Ik heb triviant en het spel van de lama'squote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Twwiiiiiiiiiiii
Ik dacht dat je het tegen Roy had.
Ik weet niet, ik heb niet zoveel spelletjes. Ik heb heroquest, triviant en Munchkin.
Ik heb een paar voor de xbox.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:24 schreef twi het volgende:
Ik wil m'n Xbox wel meenemen. Maar ik heb niet zoveel games. Ik ga geen bordspelletjes doen hoor.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:24 schreef twi het volgende:
Ik wil m'n Xbox wel meenemen. Maar ik heb niet zoveel games. Ik ga geen bordspelletjes doen hoor.
Wat zou je graag willen spelen?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb triviant en het spel van de lama's
quote:
Maakt mij niet zoveel uit.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Wat zou je graag willen spelen?
[..]
Tofquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het ook. Paar jaar geleden was hij zo populair dat hij 3 series tegelijk had.
En op alle covers stond.
Om je een idee te geven:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deadpool die de tegenstander slaat met zijn eigen levensbalk:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maakt mij niet zoveel uit.
Zolang ik maar win
Batman heeft al met Aliens (en Predator) gevochten.quote:
Mooi plaatje manquote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Batman heeft al met Aliens (en Predator) gevochten.
[ http://img332.imageshack.us/img332/8063/batalieney6.jpg (copy/paste deze link) ]
Alien en predator hebben het tijdens gevechten altijd netjes gehouden.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Batman heeft al met Aliens (en Predator) gevochten.
[ http://img332.imageshack.us/img332/8063/batalieney6.jpg (copy/paste deze link) ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*eens!!quote:
Kaneel, doe mij.quote:
quote:Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren van andere mensen, maar op de hosselkunsten van heloef die maken dat andere gebruikers sowieso al een achterstand hebbenals het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen) vergeleken met hosselkoning heloef.
Strippokerquote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:07 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat voor spelletjes gaan jullie spelen?
Hoi, was een stom grapje omdat spelletjes doen op een meet. En als jij komt, kunnen we allemaal Monopoly doen. Haha, grappig hè? Nee? Grappen uitleggen is nooit zo leukquote:
Er zijn hele boekwerken geschreven over het al dan niet gay zijn van Batman en Robin.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:50 schreef Murdera het volgende:
Ik vond batman altijd nogal gay.
Behlave batman from the future.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn hele boekwerken geschreven over het al dan niet gay zijn van Batman en Robin.
[ afbeelding ]
En hij is een detective.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
En wat kan hij nou helemaal? Het is gewoon een gespierde vent in een duur pak met duur speelgoed toch?
Gistermiddag is de loodgieter geweest en nu is het verholpenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |