Je vergist je schromelijk in PSV. CV en RB positie daar zijn nog steeds zo waanzining kut. Voetbal begint bij de verdediging, dat hoef ik jou niet uit te leggen, dat heb je bij Feijenoord kunnen zien. Zie je trouwens ook bij Barca, als het aanvallend niet lukt leggen we net zo lang breed of terug tot we een gaatje vinden.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
PSV heeft wel redelijk ingekocht hoor HMF. Hoe lacherig we er ook over doen, ik denk niet dat we qua materiaal tegen PSV op kunnen en dat we gewoon met Ajax, AZ en eventueel Vitesse om dezelfde plaatsen gaan strijden.
Sorry, wat?quote:Op maandag 16 juli 2012 14:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Kon vorig jaar ook niet. Maar inzet telt soms ook.
Vormer heeft ook maar 9 goals in 139 potten. Een Iniesta scoort ook nauwelijks, maar als je die hebt ben je kampioen, maakt geen reet uit dat je dan Schaken voorin hebt staan. Daarbij alles 1-0 winnen is ook genoeg...quote:Op maandag 16 juli 2012 14:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Eens.
Scoorde geen pepernoot. Vormer legt er 8 in. Daar draait het om.
Subtiel die sneakers linksquote:
Ja grappenmaker, dat komt misschien omdat Vormer tot twee seizoenen geleden op een hele andere positie en hele andere stijl speelde.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:14 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Vormer heeft ook maar 9 goals in 139 potten. Een Iniesta scoort ook nauwelijks, maar als je die hebt ben je kampioen, maakt geen reet uit dat je dan Schaken voorin hebt staan. Daarbij alles 1-0 winnen is ook genoeg...
Er zijn er in ieder geval alweer 3 afgeluldquote:Op maandag 16 juli 2012 14:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja grappenmaker, dat komt misschien omdat Vormer tot twee seizoenen geleden op een hele andere positie en hele andere stijl speelde.
Die maakt er komend seizoen minimaal 5 in de eredivisie.
Ja, je hebt gelijk wat betreft die verdediging. Ongelofelijk dat ze daar niks aan doen zeg.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je vergist je schromelijk in PSV. CV en RB positie daar zijn nog steeds zo waanzining kut. Voetbal begint bij de verdediging, dat hoef ik jou niet uit te leggen, dat heb je bij Feijenoord kunnen zien. Zie je trouwens ook bij Barca, als het aanvallend niet lukt leggen we net zo lang breed of terug tot we een gaatje vinden.
PSV Gaat enorm kapot op hun middenveld (Strootman en Bommel gaat t-o-t-a-a-l niet renderen) en op Marcelo, Bouma en Manolev als (bankzittende) verdedigers.
Hij speelt ook beker en europees he vriend. Kom je totaal op 8quote:Op maandag 16 juli 2012 14:17 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Er zijn er in ieder geval alweer 3 afgeluld.
Ze hebben die Zanka gehaald. Aardig snelle verdediger schijnt.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk wat betreft die verdediging. Ongelofelijk dat ze daar niks aan doen zeg.
Komt omdat ze een TD hebben die er werkelijk geen pepernootje van bakt.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk wat betreft die verdediging. Ongelofelijk dat ze daar niks aan doen zeg.
Moet zich ook nog maar bewijzen op dit niveau.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze hebben die Zanka gehaald. Aardig snelle verdediger schijnt.
Klopt zeker. Maar dat moet elke aankoop eigenlijk. Zo'n Singh, Vormer en Janmaat moeten het ook nog maar laten zien bijvoorbeeld.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet zich ook nog maar bewijzen op dit niveau.
Moet zich nog bewijzen, en de CV blijft dan nog steeds zwaar kut. Snap niet dat ze niet bij Feijenoord aankloppen voor wat CV's, als er één club is in Nederland die aangetoond heeft op die positie toppers af te kunnen leveren op lopendebandwerkniveau...quote:Op maandag 16 juli 2012 14:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze hebben die Zanka gehaald. Aardig snelle verdediger schijnt.
Janmaat heeft 't natuurlijk al laten zien als winnaar van de zilveren schoen. Vormer en Singh is even afwachten ja...quote:Op maandag 16 juli 2012 14:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Klopt zeker. Maar dat moet elke aankoop eigenlijk. Zo'n Singh, Vormer en Janmaat moeten het ook nog maar laten zien bijvoorbeeld.
Individueel zeker niet.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sorry, wat?!
Feijenoord had de beste spits van de eredivisie, de beste middenvelders (Clasie en Ahmadi) en de beste verdedigende linie.
PSV kon qua aanval over Feijenoord heen, maar de andere twee linies waren ZOVEEL minder dan Feijenoord, dat valt niet eens in cijfers uit te drukken.
Vormer heeft wel ervaring in de eredivisie, die zanka 0,0. Maar genoeg over die schijtclubquote:Op maandag 16 juli 2012 14:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Janmaat heeft 't natuurlijk al laten zien als winnaar van de zilveren schoen. Vormer en Singh is even afwachten ja...
Ik twijfel absoluut niet aan Vormer. Wel heb ik 't idee dat de ontwikkeling van Vormer hand in hand zal gaan met een wat creatievere speler als Clasie. Ontwikkelt Clasie zich niet wat meer tot dragende speler, dan zal Vormer ook blijven hangen in zo'n nieuw team denk ik.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Janmaat heeft 't natuurlijk al laten zien als winnaar van de zilveren schoen. Vormer en Singh is even afwachten ja...
Is toch een concurrent van Feyenoord, dus in die zin best relevant om ff door te lichten.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Vormer heeft wel ervaring in de eredivisie, die zanka 0,0. Maar genoeg over die schijtclub
Vorig jaar? Zeker wel. Niemand die zo goed rendeerde als die gasten. Jammer dat ze beiden nauwelijks scoorden. Maar absolute eindbazen op het middenveld.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Individueel zeker niet.
Hoe uiteindelijk alles uitpakte liep het bij Feyenoord beter ja.
Als je serieus Clasie en El Ahmadi de beste middenvelders van de eredivisie vindt..
Als je liever Vlaar dan De Vrij of Schenkeveld wil (of BMI) begrijp je niets van voetbal.quote:Hoe kanker de verdediging bij PSV ook mag zijn(+keeper), die hoef ik echt nooit in te ruilen voor fokking BMI , De Vrij, en Fernandez of Mulder.
Vlaar wil ik dan nog wel een uitzondering voor maken.
Ook weer onzin. Het collectief maakte dat Feijenoord tot een tweede plek kwam ja, maar individueel was het overgrote deel van de spelers vele malen beter dan de individuele spelers van PSV.quote:De enige reden dat deze spelers niet door het ijs zakten, was omdat ze vertrouwen kregen, en 100% als een collectief gingen voetballen( door guidetti en Clasie).
Ajax had blijkbaar het beste elftal. Daarna Feijenoord. Daarna PSV. Simpel, duidelijk, lekker.quote:Ik heb Mulder vaak genoeg zien grabbelen, ook vorig jaar. De inzet die deze spelers hebben getoond, dat is bewonderenswaardig. De potentie die Clasie heeft, is geweldig. De talenten die eraan komen, kan ik jaloers op zijn. Maar serieus menen dat Feyenoord het beste elftal had?
Sorry..
= 20 miljoen uitgeven die je als club niet hebt.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:24 schreef Helpmefok het volgende:
Als je trouwens niet ziet dat Feijenoord landskampioen was geworden als we twee goede buitenspelers hadden gehad, heb je stront in je ogen.
Bakkal is inderdaad het levende voorbeeld van hoe goed Clasie en Ahmadi zijn. Dat ze, ONDANKS de luie voetballer Bakkal die geen meter te viel liep waardoor HEEL VEEL DRUK op de achterste speler in de driehoek (Clasie en Ahmadi), VOORTREFFELIJK wisten te voetballen.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
En daar vind ik trouwens Bakkal het levende voorbeeld van.
Narsingh 6, links zou ik zo gauw niemand weten. Je had voor 10 miljoen klaar kunnen zijn.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
= 20 miljoen uitgeven die je als club niet hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |