Ik denk dat dat laatste precies is waarom hij het niet hoefde.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:27 schreef Helpmefok het volgende:
Klopt hoor Typisch. Maar toch, als die gozer gewoon het 'harde werken' van Immers had met zijn voetbalsluwheid, had dat echt enorm veel druk gescheeld op Clasie en Ahmadi (Die daar trouwens totaal geen last van hadden).
Nee maar wat je zag met Guidetti en Bakkal is dat ze 'samen' nooit goed rendeerde. Waarom? Omdat de schakel van Clasie en Ahmadi naar Guidetti ontbrak. Bakkal had dat met 'vechtvoetbal' moeten doen, dan had Guidetti nog meer gescoord en mogelijkheden gehad.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk dat dat laatste precies is waarom hij het niet hoefde.![]()
Maar goed. Wie wordt de nieuwe captain als Vlaar vertrekt? Usain Schaken? Zou wel geniaal zijn.
Dit.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:30 schreef Caland het volgende:
Ik vond Bakkal echt dramatisch. Al stond hij er meestal wel in topwedstrijden.
Werd eerder enorm overschat.
True. Al heeft hij sinds de blessure van Guidetti wel de kar getrokken en hélé belangrijke doelpunten gemaakt.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:30 schreef Caland het volgende:
Ik vond Bakkal echt dramatisch. Al stond hij er meestal wel in topwedstrijden.
Werd eerder enorm overschat.
10 miljoen is voor Feyenoord begrippen nog steeds een fortuin.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Narsingh 6, links zou ik zo gauw niemand weten. Je had voor 10 miljoen klaar kunnen zijn.
Vond ik niet. Hobbelde leuk mee, meer niet. Over die belangrijke goals heb je dan wel weer gelijk.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
True. Al heeft hij sinds de blessure van Guidetti wel de kar getrokken en hélé belangrijke doelpunten gemaakt.
Ja dat hoef je mij niet te vertellen pik. Maar er zijn hier zelfs mensen die zeggen dat we Vlaar niet moeten verkopenquote:Op maandag 16 juli 2012 14:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
10 miljoen is voor Feyenoord begrippen nog steeds een fortuin.
quote:Het vertrek van Feyenoord-aanvoerder Ron Vlaar naar Aston Villa lijkt aanstaande. Technisch directeur Martin van Geel liet aan RTV Rijnmond weten dat de centrale verdediger graag de overstap maakt naar de Engelse club. 'Ron was gisteren in Birmingham en hij wil zijn carrière daar voortzetten.'
Van Geel probeerde overigens tevergeefs om het tot de zomer van 2014 lopende contract van Vlaar te verlengen. 'Vorige week hebben wij met Ron gepraat om zijn contract open te breken, maar dat was voor hem geen optie,' vervolgt de technische beleidsbepaler van de Rotterdammers.
In de verbintenis van Vlaar staat dat hij voor een gelimiteerde transfersom mag vertrekken bij Feyenoord. 'Over de hoogte van dat bedrag doen wij geen uitspraken, maar het gaat uiteraard wel om miljoenen. Mocht het rond komen, dan zullen wij in eerste instantie niet op zoek gaan naar een vervanger.'
Feyenoord hoopt later deze week wel Omar Elabdellaoui te mogen begroeten in De Kuip. De Noorse middenvelder wordt voor één seizoen gehuurd van Manchester City. Het is nog niet bekend of de landgenoot van de kersverse aanwinst Harmeet Singh in de helikopter zal plaatsnemen tijdens de traditionele Open Dag.
quote:Op maandag 16 juli 2012 14:34 schreef ace_eleven het volgende:
Ik wil die 9.3-10 mln ook graag geloven trouwens, maar MvG klonk in zijn interview niet zo enthousiast, hetgeen mij toch ernstig doet twijfelen of dit erg waarheidsgetrouw is
Vlaar altijd verkopen voor dergelijke bedragen. Wordt niet beter en na zo'n EK is dit het meeste wat je ervoor kunt vangen.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja dat hoef je mij niet te vertellen pik. Maar er zijn hier zelfs mensen die zeggen dat we Vlaar niet moeten verkopen. Dat terwijl we 30 miljoen dragende schuld hebben en het vertrek van Vlaar Feijenoord alleen maar beter maakt
quote:Op maandag 16 juli 2012 14:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
Geel is NOOIT enthousiast. Die man zie je letterlijk nooit lachen. Kei-har-de zakenman, voor wie mijn respect dagelijks groeit
In principe zitten we rond de 28 ofzo als ik goed gerekend heb. Met een miljoen of 6 voor Vlaar en eventueel doorkomen van vCL ronde 3 kunnen we dat terugbrengen naar 15 (!) miljoenquote:Op maandag 16 juli 2012 14:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vlaar altijd verkopen voor dergelijke bedragen. Wordt niet beter en na zo'n EK is dit het meeste wat je ervoor kunt vangen.
30 miljoen? Dacht dat het ondertussen al gehalveerd was naar een 20 miljoen oid?
De best functionerende middenvelders ja. Dat maakt ze nog niet de beste middenvelders.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bakkal is inderdaad het levende voorbeeld van hoe goed Clasie en Ahmadi zijn. Dat ze, ONDANKS de luie voetballer Bakkal die geen meter te viel liep waardoor HEEL VEEL DRUK op de achterste speler in de driehoek (Clasie en Ahmadi), VOORTREFFELIJK wisten te voetballen.
Met recht de beste middenvelders van afgelopen seizoen.
Neeheee. Vlaar gaat echt niet voor 10 miljoen weg ofzo, er zit een gelimiteerde transfersom in zijn contract, dat is dus nooit geen 10 miljoen. Eerder 5. En heeft AZ eigenlijk nog 50% rechten, of was dat bij het vorige contract?quote:Op maandag 16 juli 2012 14:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
In principe zitten we rond de 28 ofzo als ik goed gerekend heb. Met een miljoen of 6 voor Vlaar en eventueel doorkomen van vCL ronde 3 kunnen we dat terugbrengen naar 15 (!) miljoen
De tering, wat een lading stront.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
De best functionerende middenvelders ja. Dat maakt ze nog niet de beste middenvelders.
Maar precies, dat zo'n luie voetballer als Bakkal zo belangrijk was voor dit Feyenoord zegt toch genoeg.
En ja, liever Vlaar dan BMI, heb ik niet zoveel over te zeggen.
Die Schenkenveld ken ik niet goed. Daar ken ik niks over zeggen. Maar de Vrij maakt imo te veel fouten, hij heeft de potentie. Maar ik vind het een RB terwijl hij in het Centrum wil. Imo een fout die hij zelf maakt. Waardoor ik eerder Vlaar zou willen ja.
En zoals ik trouwens al zeg. Ik zie het in Clasie echt wel, maar die jongen komt van Excelsior, en heeft op inzet Feyenoord bij de hand gepakt. Nu spelers als Bakkal en El Ahmadi en Guidetti weg zijn, moet ik nog maar eens zien of hij dit weer doet.
(wat ik dus niet uitsluit, maar ik zie het niet zo snel gebeuren nee)
Ik zie het als collectief succes, en jij als individueel succes. Feyenoord is waar verzwakt nu El Ahmadi+Bakkal+ evt Vlaar vertrekken.
De spelers die overblijven zie ik niet het elftal opnieuw dragen. Waar ze vorig jaar konden meeliften met het succes.
Dat zegt enkel dat onze spits geblesseerd was en Bakkal een schaduwspitsrol vervulde. Niets meer, niets minder.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
De best functionerende middenvelders ja. Dat maakt ze nog niet de beste middenvelders.
Maar precies, dat zo'n luie voetballer als Bakkal zo belangrijk was voor dit Feyenoord zegt toch genoeg.
Wát? VRIJ veel fouten? Je moet echt meer Feijenoord gaan kijken.quote:En ja, liever Vlaar dan BMI, heb ik niet zoveel over te zeggen.
Die Schenkenveld ken ik niet goed. Daar ken ik niks over zeggen. Maar de Vrij maakt imo te veel fouten, hij heeft de potentie.
Vrij een RB? Het wordt steeds grappiger.quote:Maar ik vind het een RB terwijl hij in het Centrum wil. Imo een fout die hij zelf maakt. Waardoor ik eerder Vlaar zou willen ja.
Ik wel. En ik had vorig jaar vrijwel alles goed qua voorspellingen.quote:En zoals ik trouwens al zeg. Ik zie het in Clasie echt wel, maar die jongen komt van Excelsior, en heeft op inzet Feyenoord bij de hand gepakt. Nu spelers als Bakkal en El Ahmadi en Guidetti weg zijn, moet ik nog maar eens zien of hij dit weer doet.
Zijn nog genoeg jongens die dragende spelers (kunnen) zijn.quote:Ik zie het als collectief succes, en jij als individueel succes. Feyenoord is waar verzwakt nu El Ahmadi+Bakkal+ evt Vlaar vertrekken.
De spelers die overblijven zie ik niet het elftal opnieuw dragen. Waar ze vorig jaar konden meeliften met het succes.
Er staat ook 6 miljoen pik. En AZ heeft geen rechten meer, is afgekocht door Bosz.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Neeheee. Vlaar gaat echt niet voor 10 miljoen weg ofzo, er zit een gelimiteerde transfersom in zijn contract, dat is dus nooit geen 10 miljoen. Eerder 5. En heeft AZ eigenlijk nog 50% rechten, of was dat bij het vorige contract?
Ga ik er compleet serieus in, laat je me kankerhard lachen met een opmerking die veel en véél duidelijker zegt dan wat ik beargumenteerquote:
Dat is toch geen operationele schuld?quote:Op maandag 16 juli 2012 14:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Er staat ook 6 miljoen pik. En AZ heeft geen rechten meer, is afgekocht door Bosz.
6 miljoen voor Vlaar + 6 miljoen voor doorkomen vCL3 (ik heb die berekening van EL-recettes al miljoenen keren gepost) == 12 miljoen. 28 - 12 is 16. Dit boekjaar 7.5 ton operationele winst en nog de transfer Van Persie die ongeveer 2 miljoen gaat opleveren voor ons.
Kom je dus op 15 miljoen operationele schuld uit.
Dat zegt dat het met dat niveau wel meevalt.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zegt enkel dat onze spits geblesseerd was en Bakkal een schaduwspitsrol vervulde. Niets meer, niets minder.
Mehhh, als hij naar PSV moet, dan wil ik heb op RB. Daar wil ik dan toch bij blijven.quote:[quote]
Vrij een RB? Het wordt steeds grappiger.
HGoed, Ari. Ik ga je volgen komend seizoenquote:Ik wel. En ik had vorig jaar vrijwel alles goed qua voorspellingen.Ze noemen me ook wel "Het Orakel uit Rotterdam". Maar jij mag Ari zeggen.
Ik zie ze niet. (Clasie uitz.)quote:Zijn nog genoeg jongens die dragende spelers (kunnen) zijn.
Mulder vervulde al een erg coachende rol bij Feijenoord richting de verdediging. De Vrij zie ik als nieuwe leider in de verdediging. Zit nu eigenlijk op 't niveau waar Vlaar jaren zat: een 'net-niet leider'. Hoop dan ook dat de vriendin van De Vrij gauw vreemdgaat, zodat hij dezelfde groei kan maken.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik zie ze niet. (Clasie uitz.)
Zal het doorgeven.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mulder vervulde al een erg coachende rol bij Feijenoord richting de verdediging. De Vrij zie ik als nieuwe leider in de verdediging. Zit nu eigenlijk op 't niveau waar Vlaar jaren zat: een 'net-niet leider'. Hoop dan ook dat de vriendin van De Vrij gauw vreemdgaat, zodat hij dezelfde groei kan maken.
Stefan gaat een liedje zingen hi-ha-ho! Stefan gaat een liedje zingen hi-ha-ho!
Op het middenveld Clasie, was Ahmadi. In de aanval hebben we geen leider waar dat vroeger Guidetti was, dat klopt, daar missen we een gozert met grote cojones.
Toekomstige VC van Nederland.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:48 schreef Caland het volgende:
Als je De Vrij als rechtsback ziet zie je wel meer niet. Sterker nog, dan ben je gewoon stekeblind.
Of je snapt er niets van, of je kijkt te weinig potten van Feyenoord en probeert desondanks toch mee te praten.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
En ja, liever Vlaar dan BMI, heb ik niet zoveel over te zeggen.
Die Schenkenveld ken ik niet goed. Daar ken ik niks over zeggen. Maar de Vrij maakt imo te veel fouten, hij heeft de potentie. Maar ik vind het een RB terwijl hij in het Centrum wil. Imo een fout die hij zelf maakt. Waardoor ik eerder Vlaar zou willen ja.
En zoals ik trouwens al zeg. Ik zie het in Clasie echt wel, maar die jongen komt van Excelsior, en heeft op inzet Feyenoord bij de hand gepakt. Nu spelers als Bakkal en El Ahmadi en Guidetti weg zijn, moet ik nog maar eens zien of hij dit weer doet.
Ik zie het als collectief succes, en jij als individueel succes. Feyenoord is waar verzwakt nu El Ahmadi+Bakkal+ evt Vlaar vertrekken.
Je kunt overal wel een spook inzien Caland, maar het zijn net zo goed de kleuren van Feyenoord als je het jasje erbij pakt.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:52 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie wit-rood-witte combinatie weer van de technische staf.
Is gissen. Ikzelf zit na uitvoerige berekening tussen de 26 (positiefste) en 31 (negatiefste) miljoen. 27.4 is het realistischte.quote:
Je kan ook overal iets achter zoeken he pikquote:Op maandag 16 juli 2012 14:52 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie wit-rood-witte combinatie weer van de technische staf.
Ga je me nu heel de dag lopen napraten of hoe zit 't? Ben 't nu al meer dan beu.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je kan ook overal iets achter zoeken he pik
Doe ik ook.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je kan ook overal iets achter zoeken he pik
Die van Amstel bedoel je?quote:Op maandag 16 juli 2012 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe ik ook.
Stoor me ook al jarenlang aan het Maasgebouw met die wit-rood-witte reclame.
Ik swaffel je kanis dicht. Dan doe ik al het praten voor je terwijl jij met een gag in je mond rondloopt.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga je me nu heel de dag lopen napraten of hoe zit 't? Ben 't nu al meer dan beu.
Ja.quote:
Bitch please, genoeg gespeeld. Pak jij nu maar weer dat zakdoekje vast dat uit m'n kontzak hangt. Weet je gelijk weer hoe de verhoudingen liggen.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik swaffel je kanis dicht. Dan doe ik al het praten voor je terwijl jij met een gag in je mond rondloopt.
quote:Op maandag 16 juli 2012 14:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bitch please, genoeg gespeeld. Pak jij nu maar weer dat zakdoekje vast dat uit m'n kontzak hangt. Weet je gelijk weer hoe de verhoudingen liggen.
quote:
Flauw...je pikt gewoon dezelfde grap man.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Zolang jij mijn linkerzak blijft beethouden, bitch
[ afbeelding ]
Als jij dan even zwart licht uitvindt is dit probleem meteen opgelost.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:58 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier zie je het niet op, maar rechts daarvan staat De Kuip in wit licht geloof ik. Al is daar in oranje eten en drinken voor geplakt. Maar het hoort niet.
De ":')" Was meer vanwege "Amstel". Dat hoort überhaupt al niet op De Kuip, en dan neuken ze nog eens extra hard onze anus open door er de clubkleuren van dat pauperzooitje uit Amsterdam op te knallen.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:58 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier zie je het niet op, maar rechts daarvan staat De Kuip in wit licht geloof ik. Al is daar in oranje eten en drinken voor geplakt. Maar het hoort niet.
U sure? Die grap maakte ik 2 dagen geleden al over jou. Ik wil het je bewijzen, moet ik ff de search gebruikenquote:Op maandag 16 juli 2012 14:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Flauw...je pikt gewoon dezelfde grap man.
2 dagen geleden was ik er niet eens pik. Badum tsssquote:Op maandag 16 juli 2012 15:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
U sure? Die grap maakte ik 2 dagen geleden al over jou. Ik wil het je bewijzen, moet ik ff de search gebruiken
Ik kan dit bevestigen.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
U sure? Die grap maakte ik 2 dagen geleden al over jou. Ik wil het je bewijzen, moet ik ff de search gebruiken
quote:Op maandag 16 juli 2012 15:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
2 dagen geleden was ik er niet eens pik. Badum tsss
BAHAHAHAHAMMMMMMMM LAWYERED (behalve dat het gisteren was)quote:Op zondag 15 juli 2012 13:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Happel als rechterhand en Kapo als houder van mijn broekzak
Jawel, opgevallen wel maar dan in negatieve zin, die wedstrijd uit tegen Vitesse waarin ze voor stonden!quote:Op maandag 16 juli 2012 13:19 schreef PIETR het volgende:
[..]
Kan me een wedstrijd herinneren uit tegen ADO. En thuis tegen Groningen. Toen was hij echt heel matig. Hopenlijk heeft ie stappen gemaakt bij Excelsior. Is me, buiten zijn kopdoelpunten, niet echt opgevallen daar ..
Excelsior heb je 't nu over? Dat was gewoon héél ongelukkig door hun rechtsback, waardoor hij wel een penalty MOEST forceren.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:04 schreef Luni het volgende:
[..]
Jawel, opgevallen wel maar dan in negatieve zin, die wedstrijd uit tegen Vitesse waarin ze voor stonden!
Dit stond in het AD-artikel. En dat was ook zo, speelde zeer goed.quote:Excelsior had de zaken verdedigend goed op orde. Bart Schenkeveld leidde de achterste linie bekwaam. Aanvallende zorgde de slimme Luigi Bruins samen met de beweeglijke Roland Alberg voor de creatieve impulsen.
Dat was best lullig ja. Speelde geweldig maar maakte zulke domme fouten toen. Heeft hij alleen maar van geleerd.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:04 schreef Luni het volgende:
[..]
Jawel, opgevallen wel maar dan in negatieve zin, die wedstrijd uit tegen Vitesse waarin ze voor stonden!
Ik heb heel die grap nooit gezien man.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
BAHAHAHAHAMMMMMMMM LAWYERED (behalve dat het gisteren was)
GRAPPENDIEF
Godverdomme Kap, dit is het Feijenoordtopic. Kunnen we niet gewoon héél erg op elkaar lijken qua humor?quote:Op maandag 16 juli 2012 15:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb heel die grap nooit gezien man.
Los daarvan maak ik die grap al meer dan een jaar in de SC en is het fenomeen niet door jou uitgevonden, dus ik vraag me af waar jij het alleenrecht op die grap vandaan denkt te halen?
Mulder lijkt blij te zijn dat hij weggaat.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:26 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[ afbeelding ]
Met Vlaar (Bovenste rij rechts naast keepers)
[ afbeelding ]
Zonder Vlaar.
quote:Op maandag 16 juli 2012 15:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mulder lijkt blij te zijn dat hij weggaat.
[..]
Het is maar goed dat ze een wit overhemd dragen.quote:
[..]
Martins Indi ook met zijn big smile op de 2equote:Op maandag 16 juli 2012 15:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
En BMI heeft ook door dat hij zonder Vlaar meer kans op een basisplek heeft.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
We kunnen nu dus wel concluderen dat Vlaar de rotte appel binnen de spelersgroep was.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Martins Indi ook met zijn big smile op de 2e
Heeft ook al de trainer eruit gesodemieterdquote:Op maandag 16 juli 2012 15:39 schreef Caland het volgende:
[..]
We kunnen nu dus wel concluderen dat Vlaar de rotte appel binnen de spelersgroep was.
En dat was goffedomme onze beste trainer ooit. Het enige wat Vlaar nu kan is ons gratis seizoenskaarten geven.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heeft ook al de trainer eruit gesodemieterdWat een klerelijer
Klopt man. Die gozert heeft trouwens ook nog eens zijn wijf verlorenquote:Op maandag 16 juli 2012 15:45 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En dat was goffedomme onze beste trainer ooit. Het enige wat Vlaar nu kan is ons gratis seizoenskaarten geven.
quote:Op maandag 16 juli 2012 15:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt man. Die gozert heeft trouwens ook nog eens zijn wijf verloren. Ik heb 3000 euro
en schulden
.
Welnee gek, dat is onzin. Hoe kom je daar nouw eer bijquote:Op maandag 16 juli 2012 15:57 schreef Maastoren het volgende:
De VvF moeten toch binnenkort de 30 (?) mln hebben binnengehaald. Voor welke datum was dat? Anders gaat de hele deal niet door?
Er moet toch een bepaald bedrag binnen worden gehaald om een percentage van de aandelen te kunnen kopen?quote:Op maandag 16 juli 2012 16:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Welnee gek, dat is onzin. Hoe kom je daar nouw eer bij
Dat was een 1 april grap.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:09 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Er moet toch een bepaald bedrag binnen worden gehaald om een percentage van de aandelen te kunnen kopen?
Nee. De VvF verwacht tegen september 30 miljoen te hebben binnen gehaald.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:09 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Er moet toch een bepaald bedrag binnen worden gehaald om een percentage van de aandelen te kunnen kopen?
Nee. VvF Verwacht enkel september 30 miljoen opgehaald teh ebbenquote:Op maandag 16 juli 2012 16:09 schreef Maastoren het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 juli 2012 16:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee. De VvF verwacht tegen september 30 miljoen te hebben binnen gehaald.
quote:Op maandag 16 juli 2012 16:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee. De VvF verwacht tegen september 30 miljoen te hebben binnen gehaald.
okquote:Op maandag 16 juli 2012 16:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee. VvF Verwacht enkel september 30 miljoen opgehaald teh ebben
twitter:Mkrabby twitterde op maandag 16-07-2012 om 16:31:06Transfersom Vlaar zou zo'n 4 miljoen euro gaan bedragen, 25 % gaat naar de aandeelhouders van Talent Pool II, AZ krijgt niks #Feyenoord reageer retweet
en 0 naar een nieuwe spits.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:36 schreef Caland het volgende:
Ik heb er even een zeer gecompliceerd berekening op los gelaten, maar we houden er dus zo'n 3 miljoen aan over. Zal er wel 1,5 miljoen gereserveerd worden voor dat lenteakkoord en 1,5 miljoen in de schuld?
Van Geel legt het vrij helder uit in dat filmpje wat eerder vandaag is gepost.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:39 schreef satecl het volgende:
3 miljoen voor je aanvoerder met een 2 jarig contract.
Ik zit nog op kantoor, dus heb die nog niet gezien.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:41 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Van Geel legt het vrij helder uit in dat filmpje wat eerder vandaag is gepost.
Ik vind een clausule van 4 mln wel magertjes. Als je ziet dat Fer en Wijnaldum voor 5 miljoen worden verkocht met een 1-jarig contract....quote:Op maandag 16 juli 2012 16:41 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Van Geel legt het vrij helder uit in dat filmpje wat eerder vandaag is gepost.
Je moet ook kijken naar het moment dat dat contract werd getekend, zag er toen echt allemaal vrij uitzichtloos uit. Als hij zijn contract niet had verlengd was hij nu gratis de deur uit.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:43 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik vind een clausule van 4 mln wel magertjes. Als je ziet dat Fer en Wijnaldum voor 5 miljoen worden verkocht met een 1-jarig contract....
Dat is zeker waar. Ben bang dat De Vrij ook een soortgelijke deal heeft gemaakt.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:44 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Je moet ook kijken naar het moment dat dat contract werd getekend, zag er toen echt allemaal vrij uitzichtloos uit. Als hij zijn contract niet had verlengd was hij nu gratis die deur uit.
weet je toch vooruit ? Feyenoord zit slecht in de financien en moet alle zeilen bijzetten om niet failliet te gaan.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:39 schreef Maastoren het volgende:
[..]
en 0 naar een nieuwe spits.
Het wordt weer helemaal niks komend seizoen. Je hele basiself is verkracht en leeggekocht. Geen scorend vermogend, weinig tot geen ervaren speler in elke linie. Europa kan je ook wel schriftelijk afdoen. Weer geen leuke Europese trip(jes)![]()
Zou kunnen, Van Geel zegt iig dat het erg uitzonderlijk is dat iemand dat bij Feyenoord heeft.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:47 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Ben bang dat De Vrij ook een soortgelijke deal heeft gemaakt.
Nou we zijn wel op de goede weg lijkt mij. Er worden spelers verkocht, Categorie 2 etc. Het lijkt mij dat je toch wel wil voortborduren op het succes van vorig seizoen. Met de huidige selectie lijkt het een incident en moet je je richten op de play-offs.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:47 schreef macca728 het volgende:
[..]
weet je toch vooruit ? Feyenoord zit slecht in de financien en moet alle zeilen bijzetten om niet failliet te gaan.
Tegen het uitgavebudget van Ajax, PSV , Twente, Vitesse kunnen we voorlopig toch niet op.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:51 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Nou we zijn wel op de goede weg lijkt mij. Er worden spelers verkocht, Categorie 2 etc. Het lijkt mij dat je toch wel wil voortborduren op het succes van vorig seizoen. Met de huidige selectie lijkt het een incident en moet je je richten op de play-offs.
Klopt. Maar de top 4 wordt dit seizoen gewoon niet realistisch. Ik ben eigenlijk al tevreden met een 5e plaats. En dat is toch wel vreemd na een seizoen als 2011/2012. En over de CL hou ik me mond maar.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Tegen het uitgavebudget van Ajax, PSV , Twente, Vitesse kunnen we voorlopig toch niet op.
Dus moet Feyenoord creatief zijn en ik vind dat tot nu toe goed gelukt.
Ik vind het nog een beetje lastig inschatten waar we precies staan maar ik schat op dit moment PSV, Ajax en Twente iig hoger in en ik denk dat we gaan strijden voor plek 4/5 met Vitesse, Az en misschien nog wel een ploeg.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:01 schreef satecl het volgende:
[..]
Klopt. Maar de top 4 wordt dit seizoen gewoon niet realistisch. Ik ben eigenlijk al tevreden met een 5e plaats. En dat is toch wel vreemd na een seizoen als 2011/2012. En over de CL hou ik me mond maar.
Het is maar afwachten hoe al die aankopen het gaan doen. Eigenlijk vind ik alleen Vormer en Janmaat versterkingen. De rest moet het maar laten zien.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Tegen het uitgavebudget van Ajax, PSV , Twente, Vitesse kunnen we voorlopig toch niet op.
Dus moet Feyenoord creatief zijn en ik vind dat tot nu toe goed gelukt.
Natuurlijk is het afwachten dat is met elke transfer, maar gezien de mogelijkheden vind ik het wel logische versterkingen.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:07 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Het is maar afwachten hoe al die aankopen het gaan doen. Eigenlijk vind ik alleen Vormer en Janmaat versterkingen. De rest moet het maar laten zien.
Ja maar als je terugvalt in cat 1 heb je grote problemen.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:51 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Nou we zijn wel op de goede weg lijkt mij. Er worden spelers verkocht, Categorie 2 etc. Het lijkt mij dat je toch wel wil voortborduren op het succes van vorig seizoen. Met de huidige selectie lijkt het een incident en moet je je richten op de play-offs.
Mwa, Goossens had bij nec volgens mij geen basisplaats, Vormer en Janmaat lijken goede aankopen te zijn. Immers heb ik mijn twijfels over, Singh is moeilijk te zeggen en Te Vrede tsjaquote:Op maandag 16 juli 2012 17:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Natuurlijk is het afwachten dat is met elke transfer, maar gezien de mogelijkheden vind ik het wel logische versterkingen.
Als je weer terugvalt in categorie 1 ben je je licentie kwijt dus dat mag absoluut niet gebeur. Vlaar is wel te vervangen mits je kan investeren. En dat kunnen wij nou helaas niet.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:09 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja maar als je terugvalt in cat 1 heb je grote problemen.
Vlaar kan je nog wel vervangen alleen je mist veel ervaring.
Ik zou niet weten welke spelers je anders had moeten halen met het budget wat Feyenoord heeft.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:10 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Mwa, Goossens had bij nec volgens mij geen basisplaats, Vormer en Janmaat lijken goede aankopen te zijn. Immers heb ik mijn twijfels over, Singh is moeilijk te zeggen en Te Vrede tsja
Ik zou het ook niet weten. Maar als je iets te besteden hebt en je betaalt 9 ton voor Lex Immers...Weet nou niet of dat zou verstandig is. Laten we hopen dat ik er gigantisch naast zit.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:12 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten welke spelers je anders had moeten halen met het budget wat Feyenoord heeft.
quote:Op maandag 16 juli 2012 17:14 schreef Caland het volgende:
Tot nu toe vind ik eigenlijk elke aankoop logisch. Zo'n Janmaat en Vormer hebben zich bewezen in de eredivisie en pik je gratis op. Alleen zo'n Singh had van mij niet gehoeven als je naar de selectie kijkt, maar blijkbaar is er veel vertrouwen in hem binnen ons geweldige scoutingapparaat.
Volgens mij heb ik het hier al vaker gezegd maar ik vind die transfer best logisch.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:14 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten. Maar als je iets te besteden hebt en je betaalt 9 ton voor Lex Immers...Weet nou niet of dat zou verstandig is. Laten we hopen dat ik er gigantisch naast zit.
Schijnt mee te vallen.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:19 schreef satecl het volgende:
Hoe doet die Te Vrede het eigenlijk in de voorbereiding? Is ie echt zo slecht?
Koeman was in de wedstrijd tegen Barendrecht boos op hem omdat hij keer op keer verkeerd gepositioneerd stond voor de goal.quote:
Ja? Maar alsnog is er nog geen zinnig woord over te zeggen, ik wil die gozert eerst in de eredivisie zien spelen voordat ik een mening over hem heb. Zelfde met Singh overigens.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:30 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Koeman was in de wedstrijd tegen Barendrecht boos op hem omdat hij keer op keer verkeerd gepositioneerd stond voor de goal.
Nou ja, dat is een buitenkansje die Singh, en ze hopen ook Leerdam te lozen en we zijn El Ahmadi kwijt (en de selectie moet breder dan vorig jaar).quote:Op maandag 16 juli 2012 17:14 schreef Caland het volgende:
Tot nu toe vind ik eigenlijk elke aankoop logisch. Zo'n Janmaat en Vormer hebben zich bewezen in de eredivisie en pik je gratis op. Alleen zo'n Singh had van mij niet gehoeven als je naar de selectie kijkt, maar blijkbaar is er veel vertrouwen in hem binnen ons geweldige scoutingapparaat.
Over die spits. Ik denk toch dat van Geel stiekem verwacht dat geen enkele club het aan durft met Guidetti, en dat ie dus toch nog terugkomt, net voor het sluiten van de transfermarkt ..quote:Op maandag 16 juli 2012 17:44 schreef Caland het volgende:
Fernandez in plaats van Schaken. En ik verwacht nog wel een spits zo ongeveer midden/eind augustus.
[ afbeelding ]
Bless.
Ik zeg niet dat ik er voorstander van ben, ik zeg dat ik denk dat ze dat van plan zijn als er geen spits bijkomt.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:44 schreef PIETR het volgende:
Immers is toch geen spits man, pure armoede als we het met hem moeten doen.
Hij heeft inmiddels een jas heb ik vernomen in de wandelgangen. En zijn vriendin is gestopt met blowen.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:49 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik er voorstander van ben, ik zeg dat ik denk dat ze dat van plan zijn als er geen spits bijkomt.
Maar dat met Guidetti, tja, het is wel doodstil, weet iemand hoe het met hem is?
Twittert ze nog wel?quote:Op maandag 16 juli 2012 17:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft inmiddels een jas heb ik vernomen in de wandelgangen. En zijn vriendin is gestopt met blowen.
Helaas niet.quote:
twitter:Kellyimmers twitterde op zondag 15-07-2012 om 07:40:35Nu weer lekker in bed met me man en me Tutje ze is zo,n bikkel geen eens huilen.. En Me pikkie slaapt nog lekker.. reageer retweet
twitter:Kellyimmers twitterde op zondag 15-07-2012 om 07:38:35Pff lekker wakker worden zo Tutje staat naast me bed,zegt mamie en hoppa spuugd zo alles onder ,dunne waterpoep luier,in bad schoon geschobd reageer retweet
Is dat getypt door een Chimpansee?quote:Op maandag 16 juli 2012 17:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Helaas niet.
Maar hey, we hebben nu Kelly. Die de hele dag ongelofelijk interessante dingen te melden heeft.twitter:Kellyimmers twitterde op zondag 15-07-2012 om 07:40:35Nu weer lekker in bed met me man en me Tutje ze is zo,n bikkel geen eens huilen.. En Me pikkie slaapt nog lekker.. reageer retweet
twitter:Kellyimmers twitterde op zondag 15-07-2012 om 07:38:35Pff lekker wakker worden zo Tutje staat naast me bed,zegt mamie en hoppa spuugd zo alles onder ,dunne waterpoep luier,in bad schoon geschobd reageer retweet
Dat wijf is echt te kankerdom voor woordenquote:Op maandag 16 juli 2012 17:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Helaas niet.
Maar hey, we hebben nu Kelly. Die de hele dag ongelofelijk interessante dingen te melden heeft.twitter:Kellyimmers twitterde op zondag 15-07-2012 om 07:40:35Nu weer lekker in bed met me man en me Tutje ze is zo,n bikkel geen eens huilen.. En Me pikkie slaapt nog lekker.. reageer retweet
Ze zal wel heel lief zijn en heel lekker kunnen koken ofzo.quote:
Niks aan de hand, zolang ze maar slikt.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat wijf is echt te kankerdom voor woorden
Gun hem zijn transfer wel. Hij is tenminste nooit weggelopen voor zijn verantwoordelijkheden of liep te klagen in de media zoals Cabral en zo.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:01 schreef Muto het volgende:
Vier miljoen is weinig. Maar hé, hij had wel het lef om bij te tekenen.
Nou dat doet ze zeker wel aan die 4 vetrollen te zien.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Niks aan de hand, zolang ze maar slikt.
Dit.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:16 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Gun hem zijn transfer wel. Hij is tenminste nooit weggelopen voor zijn verantwoordelijkheden of liep te klagen in de media zoals Cabral en zo.
http://www.lunaticnews.nl/nieuws/foute-kleurencombinatie/quote:Foute kleurencombinatie
Vandaag trainde Feyenoord met Ron Vlaar (wellicht voor het laatst) om vervolgens in De Kuip de traditionele elftalfoto te maken. Eentje met en eentje zonder Ron Vlaar…
Vervolgens gingen de spelers en technische staf met de spelersbus richting de Kruiskade. Daar werden de mannen bij Oger in een nieuw jasje gestoken. Aangezien Feyenoord de komende drie seizoenen door Oger wordt gekleed verzoeken wij vriendelijk doch dringend voortaan rekening te houden met de afstemming ‘kleur overhemd – kleur stropdas’.
De kleurencombinatie die nu is gekozen doet ons te veel denken aan een rode streep in een inlegkruisje waarin de club uit ‘Neerlands grootste poel des verderfs’ in rondloopt.
Na de ‘foute’ sjaal, wederom een ondoordacht hersenspinsel. Bij Feyenoord leren ze het ook nooit…
Jij kan dat beter.quote:
De Vrij is tweede aanvoerder. Maar wellicht dat Vormer het wordt.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar nu Vlaar weggaat zal De Vrij aanvoerder worden, of toch Clasie? Zijn allebei niet echte leiders, Mulder heeft ook al wel eens met de band rondgelopen, al zal die het wel niet worden.
Lekker boeiendquote:Op maandag 16 juli 2012 18:31 schreef Caland het volgende:
[..]
http://www.lunaticnews.nl/nieuws/foute-kleurencombinatie/
Dit zegt hij zodat hij een sterkere onderhandelingspositie heeft. Zo van ''ja je moet met veel geld komen om mij hier weg te krijgen'', kan je zomaar een tonnetje of wat per jaar schelen.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:14 schreef RobertoCarlos het volgende:
Verbaast me toch een beetje dat Vlaar erover nadenkt om te vertrekken. Qua geld en avontuur snap ik het wel, maar ik dacht hij dicht bij zijn kinderen wilde blijven en daarom niet uit Rdam weg wilde...
Is vooral voor de besloten trainingen.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:12 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Apart, die sponsordoeken. Al staat het beter dan alleen zo'n lelijk hek.
Birmingham is 45 minuten vliegen, en met zijn salaris kunnen er wel een paar retourtjes vanaf.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:14 schreef RobertoCarlos het volgende:
Verbaast me toch een beetje dat Vlaar erover nadenkt om te vertrekken. Qua geld en avontuur snap ik het wel, maar ik dacht hij dicht bij zijn kinderen wilde blijven en daarom niet uit Rdam weg wilde...
quote:Op maandag 16 juli 2012 19:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit zegt hij zodat hij een sterkere onderhandelingspositie heeft. Zo van ''ja je moet met veel geld komen om mij hier weg te krijgen'', kan je zomaar een tonnetje of wat per jaar schelen.
Ok, good for him,quote:Op maandag 16 juli 2012 19:17 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Birmingham is 45 minuten vliegen, en met zijn salaris kunnen er wel een paar retourtjes vanaf.
Hij heeft als enige geen schildje op zijn jack. Dat is het.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:25 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zou de fotograaf vlak voor de foto tegen hem gezegd hebben, dat z'n moeder op sterven ligt ofzo?
Je kan ook te ver gaan.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:29 schreef Tomasso het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk dat Caland ook op de foto staat.
Bwhehehequote:Op maandag 16 juli 2012 19:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan ook te ver gaan.![]()
Is De Schenk Tomasso approved trouwens, zal wel toch?
Dezelfde moeder als Lodewijks?quote:Op maandag 16 juli 2012 19:31 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft het naar zijn zin bij Feyenoord!
Stond jij op X te ouwehoeren tegen een gozer in een motorpak met de 'viering' van onze tweede plek?quote:Op maandag 16 juli 2012 19:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan ook te ver gaan.![]()
Is De Schenk Tomasso approved trouwens, zal wel toch?
Zou kunnen. Herinner me vrij weinig van dat gebeuren.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Stond jij op X te ouwehoeren tegen een gozer in een motorpak met de 'viering' van onze tweede plek?
Blond haar, stekeltjes, gozert van bijna 2 meter, was continu aan het hakken (maakte het belachelijk) en er stonden een paar mongooltjes achter je steeds 'kankerjoduh' te roepen?quote:Op maandag 16 juli 2012 19:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou kunnen. Herinner me vrij weinig van dat gebeuren.
Hoe weet je dat nou? Jij bent toch nooit in De Kuip omdat je bezig bent met dat denkbeeldige wijf van jequote:Op maandag 16 juli 2012 19:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Stond jij op X te ouwehoeren tegen een gozer in een motorpak met de 'viering' van onze tweede plek?
Eh?quote:Op maandag 16 juli 2012 19:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou? Jij bent toch nooit in De Kuip omdat je bezig bent met dat denkbeeldige wijf van je?
De viering was gratis.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou? Jij bent toch nooit in De Kuip omdat je bezig bent met dat denkbeeldige wijf van je?
Dat was ik niet, dan.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Blond haar, stekeltjes, gozert van bijna 2 meter, was continu aan het hakken (maakte het belachelijk) en er stonden een paar mongooltjes achter je steeds 'kankerjoduh' te roepen?
Ach, het is weer eens wat anders dan Brad Pitt.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:41 schreef Tomasso het volgende:
Bwhehe, mensen denken nu echt dat je op Immers lijkt Caland.
Nee die omschrijving past niet bij je? Was een toffe gast trouwens, kwam ook uit Nijmegen. Durfde het hem alleen niet te vragenquote:
M'n cola, fdomme.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, het is weer eens wat anders dan Brad Pitt.
Ik geloof dat ik niet heb staan hakken. Maar zoals ik al zei weet ik er ook niet zoveel meer vanaf.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee die omschrijving past niet bij je? Was een toffe gast trouwens, kwam ook uit Nijmegen. Durfde het hem alleen niet te vragen![]()
Altijd beter dan Mokotjo. Wat heeft hij een aids-hoofd zeg.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was ik niet, dan.
[..]
Ach, het is weer eens wat anders dan Brad Pitt.
Wil je nu zeggen dat Caland een aids-hoofd heeft?quote:Op maandag 16 juli 2012 19:44 schreef Muto het volgende:
[..]
Altijd beter dan Mokotjo. Wat heeft hij een aids-hoofd zeg.
Jongejonge je bent ook wel een lekkere relnicht héquote:Op maandag 16 juli 2012 19:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat Caland een aids-hoofd heeft?
Nee.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat Caland een aids-hoofd heeft?
Zolang de Kel Immers maar niet gaat. Waar moeten we het dan over hebben?quote:
Hangt er vanaf wie het slachtoffer is.quote:
Z'n aids-hoofd?quote:Op maandag 16 juli 2012 19:51 schreef Helpmefok het volgende:
Serieus man ik zie zo vaak geile sletjes lopen in Duh Hag. Wat mankeert die Immers
Pics?quote:Op maandag 16 juli 2012 19:53 schreef Caland het volgende:
De chick van Mokotjo is overigens zeer geefbaar.
Jo. Pics.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:53 schreef Caland het volgende:
Lullig hoor. Niet ieder Afrikaantje is beschikbaar ter adoptie.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:53 schreef Caland het volgende:
quote:Op maandag 16 juli 2012 19:55 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Lullig hoor. Niet ieder Afrikaantje is beschikbaar ter adoptie.
Voortaan pics posten aub. Met dit soort info kunnen we niks.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:53 schreef Caland het volgende:
Louis Pregerkade geloof ik, zoek maar naar zijn naambordje in één van die flats.quote:
Waarom weet jij ditquote:Op maandag 16 juli 2012 19:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Louis Pregerkade geloof ik, zoek maar naar zijn naambordje in één van die flats.
Ik mag toch hopen dat hij een grote maat Jan heeft, want met die neus, jezus.quote:
Z'n wijf een keer geneukt toen hij aan het trainen was.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:00 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat hij een grote maat Jan heeft, want met die neus, jezus.
Jij werkte voor appie toch? Ik heb een aantal hele makkelijke opmerkingen over zijn boodschappen op het puntje van mijn tong liggenquote:Op maandag 16 juli 2012 20:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Z'n wijf een keer geneukt toen hij aan het trainen was.
Dat was de HMF versie. In feite moest ik daar gewoon een keer wat bezorgen.
Gelukkig is het kampervolk ook vertegenwoordigd.quote:
Kop ze in dan.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij werkte voor appie toch? Ik heb een aantal hele makkelijke opmerkingen over zijn boodschappen op het puntje van mijn tong liggen
Boodschappen van Mokotjo:quote:
Euroshopper aidsremmers.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Boodschappen van Mokotjo:
Rijst.
Rijst.
Rijst.
Rijst.
Geit.
Rijst.
Die gozer moet dan toch wel een shitload aan vuilniszakken gebruiken.quote:
Overigens, in Zuid-Afrika is citroensap, bieten en een douche genoeg tegen aids.quote:
Hele stuk gelezen, niets wat we eigenlijk nog niet wisten. Wel meer in de overtuiging gekomen dat we de Varkenoordgroep wel zeker dankbaar moeten zijn.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:01 schreef Caland het volgende:
http://www.rijksoverheid.(...)-het-maasgebouw.html
Leesvoer.
Dat is nog eens handig.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Overigens, in Zuid-Afrika is citroensap, bieten en een douche genoeg tegen aids.
Precies. Kan je bij elke supermarkt kopen, vandaar dat dan ook jij er langs moest.quote:
Het is alleen altijd zo treurig dat er standaard verkeerde conclusies worden getrokken. Zo komt er nu een hek en moet de politie weer wat meer zichtbaar zijn door één zo een incident. Terwijl het beleid van minder zichtbaarheid imo juist het beste is.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hele stuk gelezen, niets wat we eigenlijk nog niet wisten. Wel meer in de overtuiging gekomen dat we de Varkenoordgroep wel zeker dankbaar moeten zijn.
Vrijdag lotingquote:Op maandag 16 juli 2012 20:21 schreef onlogisch het volgende:
Tja, dat seizoen kan mij niet snel genoeg beginnen. Na die ongein van dat EK is het gewoon weer tijd voor wekelijks voetbal.
Wenneke Kuijper, sparringpartner van Guyonquote:Op maandag 16 juli 2012 20:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie is die snol?
*edit* Immers zn chick right?
Mwuah.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Het gaat weer beginnen!
Heel voetbalminnend Nederland had zich deze zomer anders voorgesteld. Helaas was het met de prestaties van Oranje op het EK net zo droevig gesteld als met het weer in de eerste zomermaand. Bert van Marwijk kan ons er niet van beschuldigen dat we hem hier niet voor hebben gewaarschuwd.
Ruim voor de oefencampagne probeerden we de demissionaire bondscoach ervan te overtuigen om Bruno Martins Indi mee te nemen. Het was Bruno, ondanks zijn fantastische prestaties met Feyenoord, nog niet gelukt om een selectieplaats bij Oranje af te dwingen. Ook onze smeekbede strandde in goede bedoelingen.
Reden voor Bruno Martins Indi om zijn selectie voor Jong Oranje met beide handen aan te grijpen. Als gevolg hiervan sluit Bruno pas morgen aan bij de Feyenoord selectie welke al een week in training is. Trainer Koeman gunde Bruno een weekje langer vakantie i.v.m. de interlandverplichtingen afgelopen maand.
Aan Bruno Martins Indi de taak om de nog te kiezen nieuwe bondscoach van het Nederlands elftal komend seizoen te laten zien dat men echt niet meer om hem heen kan!
quote:Bal rolt weer voor Bruno
De bal rolt weer voor Bruno Martins Indi. Gisteren speelde Feyenoord na anderhalve week training haar eerste oefenwedstrijd. Als vaste waarde startte hij in de tweede helft zodat oefenmeester Ronald Koeman een aantal andere spelers kon testen. De profs van Feyenoord boekten een eenvoudige overwinning op het vlaggeschip van de amateurtak SC Feyenoord.
Scorend vermogen
Een persoonlijke doelstelling voor Bruno Martins Indi is om zijn scorend vermogen verder te ontwikkelen. Het ziet er niet naar uit dat voor de start van de competitie een spits van het kaliber John Guidetti zal worden aangetrokken, dus elk doelpunt is komend seizoen welkom.
quote:FC Horst redt de eer zonder Bruno
Gisteren had Feyenoord haar tweede oefenwedstrijd in aanloop naar het nieuwe seizoen. Voor de Rotterdammers begint dit al 1 augustus met de derde voorronde voor de Champions League. De tegenstander, tweedeklasser FC Horst, was geen onbekende voor de Rotterdammers. vorig jaar werden ze door de sterspelers van Feyenoord met maar liefst 0-11 verslagen.
Nog zo’n afdroogpartij zat FC Horst natuurlijk niet op te wachten. Feyenoord kreeg dan ook het verzoek of dan in ieder geval Bruno Martins Indi niet opgesteld kon worden, zodat FC Horst in ieder geval een iets eerlijkere kans kreeg om de eer te redden.
Ronald Koeman kwam de vriendelijke Veluwenaren nog meer tegemoet door alleen de reservespelers in te zetten. Met een gemiddelde leeftijd van 19,9 jaar werd FC Horst echter ook de wil opgelegd. Vijf kansen, vijf goals. FC Horst kreeg met een doelpunt ook nog de gelegenheid de eer te redden. Feyenoord had namelijk gehoor gegeven aan het verzoek Bruno Martins Indi niet op te stellen.
Ongekende effectiviteit
Feyenoord oefenmeester Ronald Koeman was ontevreden over het aantal gecreerde kansen. Echter is het creeren van kansen nooit het probleem van Feyenoord geweest. Pluspunt was ook dat er met name uit corners werd gescoord. Iets wat afgelopen seizoen nauwelijks het geval was. Wat dat betreft is Feyenoord al enorm gegroeid.
Als de Rotterdammers komend seizoen eenzelfde effectiviteit als gisteren aan de dag kunnen leggen worden ze ongeslagen kampioen van Nederland, Europa en de wereld!
quote:Bruno op de boot
Morgen wordt een uitstekende trainingsweek door Feyenoord afgesloten tegen topklasser Barendrecht. Gisteren werd er nog geoefend tegen de topamateurselectie Nieuwleusen. Na een moeizame eerste helft werd er toch nog gemakkelijk gewonnen met 1-6.
Belangrijker was dat Feyenoord trainer Ronald Koeman een duidelijk beeld kreeg van de verbeterpunten. Al begint de tijd wel wat te dringen met het eerste Champions League voorrondeduel over drie weken in het verschiet. Bruno Martins Indi liet zien de vorm van het afgelopen seizoen alweer te pakken te hebben.
Vandaag werd in plaats van een training een boottocht gemaakt over het Veluwemeer. Het leverde onder andere dit aardige kiekje op van de technische staf van Feyenoord. Een keer raden wie de foto nam?
quote:Bruno staat op als leider van Feyenoord
De oefenwedstrijd afgelopen zaterdag tegen Barendrecht ter afsluiting van de trainingsweek, heeft nogal wat stof doen opwaaien. Het resultaat, een 0-1 overwinning voor Feyenoord, is natuurlijk niet iets om over naar huis te schrijven. Gelukkig zijn de spelers van Rotterdams’ trots zich hier ook bewust van. Het leverde behoorlijk wat woorden op in de kleedkamer na afloop.
Met de aanstaande transfer van Ron Vlaar naar Aston Villa begint Bruno Martins Indi zich meer en meer als de leider van de verdediging te profileren. Het leverde vuurwerk in de kleedkamer op dat natuurlijk voer is voor de journalisten van de verschillende media. Belangrijker is echter dat alle reukorganen weer dezelfde kant opstaan en dat er met de transfer naar Aston Villa van Ron Vlaar mogelijk ruimte voor de koop van een topspits komt.
Het belooft weer een mooi seizoen te worden voor Feyenoord.
http://www.brunomartinsindi.com/quote:Transfer Ron Vlaar naar Aston Villa?
De verschillende sportredacties draaien sinds gisteren overuren nadat bekend werd dat een transfer van Ron Vlaar naar Aston Villa in de maak is. Ron Vlaar sloot vandaag weer aan bij de selectie van Feyenoord na zijn bezoek aan Aston Villa. De komende dagen zal er volgens de technisch directeur van Feyenoord, Martin van Geel, meer duidelijkheid komen over de mogelijke transfer van Ron Vlaar naar Aston Villa.
Andere rol voor Martins Indi
Een transfer van Ron Vlaar naar Aston Villa betekent voor Bruno Martins Indi dat er ruimte vrijkomt binnen de centrale verdediging van Feyenoord, de positie waarvan bekend is dat hij daar het beste rendeert. Bij een transfer van Ron Vlaar naar Aston Villa zal zich voor Feyenoord ook de ideale situatie voordoen dat het centrum ingevuld kan worden door een rechtsbenige (Stefan de Vrij) en een linksbenige verdediger.
Bovendien komt er met de mogelijke transfer van Ron Vlaar naar Aston Villa budget vrij voor het aankopen van de dringend gewenste topspits.
Ik ben jong, yes.quote:'Gelegenheidshooligan' vraagt om nieuwe aanpak
Er is een nieuw soort hooligan, waarvoor een nieuwe aanpak nodig is. Dat zegt het Auditteam Voetbal en Veiligheid na onderzoeken naar de rellen rond FC Utrecht - FC Twente en naar de bestorming van het Maasgebouw in Rotterdam.
Volgens het auditteam is de nieuwe hooligan een 'gelegenheidshooligan', die over het algemeen erg jong is en onbekend bij de voetbaleenheden van de politie. Vaak is dit type relschoppers al wel eerder met de politie in aanraking geweest, veelal in verband met jeugdoverlast of deelname aan een problematische jeugdgroep. Het auditteam wil dat wordt onderzocht hoe deze nieuwe generatie hooligans het best kan worden aangepakt.
Bij de incidenten in zowel Rotterdam als Utrecht hebben de gelegenheidshooligans een grote rol gehad. Het auditteam spreekt van 'redelijk ongrijpbare' groepen. Ze hebben geen duidelijke groepsstructuur en zijn niet hiërarchisch ingericht, zoals de traditionele georganiseerde hooligans.
Belangrijk onderdeel van het onderzoek dat volgens het auditteam moet worden gedaan, is hoe deze nieuwe generatie ordeverstoorders onderling communiceert.
quote:Bestorming Maasgebouw
De Rotterdamse politie is niet genoeg gericht op het voorkomen van ongeregeldheden door Feyenoordhooligans. Dat concludeert het auditteam na eigen onderzoek naar de bestorming van het Maasgebouw bij de Kuip op 17 september. Een groep van 50 relschoppers bracht toen politiemensen zodanig in het nauw bracht, dat deze hun wapens trokken.
De politie Rotterdam-Rijnmond zou de strategie bij thuiswedstrijden van Feyenoord tegen het licht moeten houden.
Volgens het auditteam is het politieoptreden niet gericht op het voorkomen van ongeregeldheden, maar op het zo snel mogelijk herstellen van de orde. Een van de aanbevelingen is om politiemensen inclusief ME vanaf het begin zichtbaar op te stellen en niet pas als er al geweld wordt gepleegd.
Geen slimme conclusie trouwens van het auditteam. Dit gaat zaken alleen maar verergeren. De Voetbaleenheid is er juist om problemen te voorkomen. Iets wat ze ook regelmatig lukt. Door te praten en een luisterend oor te bieden, al naaien ze je er net zo goed bij, als het ze uitkomt.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:52 schreef Piles het volgende:
Wat uitgebreider: http://www.nu.nl/binnenla(...)-soort-hooligan.html
Met onder andere:
[..]
In de jeugd en bij Nederland onder 21 volgens mij ook.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:52 schreef jakees het volgende:
Heeft BMI ooit met de Vrij in het centrum gespeeld? Ik denk het niet toch?
Typisch Hollands beleid. Iets werkt, het gaat één keer mis en dan werkt het niet meer.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Geen slimme conclusie trouwens van het auditteam. Dit gaat zaken alleen maar verergeren. De Voetbaleenheid is er juist om problemen te voorkomen. Iets wat ze ook regelmatig lukt. Door te praten en een luisterend oor te bieden, al naaien ze je er net zo goed bij, als het ze uitkomt.
Niet meer, heeft bijgetekend en zal als handelswaar echt geen gelimiteerde transfersom hebben...quote:Op maandag 16 juli 2012 23:31 schreef PIETR het volgende:
Zat ff te kijken welke haalbare spits uit de eredivisie een versterking zou kunnen zijn voor ons .. Kon er geen vinden. Bony misschien, voor 5 miljoen?
Armenteros.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:31 schreef PIETR het volgende:
Zat ff te kijken welke haalbare spits uit de eredivisie een versterking zou kunnen zijn voor ons .. Kon er geen vinden. Bony misschien, voor 5 miljoen?
Nee.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:52 schreef mega-worstje het volgende:
Zouden wij hem nu niet kunnen betalen met de verkoop van Vlaar + el ahmadi
nope.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:52 schreef mega-worstje het volgende:
Zouden wij hem nu niet kunnen betalen met de verkoop van Vlaar + el ahmadi
Daarom ben ik nu echt enorm verbaasd,quote:Op maandag 16 juli 2012 23:53 schreef Paul-89 het volgende:
Castaignos wijst interesse andere Nederlandse club af 20 juni 2012 Luc Castaignos laat in het Algemeen Dagblad in Nederland niet naar een andere club te gaan dan Feyenoord. Hij wordt in het geruchtencircuit al langer in verband gebracht met PSV. Die interesse wil hij bevestigen noch ontkennen. 'Er was nog een club in Nederland, die misschien wel de middelen heeft om mij te kopen. Maar in de eredivisie is Feyenoord mijn club.'
Het is ook maar een gerucht en volgens mij is het bij Twente gewoon een kandidaat en is er nog niets concreet.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:54 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Daarom ben ik nu echt enorm verbaasd,
Sporting zou niet logisch zijn, daar hebben ze Wolfswinkel toch al?quote:Op maandag 16 juli 2012 23:59 schreef Paul-89 het volgende:
Ah het is blijkbaar wel concreet, hij kan kiezen tussen Twente en Sporting.
Klopt, als De Jong werkelijk vertrekt komt hij toch wel in een gespreid bedje met Verhoek en Tadic op de flanken. Ik sluit niet uit dat hij dan topscoorder van NL gaat worden. Maar hopelijk kiest hij voor Sporting.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Sporting zou niet logisch zijn, daar hebben ze Wolfswinkel toch al?
quote:'Twente ziet in Castaignos opvolger van De Jong'
Wanneer Luuk de Jong vertrekt bij FC Twente, komt Luc Castaignos in beeld als zijn vervanger. Dat meldt Voetbal International.
De Jong staat voor een transfer naar Borussia Mönchengladbach. De Duitse club wil dolgraag in zee met De Jong, de onderhandelingen tussen beide clubs zijn nog altijd gaande. Mogelijk wordt de transfer van de spits dinsdag afgerond. De twintigjarige Castaignos moet De Jong doen vergeten wanneer hij vertrekt naar Duitsland.
Castaignos mag vertrekken bij Internazionale, de club waar hij sinds de zomer van afgelopen seizoen speelt. De oud-speler van Feyenoord is de belangrijkste gegadigde om De Jong op te volgen in de Grolsch Veste. Wel moet FC Twente afrekenen met belangstelling van Sporting Portugal. Castaignos heeft wel oren naar FC Twente, weet het magazine.
http://www.voetbalprimeur(...)opvolger-van-de-jong
Enig idee hoe duur?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:17 schreef Caland het volgende:
Castaignos wou veel liever naar Feyenoord, maar wij kunnen hem gewoon niet betalen.
quote:Martijn Krabbendam @Mkrabby
@FR1908Nieuws Tuurlijk, goed geïnformeerd jullie
Retweeted by FR1908Nieuws
No no noquote:29m FR1908Nieuws @FR1908Nieuws
Luc Castaignos gaat een meerjarig contract tekenen bij FC Twente. Castaignos wilde graag terug naar #Feyenoord maar dit bleek niet mogelijk.
Vaag.quote:
http://www.telegraaf.nl/t(...)tern_oplossen__.htmlquote:Daarom zien we een vertrek van Vlaar ook als een groot gemis en heb ik er vorige week nog alles aan gedaan om hem voor Feyenoord te behouden door hem een aanbieding te doen om zijn contract open te breken en te verlengen”, aldus Van Geel, die gisteren aan Bart Schenkeveld te kennen heeft gegeven dat hij ondanks een nog één jaar doorlopend contract per direct mag vertrekken bij Feyenoord. „We zitten niet bij de pakken neer en blijven kijken waar we ons kunnen versterken”, zegt Van Geel.
Hehe, ik snapte die Schenkeveld verheerlijking ook niet zo. 5 wedstrijdjes gespeeld voor Feyenoord. Was ie daarin dan zó bepalend?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 07:14 schreef SlamD het volgende:
Na alle Schenkeveld verering:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)tern_oplossen__.html
Wat is dit dan?quote:Luc Castaignos is de belangrijkste kandidaat om bij FC Twente de naar Borussia Mönchengladbach vertrekkende Luuk de Jong op te volgen. De club uit Enschede hoopt de 20-jarige aanvaller nog deze week over te nemen van Internazionale. Dat meldt het AD vandaag.
In de strijd om de handtekening van Castaignos ondervindt Twente concurrentie van Sporting Lissabon, Everton, Newcastle United, West Ham United en Queens Park Rangers, maar de aanvaller zelf heeft zijn voorkeur inmiddels uitgesproken voor een overgang naar Enschede.
De van Feyenoord afkomstige Castaignos, die in zijn eerste seizoen bij Inter niet of nauwelijks aan de bak kwam, wil per se de eerste spits worden bij een club met Europese ambities.
Bij FC Twente krijgt hij min of meer die garantie, bij Sporting Portugal komt hij achter Ricky van Wolfswinkel te spelen. In de Premier League is, door de overvolle selecties, per definitie niets zeker. Castaignos hoopt, door een dienstverband bij de Tukkers, bovendien terug te keren in Jong Oranje, dat in de zomer van 2013 naar alle waarschijnlijkheid actief is op het EK in Israël.
Castaignos, die alle nationale jeugdselecties doorliep, maakte in 2009 zijn debuut in de hoofdmacht van Feyenoord en tekende in het seizoen 2010-11 ondanks de sportieve problemen bij de Kuipclub voor vijftien treffers. Inter zag toekomst in de spits en nam hem over voor een bedrag van circa drie miljoen euro. De verwachting is dat FC Twente het dubbele voor Castaignos zal moeten neertellen. Feyenoord toucheert een percentage van de afkoopsom.
De komst van Castaignos naar Enschede valt en staat met het welslagen van de transfer van Luuk de Jong naar Borussia Mönchengladbach. De kans is groot dat de kogel vandaag door de kerk gaat, nu de Duitsers de afkoopsom gisteren hebben opgeschroefd tot ongeveer zestien miljoen euro.
Gladbach, dat het bedrag in drie termijnen wenst te betalen, hoopt de laatste financiële plooien snel glad te strijken, opdat de spits vrijdag mee kan naar het trainingskamp in Rottach-Egern. 'We hebben goede hoop dat de deal rond komt', toonde technisch directeur Eberl gisteren zijn optimisme. Voor De Jong ligt in Mönchengladbach een vijfjarig contract klaar. Hij zou bij de Duitse subtopper meer dan een miljoen euro netto kunnen verdienen.
En dus gaat hij maar naar Duitsland. Dat zal hem niet in dank worden afgenomen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:17 schreef Caland het volgende:
Castaignos wou veel liever naar Feyenoord, maar wij kunnen hem gewoon niet betalen.
Nee. Dat Feyenoord hem niet kan betalen is niet zijn schuld. Hij wil echt wel liever naar Feyenoord dan naar Twente.quote:
Een hoop mensen hier vergeten nog hoe Feyenoord ervoor stond en dat we nog lang niet uit de schulden zijn, dat is nog steeds het alllerbelangrijkste, en dat afgelopen seizoen sportief een topjaar was is mooi meegenomen, maar daardoor zijn de verwachtingen voor dit seizoen veel te hoog. Wij kunnen niet effe een spits van 3 miljoen halen!quote:Op maandag 16 juli 2012 17:11 schreef Caland het volgende:
Tsja, met een goed seizoen ben je niet in één klap uit de problemen. Vergeten veel mensen geloof ik.
Hoewel Beenhakker er natuurlijk een kutzooi van heeft gemaakt, heeft Castaignos natuurlijk ook wel wat schuld. Die zaakwaarnemer zal ook niet fris zijn, maar serieus... dacht hij nou echt dat hij bij Inter veel in de basis zou staan toen hij zo'n haast had om hier weg te komen?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 08:58 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Nee. Dat Feyenoord hem niet kan betalen is niet zijn schuld. Hij wil echt wel liever naar Feyenoord dan naar Twente.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |