Daar heb ik nou altijd zo'n hekel aan, aan mensen die het eerst hardop zeggen en vervolgens toch nog posten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:43 schreef twi het volgende:
[..]
Daar heb ik nou altijd zo'n hekel aan, aan mensen die alleen maar hoi of goedemorgen posten.

Terechte opmerkingen zijn terecht op meerdere communicatieniveau's.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar heb ik nou altijd zo'n hekel aan, aan mensen die het eerst hardop zeggen en vervolgens toch nog posten.

You're the best babe!!quote:

Moeten jullie niet neuken ofzo?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:44 schreef twi het volgende:
[..]
Terechte opmerkingen zijn terecht op meerdere communicatieniveau's.

Oh, is dat ding daarvoor?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moeten jullie niet neuken ofzo?
Jeweet wel, piemels en vagina's.

Dat Myra maagdelijk is, wil ik best geloven. Zij is lief en onschuldig en verlegen.quote:

Graagquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:47 schreef rival het volgende:
[..]
Bij lange na niet, maar heb dus wel een plafondlampje voor je

Daarom. Je kan mooie omgevingen een stuk dichterbij vinden.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:42 schreef rival het volgende:
[..]
diversiteit in natuur... allemaal op rij afstand van elkaar e.d.....
Het is er echt heel mooi..
Maarja, sowieso als je hier een beetje vandaan gaat is het overal mooi

Geen idee of Ez komt naar mn HWquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:01 schreef rival het volgende:
[..]
misschien dat ik die hier ergens af kan geven zodat jij em krijgt met je HW?.....

alles tussen hier en Adam is goed te doen....quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee of Ez komt naar mn HW
Flips ook geen idee, Steven komt wel maar die zit in Wormer

Kan jij dan Steven aanspreken of moet ik dat doen? Volgens mij is die namelijk al een paar dagen afwezig ook op FOK!, ik zag al dat Yvonne een hellup stief is kwijt topic had gemaaktquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:07 schreef rival het volgende:
[..]
alles tussen hier en Adam is goed te doen....

Ik ben er gewoon hoorquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan jij dan Steven aanspreken of moet ik dat doen? Volgens mij is die namelijk al een paar dagen afwezig ook op FOK!, ik zag al dat Yvonne een hellup stief is kwijt topic had gemaakt

Jij die iemand een homo noemde. Homo.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:16 schreef stevenmac26 het volgende:
Serieus ik heb een note omdat ik ene Breuls een homo noemde bij dat John Carter gebeuren in de bios
Wat is dat dan

Ik herkende je niet met je roze UIquote:

Bijdehandjes op?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij die iemand een homo noemde. Homo.

Nee, croissantje vanmorgen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bijdehandjes op?
Woehoe nog maar een half uurtje

Was ook sinds ik vrijdag onder Mono zijn account zat niet meer op FOK! tot vannachtquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik herkende je niet met je roze UI

Je hebt ontbijt opquote:

Yvonne was je al kwijt en allesquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was ook sinds ik vrijdag onder Mono zijn account zat niet meer op FOK! tot vannacht

WHAHAquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:16 schreef stevenmac26 het volgende:
Serieus ik heb een note omdat ik ene Breuls een homo noemde bij dat John Carter gebeuren in de bios
Wat is dat dan

Ik zag het bericht op fb jaquote:

!!!!
!!!! 

Blij dat je wel nog leeft!!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zag het bericht op fb ja
Maar ik zou zaterdag nog richting Amsterdam gaan maarja was in slaap gevallen bij ex tijdens film kijken toen we terug kwamen van de bios!!!!
En toen laatste trein gemist
Zondag hele dag met mijn ma pa weg en gisteren weer Amersfoort

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |