Klopt. Maar ik heb daar vertrouwen in. Sinds ze bij Feyenoord een andere trainingsmethode hebben, komen we nog zeer weinig blessures voor. Zelfs Ron Vlaar heeft afgelopen seizoen geen wedstrijd gemist!!!quote:Op maandag 16 juli 2012 19:01 schreef Nozem. het volgende:
Laat hem eerst maar eens een jaar lang blessurevrij blijven.
Talent heeft hij zeker.
Zelfs Cissé speelde na zijn laatste operatie 14 potten non stop.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:08 schreef satecl het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik heb daar vertrouwen in. Sinds ze bij Feyenoord een andere trainingsmethode hebben, komen we nog zeer weinig blessures voor. Zelfs Ron Vlaar heeft afgelopen seizoen geen wedstrijd gemist!!!Dat is echt heel bijzonder ( http://www.vi.nl/Spelers/Speler/Ron-Vlaar.htm )
Kijk de rest van de basiself van afgelopen seizoen er maar op na. Alleen de Vrij heeft een vervelende enkelblessure gehad en Guidetti is een paar keer ziek geweest. En Cisse,,,, tjah die heeft altijd watVergelijk dat eens met de basiself van ajax of Twente.
Ik heb ook liever BMI centraal dan op de LB positie. Maar ik heb zo'n gevoel dat Koeman niet zo gecharmeerd is van Nelom. Die oogst soms erg nonchalant, en dat is iets waar Koeman niet blij van wordt.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:09 schreef Caland het volgende:
Hij heeft alleen de pech dat hij niet links is en Bruno het ook wel aardig deed in het centrum vorig seizoen.
Zoveel waarheidquote:Op maandag 16 juli 2012 19:11 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik heb ook liever BMI centraal dan op de LB positie. Maar ik heb zo'n gevoel dat Koeman niet zo gecharmeerd is van Nelom. Die oogst soms erg nonchalant, en dat is iets waarom Koeman niet blij van wordt.
Daarom
Janmaat - De Vrij - Schenkeveld - BMI
Dat hoop ik ook, ja. Benieuwd of Koeman het aan gaat durven.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:11 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik heb ook liever BMI centraal dan op de LB positie. Maar ik heb zo'n gevoel dat Koeman niet zo gecharmeerd is van Nelom. Die oogst soms erg nonchalant, en dat is iets waarom Koeman niet blij van wordt.
Daarom
Janmaat - De Vrij - Schenkeveld - BMI
Waar slaat dit nou weer op MvG!!!??? Eerst Vlaar voor een flut bedrag verkopen, en nu dit erachteraan. Nee, voor mij is hij even geen heldquote:Schenkeveld mag vertrekken bij Feyenoord
Martin van Geel, technisch directeur van Feyenoord, heeft Bart Schenkeveld te kennen heeft gegeven dat hij per direct mag vertrekken bij Feyenoord. De verdediger heeft nog een contract van één jaar. Er is voor Schenkeveld onvoldoende persepctief om door te breken bij de Rotterdammers.
Schenkeveld maakte in november 2009 zijn debuut in het eerste elftal van Feyenoord. De centrale verdediger werd zwaar teruggeworpen in zijn ontwikkeling door een zware kruisbandblessure die hij opliep in juli 2010. Schenkeveld stond bijna een jaar aan de kant. In de tweede helft van het seizoen 2011/12 speelde hij op huurbasis bij Excelsior
Telegraaf kennende trekken ze tegelijk conclusies.quote:"Met Stefan de Vrij (20), Bruno Martins Indi (20), Terence Kongolo (18), Matthew Steenvoorden (19) en de van een zware knieblessure terugkerende Kaj Ramsteijn (22) hebben we vijf getalenteerde centrale verdedigers in onze selectie", benadrukt technisch directeur Martin van Geel in dezelfde krant.
Wat een onzinquote:Op maandag 16 juli 2012 18:56 schreef Helpmefok het volgende:
Wordt de grootst doorgebroken verdediger uit Nederland van de afgelopen 15 jaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |