.
En verder vond ik de serie toch altijd al toffer.
Duncan
Wat een bazenserie was dat zeg

Heb je 1 bond gezien, heb je ze allemaal gezien.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:11 schreef Capstan het volgende:
Batman, Highlander...er is hier toch zeker nog wel iemand die ook op de nieuwe Bond zit te wachten?

Ik heb de oude niet eens allemaal gezien en de laatste 2 ook niet. Dus die wil ik eerst zien.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:11 schreef Capstan het volgende:

Goed, Quantum of Solace viel mij ook wat tegen door de montagestijl en de té overduidelijke Bourne-invloed, maar Craig was nog steeds geweldig.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja en nee.
Ik vond de laatste 2 super tegenvallen

Dat vind ik dus een kut Bondquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:14 schreef Capstan het volgende:
[..]
Goed, Quantum of Solace viel mij ook wat tegen door de montagestijl en de té overduidelijke Bourne-invloed, maar Craig was nog steeds geweldig.

Er is niet één Bond die het personage uit de boeken, zonder het letterlijk te zijn, zo dicht weet te naderen. We verschillen van meningquote:

Striptwisterquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:16 schreef twi het volgende:
Maar wat voor een soort spelletjes hadden jullie in je gedachten dan? Ik heb weinig zin om te gaan pim-pam-petten

"naked twister" lijkt me wel wat voor jouquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:16 schreef twi het volgende:
Maar wat voor een soort spelletjes hadden jullie in je gedachten dan? Ik heb weinig zin om te gaan pim-pam-petten

eens met deze manquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:17 schreef twi het volgende:
Mijn Bond is trouwens Pierce Brosnan, en niemand gaat beter worden.

Aha, de pratende paspop. Ook wij verschillen van meningquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:17 schreef twi het volgende:
Mijn Bond is trouwens Pierce Brosnan, en niemand gaat beter worden.

Alleen met jou toch?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:17 schreef kree het volgende:
[..]
"naked twister" lijkt me wel wat voor jou

De pot verwijt de ketelquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
Aha, de pratende paspop. Ook wij verschillen van mening

Is het ook. Paar jaar geleden was hij zo populair dat hij 3 series tegelijk had.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Whut. Dat klinkt wel vrij bizar eigenlijk.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |