abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 juli 2012 @ 13:49:12 #251
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_114267684
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 13:46 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Hiermee gaan we er zo had af he.
Mwua, Europees voetbal moet hiermee mogelijk zijn.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_114267706
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 13:46 schreef Muto het volgende:
Rekenen maar. Van Geel zegt dat de afgelopen drie transferwindows voor bruto meer dan 20 miljoen verkocht is. Misschien geeft dit een indicatie over Vlaar.
Dit wilde ik net posten :)

Fer 5 miljoen
Wijnaldum 5 miljoen
El Ahmadi 2,8 miljoen

Restant is Vlaar.
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_114267709
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 13:47 schreef Caland het volgende:

[..]

Denk dat Manu nog tekort komt.
Hij verbaast me wel steeds meer.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_114267804
quote:
19s.gif Op maandag 16 juli 2012 13:49 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Dit wilde ik net posten :)

Fer 5 miljoen
Wijnaldum 5 miljoen
El Ahmadi 2,8 miljoen

Restant is Vlaar.
Nee, Castaignos, Biseswar, Bahia.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_114267808
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 13:49 schreef PIETR het volgende:

[..]

Mwua, Europees voetbal moet hiermee mogelijk zijn.
Vergelijk het elftal van vorig jaar eens met dit jaar. Pak de gemiddelde leeftijd er eens bij.

inpassen van zoveel nieuwe spelers + een gebrek aan ervaring = minimaal 2 maanden kutwedstrijden spelen voor het een klein beetje ergens op begint te lijken.
pi_114267840
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 13:46 schreef Muto het volgende:
Rekenen maar. Van Geel zegt dat de afgelopen drie transferwindows voor bruto meer dan 20 miljoen verkocht is. Misschien geeft dit een indicatie over Vlaar.
Dat is - mocht Vlaar vertrekken - Geel al gelukt in 1 jaar en 2 maanden (24 miljoen). _O_
  maandag 16 juli 2012 @ 13:54:12 #257
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_114267865
Ake en Rekik voor 1.5 miljoen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_114267881
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 13:52 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Vergelijk het elftal van vorig jaar eens met dit jaar. Pak de gemiddelde leeftijd er eens bij.

inpassen van zoveel nieuwe spelers + een gebrek aan ervaring = minimaal 2 maanden kutwedstrijden spelen voor het een klein beetje ergens op begint te lijken.
Langere voorbereiding + genoeg ervaring van Clasie Vrij Leerdam Schaken Cissé == niet zo zwartkijken.
  maandag 16 juli 2012 @ 13:56:51 #259
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_114267955
Één brok aan ervaring die Schaken ja. Bless.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_114267995
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 13:54 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Langere voorbereiding + genoeg ervaring van Clasie Vrij Leerdam Schaken Cissé == niet zo zwartkijken.
Clasie is nog geen dragende man. Evenmin is de Vrij dat, maar die zal dat nu gedwongen op zeer jonge leeftijd moeten worden. Ik kijk niet zwart, ik ben realistisch en ik denk dat dit jaar het verschil tussen top 3 en top 5 t/m 8 in het behoud van Vlaar en Guidetti zit.
  maandag 16 juli 2012 @ 14:01:19 #261
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_114268120
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_114268191
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 13:57 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Clasie is nog geen dragende man. Evenmin is de Vrij dat, maar die zal dat nu gedwongen op zeer jonge leeftijd moeten worden. Ik kijk niet zwart, ik ben realistisch en ik denk dat dit jaar het verschil tussen top 3 en top 5 t/m 8 in het behoud van Vlaar en Guidetti zit.
Even puur kijken.

Rechtsback: Versterkt (Leerdam is beter geworden, Janmaat achter de hand)
CV: Vrij blijft. BMI. Schenkeveld erbij. Vlaar weg. Vlaar was al minder dan BMI IMHO, zijn vertrek versterkt dus de CV IMHO (ondanks leiderschapskwaliteiten en bla bla). Versterkt.
Linksback: BMI, Nelom. Gelijkwaardig gebleven.

Rechterkant middenveld: Vormer, Singh, Leerdam. Ahmadi was een enorme, ENORME baas. Vormer heeft meer scoringspotentieel, Singh een klik met de te komen Abdellaoui. IMHO gelijkwaardig gebleven, met een kleine neiging richting 'beter' want jongens die wél een voorzet of steekpass kunnen geven en ook een behoorlijk schot hebben, in tegenstelling tot onze Marokkaan.

Centraal (10): Immers. Ik hoef jou niet uit te leggen waarom. Duidelijke versterking t.o.v. Bakkal.

Links: Clasie. Jaartje gegroeid. Eventueel Goossens achter zich. Is enorme baas. Gelijkwaardig gebleven positie.

Linksbuiten: Cissé. Baasde de afgelopen 8 wedstrijden van vorig seizoen enorm. Zal zonder blessures komend seizoen een enorm verschil maken. Versterking t.o.v. de zeer zwakke Cabral.

Rechtsbuiten: Omar, Schaken. Schaken... Ik bid tot god op dit moment dat het een versterking blijkt die Omar. Ik ga gokken dat we hier gelijkwaardig blijven.

Spits: absolute verzwakking.

Het wegvallen van 'oude mannen die de kar moeten trekken' en dat dit een probleem is, is bullshit (zie Ajax, 22 jaar gemiddelde leeftijd en kampioen). Met een trainer als Mario is dat een probleem, maar dit elftal WIL verantwoordelijkheid nemen. En onder de KGB MOETEN ze ook.

Als we een spits krijgen die gelijkwaardig is aan Guidetti, zijn we kampioen. Ik gok op dit moment op een top-3 notering.
pi_114268297
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:03 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Even puur kijken.

Rechtsback: Versterkt (Leerdam is beter geworden, Janmaat achter de hand)
CV: Vrij blijft. BMI. Schenkeveld erbij. Vlaar weg. Vlaar was al minder dan BMI IMHO, zijn vertrek versterkt dus de CV IMHO (ondanks leiderschapskwaliteiten en bla bla). Versterkt.
Linksback: BMI, Nelom. Gelijkwaardig gebleven.

Rechterkant middenveld: Vormer, Singh, Leerdam. Ahmadi was een enorme, ENORME baas. Vormer heeft meer scoringspotentieel, Singh een klik met de te komen Abdellaoui. IMHO gelijkwaardig gebleven, met een kleine neiging richting 'beter' want jongens die wél een voorzet of steekpass kunnen geven en ook een behoorlijk schot hebben, in tegenstelling tot onze Marokkaan.

Centraal (10): Immers. Ik hoef jou niet uit te leggen waarom. Duidelijke versterking t.o.v. Bakkal.

Links: Clasie. Jaartje gegroeid. Eventueel Goossens achter zich. Is enorme baas. Gelijkwaardig gebleven positie.

Linksbuiten: Cissé. Baasde de afgelopen 8 wedstrijden van vorig seizoen enorm. Zal zonder blessures komend seizoen een enorm verschil maken. Versterking t.o.v. de zeer zwakke Cabral.

Rechtsbuiten: Omar, Schaken. Schaken... Ik bid tot god op dit moment dat het een versterking blijkt die Omar. Ik ga gokken dat we hier gelijkwaardig blijven.

Spits: absolute verzwakking.

Het wegvallen van 'oude mannen die de kar moeten trekken' en dat dit een probleem is, is bullshit (zie Ajax, 22 jaar gemiddelde leeftijd en kampioen). Met een trainer als Mario is dat een probleem, maar dit elftal WIL verantwoordelijkheid nemen. En onder de KGB MOETEN ze ook.

Als we een spits krijgen die gelijkwaardig is aan Guidetti, zijn we kampioen. Ik gok op dit moment op een top-3 notering.
Ik denk eerder dat het een verhaal is dat vergelijkbaar is met AZ van vorig jaar. Allemaal goede voetballers, maar net niet geslepen genoeg op momenten waar het erom gaat. Dat moet je leren door veel wedstrijden te spelen.
pi_114268331
Het is leuk dat ze individueel gezien misschien niet meteen onder doen voor hun voorganger maar dan nog zullen ze aan elkaar moeten wennen en moet er weer automatisme ingeslepen worden. Ik heb best vertrouwen in de nieuwelingen maar ik betwijfel of het niveau aan het begin van de competitie hoog genoeg is met zoveel wisselingen.
pi_114268363
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:06 schreef Paul-89 het volgende:
Het is leuk dat ze individueel gezien misschien niet meteen onder doen voor hun voorganger maar dan nog zullen ze aan elkaar moeten wennen en moet er weer automatisme ingeslepen worden. Ik heb best vertrouwen in de nieuwelingen maar ik betwijfel of het niveau aan het begin van de competitie hoog genoeg is met zoveel wisselingen.
Precies dit gevoel heb ik dus ook. De tijd zal 't leren. Het is jammer dat je bijvoorbeeld zo'n Kalou of Kuyt niet terug hebt kunnen halen. Dat had echt een impuls aan zo'n elftal kunnen geven.
  maandag 16 juli 2012 @ 14:08:14 #266
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_114268375
quote:
Ik ben gestopt op pagina 8.

quote:
informele groep die aantoont op hun manier veel hard voor de club te hebben
:')
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 16 juli 2012 @ 14:08:23 #267
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_114268383
Alles staat of valt imo bij een spits. Als er een waardige vervanger komt voor Guidetti heb je gewoon weer een selectie die Europees voetbal moet gaan halen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_114268402
Hoe kan je nu beweren dat je op de positie van El-Ahmadi vooruit bent gegaan. Dat was godverdomme de beste middenvelder van de eredivisie.
pi_114268418
quote:
Hoewel het seizoen 2010 – 2011 hectisch en sportief gezien ‘dramatisch’ verloopt, blijven 1.
grootschalige ongeregeldheden uit. Dit is een goede prestatie van politie, autoriteiten en
club, al hebben ook ‘sleutelhooligans’ wat betreft handhaving van de openbare orde zelf-
beheersing aan de dag gelegd en aangestuurd op controle en regulering onder supporters.
Het geringe geweld in een emotionele periode valt in het bijzonder toe te schrijven aan
de relatie die is opgebouwd tussen de politie, in het bijzonder de voetbaleenheid. en de
Varkenoordgroep.
Mjoh!

quote:
De politie dient haar handelingsrepertoire bij het optreden bij thuiswedstrijden vanFey- c.
enoord nog eens te analyseren ter zake de mogelijkheden tot aanpassingen in de tactiek
die zijn gericht op het voorkomen van (beginnende) ongeregeldheden, onder meer door
middel van tijdige aanhoudingen en door zo nodig de politie preventief en zichtbaar op
centrale plaatsen te positioneren, dus ook voor het Maasgebouw.
Als ze hun eigen onderzoek lezen, komen ze erachter dat dit juist NIET functioneert :')
pi_114268423
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:08 schreef VanKuikeren het volgende:
Hoe kan je nu beweren dat je op de positie van El-Ahmadi vooruit bent gegaan. Dat was godverdomme de beste middenvelder van de eredivisie.
Maar scoorde amper of niet. En het zijn toch ook doelpunten die tellen, zeker wanneer je geen goede spits hebt.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2012 14:09:32 ]
pi_114268445
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:06 schreef Paul-89 het volgende:
Wordt gewoon net als vorig seizoen. Eerste 8 wedstrijden grillig, dan pakken we 9 van de 10 wedstrijden winst, kakken we wat in en eindigen keurig 2e of 3e.

Komt er een spits zijn we eerste.
pi_114268478
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:08 schreef VanKuikeren het volgende:
Eens.

Scoorde geen pepernoot. Vormer legt er 8 in. Daar draait het om.
pi_114268514
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:10 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Wordt gewoon net als vorig seizoen. Eerste 8 wedstrijden grillig, dan pakken we 9 van de 10 wedstrijden winst, kakken we wat in en eindigen keurig 2e of 3e.

Komt er een spits zijn we eerste.
PSV heeft wel redelijk ingekocht hoor HMF. Hoe lacherig we er ook over doen, ik denk niet dat we qua materiaal tegen PSV op kunnen en dat we gewoon met Ajax, AZ en eventueel Vitesse om dezelfde plaatsen gaan strijden.
  maandag 16 juli 2012 @ 14:12:54 #274
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_114268576
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_114268584
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:11 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

PSV heeft wel redelijk ingekocht hoor HMF. Hoe lacherig we er ook over doen, ik denk niet dat we qua materiaal tegen PSV op kunnen en dat we gewoon met Ajax, AZ en eventueel Vitesse om dezelfde plaatsen gaan strijden.
Kon vorig jaar ook niet. Maar inzet telt soms ook.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_114268610
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:11 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Je vergist je schromelijk in PSV. CV en RB positie daar zijn nog steeds zo waanzining kut. Voetbal begint bij de verdediging, dat hoef ik jou niet uit te leggen, dat heb je bij Feijenoord kunnen zien. Zie je trouwens ook bij Barca, als het aanvallend niet lukt leggen we net zo lang breed of terug tot we een gaatje vinden.

PSV Gaat enorm kapot op hun middenveld (Strootman en Bommel gaat t-o-t-a-a-l niet renderen) en op Marcelo, Bouma en Manolev als (bankzittende) verdedigers.
pi_114268642
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Kon vorig jaar ook niet. Maar inzet telt soms ook.
Sorry, wat? :')!

Feijenoord had de beste spits van de eredivisie, de beste middenvelders (Clasie en Ahmadi) en de beste verdedigende linie.

PSV kon qua aanval over Feijenoord heen, maar de andere twee linies waren ZOVEEL minder dan Feijenoord, dat valt niet eens in cijfers uit te drukken.
pi_114268660
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:10 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Eens.

Scoorde geen pepernoot. Vormer legt er 8 in. Daar draait het om.
Vormer heeft ook maar 9 goals in 139 potten. Een Iniesta scoort ook nauwelijks, maar als je die hebt ben je kampioen, maakt geen reet uit dat je dan Schaken voorin hebt staan. Daarbij alles 1-0 winnen is ook genoeg...
  maandag 16 juli 2012 @ 14:15:31 #279
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_114268687
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:12 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Subtiel die sneakers links _O_
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_114268722
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:14 schreef VanKuikeren het volgende:

[..]

Vormer heeft ook maar 9 goals in 139 potten. Een Iniesta scoort ook nauwelijks, maar als je die hebt ben je kampioen, maakt geen reet uit dat je dan Schaken voorin hebt staan. Daarbij alles 1-0 winnen is ook genoeg...
Ja grappenmaker, dat komt misschien omdat Vormer tot twee seizoenen geleden op een hele andere positie en hele andere stijl speelde.

Die maakt er komend seizoen minimaal 5 in de eredivisie.
pi_114268764
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:16 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ja grappenmaker, dat komt misschien omdat Vormer tot twee seizoenen geleden op een hele andere positie en hele andere stijl speelde.

Die maakt er komend seizoen minimaal 5 in de eredivisie.
Er zijn er in ieder geval alweer 3 afgeluld :P.
pi_114268782
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:13 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Je vergist je schromelijk in PSV. CV en RB positie daar zijn nog steeds zo waanzining kut. Voetbal begint bij de verdediging, dat hoef ik jou niet uit te leggen, dat heb je bij Feijenoord kunnen zien. Zie je trouwens ook bij Barca, als het aanvallend niet lukt leggen we net zo lang breed of terug tot we een gaatje vinden.

PSV Gaat enorm kapot op hun middenveld (Strootman en Bommel gaat t-o-t-a-a-l niet renderen) en op Marcelo, Bouma en Manolev als (bankzittende) verdedigers.
Ja, je hebt gelijk wat betreft die verdediging. Ongelofelijk dat ze daar niks aan doen zeg. :D
pi_114268823
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:17 schreef VanKuikeren het volgende:

[..]

Er zijn er in ieder geval alweer 3 afgeluld :P.
Hij speelt ook beker en europees he vriend. Kom je totaal op 8 :).
pi_114268847
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:17 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ja, je hebt gelijk wat betreft die verdediging. Ongelofelijk dat ze daar niks aan doen zeg. :D
Ze hebben die Zanka gehaald. Aardig snelle verdediger schijnt.
pi_114268857
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:17 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Komt omdat ze een TD hebben die er werkelijk geen pepernootje van bakt.

En dan zeggen dat ze Leerdam niet willen hebben voor de RB-positie omdat hij 'te min' is voor PSV. _O-
pi_114268860
quote:
14s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:19 schreef Typisch het volgende:

[..]

Moet zich ook nog maar bewijzen op dit niveau.
pi_114268891
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:19 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Moet zich ook nog maar bewijzen op dit niveau.
Klopt zeker. Maar dat moet elke aankoop eigenlijk. Zo'n Singh, Vormer en Janmaat moeten het ook nog maar laten zien bijvoorbeeld.
pi_114268893
quote:
14s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:19 schreef Typisch het volgende:

[..]

Moet zich nog bewijzen, en de CV blijft dan nog steeds zwaar kut. Snap niet dat ze niet bij Feijenoord aankloppen voor wat CV's, als er één club is in Nederland die aangetoond heeft op die positie toppers af te kunnen leveren op lopendebandwerkniveau...
pi_114268917
quote:
14s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:20 schreef Typisch het volgende:

[..]

Klopt zeker. Maar dat moet elke aankoop eigenlijk. Zo'n Singh, Vormer en Janmaat moeten het ook nog maar laten zien bijvoorbeeld.
Janmaat heeft 't natuurlijk al laten zien als winnaar van de zilveren schoen. Vormer en Singh is even afwachten ja...
pi_114268954
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:14 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Sorry, wat? :')!

Feijenoord had de beste spits van de eredivisie, de beste middenvelders (Clasie en Ahmadi) en de beste verdedigende linie.

PSV kon qua aanval over Feijenoord heen, maar de andere twee linies waren ZOVEEL minder dan Feijenoord, dat valt niet eens in cijfers uit te drukken.
Individueel zeker niet.
Hoe uiteindelijk alles uitpakte liep het bij Feyenoord beter ja.

Als je serieus Clasie en El Ahmadi de beste middenvelders van de eredivisie vindt..

Hoe kanker de verdediging bij PSV ook mag zijn(+keeper), die hoef ik echt nooit in te ruilen voor fokking BMI , De Vrij, en Fernandez of Mulder.
Vlaar wil ik dan nog wel een uitzondering voor maken.

De enige reden dat deze spelers niet door het ijs zakten, was omdat ze vertrouwen kregen, en 100% als een collectief gingen voetballen( door guidetti en Clasie).

Ik heb Mulder vaak genoeg zien grabbelen, ook vorig jaar. De inzet die deze spelers hebben getoond, dat is bewonderenswaardig. De potentie die Clasie heeft, is geweldig. De talenten die eraan komen, kan ik jaloers op zijn. Maar serieus menen dat Feyenoord het beste elftal had?
Sorry..
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  maandag 16 juli 2012 @ 14:22:34 #291
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_114268973
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:21 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Janmaat heeft 't natuurlijk al laten zien als winnaar van de zilveren schoen. Vormer en Singh is even afwachten ja...
Vormer heeft wel ervaring in de eredivisie, die zanka 0,0. Maar genoeg over die schijtclub :')
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_114269038
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:21 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik twijfel absoluut niet aan Vormer. Wel heb ik 't idee dat de ontwikkeling van Vormer hand in hand zal gaan met een wat creatievere speler als Clasie. Ontwikkelt Clasie zich niet wat meer tot dragende speler, dan zal Vormer ook blijven hangen in zo'n nieuw team denk ik.
pi_114269039
En daar vind ik trouwens Bakkal het levende voorbeeld van.
pi_114269062
quote:
14s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:22 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Vormer heeft wel ervaring in de eredivisie, die zanka 0,0. Maar genoeg over die schijtclub :')
Is toch een concurrent van Feyenoord, dus in die zin best relevant om ff door te lichten. ;)
pi_114269064
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Individueel zeker niet.
Hoe uiteindelijk alles uitpakte liep het bij Feyenoord beter ja.

Als je serieus Clasie en El Ahmadi de beste middenvelders van de eredivisie vindt..
Vorig jaar? Zeker wel. Niemand die zo goed rendeerde als die gasten. Jammer dat ze beiden nauwelijks scoorden. Maar absolute eindbazen op het middenveld.

quote:
Hoe kanker de verdediging bij PSV ook mag zijn(+keeper), die hoef ik echt nooit in te ruilen voor fokking BMI , De Vrij, en Fernandez of Mulder.
Vlaar wil ik dan nog wel een uitzondering voor maken.
Als je liever Vlaar dan De Vrij of Schenkeveld wil (of BMI) begrijp je niets van voetbal.

quote:
De enige reden dat deze spelers niet door het ijs zakten, was omdat ze vertrouwen kregen, en 100% als een collectief gingen voetballen( door guidetti en Clasie).
Ook weer onzin. Het collectief maakte dat Feijenoord tot een tweede plek kwam ja, maar individueel was het overgrote deel van de spelers vele malen beter dan de individuele spelers van PSV.

quote:
Ik heb Mulder vaak genoeg zien grabbelen, ook vorig jaar. De inzet die deze spelers hebben getoond, dat is bewonderenswaardig. De potentie die Clasie heeft, is geweldig. De talenten die eraan komen, kan ik jaloers op zijn. Maar serieus menen dat Feyenoord het beste elftal had?
Sorry..
Ajax had blijkbaar het beste elftal. Daarna Feijenoord. Daarna PSV. Simpel, duidelijk, lekker.
pi_114269076
Als je trouwens niet ziet dat Feijenoord landskampioen was geworden als we twee goede buitenspelers hadden gehad, heb je stront in je ogen.
pi_114269126
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:24 schreef Helpmefok het volgende:
Als je trouwens niet ziet dat Feijenoord landskampioen was geworden als we twee goede buitenspelers hadden gehad, heb je stront in je ogen.
= 20 miljoen uitgeven die je als club niet hebt. ;)
pi_114269130
Ik vind dat je iets te optimistisch bent. Het feit is dat iedereen die nu vertrokken is vorig seizoen een topseizoen heeft gespeeld. De vervangers nu kunnen wellicht kwalitatief wel in de buurt komen, maar beter dan hun voorgangers afgelopen seizoen speelden gaan ze het niet doen. Met veel geluk spelen ze net zo goed, maar waarschijnlijk minder.
pi_114269141
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
En daar vind ik trouwens Bakkal het levende voorbeeld van.
Bakkal is inderdaad het levende voorbeeld van hoe goed Clasie en Ahmadi zijn. Dat ze, ONDANKS de luie voetballer Bakkal die geen meter te viel liep waardoor HEEL VEEL DRUK op de achterste speler in de driehoek (Clasie en Ahmadi), VOORTREFFELIJK wisten te voetballen.

Met recht de beste middenvelders van afgelopen seizoen.
pi_114269180
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:25 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

= 20 miljoen uitgeven die je als club niet hebt. ;)
Narsingh 6, links zou ik zo gauw niemand weten. Je had voor 10 miljoen klaar kunnen zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')