Wie vind jij QUA TALENT beter : Schenkeveld of Vrij?quote:Op maandag 16 juli 2012 13:28 schreef Caland het volgende:
nieuwe centrale duo, is toch heerlijk man.
De Schenk. Maar dat riep ik, en Muto geloof ik, een hele tijd terug al.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wie vind jij QUA TALENT beter : Schenkeveld of Vrij?
O maar dat ben ik helemaal met je eens, De Vrij zou voor mij de eerste zijn die ik invulde samen met Clasie. Het gaat me alleen om het PURE talent, wie komt er verder? Dat wordt toch Schenkeveld denk ik.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:30 schreef Muto het volgende:
De Vrij heeft zich bewezen. Daarom is De Vrij nu beter. De Vrij is onomstreden. De andere positie wordt een mooie strijd tussen Schenkeveld, Kongolo en BMI.
Waar baseer je dat op?quote:Op maandag 16 juli 2012 13:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O maar dat ben ik helemaal met je eens, De Vrij zou voor mij de eerste zijn die ik invulde samen met Clasie. Het gaat me alleen om het PURE talent, wie komt er verder? Dat wordt toch Schenkeveld denk ik.
Twee jaar geleden Schenkeveld. Nu zijn ze niet te vergelijken.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O maar dat ben ik helemaal met je eens, De Vrij zou voor mij de eerste zijn die ik invulde samen met Clasie. Het gaat me alleen om het PURE talent, wie komt er verder? Dat wordt toch Schenkeveld denk ik.
Op wat ik zie.quote:
Ik vind de Vrij eigenlijk te traag om een échte topper te worden.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Op wat ik zie..
Ik vind De Vrij een baas hoor, heb wel eens vaker gezegd dat hij potentiële subtop van de wereld is. Liverpool en Arsenal enzo.
Maar Schenk, die kan met zijn talent de échte wereltop pakken.
Helder verhaal.quote:
Wut?quote:Op maandag 16 juli 2012 13:42 schreef PIETR het volgende:
Mulder
Janmaat - de Vrij - Schenkeveld - Bruno
Vilhena - Clasie - van Steenvoorden
Manu - Achahbar - Cabral
Nice
quote:Op maandag 16 juli 2012 13:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
De Vrij is een baas altijd alles voetballend kunnen oplossen is gewoon heel knap. En dan met zo een bruut als BMI ernaast moet dat gewoon goed komen.
Had ff een elftalletje gemaakt van eigen opgeleide spelertsquote:Op maandag 16 juli 2012 13:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wut?
Janmaat - De Vrij - Schenkeveld - BMI
Vormer - Immers / Vilhena - Clasie
Elabdelloui/Schaken - Fernandez - Cissé
Bedoel je?
Hiermee gaan we er zo hard af he.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:42 schreef PIETR het volgende:
Mulder
Janmaat - de Vrij - Schenkeveld - Bruno
Vilhena - Clasie - van Steenvoorden
Manu - Achahbar - Cabral
Nice
Denk dat Manu nog tekort komt.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:45 schreef satecl het volgende:
Het zal mij trouwens niets verbazen als Balotelli Manu aankomend seizoen de spits wordt. Scoort veel makkelijker dan Fernandez en is fysiek en op snelheid beter dan Achahbar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |