Ik denk dat dat laatste precies is waarom hij het niet hoefde.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:27 schreef Helpmefok het volgende:
Klopt hoor Typisch. Maar toch, als die gozer gewoon het 'harde werken' van Immers had met zijn voetbalsluwheid, had dat echt enorm veel druk gescheeld op Clasie en Ahmadi (Die daar trouwens totaal geen last van hadden).
Nee maar wat je zag met Guidetti en Bakkal is dat ze 'samen' nooit goed rendeerde. Waarom? Omdat de schakel van Clasie en Ahmadi naar Guidetti ontbrak. Bakkal had dat met 'vechtvoetbal' moeten doen, dan had Guidetti nog meer gescoord en mogelijkheden gehad.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk dat dat laatste precies is waarom hij het niet hoefde.![]()
Maar goed. Wie wordt de nieuwe captain als Vlaar vertrekt? Usain Schaken? Zou wel geniaal zijn.
Dit.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:30 schreef Caland het volgende:
Ik vond Bakkal echt dramatisch. Al stond hij er meestal wel in topwedstrijden.
Werd eerder enorm overschat.
True. Al heeft hij sinds de blessure van Guidetti wel de kar getrokken en hélé belangrijke doelpunten gemaakt.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:30 schreef Caland het volgende:
Ik vond Bakkal echt dramatisch. Al stond hij er meestal wel in topwedstrijden.
Werd eerder enorm overschat.
10 miljoen is voor Feyenoord begrippen nog steeds een fortuin.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Narsingh 6, links zou ik zo gauw niemand weten. Je had voor 10 miljoen klaar kunnen zijn.
Vond ik niet. Hobbelde leuk mee, meer niet. Over die belangrijke goals heb je dan wel weer gelijk.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
True. Al heeft hij sinds de blessure van Guidetti wel de kar getrokken en hélé belangrijke doelpunten gemaakt.
Ja dat hoef je mij niet te vertellen pik. Maar er zijn hier zelfs mensen die zeggen dat we Vlaar niet moeten verkopenquote:Op maandag 16 juli 2012 14:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
10 miljoen is voor Feyenoord begrippen nog steeds een fortuin.
quote:Het vertrek van Feyenoord-aanvoerder Ron Vlaar naar Aston Villa lijkt aanstaande. Technisch directeur Martin van Geel liet aan RTV Rijnmond weten dat de centrale verdediger graag de overstap maakt naar de Engelse club. 'Ron was gisteren in Birmingham en hij wil zijn carrière daar voortzetten.'
Van Geel probeerde overigens tevergeefs om het tot de zomer van 2014 lopende contract van Vlaar te verlengen. 'Vorige week hebben wij met Ron gepraat om zijn contract open te breken, maar dat was voor hem geen optie,' vervolgt de technische beleidsbepaler van de Rotterdammers.
In de verbintenis van Vlaar staat dat hij voor een gelimiteerde transfersom mag vertrekken bij Feyenoord. 'Over de hoogte van dat bedrag doen wij geen uitspraken, maar het gaat uiteraard wel om miljoenen. Mocht het rond komen, dan zullen wij in eerste instantie niet op zoek gaan naar een vervanger.'
Feyenoord hoopt later deze week wel Omar Elabdellaoui te mogen begroeten in De Kuip. De Noorse middenvelder wordt voor één seizoen gehuurd van Manchester City. Het is nog niet bekend of de landgenoot van de kersverse aanwinst Harmeet Singh in de helikopter zal plaatsnemen tijdens de traditionele Open Dag.
quote:Op maandag 16 juli 2012 14:34 schreef ace_eleven het volgende:
Ik wil die 9.3-10 mln ook graag geloven trouwens, maar MvG klonk in zijn interview niet zo enthousiast, hetgeen mij toch ernstig doet twijfelen of dit erg waarheidsgetrouw is
Vlaar altijd verkopen voor dergelijke bedragen. Wordt niet beter en na zo'n EK is dit het meeste wat je ervoor kunt vangen.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja dat hoef je mij niet te vertellen pik. Maar er zijn hier zelfs mensen die zeggen dat we Vlaar niet moeten verkopen. Dat terwijl we 30 miljoen dragende schuld hebben en het vertrek van Vlaar Feijenoord alleen maar beter maakt
quote:Op maandag 16 juli 2012 14:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
Geel is NOOIT enthousiast. Die man zie je letterlijk nooit lachen. Kei-har-de zakenman, voor wie mijn respect dagelijks groeit
In principe zitten we rond de 28 ofzo als ik goed gerekend heb. Met een miljoen of 6 voor Vlaar en eventueel doorkomen van vCL ronde 3 kunnen we dat terugbrengen naar 15 (!) miljoenquote:Op maandag 16 juli 2012 14:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vlaar altijd verkopen voor dergelijke bedragen. Wordt niet beter en na zo'n EK is dit het meeste wat je ervoor kunt vangen.
30 miljoen? Dacht dat het ondertussen al gehalveerd was naar een 20 miljoen oid?
De best functionerende middenvelders ja. Dat maakt ze nog niet de beste middenvelders.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bakkal is inderdaad het levende voorbeeld van hoe goed Clasie en Ahmadi zijn. Dat ze, ONDANKS de luie voetballer Bakkal die geen meter te viel liep waardoor HEEL VEEL DRUK op de achterste speler in de driehoek (Clasie en Ahmadi), VOORTREFFELIJK wisten te voetballen.
Met recht de beste middenvelders van afgelopen seizoen.
Neeheee. Vlaar gaat echt niet voor 10 miljoen weg ofzo, er zit een gelimiteerde transfersom in zijn contract, dat is dus nooit geen 10 miljoen. Eerder 5. En heeft AZ eigenlijk nog 50% rechten, of was dat bij het vorige contract?quote:Op maandag 16 juli 2012 14:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
In principe zitten we rond de 28 ofzo als ik goed gerekend heb. Met een miljoen of 6 voor Vlaar en eventueel doorkomen van vCL ronde 3 kunnen we dat terugbrengen naar 15 (!) miljoen
De tering, wat een lading stront.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
De best functionerende middenvelders ja. Dat maakt ze nog niet de beste middenvelders.
Maar precies, dat zo'n luie voetballer als Bakkal zo belangrijk was voor dit Feyenoord zegt toch genoeg.
En ja, liever Vlaar dan BMI, heb ik niet zoveel over te zeggen.
Die Schenkenveld ken ik niet goed. Daar ken ik niks over zeggen. Maar de Vrij maakt imo te veel fouten, hij heeft de potentie. Maar ik vind het een RB terwijl hij in het Centrum wil. Imo een fout die hij zelf maakt. Waardoor ik eerder Vlaar zou willen ja.
En zoals ik trouwens al zeg. Ik zie het in Clasie echt wel, maar die jongen komt van Excelsior, en heeft op inzet Feyenoord bij de hand gepakt. Nu spelers als Bakkal en El Ahmadi en Guidetti weg zijn, moet ik nog maar eens zien of hij dit weer doet.
(wat ik dus niet uitsluit, maar ik zie het niet zo snel gebeuren nee)
Ik zie het als collectief succes, en jij als individueel succes. Feyenoord is waar verzwakt nu El Ahmadi+Bakkal+ evt Vlaar vertrekken.
De spelers die overblijven zie ik niet het elftal opnieuw dragen. Waar ze vorig jaar konden meeliften met het succes.
Dat zegt enkel dat onze spits geblesseerd was en Bakkal een schaduwspitsrol vervulde. Niets meer, niets minder.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
De best functionerende middenvelders ja. Dat maakt ze nog niet de beste middenvelders.
Maar precies, dat zo'n luie voetballer als Bakkal zo belangrijk was voor dit Feyenoord zegt toch genoeg.
Wát? VRIJ veel fouten? Je moet echt meer Feijenoord gaan kijken.quote:En ja, liever Vlaar dan BMI, heb ik niet zoveel over te zeggen.
Die Schenkenveld ken ik niet goed. Daar ken ik niks over zeggen. Maar de Vrij maakt imo te veel fouten, hij heeft de potentie.
Vrij een RB? Het wordt steeds grappiger.quote:Maar ik vind het een RB terwijl hij in het Centrum wil. Imo een fout die hij zelf maakt. Waardoor ik eerder Vlaar zou willen ja.
Ik wel. En ik had vorig jaar vrijwel alles goed qua voorspellingen.quote:En zoals ik trouwens al zeg. Ik zie het in Clasie echt wel, maar die jongen komt van Excelsior, en heeft op inzet Feyenoord bij de hand gepakt. Nu spelers als Bakkal en El Ahmadi en Guidetti weg zijn, moet ik nog maar eens zien of hij dit weer doet.
Zijn nog genoeg jongens die dragende spelers (kunnen) zijn.quote:Ik zie het als collectief succes, en jij als individueel succes. Feyenoord is waar verzwakt nu El Ahmadi+Bakkal+ evt Vlaar vertrekken.
De spelers die overblijven zie ik niet het elftal opnieuw dragen. Waar ze vorig jaar konden meeliften met het succes.
Er staat ook 6 miljoen pik. En AZ heeft geen rechten meer, is afgekocht door Bosz.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Neeheee. Vlaar gaat echt niet voor 10 miljoen weg ofzo, er zit een gelimiteerde transfersom in zijn contract, dat is dus nooit geen 10 miljoen. Eerder 5. En heeft AZ eigenlijk nog 50% rechten, of was dat bij het vorige contract?
Ga ik er compleet serieus in, laat je me kankerhard lachen met een opmerking die veel en véél duidelijker zegt dan wat ik beargumenteerquote:
Dat is toch geen operationele schuld?quote:Op maandag 16 juli 2012 14:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Er staat ook 6 miljoen pik. En AZ heeft geen rechten meer, is afgekocht door Bosz.
6 miljoen voor Vlaar + 6 miljoen voor doorkomen vCL3 (ik heb die berekening van EL-recettes al miljoenen keren gepost) == 12 miljoen. 28 - 12 is 16. Dit boekjaar 7.5 ton operationele winst en nog de transfer Van Persie die ongeveer 2 miljoen gaat opleveren voor ons.
Kom je dus op 15 miljoen operationele schuld uit.
Dat zegt dat het met dat niveau wel meevalt.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zegt enkel dat onze spits geblesseerd was en Bakkal een schaduwspitsrol vervulde. Niets meer, niets minder.
Mehhh, als hij naar PSV moet, dan wil ik heb op RB. Daar wil ik dan toch bij blijven.quote:[quote]
Vrij een RB? Het wordt steeds grappiger.
HGoed, Ari. Ik ga je volgen komend seizoenquote:Ik wel. En ik had vorig jaar vrijwel alles goed qua voorspellingen.Ze noemen me ook wel "Het Orakel uit Rotterdam". Maar jij mag Ari zeggen.
Ik zie ze niet. (Clasie uitz.)quote:Zijn nog genoeg jongens die dragende spelers (kunnen) zijn.
Mulder vervulde al een erg coachende rol bij Feijenoord richting de verdediging. De Vrij zie ik als nieuwe leider in de verdediging. Zit nu eigenlijk op 't niveau waar Vlaar jaren zat: een 'net-niet leider'. Hoop dan ook dat de vriendin van De Vrij gauw vreemdgaat, zodat hij dezelfde groei kan maken.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik zie ze niet. (Clasie uitz.)
Zal het doorgeven.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mulder vervulde al een erg coachende rol bij Feijenoord richting de verdediging. De Vrij zie ik als nieuwe leider in de verdediging. Zit nu eigenlijk op 't niveau waar Vlaar jaren zat: een 'net-niet leider'. Hoop dan ook dat de vriendin van De Vrij gauw vreemdgaat, zodat hij dezelfde groei kan maken.
Stefan gaat een liedje zingen hi-ha-ho! Stefan gaat een liedje zingen hi-ha-ho!
Op het middenveld Clasie, was Ahmadi. In de aanval hebben we geen leider waar dat vroeger Guidetti was, dat klopt, daar missen we een gozert met grote cojones.
Toekomstige VC van Nederland.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:48 schreef Caland het volgende:
Als je De Vrij als rechtsback ziet zie je wel meer niet. Sterker nog, dan ben je gewoon stekeblind.
Of je snapt er niets van, of je kijkt te weinig potten van Feyenoord en probeert desondanks toch mee te praten.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
En ja, liever Vlaar dan BMI, heb ik niet zoveel over te zeggen.
Die Schenkenveld ken ik niet goed. Daar ken ik niks over zeggen. Maar de Vrij maakt imo te veel fouten, hij heeft de potentie. Maar ik vind het een RB terwijl hij in het Centrum wil. Imo een fout die hij zelf maakt. Waardoor ik eerder Vlaar zou willen ja.
En zoals ik trouwens al zeg. Ik zie het in Clasie echt wel, maar die jongen komt van Excelsior, en heeft op inzet Feyenoord bij de hand gepakt. Nu spelers als Bakkal en El Ahmadi en Guidetti weg zijn, moet ik nog maar eens zien of hij dit weer doet.
Ik zie het als collectief succes, en jij als individueel succes. Feyenoord is waar verzwakt nu El Ahmadi+Bakkal+ evt Vlaar vertrekken.
Je kunt overal wel een spook inzien Caland, maar het zijn net zo goed de kleuren van Feyenoord als je het jasje erbij pakt.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:52 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie wit-rood-witte combinatie weer van de technische staf.
Is gissen. Ikzelf zit na uitvoerige berekening tussen de 26 (positiefste) en 31 (negatiefste) miljoen. 27.4 is het realistischte.quote:
Je kan ook overal iets achter zoeken he pikquote:Op maandag 16 juli 2012 14:52 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie wit-rood-witte combinatie weer van de technische staf.
Ga je me nu heel de dag lopen napraten of hoe zit 't? Ben 't nu al meer dan beu.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je kan ook overal iets achter zoeken he pik
Doe ik ook.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je kan ook overal iets achter zoeken he pik
Die van Amstel bedoel je?quote:Op maandag 16 juli 2012 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe ik ook.
Stoor me ook al jarenlang aan het Maasgebouw met die wit-rood-witte reclame.
Ik swaffel je kanis dicht. Dan doe ik al het praten voor je terwijl jij met een gag in je mond rondloopt.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga je me nu heel de dag lopen napraten of hoe zit 't? Ben 't nu al meer dan beu.
Ja.quote:
Bitch please, genoeg gespeeld. Pak jij nu maar weer dat zakdoekje vast dat uit m'n kontzak hangt. Weet je gelijk weer hoe de verhoudingen liggen.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik swaffel je kanis dicht. Dan doe ik al het praten voor je terwijl jij met een gag in je mond rondloopt.
quote:Op maandag 16 juli 2012 14:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bitch please, genoeg gespeeld. Pak jij nu maar weer dat zakdoekje vast dat uit m'n kontzak hangt. Weet je gelijk weer hoe de verhoudingen liggen.
quote:
Flauw...je pikt gewoon dezelfde grap man.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Zolang jij mijn linkerzak blijft beethouden, bitch
[ afbeelding ]
Als jij dan even zwart licht uitvindt is dit probleem meteen opgelost.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:58 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier zie je het niet op, maar rechts daarvan staat De Kuip in wit licht geloof ik. Al is daar in oranje eten en drinken voor geplakt. Maar het hoort niet.
De ":')" Was meer vanwege "Amstel". Dat hoort überhaupt al niet op De Kuip, en dan neuken ze nog eens extra hard onze anus open door er de clubkleuren van dat pauperzooitje uit Amsterdam op te knallen.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:58 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier zie je het niet op, maar rechts daarvan staat De Kuip in wit licht geloof ik. Al is daar in oranje eten en drinken voor geplakt. Maar het hoort niet.
U sure? Die grap maakte ik 2 dagen geleden al over jou. Ik wil het je bewijzen, moet ik ff de search gebruikenquote:Op maandag 16 juli 2012 14:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Flauw...je pikt gewoon dezelfde grap man.
2 dagen geleden was ik er niet eens pik. Badum tsssquote:Op maandag 16 juli 2012 15:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
U sure? Die grap maakte ik 2 dagen geleden al over jou. Ik wil het je bewijzen, moet ik ff de search gebruiken
Ik kan dit bevestigen.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
U sure? Die grap maakte ik 2 dagen geleden al over jou. Ik wil het je bewijzen, moet ik ff de search gebruiken
quote:Op maandag 16 juli 2012 15:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
2 dagen geleden was ik er niet eens pik. Badum tsss
BAHAHAHAHAMMMMMMMM LAWYERED (behalve dat het gisteren was)quote:Op zondag 15 juli 2012 13:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Happel als rechterhand en Kapo als houder van mijn broekzak
Jawel, opgevallen wel maar dan in negatieve zin, die wedstrijd uit tegen Vitesse waarin ze voor stonden!quote:Op maandag 16 juli 2012 13:19 schreef PIETR het volgende:
[..]
Kan me een wedstrijd herinneren uit tegen ADO. En thuis tegen Groningen. Toen was hij echt heel matig. Hopenlijk heeft ie stappen gemaakt bij Excelsior. Is me, buiten zijn kopdoelpunten, niet echt opgevallen daar ..
Excelsior heb je 't nu over? Dat was gewoon héél ongelukkig door hun rechtsback, waardoor hij wel een penalty MOEST forceren.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:04 schreef Luni het volgende:
[..]
Jawel, opgevallen wel maar dan in negatieve zin, die wedstrijd uit tegen Vitesse waarin ze voor stonden!
Dit stond in het AD-artikel. En dat was ook zo, speelde zeer goed.quote:Excelsior had de zaken verdedigend goed op orde. Bart Schenkeveld leidde de achterste linie bekwaam. Aanvallende zorgde de slimme Luigi Bruins samen met de beweeglijke Roland Alberg voor de creatieve impulsen.
Dat was best lullig ja. Speelde geweldig maar maakte zulke domme fouten toen. Heeft hij alleen maar van geleerd.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:04 schreef Luni het volgende:
[..]
Jawel, opgevallen wel maar dan in negatieve zin, die wedstrijd uit tegen Vitesse waarin ze voor stonden!
Ik heb heel die grap nooit gezien man.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
BAHAHAHAHAMMMMMMMM LAWYERED (behalve dat het gisteren was)
GRAPPENDIEF
Godverdomme Kap, dit is het Feijenoordtopic. Kunnen we niet gewoon héél erg op elkaar lijken qua humor?quote:Op maandag 16 juli 2012 15:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb heel die grap nooit gezien man.
Los daarvan maak ik die grap al meer dan een jaar in de SC en is het fenomeen niet door jou uitgevonden, dus ik vraag me af waar jij het alleenrecht op die grap vandaan denkt te halen?
Mulder lijkt blij te zijn dat hij weggaat.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:26 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[ afbeelding ]
Met Vlaar (Bovenste rij rechts naast keepers)
[ afbeelding ]
Zonder Vlaar.
quote:Op maandag 16 juli 2012 15:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mulder lijkt blij te zijn dat hij weggaat.
[..]
Het is maar goed dat ze een wit overhemd dragen.quote:
[..]
Martins Indi ook met zijn big smile op de 2equote:Op maandag 16 juli 2012 15:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
En BMI heeft ook door dat hij zonder Vlaar meer kans op een basisplek heeft.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
We kunnen nu dus wel concluderen dat Vlaar de rotte appel binnen de spelersgroep was.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Martins Indi ook met zijn big smile op de 2e
Heeft ook al de trainer eruit gesodemieterdquote:Op maandag 16 juli 2012 15:39 schreef Caland het volgende:
[..]
We kunnen nu dus wel concluderen dat Vlaar de rotte appel binnen de spelersgroep was.
En dat was goffedomme onze beste trainer ooit. Het enige wat Vlaar nu kan is ons gratis seizoenskaarten geven.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heeft ook al de trainer eruit gesodemieterdWat een klerelijer
Klopt man. Die gozert heeft trouwens ook nog eens zijn wijf verlorenquote:Op maandag 16 juli 2012 15:45 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En dat was goffedomme onze beste trainer ooit. Het enige wat Vlaar nu kan is ons gratis seizoenskaarten geven.
quote:Op maandag 16 juli 2012 15:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt man. Die gozert heeft trouwens ook nog eens zijn wijf verloren. Ik heb 3000 euro
en schulden
.
Welnee gek, dat is onzin. Hoe kom je daar nouw eer bijquote:Op maandag 16 juli 2012 15:57 schreef Maastoren het volgende:
De VvF moeten toch binnenkort de 30 (?) mln hebben binnengehaald. Voor welke datum was dat? Anders gaat de hele deal niet door?
Er moet toch een bepaald bedrag binnen worden gehaald om een percentage van de aandelen te kunnen kopen?quote:Op maandag 16 juli 2012 16:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Welnee gek, dat is onzin. Hoe kom je daar nouw eer bij
Dat was een 1 april grap.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:09 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Er moet toch een bepaald bedrag binnen worden gehaald om een percentage van de aandelen te kunnen kopen?
Nee. De VvF verwacht tegen september 30 miljoen te hebben binnen gehaald.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:09 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Er moet toch een bepaald bedrag binnen worden gehaald om een percentage van de aandelen te kunnen kopen?
Nee. VvF Verwacht enkel september 30 miljoen opgehaald teh ebbenquote:Op maandag 16 juli 2012 16:09 schreef Maastoren het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 juli 2012 16:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee. De VvF verwacht tegen september 30 miljoen te hebben binnen gehaald.
quote:Op maandag 16 juli 2012 16:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee. De VvF verwacht tegen september 30 miljoen te hebben binnen gehaald.
okquote:Op maandag 16 juli 2012 16:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee. VvF Verwacht enkel september 30 miljoen opgehaald teh ebben
twitter:Mkrabby twitterde op maandag 16-07-2012 om 16:31:06Transfersom Vlaar zou zo'n 4 miljoen euro gaan bedragen, 25 % gaat naar de aandeelhouders van Talent Pool II, AZ krijgt niks #Feyenoord reageer retweet
en 0 naar een nieuwe spits.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:36 schreef Caland het volgende:
Ik heb er even een zeer gecompliceerd berekening op los gelaten, maar we houden er dus zo'n 3 miljoen aan over. Zal er wel 1,5 miljoen gereserveerd worden voor dat lenteakkoord en 1,5 miljoen in de schuld?
Van Geel legt het vrij helder uit in dat filmpje wat eerder vandaag is gepost.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:39 schreef satecl het volgende:
3 miljoen voor je aanvoerder met een 2 jarig contract.
Ik zit nog op kantoor, dus heb die nog niet gezien.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:41 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Van Geel legt het vrij helder uit in dat filmpje wat eerder vandaag is gepost.
Ik vind een clausule van 4 mln wel magertjes. Als je ziet dat Fer en Wijnaldum voor 5 miljoen worden verkocht met een 1-jarig contract....quote:Op maandag 16 juli 2012 16:41 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Van Geel legt het vrij helder uit in dat filmpje wat eerder vandaag is gepost.
Je moet ook kijken naar het moment dat dat contract werd getekend, zag er toen echt allemaal vrij uitzichtloos uit. Als hij zijn contract niet had verlengd was hij nu gratis de deur uit.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:43 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik vind een clausule van 4 mln wel magertjes. Als je ziet dat Fer en Wijnaldum voor 5 miljoen worden verkocht met een 1-jarig contract....
Dat is zeker waar. Ben bang dat De Vrij ook een soortgelijke deal heeft gemaakt.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:44 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Je moet ook kijken naar het moment dat dat contract werd getekend, zag er toen echt allemaal vrij uitzichtloos uit. Als hij zijn contract niet had verlengd was hij nu gratis die deur uit.
weet je toch vooruit ? Feyenoord zit slecht in de financien en moet alle zeilen bijzetten om niet failliet te gaan.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:39 schreef Maastoren het volgende:
[..]
en 0 naar een nieuwe spits.
Het wordt weer helemaal niks komend seizoen. Je hele basiself is verkracht en leeggekocht. Geen scorend vermogend, weinig tot geen ervaren speler in elke linie. Europa kan je ook wel schriftelijk afdoen. Weer geen leuke Europese trip(jes)![]()
Zou kunnen, Van Geel zegt iig dat het erg uitzonderlijk is dat iemand dat bij Feyenoord heeft.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:47 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Ben bang dat De Vrij ook een soortgelijke deal heeft gemaakt.
Nou we zijn wel op de goede weg lijkt mij. Er worden spelers verkocht, Categorie 2 etc. Het lijkt mij dat je toch wel wil voortborduren op het succes van vorig seizoen. Met de huidige selectie lijkt het een incident en moet je je richten op de play-offs.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:47 schreef macca728 het volgende:
[..]
weet je toch vooruit ? Feyenoord zit slecht in de financien en moet alle zeilen bijzetten om niet failliet te gaan.
Tegen het uitgavebudget van Ajax, PSV , Twente, Vitesse kunnen we voorlopig toch niet op.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:51 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Nou we zijn wel op de goede weg lijkt mij. Er worden spelers verkocht, Categorie 2 etc. Het lijkt mij dat je toch wel wil voortborduren op het succes van vorig seizoen. Met de huidige selectie lijkt het een incident en moet je je richten op de play-offs.
Klopt. Maar de top 4 wordt dit seizoen gewoon niet realistisch. Ik ben eigenlijk al tevreden met een 5e plaats. En dat is toch wel vreemd na een seizoen als 2011/2012. En over de CL hou ik me mond maar.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Tegen het uitgavebudget van Ajax, PSV , Twente, Vitesse kunnen we voorlopig toch niet op.
Dus moet Feyenoord creatief zijn en ik vind dat tot nu toe goed gelukt.
Ik vind het nog een beetje lastig inschatten waar we precies staan maar ik schat op dit moment PSV, Ajax en Twente iig hoger in en ik denk dat we gaan strijden voor plek 4/5 met Vitesse, Az en misschien nog wel een ploeg.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:01 schreef satecl het volgende:
[..]
Klopt. Maar de top 4 wordt dit seizoen gewoon niet realistisch. Ik ben eigenlijk al tevreden met een 5e plaats. En dat is toch wel vreemd na een seizoen als 2011/2012. En over de CL hou ik me mond maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |