abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114269235
Klopt hoor Typisch. Maar toch, als die gozer gewoon het 'harde werken' van Immers had met zijn voetbalsluwheid, had dat echt enorm veel druk gescheeld op Clasie en Ahmadi (Die daar trouwens totaal geen last van hadden).
pi_114269294
Ik denk dat we in de verdediging wel weer even moeten gaan zoeken naar wie de linie neerzet overigens, ik denk dat we op kwaliteit niet erg achteruit gaan met het verlies van Vlaar, maar zijn leiderschap en overzicht is misschien nog wel iets wat we gaan missen.
Het middenveld is goed opgevangen, kwalitatief misschien iets minder, maar wel veel meer concurrentie waardoor ierdereen wel scherp blijft en mochten mensen in de beruchte dip vallen hebben we wel veel meer achter de hand...
Voorin hebben we op zich wel redelijk wat opties om iemand in de spitspositie te schuiven met Achahbar, Manu, Cisse, Fernandez of Immers, maar ja ideaal is dat natuurlijk nog niet...
Al denk ik dat iemand als die Omar ook wel een goede impuls geeft op de flanken, en dat daar samen met een cisse of een schaken wel redelijk veel voorzetten vandaan kunnen gaan komen :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_114269315
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:27 schreef Helpmefok het volgende:
Klopt hoor Typisch. Maar toch, als die gozer gewoon het 'harde werken' van Immers had met zijn voetbalsluwheid, had dat echt enorm veel druk gescheeld op Clasie en Ahmadi (Die daar trouwens totaal geen last van hadden).
Ik denk dat dat laatste precies is waarom hij het niet hoefde. ;)

Maar goed. Wie wordt de nieuwe captain als Vlaar vertrekt? Usain Schaken? Zou wel geniaal zijn. _O-
  maandag 16 juli 2012 @ 14:30:29 #5
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_114269380
Ik vond Bakkal echt dramatisch. Al stond hij er meestal wel in topwedstrijden.
Werd eerder enorm overschat.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_114269398
quote:
14s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:29 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik denk dat dat laatste precies is waarom hij het niet hoefde. ;)

Maar goed. Wie wordt de nieuwe captain als Vlaar vertrekt? Usain Schaken? Zou wel geniaal zijn. _O-
Nee maar wat je zag met Guidetti en Bakkal is dat ze 'samen' nooit goed rendeerde. Waarom? Omdat de schakel van Clasie en Ahmadi naar Guidetti ontbrak. Bakkal had dat met 'vechtvoetbal' moeten doen, dan had Guidetti nog meer gescoord en mogelijkheden gehad.
pi_114269408
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:30 schreef Caland het volgende:
Dit.
pi_114269415
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:30 schreef Caland het volgende:
True. Al heeft hij sinds de blessure van Guidetti wel de kar getrokken en hélé belangrijke doelpunten gemaakt.
pi_114269465
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:26 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Narsingh 6, links zou ik zo gauw niemand weten. Je had voor 10 miljoen klaar kunnen zijn.
10 miljoen is voor Feyenoord begrippen nog steeds een fortuin.
  maandag 16 juli 2012 @ 14:32:30 #10
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_114269471
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:31 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

True. Al heeft hij sinds de blessure van Guidetti wel de kar getrokken en hélé belangrijke doelpunten gemaakt.
Vond ik niet. Hobbelde leuk mee, meer niet. Over die belangrijke goals heb je dan wel weer gelijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_114269495
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:32 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

10 miljoen is voor Feyenoord begrippen nog steeds een fortuin.
Ja dat hoef je mij niet te vertellen pik. Maar er zijn hier zelfs mensen die zeggen dat we Vlaar niet moeten verkopen :'). Dat terwijl we 30 miljoen dragende schuld hebben en het vertrek van Vlaar Feijenoord alleen maar beter maakt :')
pi_114269545
Overigens gaat het nooit geen 10 miljoen worden:

quote:
Het vertrek van Feyenoord-aanvoerder Ron Vlaar naar Aston Villa lijkt aanstaande. Technisch directeur Martin van Geel liet aan RTV Rijnmond weten dat de centrale verdediger graag de overstap maakt naar de Engelse club. 'Ron was gisteren in Birmingham en hij wil zijn carrière daar voortzetten.'
Van Geel probeerde overigens tevergeefs om het tot de zomer van 2014 lopende contract van Vlaar te verlengen. 'Vorige week hebben wij met Ron gepraat om zijn contract open te breken, maar dat was voor hem geen optie,' vervolgt de technische beleidsbepaler van de Rotterdammers.
In de verbintenis van Vlaar staat dat hij voor een gelimiteerde transfersom mag vertrekken bij Feyenoord. 'Over de hoogte van dat bedrag doen wij geen uitspraken, maar het gaat uiteraard wel om miljoenen. Mocht het rond komen, dan zullen wij in eerste instantie niet op zoek gaan naar een vervanger.'
Feyenoord hoopt later deze week wel Omar Elabdellaoui te mogen begroeten in De Kuip. De Noorse middenvelder wordt voor één seizoen gehuurd van Manchester City. Het is nog niet bekend of de landgenoot van de kersverse aanwinst Harmeet Singh in de helikopter zal plaatsnemen tijdens de traditionele Open Dag.
pi_114269580
Ik wil die 9.3-10 mln ook graag geloven trouwens, maar MvG klonk in zijn interview niet zo enthousiast, hetgeen mij toch ernstig doet twijfelen of dit erg waarheidsgetrouw is
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_114269641
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:34 schreef ace_eleven het volgende:
Ik wil die 9.3-10 mln ook graag geloven trouwens, maar MvG klonk in zijn interview niet zo enthousiast, hetgeen mij toch ernstig doet twijfelen of dit erg waarheidsgetrouw is
:D

Geel is NOOIT enthousiast. Die man zie je letterlijk nooit lachen. Kei-har-de zakenman, voor wie mijn respect dagelijks groeit _O_
pi_114269739
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:33 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ja dat hoef je mij niet te vertellen pik. Maar er zijn hier zelfs mensen die zeggen dat we Vlaar niet moeten verkopen :'). Dat terwijl we 30 miljoen dragende schuld hebben en het vertrek van Vlaar Feijenoord alleen maar beter maakt :')
Vlaar altijd verkopen voor dergelijke bedragen. Wordt niet beter en na zo'n EK is dit het meeste wat je ervoor kunt vangen.

30 miljoen? Dacht dat het ondertussen al gehalveerd was naar een 20 miljoen oid?
pi_114269769
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:35 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Geel is NOOIT enthousiast. Die man zie je letterlijk nooit lachen. Kei-har-de zakenman, voor wie mijn respect dagelijks groeit _O_
:D :D _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2012 14:38:20 ]
pi_114269787
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:37 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Vlaar altijd verkopen voor dergelijke bedragen. Wordt niet beter en na zo'n EK is dit het meeste wat je ervoor kunt vangen.

30 miljoen? Dacht dat het ondertussen al gehalveerd was naar een 20 miljoen oid?
In principe zitten we rond de 28 ofzo als ik goed gerekend heb. Met een miljoen of 6 voor Vlaar en eventueel doorkomen van vCL ronde 3 kunnen we dat terugbrengen naar 15 (!) miljoen _O_
  Moderator maandag 16 juli 2012 @ 14:38:45 #18
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_114269816
quote:
14s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:08 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik ben gestopt op pagina 8.

[..]

:')
Haha, hier stopte ik ook :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_114269841
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:26 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Bakkal is inderdaad het levende voorbeeld van hoe goed Clasie en Ahmadi zijn. Dat ze, ONDANKS de luie voetballer Bakkal die geen meter te viel liep waardoor HEEL VEEL DRUK op de achterste speler in de driehoek (Clasie en Ahmadi), VOORTREFFELIJK wisten te voetballen.

Met recht de beste middenvelders van afgelopen seizoen.
De best functionerende middenvelders ja. Dat maakt ze nog niet de beste middenvelders.

Maar precies, dat zo'n luie voetballer als Bakkal zo belangrijk was voor dit Feyenoord zegt toch genoeg.

En ja, liever Vlaar dan BMI, heb ik niet zoveel over te zeggen.
Die Schenkenveld ken ik niet goed. Daar ken ik niks over zeggen. Maar de Vrij maakt imo te veel fouten, hij heeft de potentie. Maar ik vind het een RB terwijl hij in het Centrum wil. Imo een fout die hij zelf maakt. Waardoor ik eerder Vlaar zou willen ja.

En zoals ik trouwens al zeg. Ik zie het in Clasie echt wel, maar die jongen komt van Excelsior, en heeft op inzet Feyenoord bij de hand gepakt. Nu spelers als Bakkal en El Ahmadi en Guidetti weg zijn, moet ik nog maar eens zien of hij dit weer doet.
(wat ik dus niet uitsluit, maar ik zie het niet zo snel gebeuren nee)

Ik zie het als collectief succes, en jij als individueel succes. Feyenoord is waar verzwakt nu El Ahmadi+Bakkal+ evt Vlaar vertrekken.
De spelers die overblijven zie ik niet het elftal opnieuw dragen. Waar ze vorig jaar konden meeliften met het succes.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_114269909
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:38 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

In principe zitten we rond de 28 ofzo als ik goed gerekend heb. Met een miljoen of 6 voor Vlaar en eventueel doorkomen van vCL ronde 3 kunnen we dat terugbrengen naar 15 (!) miljoen _O_
Neeheee. Vlaar gaat echt niet voor 10 miljoen weg ofzo, er zit een gelimiteerde transfersom in zijn contract, dat is dus nooit geen 10 miljoen. Eerder 5. En heeft AZ eigenlijk nog 50% rechten, of was dat bij het vorige contract?
  maandag 16 juli 2012 @ 14:40:13 #21
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_114269910
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

De best functionerende middenvelders ja. Dat maakt ze nog niet de beste middenvelders.

Maar precies, dat zo'n luie voetballer als Bakkal zo belangrijk was voor dit Feyenoord zegt toch genoeg.

Die Schenkenveld ken ik niet goed. Daar ken ik niks over zeggen. Maar de Vrij maakt imo te veel fouten, hij heeft de potentie. Maar ik vind het een RB terwijl hij in het Centrum wil. Imo een fout die hij zelf maakt. Waardoor ik eerder Vlaar zou willen ja.

En zoals ik trouwens al zeg. Ik zie het in Clasie echt wel, maar die jongen komt van Excelsior, en heeft op inzet Feyenoord bij de hand gepakt. Nu spelers als Bakkal en El Ahmadi en Guidetti weg zijn, moet ik nog maar eens zien of hij dit weer doet.

Ik zie het als collectief succes, en jij als individueel succes. Feyenoord is waar verzwakt nu El Ahmadi+Bakkal+ evt Vlaar vertrekken.
De spelers die overblijven zie ik niet het elftal opnieuw dragen. Waar ze vorig jaar konden meeliften met het succes.
De tering, wat een lading stront.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_114269987
quote:

[..]

Dat zegt enkel dat onze spits geblesseerd was en Bakkal een schaduwspitsrol vervulde. Niets meer, niets minder.

quote:
Die Schenkenveld ken ik niet goed. Daar ken ik niks over zeggen. Maar de Vrij maakt imo te veel fouten, hij heeft de potentie.
Wát? VRIJ veel fouten? Je moet echt meer Feijenoord gaan kijken.

quote:
Maar ik vind het een RB terwijl hij in het Centrum wil. Imo een fout die hij zelf maakt. Waardoor ik eerder Vlaar zou willen ja.
Vrij een RB? Het wordt steeds grappiger.

quote:
Ik wel. En ik had vorig jaar vrijwel alles goed qua voorspellingen. ^O^ Ze noemen me ook wel "Het Orakel uit Rotterdam". Maar jij mag Ari zeggen.

quote:
Zijn nog genoeg jongens die dragende spelers (kunnen) zijn.
pi_114270057
quote:
14s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:40 schreef Typisch het volgende:

[..]

Neeheee. Vlaar gaat echt niet voor 10 miljoen weg ofzo, er zit een gelimiteerde transfersom in zijn contract, dat is dus nooit geen 10 miljoen. Eerder 5. En heeft AZ eigenlijk nog 50% rechten, of was dat bij het vorige contract?
Er staat ook 6 miljoen pik. En AZ heeft geen rechten meer, is afgekocht door Bosz.

6 miljoen voor Vlaar + 6 miljoen voor doorkomen vCL3 (ik heb die berekening van EL-recettes al miljoenen keren gepost) == 12 miljoen. 28 - 12 is 16. Dit boekjaar 7.5 ton operationele winst en nog de transfer Van Persie die ongeveer 2 miljoen gaat opleveren voor ons.

Kom je dus op 15 miljoen operationele schuld uit.
pi_114270103
quote:
14s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:40 schreef Caland het volgende:

[..]

De tering, wat een lading stront.
Ga ik er compleet serieus in, laat je me kankerhard lachen met een opmerking die veel en véél duidelijker zegt dan wat ik beargumenteer _O- :D

Ik zit gewoon hardop te lachen :') teringjong
  maandag 16 juli 2012 @ 14:45:23 #25
131800 Tarado
capô de fusca
pi_114270205
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:42 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Er staat ook 6 miljoen pik. En AZ heeft geen rechten meer, is afgekocht door Bosz.

6 miljoen voor Vlaar + 6 miljoen voor doorkomen vCL3 (ik heb die berekening van EL-recettes al miljoenen keren gepost) == 12 miljoen. 28 - 12 is 16. Dit boekjaar 7.5 ton operationele winst en nog de transfer Van Persie die ongeveer 2 miljoen gaat opleveren voor ons.

Kom je dus op 15 miljoen operationele schuld uit.
Dat is toch geen operationele schuld?
pi_114270220
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:45 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat is toch geen operationele schuld?
EUhhhhh sorry je hebt gelijk, langlopende schuld*
pi_114270277
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:41 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dat zegt enkel dat onze spits geblesseerd was en Bakkal een schaduwspitsrol vervulde. Niets meer, niets minder.
Dat zegt dat het met dat niveau wel meevalt.

quote:
[quote]

Vrij een RB? Het wordt steeds grappiger.

Mehhh, als hij naar PSV moet, dan wil ik heb op RB. Daar wil ik dan toch bij blijven.

quote:
Ik wel. En ik had vorig jaar vrijwel alles goed qua voorspellingen. ^O^ Ze noemen me ook wel "Het Orakel uit Rotterdam". Maar jij mag Ari zeggen.
HGoed, Ari. Ik ga je volgen komend seizoen ;)

quote:
Zijn nog genoeg jongens die dragende spelers (kunnen) zijn.
Ik zie ze niet. (Clasie uitz.)
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  maandag 16 juli 2012 @ 14:48:27 #28
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_114270338
Als je De Vrij als rechtsback ziet zie je wel meer niet. Sterker nog, dan ben je gewoon stekeblind.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_114270364
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

Ik zie ze niet. (Clasie uitz.)
Mulder vervulde al een erg coachende rol bij Feijenoord richting de verdediging. De Vrij zie ik als nieuwe leider in de verdediging. Zit nu eigenlijk op 't niveau waar Vlaar jaren zat: een 'net-niet leider'. Hoop dan ook dat de vriendin van De Vrij gauw vreemdgaat, zodat hij dezelfde groei kan maken.

Stefan gaat een liedje zingen hi-ha-ho! Stefan gaat een liedje zingen hi-ha-ho! _O-

Op het middenveld Clasie, was Ahmadi. In de aanval hebben we geen leider waar dat vroeger Guidetti was, dat klopt, daar missen we een gozert met grote cojones.
pi_114270392
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:49 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Mulder vervulde al een erg coachende rol bij Feijenoord richting de verdediging. De Vrij zie ik als nieuwe leider in de verdediging. Zit nu eigenlijk op 't niveau waar Vlaar jaren zat: een 'net-niet leider'. Hoop dan ook dat de vriendin van De Vrij gauw vreemdgaat, zodat hij dezelfde groei kan maken.

Stefan gaat een liedje zingen hi-ha-ho! Stefan gaat een liedje zingen hi-ha-ho! _O-

Op het middenveld Clasie, was Ahmadi. In de aanval hebben we geen leider waar dat vroeger Guidetti was, dat klopt, daar missen we een gozert met grote cojones.
Zal het doorgeven.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_114270410
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:49 schreef Muto het volgende:

[..]

Zal het doorgeven.
Je kent der? :@
  maandag 16 juli 2012 @ 14:50:02 #32
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_114270415
quote:
14s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:48 schreef Caland het volgende:
Als je De Vrij als rechtsback ziet zie je wel meer niet. Sterker nog, dan ben je gewoon stekeblind.
Toekomstige VC van Nederland.
So confused when you're lost in the groove
pi_114270484
Hoever staat Feyenoord nog in het rood?
pi_114270486
quote:

[..]

Of je snapt er niets van, of je kijkt te weinig potten van Feyenoord en probeert desondanks toch mee te praten.
  maandag 16 juli 2012 @ 14:52:26 #35
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_114270524

Mooie wit-rood-witte combinatie weer van de technische staf. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_114270587
quote:
14s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:52 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

Je kunt overal wel een spook inzien Caland, maar het zijn net zo goed de kleuren van Feyenoord als je het jasje erbij pakt. ;)
pi_114270626
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:51 schreef Antaris het volgende:
Hoever staat Feyenoord nog in het rood?
Is gissen. Ikzelf zit na uitvoerige berekening tussen de 26 (positiefste) en 31 (negatiefste) miljoen. 27.4 is het realistischte.
pi_114270649
quote:
14s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:52 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

Je kan ook overal iets achter zoeken he pik :D
pi_114270670
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:55 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ga je me nu heel de dag lopen napraten of hoe zit 't? Ben 't nu al meer dan beu.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2012 14:55:31 ]
  maandag 16 juli 2012 @ 14:55:44 #40
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_114270692
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:55 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Doe ik ook.

Stoor me ook al jarenlang aan het Maasgebouw met die wit-rood-witte reclame.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_114270717
quote:
14s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:55 schreef Caland het volgende:

[..]

Doe ik ook.

Stoor me ook al jarenlang aan het Maasgebouw met die wit-rood-witte reclame.
Die van Amstel bedoel je? :')
pi_114270746
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:55 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ga je me nu heel de dag lopen napraten of hoe zit 't? Ben 't nu al meer dan beu.
Ik swaffel je kanis dicht. Dan doe ik al het praten voor je terwijl jij met een gag in je mond rondloopt. _O_
pi_114270755
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:49 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Je kent der? :@
Ja.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_114270768
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:56 schreef Muto het volgende:

[..]

Ja.
Naiissssssssss.
pi_114270801
Maak je der effe duidelijk dat ze niet te wild in bed doet? We hebben hem hard nodig dit seizoen
pi_114270807
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:56 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik swaffel je kanis dicht. Dan doe ik al het praten voor je terwijl jij met een gag in je mond rondloopt. _O_
Bitch please, genoeg gespeeld. Pak jij nu maar weer dat zakdoekje vast dat uit m'n kontzak hangt. Weet je gelijk weer hoe de verhoudingen liggen.
pi_114270851
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:57 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Bitch please, genoeg gespeeld. Pak jij nu maar weer dat zakdoekje vast dat uit m'n kontzak hangt. Weet je gelijk weer hoe de verhoudingen liggen.
_O- Zolang jij mijn linkerzak blijft beethouden, bitch

maandag 16 juli 2012 @ 14:58:46 #48
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_114270878
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:56 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Die van Amstel bedoel je? :')

Hier zie je het niet op, maar rechts daarvan staat De Kuip in wit licht geloof ik. Al is daar in oranje eten en drinken voor geplakt. Maar het hoort niet. ;(
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_114270883
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:58 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

_O- Zolang jij mijn linkerzak blijft beethouden, bitch

[ afbeelding ]
Flauw...je pikt gewoon dezelfde grap man. :') Wil je nog dat ik die chick voor m'n rekening neem zodat jij met je vriendin los kan? Dan zou ik maar een beetje inbinden pikkebaas.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2012 15:00:05 ]
pi_114270925
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:58 schreef Caland het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hier zie je het niet op, maar rechts daarvan staat De Kuip in wit licht geloof ik. Al is daar in oranje eten en drinken voor geplakt. Maar het hoort niet. ;(
Als jij dan even zwart licht uitvindt is dit probleem meteen opgelost. :P
pi_114270945
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:58 schreef Caland het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

De ":')" Was meer vanwege "Amstel". Dat hoort überhaupt al niet op De Kuip, en dan neuken ze nog eens extra hard onze anus open door er de clubkleuren van dat pauperzooitje uit Amsterdam op te knallen.

Ben het helemaal met je eens, daarom die ":')"
pi_114270960
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:58 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Flauw...je pikt gewoon dezelfde grap man. :')
U sure? Die grap maakte ik 2 dagen geleden al over jou. Ik wil het je bewijzen, moet ik ff de search gebruiken
pi_114271019
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 15:00 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

U sure? Die grap maakte ik 2 dagen geleden al over jou. Ik wil het je bewijzen, moet ik ff de search gebruiken
2 dagen geleden was ik er niet eens pik. Badum tsss
  maandag 16 juli 2012 @ 15:01:57 #54
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_114271036
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 15:00 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik kan dit bevestigen.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_114271067
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 15:01 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

2 dagen geleden was ik er niet eens pik. Badum tsss
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 13:22 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

^O^ Happel als rechterhand en Kapo als houder van mijn broekzak

_O_
BAHAHAHAHAMMMMMMMM LAWYERED (behalve dat het gisteren was)

GRAPPENDIEF

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2012 15:02:58 ]
pi_114271149
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 13:19 schreef PIETR het volgende:

[..]

Kan me een wedstrijd herinneren uit tegen ADO. En thuis tegen Groningen. Toen was hij echt heel matig. Hopenlijk heeft ie stappen gemaakt bij Excelsior. Is me, buiten zijn kopdoelpunten, niet echt opgevallen daar ..
Jawel, opgevallen wel maar dan in negatieve zin, die wedstrijd uit tegen Vitesse waarin ze voor stonden!
pi_114271195
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 15:04 schreef Luni het volgende:

[..]

Jawel, opgevallen wel maar dan in negatieve zin, die wedstrijd uit tegen Vitesse waarin ze voor stonden!
Excelsior heb je 't nu over? Dat was gewoon héél ongelukkig door hun rechtsback, waardoor hij wel een penalty MOEST forceren.

quote:
Excelsior had de zaken verdedigend goed op orde. Bart Schenkeveld leidde de achterste linie bekwaam. Aanvallende zorgde de slimme Luigi Bruins samen met de beweeglijke Roland Alberg voor de creatieve impulsen.
Dit stond in het AD-artikel. En dat was ook zo, speelde zeer goed.

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2012 15:06:59 ]
  maandag 16 juli 2012 @ 15:07:41 #58
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_114271289
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 15:04 schreef Luni het volgende:

[..]

Dat was best lullig ja. Speelde geweldig maar maakte zulke domme fouten toen. Heeft hij alleen maar van geleerd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_114272029
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 15:02 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

[..]

BAHAHAHAHAMMMMMMMM LAWYERED (behalve dat het gisteren was)

GRAPPENDIEF
Ik heb heel die grap nooit gezien man. _O-

Los daarvan maak ik die grap al meer dan een jaar in de SC en is het fenomeen niet door jou uitgevonden, dus ik vraag me af waar jij het alleenrecht op die grap vandaan denkt te halen?
pi_114272075
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 15:24 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik heb heel die grap nooit gezien man. _O-

Los daarvan maak ik die grap al meer dan een jaar in de SC en is het fenomeen niet door jou uitgevonden, dus ik vraag me af waar jij het alleenrecht op die grap vandaan denkt te halen?
Godverdomme Kap, dit is het Feijenoordtopic. Kunnen we niet gewoon héél erg op elkaar lijken qua humor? :') O+
pi_114272108

Met Vlaar (Bovenste rij rechts naast keepers)

Zonder Vlaar.
Abracadabra, tapate guarra!
  Moderator maandag 16 juli 2012 @ 15:31:42 #62
362868 crew  Slobeend
of all places
  Forum Admin maandag 16 juli 2012 @ 15:32:59 #63
35723 crew  GGMM
pi_114272376
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 15:26 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[ afbeelding ]

Met Vlaar (Bovenste rij rechts naast keepers)

[ afbeelding ]

Zonder Vlaar.
Mulder lijkt blij te zijn dat hij weggaat.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 16 juli 2012 @ 15:34:19 #64
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_114272428
quote:
6s.gif Op maandag 16 juli 2012 15:32 schreef GGMM het volgende:

[..]

maandag 16 juli 2012 @ 15:34:41 #65
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_114272444
quote:

[..]

quote:
14s.gif Op maandag 16 juli 2012 15:31 schreef Slobeend het volgende:
[ afbeelding ]
Bless...
Het is maar goed dat ze een wit overhemd dragen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_114272488
quote:

[..]

_O- ik moest lachen
  maandag 16 juli 2012 @ 15:39:00 #67
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_114272640

jwz
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 16 juli 2012 @ 15:39:08 #68
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_114272646
quote:

[..]

Martins Indi ook met zijn big smile op de 2e _O-
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_114272673
quote:

[..]

En BMI heeft ook door dat hij zonder Vlaar meer kans op een basisplek heeft.
  maandag 16 juli 2012 @ 15:39:44 #70
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_114272689
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 15:39 schreef vandermar het volgende:

[..]

Martins Indi ook met zijn big smile op de 2e _O-
We kunnen nu dus wel concluderen dat Vlaar de rotte appel binnen de spelersgroep was.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_114272746
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 15:39 schreef Caland het volgende:

[..]

We kunnen nu dus wel concluderen dat Vlaar de rotte appel binnen de spelersgroep was.
Heeft ook al de trainer eruit gesodemieterd :( Wat een klerelijer :+
pi_114272958
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 15:40 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Heeft ook al de trainer eruit gesodemieterd :( Wat een klerelijer :+
En dat was goffedomme onze beste trainer ooit. Het enige wat Vlaar nu kan is ons gratis seizoenskaarten geven.
pi_114273077
In potentie zie ik in BMI een betere verdediger dan Vlaar. Alleen zonder spits wordt het weer een heel lastig seizoen.
pi_114273129
quote:
14s.gif Op maandag 16 juli 2012 15:45 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

En dat was goffedomme onze beste trainer ooit. Het enige wat Vlaar nu kan is ons gratis seizoenskaarten geven.
Klopt man. Die gozert heeft trouwens ook nog eens zijn wijf verloren :(. Ik heb 3000 euro _O_ en schulden :(.
pi_114273303
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 15:49 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Klopt man. Die gozert heeft trouwens ook nog eens zijn wijf verloren :(. Ik heb 3000 euro _O_ en schulden :(.

HMF, weet jij hoeveel we van het transferbedrag kunnen gebruiken voor een spits?
pi_114273439
De VvF moeten toch binnenkort de 30 (?) mln hebben binnengehaald. Voor welke datum was dat? Anders gaat de hele deal niet door?
pi_114273695
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 15:57 schreef Maastoren het volgende:
De VvF moeten toch binnenkort de 30 (?) mln hebben binnengehaald. Voor welke datum was dat? Anders gaat de hele deal niet door?
Welnee gek, dat is onzin. Hoe kom je daar nouw eer bij
pi_114273994
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 16:03 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Welnee gek, dat is onzin. Hoe kom je daar nouw eer bij
Er moet toch een bepaald bedrag binnen worden gehaald om een percentage van de aandelen te kunnen kopen?
  maandag 16 juli 2012 @ 16:09:58 #79
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_114274012
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 16:09 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Er moet toch een bepaald bedrag binnen worden gehaald om een percentage van de aandelen te kunnen kopen?
Dat was een 1 april grap.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  maandag 16 juli 2012 @ 16:10:28 #80
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_114274028
quote:

[..]

Nee. De VvF verwacht tegen september 30 miljoen te hebben binnen gehaald.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_114274054
quote:

[..]

Nee. VvF Verwacht enkel september 30 miljoen opgehaald teh ebben
pi_114274073
quote:
14s.gif Op maandag 16 juli 2012 16:10 schreef Happel het volgende:

[..]

pi_114274210
quote:
14s.gif Op maandag 16 juli 2012 16:10 schreef Happel het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 16:10 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Nee. VvF Verwacht enkel september 30 miljoen opgehaald teh ebben
ok ^O^
  maandag 16 juli 2012 @ 16:32:41 #84
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_114275037
Mkrabby twitterde op maandag 16-07-2012 om 16:31:06 Transfersom Vlaar zou zo'n 4 miljoen euro gaan bedragen, 25 % gaat naar de aandeelhouders van Talent Pool II, AZ krijgt niks #Feyenoord reageer retweet
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_114275047
Ik vind het weinig :N Natuurlijk beter dat hij transfervrij de deur uit loopt maargoed.
pi_114275071
Zoals verwacht.
  maandag 16 juli 2012 @ 16:36:16 #87
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_114275206
Ik heb er even een zeer gecompliceerd berekening op los gelaten, maar we houden er dus zo'n 3 miljoen aan over. Zal er wel 1,5 miljoen gereserveerd worden voor dat lenteakkoord en 1,5 miljoen in de schuld?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 16 juli 2012 @ 16:39:53 #88
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_114275367
3 miljoen voor je aanvoerder met een 2 jarig contract. :N
pi_114275368
quote:
9s.gif Op maandag 16 juli 2012 16:36 schreef Caland het volgende:
Ik heb er even een zeer gecompliceerd berekening op los gelaten, maar we houden er dus zo'n 3 miljoen aan over. Zal er wel 1,5 miljoen gereserveerd worden voor dat lenteakkoord en 1,5 miljoen in de schuld?
en 0 naar een nieuwe spits.
Het wordt weer helemaal niks komend seizoen. Je hele basiself is verkracht en leeggekocht. Geen scorend vermogend, weinig tot geen ervaren speler in elke linie. Europa kan je ook wel schriftelijk afdoen. Weer geen leuke Europese trip(jes) :r
pi_114275435
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 16:39 schreef satecl het volgende:
3 miljoen voor je aanvoerder met een 2 jarig contract. :N
Van Geel legt het vrij helder uit in dat filmpje wat eerder vandaag is gepost.
  maandag 16 juli 2012 @ 16:42:01 #91
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_114275452
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 16:41 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ik zit nog op kantoor, dus heb die nog niet gezien.
pi_114275512
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 16:41 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ik vind een clausule van 4 mln wel magertjes. Als je ziet dat Fer en Wijnaldum voor 5 miljoen worden verkocht met een 1-jarig contract....
pi_114275543
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 16:43 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Ik vind een clausule van 4 mln wel magertjes. Als je ziet dat Fer en Wijnaldum voor 5 miljoen worden verkocht met een 1-jarig contract....
Je moet ook kijken naar het moment dat dat contract werd getekend, zag er toen echt allemaal vrij uitzichtloos uit. Als hij zijn contract niet had verlengd was hij nu gratis de deur uit.
pi_114275648
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 16:44 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Je moet ook kijken naar het moment dat dat contract werd getekend, zag er toen echt allemaal vrij uitzichtloos uit. Als hij zijn contract niet had verlengd was hij nu gratis die deur uit.
Dat is zeker waar. Ben bang dat De Vrij ook een soortgelijke deal heeft gemaakt.
pi_114275679
quote:
13s.gif Op maandag 16 juli 2012 16:39 schreef Maastoren het volgende:

[..]

en 0 naar een nieuwe spits.
Het wordt weer helemaal niks komend seizoen. Je hele basiself is verkracht en leeggekocht. Geen scorend vermogend, weinig tot geen ervaren speler in elke linie. Europa kan je ook wel schriftelijk afdoen. Weer geen leuke Europese trip(jes) :r
weet je toch vooruit ? Feyenoord zit slecht in de financien en moet alle zeilen bijzetten om niet failliet te gaan.
pi_114275830
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 16:47 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Dat is zeker waar. Ben bang dat De Vrij ook een soortgelijke deal heeft gemaakt.
Zou kunnen, Van Geel zegt iig dat het erg uitzonderlijk is dat iemand dat bij Feyenoord heeft.
pi_114275871
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 16:47 schreef macca728 het volgende:

[..]

weet je toch vooruit ? Feyenoord zit slecht in de financien en moet alle zeilen bijzetten om niet failliet te gaan.
Nou we zijn wel op de goede weg lijkt mij. Er worden spelers verkocht, Categorie 2 etc. Het lijkt mij dat je toch wel wil voortborduren op het succes van vorig seizoen. Met de huidige selectie lijkt het een incident en moet je je richten op de play-offs.
pi_114276029
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 16:51 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Nou we zijn wel op de goede weg lijkt mij. Er worden spelers verkocht, Categorie 2 etc. Het lijkt mij dat je toch wel wil voortborduren op het succes van vorig seizoen. Met de huidige selectie lijkt het een incident en moet je je richten op de play-offs.
Tegen het uitgavebudget van Ajax, PSV , Twente, Vitesse kunnen we voorlopig toch niet op.
Dus moet Feyenoord creatief zijn en ik vind dat tot nu toe goed gelukt.
  maandag 16 juli 2012 @ 17:01:35 #99
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_114276311
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 16:55 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Tegen het uitgavebudget van Ajax, PSV , Twente, Vitesse kunnen we voorlopig toch niet op.
Dus moet Feyenoord creatief zijn en ik vind dat tot nu toe goed gelukt.
Klopt. Maar de top 4 wordt dit seizoen gewoon niet realistisch. Ik ben eigenlijk al tevreden met een 5e plaats. En dat is toch wel vreemd na een seizoen als 2011/2012. En over de CL hou ik me mond maar.

Het wordt gewoon weer strijden met Heerenveen en Vitesse. daarboven komen Twente, Ajax, PSV en AZ denk ik ook wel weer.
pi_114276463
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 17:01 schreef satecl het volgende:

[..]

Klopt. Maar de top 4 wordt dit seizoen gewoon niet realistisch. Ik ben eigenlijk al tevreden met een 5e plaats. En dat is toch wel vreemd na een seizoen als 2011/2012. En over de CL hou ik me mond maar.
Ik vind het nog een beetje lastig inschatten waar we precies staan maar ik schat op dit moment PSV, Ajax en Twente iig hoger in en ik denk dat we gaan strijden voor plek 4/5 met Vitesse, Az en misschien nog wel een ploeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')