welke?quote:Op zondag 15 juli 2012 02:47 schreef mrstylo het volgende:
Door die reeks foto's, is mijn hele vertrouwen in Fok! weg.![]()
Ga je ons nu verlaten?quote:Op zondag 15 juli 2012 02:47 schreef mrstylo het volgende:
Door die reeks foto's, is mijn hele vertrouwen in Fok! weg.![]()
Gekkie, dat is pas in augustus. Daar gaan we toch heen?quote:Op zondag 15 juli 2012 02:46 schreef Geo4kant het volgende:
Gay meet Eindhoven zaterdag 14 juli, Theme Party PSV
Oh, misschien is het toch echt?
Nee, maar wou het wel ff melden.quote:
Pfiew, wat een enorme opluchting....quote:Op zondag 15 juli 2012 02:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee, maar wou het wel ff melden.
Maak je geen zorgen.
Tsja, Geo. Die vroeg of ik naar Nuenen - PSV kwam. De smeerlap.quote:Op zondag 15 juli 2012 02:51 schreef GGMM het volgende:
Trouwens, ik kan net zo goed afspreken dat we wel gaan meeten, als het echt wordt haak je toch af. Dat zei Geo athans.
Wie zei dat?quote:Op zondag 15 juli 2012 02:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik dacht dat je voortaan eerder ging slapen GG?
Weet niet. Jij?quote:Op zondag 15 juli 2012 02:53 schreef GGMM het volgende:
Nog 20 topics voor deel 500.
Wie had dat ooit gedacht?
quote:Op zondag 15 juli 2012 02:56 schreef GGMM het volgende:
Sowieso dat de nieuwe mod uit de top 6 van deze sc komt.
quote:Op zondag 15 juli 2012 02:56 schreef GGMM het volgende:
Sowieso dat de nieuwe mod uit de top 6 van deze sc komt.
Ja, je hebt er immers wel 20quote:Op zondag 15 juli 2012 02:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar ik wou nog solliciteren, maar blijkbaar houden mijn notes mij tegen.
Ja maar gaat toch erom wat erin staat.quote:
Die van mij zijn allemaal positiefquote:Op zondag 15 juli 2012 02:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom mag je er niet in? Nog steeds geen antwoord hier.quote:Op zondag 15 juli 2012 02:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja maar gaat toch erom wat erin staat.
Ik mocht niet eens KPD toegang, dus laat staan mod.
Ik heb er 56 of 59.. en nog een ban gehad en GGMM vind mij geschiktquote:Op zondag 15 juli 2012 02:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Yo Double alles goed?quote:Op zondag 15 juli 2012 02:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die van mij zijn allemaal positief
Lucky me
quote:Op zondag 15 juli 2012 02:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom mag je er niet in? Nog steeds geen antwoord hier.
Weet niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:03 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nee. Bezwaar mag (hoeft vooral niet) per PM.
Toegang is voor de rest bijgewerkt.
lol waarom mag jij niet in KPD? Ik heb me ook aangemeld en ik mocht er wel in..quote:Op zondag 15 juli 2012 02:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 02:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zoals?quote:Op zondag 15 juli 2012 03:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja dankzij je plaatje wel, wat ze allemaal posten in KPD
quote:
Iets met spijker, piemel of bijl en piemelquote:Op zondag 15 juli 2012 03:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zoals?
GGMM gelooft niet dat wij een PSV meet hadden
[ afbeelding ]
Oh die.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Iets met spijker, piemel of bijl en piemel
Vul het zelf maar in
Ja, als je zoveel notes hebt moet je iig een goed verhaal kunnen schrijven waarom je het toch moet worden.Dat heb je zeker gedaan.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:01 schreef Doublepain het volgende:
Maar het is wel duidelijk dat ik mod ga worden hoop ik
Alsof ik een prachtig verhaal heb gemaakt. Ik blijft gewoon mijzelf.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, als je zoveel notes hebt moet je iig een goed verhaal kunnen schrijven waarom je het toch moet worden.Dat heb je zeker gedaan.
Heb je mijn verhaal gelezen dan?quote:Op zondag 15 juli 2012 03:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, als je zoveel notes hebt moet je iig een goed verhaal kunnen schrijven waarom je het toch moet worden.Dat heb je zeker gedaan.
GGMM lijkt mij echt zo'n type die daar lurkt maar nooit post. Doet hij ook altijd bij mijn plaatjesquote:Op zondag 15 juli 2012 03:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar dan 7 reeksen vol met die pret
Als ze jou kiezen dan ga je het toch niet doen.quote:
GGMM lacht ook altijd om mijn plaatjes, maar durft dat niet te meldenquote:Op zondag 15 juli 2012 03:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
GGMM lijkt mij echt zo'n type die daar lurkt maar nooit post. Doet hij ook altijd bij mijn plaatjes
[ afbeelding ]
Vertel ons ook eens. Laat ons niet in spanning.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:06 schreef Doublepain het volgende:
Maar daarmee pak je alle stemmen of had ik dat beter niet kunnen zeggem?
quote:Op zondag 15 juli 2012 03:06 schreef Doublepain het volgende:
Maar daarmee pak je alle stemmen of had ik dat beter niet kunnen zeggem?
Hadden we die hele sollicitatieronde die één groot excuus waren om jou naar ons te laten mailen, zodat we jou niet hoefde vragen in onze angst afgewezen te worden net zo goed niet kunnen starten.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Erg jammer inderdaad, niks aan te doen.
Niet zo bijzonder, ik zei alleen dat ik ook graag in pino pakken loop net als alle mods en fa'squote:Op zondag 15 juli 2012 03:08 schreef mrstylo het volgende:
Serieus vertel ff over die pino.
Wil nu ook weten ook.
DM mag ook.
quote:Op zondag 15 juli 2012 03:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet zo bijzonder, ik zei alleen dat ik ook graag in pino pakken loop net als alle mods en fa's
Verspilde moeite inderdaad, ach je hebt toch even kunnen lachen om die prachtige mails. Ik zie nog wel een paniek berichtje langs komen rond de 25e. Zo gaat dat met voetbal ook he, paniek aankopen en zulks.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hadden we die hele sollicitatieronde die één groot excuus waren om jou naar ons te laten mailen, zodat we jou niet hoefde vragen in onze angst afgewezen te worden net zo goed niet kunnen starten.
Ik zei iets van "je kan ook zeggen dat je dagelijks in een pino-pak rond loopt, maar ik zou me tot waarheden beperken".quote:
Nja echte VBLers hadden natuurlijk allang gemailed.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:10 schreef mrstylo het volgende:
Maar die hele zoektocht is toch best bullshit?
Het is al bekent dat Steven het wordt.
Vast al die homo's met 5 pagina's text vol met geslijmquote:Op zondag 15 juli 2012 03:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wordt je serieus gekozen door je mail waar je je heel schijnheilig voordoet?
Dat telt wel mee ja, dus flink liegen, jezelf beter voor doen als je bent dan krijg je ook een beter salaris!quote:Op zondag 15 juli 2012 03:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Niet schijnheilig. Je kan toch zeggen wat er nu in vbl nog fout gaat en wat je graag zou aanpakken?quote:Op zondag 15 juli 2012 03:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oh, dat had ik wel.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet schijnheilig. Je kan toch zeggen wat er nu in vbl nog fout gaat en wat je graag zou aanpakken?
quote:Op zondag 15 juli 2012 03:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zei iets van "je kan ook zeggen dat je dagelijks in een pino-pak rond loopt, maar ik zou me tot waarheden beperken".
Hoe je dat geïnterpreteerd hebt als "stuur een foto van jezelf mee in een pino-pak, het liefst met je lul nog wel zichtbaar" is me een raadsel
Ja, sommige users hebben lastige zaakwaarnemers.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Verspilde moeite inderdaad, ach je hebt toch even kunnen lachen om die prachtige mails. Ik zie nog wel een paniek berichtje langs komen rond de 25e. Zo gaat dat met voetbal ook he, paniek aankopen en zulks.
Ik regel alles zelf, ook geen vader die mij adviseert. Geen problemen daarmee.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, sommige users hebben lastige zaakwaarnemers.
Als ik Raiola als zw neem, lukt het dan wel denk je?quote:Op zondag 15 juli 2012 03:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, sommige users hebben lastige zaakwaarnemers.
quote:Op zondag 15 juli 2012 03:13 schreef Geo4kant het volgende:
Ook al vind ik dat niet grappig, want Fok! zet zichzelf voor schut met die kut geintjes
Salarisindicatie?quote:Op zondag 15 juli 2012 03:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik regel alles zelf, ook geen vader die mij adviseert. Geen problemen daarmee.
quote:Op zondag 15 juli 2012 03:13 schreef Geo4kant het volgende:
Ook al vind ik dat niet grappig, want Fok! zet zichzelf voor schut met die kut geintjes
Dan had het wellicht nog wat geworden ja.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als ik Raiola als zw neem, lukt het dan wel denk je?
villa in eindhoven, BMW M5 en 2 ton per week...quote:Op zondag 15 juli 2012 03:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan had het wellicht nog wat geworden ja.
Top, wanneer kan je beginnen?quote:Op zondag 15 juli 2012 03:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Op het internet doe ik alles op vrijwillige basis.
Lastige keuze, villa in eindhoven, BMW M5 en 2 ton per week voor jou, of j0rdiii gratis en voor niks.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
villa in eindhoven, BMW M5 en 2 ton per week...
Fix het maar en dan teken ik
Fijn.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Na de Tour de France heb ik weer tijd voor andere zaken.
Hoezo niet? En vooral, hoezo sinds vandaag?quote:Op zondag 15 juli 2012 03:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sinds vandaag geloof ik daar niets meer van.
Ik kan ook bij een ander forum teken, het is dat ik me hier meer thuisvoel. Ook beter voor mijn loopbaan om in de toekomst een betere stap te zetten naar de top.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lastige keuze, villa in eindhoven, BMW M5 en 2 ton per week voor jou, of j0rdiii gratis en voor niks.
Mooi, dan zullen wij je vooral niet tegenhouden.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik kan ook bij een ander forum teken, het is dat ik me hier meer thuisvoel. Ook beter voor mijn loopbaan om in de toekomst een betere stap te zetten naar de top.
Dit verzin je nu, dat is helemaal niet nodig om hier aan de slag te gaan.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fijn.
Tegen een 2 maanden durende training, onvergoed 40uur per week zal je weinig problemen hebben?
quote:Op zondag 15 juli 2012 03:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dit verzin je nu, dat is helemaal niet nodig om hier aan de slag te gaan.
Geen zin in PSVnetwerkquote:Op zondag 15 juli 2012 03:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi, dan zullen wij je vooral niet tegenhouden.
Als het komt, dan zijn er 85% die niet komen opdagen.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik vroeg mij net tijdens het schijten af of er binnenkort een VBL meet komt.
Wat een onzinquote:Op zondag 15 juli 2012 03:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als het komt, dan zijn er 85% die niet komen opdagen.
Te bang voor mij zeker? Snap het wel.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als het komt, dan zijn er 85% die niet komen opdagen.
Je geroepen voelen om iemand z'n mening te bekritiseren via internetquote:Op zondag 15 juli 2012 03:23 schreef Doublepain het volgende:
Weet iemand hoe je een ipban kan omzeilen?? Ik moet een paar Voetbalzone gozertjes op hun plek zetten..!!
quote:Op zondag 15 juli 2012 03:23 schreef Doublepain het volgende:
Weet iemand hoe je een ipban kan omzeilen?? Ik moet een paar Voetbalzone gozertjes op hun plek zetten..!!
Probeer eens een ander IP adres.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:23 schreef Doublepain het volgende:
Ik kan er niet meer tegen, al die mensen stoer doen over PSVquote:Op zondag 15 juli 2012 03:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je geroepen voelen om iemand z'n mening te bekritiseren via internet
Modem er 24 uur uit gooien, dan aan sluiten.. dacht dat dat je een nieuw IP gaf..quote:Op zondag 15 juli 2012 03:23 schreef Doublepain het volgende:
Zowat allequote:Op zondag 15 juli 2012 03:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]![]()
Hopeloze zaak.
Maar bij welke artikel?
48 uur toch? Bij een Linxis iig..quote:Op zondag 15 juli 2012 03:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Modem er 24 uur uit gooien, dan aan sluiten.. dacht dat dat je een nieuw IP gaf..
Is er geen programma voor? Net als daemon tools, dan laat dat ding je computer geloven dat er een cd inzit.quote:
Je zoomt steeds meer in.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:25 schreef GGMM het volgende:
http://www.stumbleupon.co(...)/shock/superZOOM.swf
Wat een geweldig idee.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eerst wat ajacieden en feyenoorders bannen
Op een gegeven moment kom je een paddestoel tegen, daar moet je een paar keer op klikken, dat is de enige hint die ik geef..quote:Op zondag 15 juli 2012 03:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je zoomt steeds meer in.
Wat is het doel?
Werkt ook niet, aangezien een tijdje geleden mijn modem er 3 dagen eruit lagquote:Op zondag 15 juli 2012 03:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Modem er 24 uur uit gooien, dan aan sluiten.. dacht dat dat je een nieuw IP gaf..
Voor mod worden?quote:Op zondag 15 juli 2012 03:27 schreef j0rdiiii het volgende:
Alle mails worden na 25 juli openbaar gemaakt toch?
Joh, je moet hem wel resetten daarna natuurlijk.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Werkt ook niet, aangezien een tijdje geleden mijn modem er 3 dagen eruit lag
Bullshit natuurlijk. Je kan niet meer om mij heen.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die j0rdiii kan af en toe best sarcastisch zijn.
Ben je zo dik?quote:Op zondag 15 juli 2012 03:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bullshit natuurlijk. Je kan niet meer om mij heen.
Fantastisch idee wel.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:27 schreef j0rdiiii het volgende:
Alle mails worden na 25 juli openbaar gemaakt toch?
Nee, maar dat zuigt welquote:Op zondag 15 juli 2012 03:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jawel hoor, doen ze altijd. Wist je dat niet?
Ik zie het niet.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op een gegeven moment kom je een paddestoel tegen, daar moet je een paar keer op klikken, dat is de enige hint die ik geef..
Een keer proberen danquote:Op zondag 15 juli 2012 03:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Joh, je moet hem wel resetten daarna natuurlijk.
Bij het hoofd van die slang ongeveer.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zie het niet.
Heb al 2x helemaal ingezoomt.
Valt wel mee, hij heeft wel een prachtig wit t-shirt met allemaal verschillende kleurtjes. Dat vergeet ik echt nooit meer.quote:
Goed kijken dan, rechtsboven op een gegeven moment.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zie het niet.
Heb al 2x helemaal ingezoomt.
Ga je ook pallets sorteren??quote:Op zondag 15 juli 2012 03:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Leuk al die geintjes maar dalijk spreek je mij gewoon aan met "dag collega".
Alsof hij die zolang gaat uitzetten.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je een linxis? If so dan moet het 48 uur.
Littlerabbit is de beroerdste niet, die heeft al aangegeven wat hij gemaild heeft. Goeie gozert wel.quote:
Zo hoort het.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Littlerabbit is de beroerdste niet, die heeft al aangegeven wat hij gemaild heeft. Goeie gozert wel.
http://www.helicoptergame.net/quote:Op zondag 15 juli 2012 03:34 schreef GGMM het volgende:
http://www.gamepuma.com/f(...)flash/zookeeper2.swf
als je 200.000 punten haalt bij dit spelletje vergroot dat je kansen.
Aannames daar doen we niet aan als mods.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik neem aan dat al mijn goede daden op dit forum nog niet vergeten zijn, derhalve acht ik het niet nodig er nog apart een mail voor te sturen.
paddenstoelquote:
Dan ben je scheelquote:Op zondag 15 juli 2012 03:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
paddenstoel
rechts boven
bij hoofd van de slag.
Kan geen 1 vinden.
Jezus, wat ben jij scheelquote:Op zondag 15 juli 2012 03:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
paddenstoel
rechts boven
bij hoofd van de slag.
Kan geen 1 vinden.
Elke map krijg je meer punten zeg ik toch?quote:Op zondag 15 juli 2012 03:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zeg toch na 1 map maar 250 punten? Weet je hoelang dat duurt?
quote:
Maar welke hoofd bedoelen jullie?quote:
Rechtsboven kijken he? Kan ook zijn dat hij pas na 3 rondes verschijntquote:Op zondag 15 juli 2012 03:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Maar welke hoofd bedoelen jullie?
Ik zie geen slang.
Zit in een boom.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Maar welke hoofd bedoelen jullie?
Ik zie geen slang.
quote:Op zondag 15 juli 2012 03:42 schreef j0rdiiii het volgende:
Luister niet naar hen, de paddenstoel waarom het gaat ligt gewoon in het gras;
[ afbeelding ]
Gebeurt niets als ik erop klik.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:42 schreef j0rdiiii het volgende:
Luister niet naar hen, de paddenstoel waarom het gaat ligt gewoon in het gras;
[ afbeelding ]
Sorry.quote:
Ik heb duizend keer ingezoomed.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ben je wel een paar keer ingezoomed? Als je op max snelheid gaat telt het niet.
Je ziet wel die ene boze blauwe boom, na die trollen?quote:Op zondag 15 juli 2012 03:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sorry.
[..]
Ik heb duizend keer ingezoomed.
Ja.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je ziet wel die ene boze blauwe boom, na die trollen?
Bedankt voor je kut compliment.quote:
Werkt niet.quote:
Al gevondenquote:Op zondag 15 juli 2012 03:50 schreef mrstylo het volgende:
Versie 2:
http://zoomquilt2.madmindworx.com/zoomquilt2.swf
quote:Op zondag 15 juli 2012 03:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nou vriend, succes. Ik ga ook pitten.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 juli 2012 03:34 schreef GGMM het volgende:
http://www.gamepuma.com/f(...)flash/zookeeper2.swf
als je 200.000 punten haalt bij dit spelletje vergroot dat je kansen.
Hoi Tjacka.quote:
Baas.quote:Op zondag 15 juli 2012 04:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al weiger ik nog steeds een mail te sturen. [ afbeelding ]
Mijn ritmequote:Op zondag 15 juli 2012 04:08 schreef Tjacka het volgende:
Geo wat een baasje dat je nog niet op bed lig.
Ik ben vandaag weer belangrijke sleutels kwijt ik ga nooit meer uit.
Ik ga ook maar eens wat vroeger, al de hele week rond 6 uur.quote:Op zondag 15 juli 2012 04:13 schreef mrstylo het volgende:
Ik hou dit echt niet vol.
Ik download morgen wel dit terug.
Later.
Gezelligquote:Op zondag 15 juli 2012 05:13 schreef RensAjacied het volgende:
Net thuis. Leuke avond gehad. Jammer dat er weer gevochten moest worden. Gast naar het ziekenhuis en maar 1 iemand opgepakt. Vertel er als ik wakker ben wel wat over. Mijn Adidasvest zit i.i.g onder het bloed van die gast omdat ik naast hem stond
Ja inderdaad, bloed spoot in het rond. Kameraad die tussen die naast mij stond kreeg zelfs het bloed in zijn mond. Gast kreeg een volle bierglas tegen zijn hoofd aan. Bloed spoot alle kanten op. Security was er snel bij en 10 minuten later arriveerde 2 politieauto's met beide 2 agenten. Dikke sensatie dus uit alle cafés kwamen mensen naar buiten om op de straat te kijken hoe die gast gearresteerd werd.quote:
En jouw maat sloeg die gast met een bierglas?quote:Op zondag 15 juli 2012 05:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja inderdaad, bloed spoot in het rond. Kameraad die tussen die naast mij stond kreeg zelfs het bloed in zijn mond. Gast kreeg een volle bierglas tegen zijn hoofd aan. Bloed spoot alle kanten op. Security was er snel bij en 10 minuten later arriveerde 2 politieauto's met beide 2 agenten. Dikke sensatie dus uit alle cafés kwamen mensen naar buiten om op de straat te kijken hoe die gast gearresteerd werd.
Nee wij hadden niks met die vechtpartij te maken. Stonden alleen te dansen naast die gast die dat bierglas op zijn kop kreeg. Het bloed spoot alle kanten op dus ik kwam er een beetje onder. Maat van mij kreeg bier op zijn shirt en proefde bloed in zijn mond. Ja jammer dat het zo moet gaanquote:Op zondag 15 juli 2012 05:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En jouw maat sloeg die gast met een bierglas?
20+ is ook kut hoor..quote:Op zondag 15 juli 2012 05:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee wij hadden niks met die vechtpartij te maken. Stonden alleen te dansen naast die gast die dat bierglas op zijn kop kreeg. Het bloed spoot alle kanten op dus ik kwam er een beetje onder. Maat van mij kreeg bier op zijn shirt en proefde bloed in zijn mond. Ja jammer dat het zo moet gaan. Dan zeggen dat 16 jarige niet tegen drank kunnen. Nou die kerels waren allemaal 20+ en dan nog vechten met uitgaan
Gast had volgens mij de scherven nog in zijn kop zitten toen hij naar buiten ging. De dader werd pas opgepakt toen de politie kwam. Security kon hem niet vindenquote:Op zondag 15 juli 2012 05:37 schreef Geo4kant het volgende:
Wel echt laf en smerig, met een glas meppen, kun je dikke snee/litteken aan over houden
Sowieso vechtenquote:Op zondag 15 juli 2012 05:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gast had volgens mij de scherven nog in zijn kop zitten toen hij naar buiten ging. De dader werd pas opgepakt toen de politie kwam. Security kon hem niet vinden
Jij slaapt ook maar weinigquote:Op zondag 15 juli 2012 05:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nog steeds.
Tijd voor: proberen slapen round 2
Nah ik ben meestal 13:00-15:00 uur wakker.quote:
Dat je blijft als dader is wel dom.quote:Op zondag 15 juli 2012 05:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gast had volgens mij de scherven nog in zijn kop zitten toen hij naar buiten ging. De dader werd pas opgepakt toen de politie kwam. Security kon hem niet vinden
je vriendje is naar psv schijnt.quote:
Je bent ongeveer net zo voorspelbaar als mijn opa die een vis vangt. Ruim 14 jaar lukt het hem iedere keer weer.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En meteen naar het PSV topic rennen. Prachtig.
Mede PSVer
Grappig dat jij iemand voorspelbaar noemt.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je bent ongeveer net zo voorspelbaar als mijn opa die een vis vangt. Ruim 14 jaar lukt het hem iedere keer weer.
Nou weer opkankeren uit de slowchat. Niemand moet jou hier dikke hoer.
Waar is Calandje om deze dikke kotsende lama even te *KKKLLKK RAHH*'en (denk Arabische tongval).quote:Op zondag 15 juli 2012 12:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Grappig dat jij iemand voorspelbaar noemt.
Je wordt wakker en het eerste topic waar je heen gaat is het PSV topic
Geen idee. Kan je het niet zelf af zonder onzin te roepen met teveel smilies?quote:Op zondag 15 juli 2012 12:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waar is Calandje om deze dikke kotsende lama even te *KKKLLKK RAHH*'en (denk Arabische tongval).
Nou vertel, hoe pas ik mij aan aan de slowchat?quote:Op zondag 15 juli 2012 12:50 schreef Helpmefok het volgende:
Dus als wij je hier niet motten, dan pleur je op of pas je je aan.
Krijg een ziekte. Ik ben degene die leven gaf aan dit topic. Zonder mijn toestemming was dit er nooit geweest.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:50 schreef Helpmefok het volgende:
Echt serieus hoe een persoon het niveau van een al meer dan 400 topics geweldige reeks kan verkrachten... Fuck.
Je lijkt te vergeten dat ik stichter ben van deze slowchat lelijkerd, samen met Caland en De_Kromme. En dat kapi, 422 en Steven hier bijv. ook enorme rechten hebben want bewezen slowchatdiensten.
Dus als wij je hier niet motten, dan pleur je op of pas je je aan. En denk niet dat Steven zijn goedkeuring je ook maar enig recht van spreken geeft. Die was aan het rouwen omdat echte helden hier (Geo Kapi ik) niet meer postten.
Dus Fuck you, rot op en ga naar huis, naar je moeder. En eet een kop soep.
Niveau hoger worden qua intellect en VOORAL leren wat humor is. Ik heb jou in totaal twee keer kunnen betrappen op een leuke post, beide keren waren ze door mij opgelegd en ZO MAKKELIJK TE SCOREN dat zelfs m'n oma die grappen gemaakt had.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nou vertel, hoe pas ik mij aan aan de slowchat?
Dus als ik ook verhalen verzin kom ik leuker over?quote:Op zondag 15 juli 2012 12:56 schreef Helpmefok het volgende:
Gewoon niet de nietszeggende roeptoeter zijn maar ook eens iets tofs te vertellen. Al maken zolderautisten natuurlijk weinig mee.
Echt, waar je je druk om maakt man.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niveau hoger worden qua intellect en VOORAL leren wat humor is. Ik heb jou in totaal twee keer kunnen betrappen op een leuke post, beide keren waren ze door mij opgelegd en ZO MAKKELIJK TE SCOREN dat zelfs m'n oma die grappen gemaakt had.
Gewoon niet de nietszeggende roeptoeter zijn maar ook eens iets tofs te vertellen. Al maken zolderautisten natuurlijk weinig mee.
Van iedereen hier ken ik mooie verhalen. Steven aan tafel met Holleder, Kapi de wijvenbatser, Geo de Gokker en Ajacied is ons kindje.
Jij hebt hier zo een verschrikkelijke bijrol, in een film zou je bij de credits niet eens vernoemd zijn.
Ik wilde het posten maar het is altijd in het ongewisse gebleven of jij toen zat te trollen.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Krijg een ziekte. Ik ben degene die leven gaf aan dit topic. Zonder mijn toestemming was dit er nooit geweest.
Kijk dat is het. Als je ook eens buiten komt hoeft die shit niet eens verzonnen te zijn.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus als ik ook verhalen verzin kom ik leuker over?
Ik zal kijken wat ik kan doen.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kijk dat is het. Als je ook eens buiten komt hoeft die shit niet eens verzonnen te zijn.
Kijk maar rens zijn verhaal over die stabbing in een bar. Plausibel en je maakt iets mee als je buiten komt. +1 Kudo voor rens. Totaalkudo's staat hij nu op 522.
Kijk bro ik wijs niemand af op basis van clubvoorkeur of irritantheid. Anders was ik geen Matties met Steven en Ajacied of Geo'tje.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik kan doen.
Kunnen we dan nog matties worden?
Oh?quote:Op zondag 15 juli 2012 13:05 schreef Helpmefok het volgende:
Je moet steken onder water geven die LOL zijn. Jij komt aan met een "bron" die zegt dat ik een nerd ben. Dat is dus gewoon dikke bullshit, mensen die mij gezien hebben weten wel beter
Je zult het misschien denken maar ik zie je er niet echt voor aan om dat uitgerekend aan Davy te vertellen.quote:
Je bent de held der helden. Zonder HMF zou de wereld er beroerd voor hebben gestaan.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je zult het misschien denken maar ik zie je er niet echt voor aan om dat uitgerekend aan Davy te vertellen.
Verder moest ik lachen om je. Alsof je ooit mijn goddelijk lijf, modellenvriendin en het uitdelen van 100 euro briefjes aan elke supporter daar als "nerderig gedrag" zou kunnen bestempelen
Was trouwens mooi hé, toen ik De Kuip redde van een brand door heel hard te blazen.
Dan zouden we een heel naar leven hebbenquote:Op zondag 15 juli 2012 13:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Je bent de held der helden. Zonder HMF zou de wereld er beroerd voor hebben gestaan.
quote:Op zondag 15 juli 2012 13:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Je bent de held der helden. Zonder HMF zou de wereld er beroerd voor hebben gestaan.
T-Bagquote:Op zondag 15 juli 2012 13:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Happel als rechterhand en Kapo als houder van mijn broekzak [ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 juli 2012 13:25 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
Deze afbeelding ga ik plaatsen de volgende keer als Kapo komt met zijn gekke WTC-was-an-inside-job theorietjes
quote:Op zondag 15 juli 2012 13:25 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
Deze afbeelding ga ik plaatsen de volgende keer als Kapo komt met zijn gekke WTC-was-an-inside-job theorietjes
Kijk dit ook weer. Iedereen heeft het al weken gezien op dumpert vriend. En het is niet eens supergrappig ofzo.quote:
Ik kan moeilijk ruiken dat hij al op dumpert is geweest.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kijk dit ook weer. Iedereen heeft het al weken gezien op dumpert vriend. En het is niet eens supergrappig ofzo.
Als je een filmpje post, post dan iets wat NIEMAND heeft gezien. Happel doet dat altijd: eerst een documentaire over een Japanse Kannibaal, toen weer over Glasgow en Celticsupporters...
-3 voor deze post.
Makkelijk, gewoon even dumpert bekijken. Simpel toch?quote:Op zondag 15 juli 2012 13:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk ruiken dat hij al op dumpert is geweest.
Dus ik mag niks delen wat ooit op dumpert is geupload?quote:Op zondag 15 juli 2012 13:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Makkelijk, gewoon even dumpert bekijken. Simpel toch?
Zelfs als niet: was dit filmpje nou echt zó grappig? Het was een beetje van dit humorniveau zegmaar:quote:Op zondag 15 juli 2012 13:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk ruiken dat hij al op dumpert is geweest.
Best hoor, alleen niet met oude dingen aankomenquote:Op zondag 15 juli 2012 13:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus ik mag niks delen wat ooit op dumpert is geupload?
Nedermeme-niveau.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zelfs als niet: was dit filmpje nou echt zó grappig? Het was een beetje van dit humorniveau zegmaar:.
1 week uit, best oud idd.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Best hoor, alleen niet met oude dingen aankomen
Kom dan met betere muziekquote:
... Gast die shit klinkt nergens naar.quote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 13:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Godver de godver blijkt je band lek te zijn in de stad mag je naar huis lopen compleet lam... Tot zover mijn levensverhaal, kankerleven.
HMF mag me al tijden. Kom eens onder je steen vandaan.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ga je nu de hele dag HMF nadoen zodat hij je mag?
Wat een zielig verhaalquote:Op zondag 15 juli 2012 13:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Godver de godver blijkt je band lek te zijn in de stad mag je naar huis lopen compleet lam... Tot zover mijn levensverhaal, kankerleven.
idd ik leef onder een steen omdat ik niet weet of HMF je al mag op een internet forum.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HMF mag me al tijden. Kom eens onder je steen vandaan.
Dit. Verder als je dan toch eens muziek wil posten (HOGE UITZONDERING, ik ben er geen fan van die honderden Youtubevid dumps, want niemand kijkt ze toch), neem dan echt goede muziek, iets wat emotie oproept.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HMF mag me al tijden. Kom eens onder je steen vandaan.
quote:Op zondag 15 juli 2012 13:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit. Verder als je dan toch eens muziek wil posten (HOGE UITZONDERING, ik ben er geen fan van die honderden Youtubevid dumps, want niemand kijkt ze toch), neem dan echt goede muziek, iets wat emotie oproept.
Zoiets dus bijv. (Sorry want Feijenoordgerelateerd):
Omdat jullie al gaan reageren voordat 10 seconden voorbij zijn.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maak dat dan duidelijk, jij post een muziekvideo zonder er bij te zetten, let op het beeld
Lukte niet, boombladeren zijn toch minder scherp van papier. Na een uur zagen maar gaan lopen.quote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 13:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat jullie al gaan reageren voordat 10 seconden voorbij zijn.
quote:Op zondag 15 juli 2012 13:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zelfs als niet: was dit filmpje nou echt zó grappig? Het was een beetje van dit humorniveau zegmaar:.
Kankerleven it is.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lukte niet, boombladeren zijn toch minder scherp van papier. Na een uur zagen maar gaan lopen.
He pik waar zijn die video's ook alweer van die gozer die hele mooie Feijenoordcompilaties maakt? Hij heeft altijd heel verpauperd engels in de titels en omschrijvingquote:Op zondag 15 juli 2012 13:41 schreef Happel het volgende:
Ik kijk ze altijd HMF. Is leuk, joh.
Die clip van Davy net is ook gewoon geniaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |