Ik denk dat dat laatste precies is waarom hij het niet hoefde.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:27 schreef Helpmefok het volgende:
Klopt hoor Typisch. Maar toch, als die gozer gewoon het 'harde werken' van Immers had met zijn voetbalsluwheid, had dat echt enorm veel druk gescheeld op Clasie en Ahmadi (Die daar trouwens totaal geen last van hadden).
Nee maar wat je zag met Guidetti en Bakkal is dat ze 'samen' nooit goed rendeerde. Waarom? Omdat de schakel van Clasie en Ahmadi naar Guidetti ontbrak. Bakkal had dat met 'vechtvoetbal' moeten doen, dan had Guidetti nog meer gescoord en mogelijkheden gehad.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk dat dat laatste precies is waarom hij het niet hoefde.![]()
Maar goed. Wie wordt de nieuwe captain als Vlaar vertrekt? Usain Schaken? Zou wel geniaal zijn.
Dit.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:30 schreef Caland het volgende:
Ik vond Bakkal echt dramatisch. Al stond hij er meestal wel in topwedstrijden.
Werd eerder enorm overschat.
True. Al heeft hij sinds de blessure van Guidetti wel de kar getrokken en hélé belangrijke doelpunten gemaakt.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:30 schreef Caland het volgende:
Ik vond Bakkal echt dramatisch. Al stond hij er meestal wel in topwedstrijden.
Werd eerder enorm overschat.
10 miljoen is voor Feyenoord begrippen nog steeds een fortuin.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Narsingh 6, links zou ik zo gauw niemand weten. Je had voor 10 miljoen klaar kunnen zijn.
Vond ik niet. Hobbelde leuk mee, meer niet. Over die belangrijke goals heb je dan wel weer gelijk.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
True. Al heeft hij sinds de blessure van Guidetti wel de kar getrokken en hélé belangrijke doelpunten gemaakt.
Ja dat hoef je mij niet te vertellen pik. Maar er zijn hier zelfs mensen die zeggen dat we Vlaar niet moeten verkopenquote:Op maandag 16 juli 2012 14:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
10 miljoen is voor Feyenoord begrippen nog steeds een fortuin.
quote:Het vertrek van Feyenoord-aanvoerder Ron Vlaar naar Aston Villa lijkt aanstaande. Technisch directeur Martin van Geel liet aan RTV Rijnmond weten dat de centrale verdediger graag de overstap maakt naar de Engelse club. 'Ron was gisteren in Birmingham en hij wil zijn carrière daar voortzetten.'
Van Geel probeerde overigens tevergeefs om het tot de zomer van 2014 lopende contract van Vlaar te verlengen. 'Vorige week hebben wij met Ron gepraat om zijn contract open te breken, maar dat was voor hem geen optie,' vervolgt de technische beleidsbepaler van de Rotterdammers.
In de verbintenis van Vlaar staat dat hij voor een gelimiteerde transfersom mag vertrekken bij Feyenoord. 'Over de hoogte van dat bedrag doen wij geen uitspraken, maar het gaat uiteraard wel om miljoenen. Mocht het rond komen, dan zullen wij in eerste instantie niet op zoek gaan naar een vervanger.'
Feyenoord hoopt later deze week wel Omar Elabdellaoui te mogen begroeten in De Kuip. De Noorse middenvelder wordt voor één seizoen gehuurd van Manchester City. Het is nog niet bekend of de landgenoot van de kersverse aanwinst Harmeet Singh in de helikopter zal plaatsnemen tijdens de traditionele Open Dag.
quote:Op maandag 16 juli 2012 14:34 schreef ace_eleven het volgende:
Ik wil die 9.3-10 mln ook graag geloven trouwens, maar MvG klonk in zijn interview niet zo enthousiast, hetgeen mij toch ernstig doet twijfelen of dit erg waarheidsgetrouw is
Vlaar altijd verkopen voor dergelijke bedragen. Wordt niet beter en na zo'n EK is dit het meeste wat je ervoor kunt vangen.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja dat hoef je mij niet te vertellen pik. Maar er zijn hier zelfs mensen die zeggen dat we Vlaar niet moeten verkopen. Dat terwijl we 30 miljoen dragende schuld hebben en het vertrek van Vlaar Feijenoord alleen maar beter maakt
quote:Op maandag 16 juli 2012 14:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
Geel is NOOIT enthousiast. Die man zie je letterlijk nooit lachen. Kei-har-de zakenman, voor wie mijn respect dagelijks groeit
In principe zitten we rond de 28 ofzo als ik goed gerekend heb. Met een miljoen of 6 voor Vlaar en eventueel doorkomen van vCL ronde 3 kunnen we dat terugbrengen naar 15 (!) miljoenquote:Op maandag 16 juli 2012 14:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vlaar altijd verkopen voor dergelijke bedragen. Wordt niet beter en na zo'n EK is dit het meeste wat je ervoor kunt vangen.
30 miljoen? Dacht dat het ondertussen al gehalveerd was naar een 20 miljoen oid?
De best functionerende middenvelders ja. Dat maakt ze nog niet de beste middenvelders.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bakkal is inderdaad het levende voorbeeld van hoe goed Clasie en Ahmadi zijn. Dat ze, ONDANKS de luie voetballer Bakkal die geen meter te viel liep waardoor HEEL VEEL DRUK op de achterste speler in de driehoek (Clasie en Ahmadi), VOORTREFFELIJK wisten te voetballen.
Met recht de beste middenvelders van afgelopen seizoen.
Neeheee. Vlaar gaat echt niet voor 10 miljoen weg ofzo, er zit een gelimiteerde transfersom in zijn contract, dat is dus nooit geen 10 miljoen. Eerder 5. En heeft AZ eigenlijk nog 50% rechten, of was dat bij het vorige contract?quote:Op maandag 16 juli 2012 14:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
In principe zitten we rond de 28 ofzo als ik goed gerekend heb. Met een miljoen of 6 voor Vlaar en eventueel doorkomen van vCL ronde 3 kunnen we dat terugbrengen naar 15 (!) miljoen
De tering, wat een lading stront.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
De best functionerende middenvelders ja. Dat maakt ze nog niet de beste middenvelders.
Maar precies, dat zo'n luie voetballer als Bakkal zo belangrijk was voor dit Feyenoord zegt toch genoeg.
En ja, liever Vlaar dan BMI, heb ik niet zoveel over te zeggen.
Die Schenkenveld ken ik niet goed. Daar ken ik niks over zeggen. Maar de Vrij maakt imo te veel fouten, hij heeft de potentie. Maar ik vind het een RB terwijl hij in het Centrum wil. Imo een fout die hij zelf maakt. Waardoor ik eerder Vlaar zou willen ja.
En zoals ik trouwens al zeg. Ik zie het in Clasie echt wel, maar die jongen komt van Excelsior, en heeft op inzet Feyenoord bij de hand gepakt. Nu spelers als Bakkal en El Ahmadi en Guidetti weg zijn, moet ik nog maar eens zien of hij dit weer doet.
(wat ik dus niet uitsluit, maar ik zie het niet zo snel gebeuren nee)
Ik zie het als collectief succes, en jij als individueel succes. Feyenoord is waar verzwakt nu El Ahmadi+Bakkal+ evt Vlaar vertrekken.
De spelers die overblijven zie ik niet het elftal opnieuw dragen. Waar ze vorig jaar konden meeliften met het succes.
Dat zegt enkel dat onze spits geblesseerd was en Bakkal een schaduwspitsrol vervulde. Niets meer, niets minder.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
De best functionerende middenvelders ja. Dat maakt ze nog niet de beste middenvelders.
Maar precies, dat zo'n luie voetballer als Bakkal zo belangrijk was voor dit Feyenoord zegt toch genoeg.
Wát? VRIJ veel fouten? Je moet echt meer Feijenoord gaan kijken.quote:En ja, liever Vlaar dan BMI, heb ik niet zoveel over te zeggen.
Die Schenkenveld ken ik niet goed. Daar ken ik niks over zeggen. Maar de Vrij maakt imo te veel fouten, hij heeft de potentie.
Vrij een RB? Het wordt steeds grappiger.quote:Maar ik vind het een RB terwijl hij in het Centrum wil. Imo een fout die hij zelf maakt. Waardoor ik eerder Vlaar zou willen ja.
Ik wel. En ik had vorig jaar vrijwel alles goed qua voorspellingen.quote:En zoals ik trouwens al zeg. Ik zie het in Clasie echt wel, maar die jongen komt van Excelsior, en heeft op inzet Feyenoord bij de hand gepakt. Nu spelers als Bakkal en El Ahmadi en Guidetti weg zijn, moet ik nog maar eens zien of hij dit weer doet.
(wat ik dus niet uitsluit, maar ik zie het niet zo snel gebeuren nee)
Zijn nog genoeg jongens die dragende spelers (kunnen) zijn.quote:Ik zie het als collectief succes, en jij als individueel succes. Feyenoord is waar verzwakt nu El Ahmadi+Bakkal+ evt Vlaar vertrekken.
De spelers die overblijven zie ik niet het elftal opnieuw dragen. Waar ze vorig jaar konden meeliften met het succes.
Er staat ook 6 miljoen pik. En AZ heeft geen rechten meer, is afgekocht door Bosz.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Neeheee. Vlaar gaat echt niet voor 10 miljoen weg ofzo, er zit een gelimiteerde transfersom in zijn contract, dat is dus nooit geen 10 miljoen. Eerder 5. En heeft AZ eigenlijk nog 50% rechten, of was dat bij het vorige contract?
Ga ik er compleet serieus in, laat je me kankerhard lachen met een opmerking die veel en véél duidelijker zegt dan wat ik beargumenteerquote:
Dat is toch geen operationele schuld?quote:Op maandag 16 juli 2012 14:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Er staat ook 6 miljoen pik. En AZ heeft geen rechten meer, is afgekocht door Bosz.
6 miljoen voor Vlaar + 6 miljoen voor doorkomen vCL3 (ik heb die berekening van EL-recettes al miljoenen keren gepost) == 12 miljoen. 28 - 12 is 16. Dit boekjaar 7.5 ton operationele winst en nog de transfer Van Persie die ongeveer 2 miljoen gaat opleveren voor ons.
Kom je dus op 15 miljoen operationele schuld uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |