Hoi Tjacka.quote:
Baas.quote:Op zondag 15 juli 2012 04:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al weiger ik nog steeds een mail te sturen. [ afbeelding ]
Mijn ritmequote:Op zondag 15 juli 2012 04:08 schreef Tjacka het volgende:
Geo wat een baasje dat je nog niet op bed lig.
Ik ben vandaag weer belangrijke sleutels kwijt ik ga nooit meer uit.
Ik ga ook maar eens wat vroeger, al de hele week rond 6 uur.quote:Op zondag 15 juli 2012 04:13 schreef mrstylo het volgende:
Ik hou dit echt niet vol.
Ik download morgen wel dit terug.
Later.
Gezelligquote:Op zondag 15 juli 2012 05:13 schreef RensAjacied het volgende:
Net thuis. Leuke avond gehad. Jammer dat er weer gevochten moest worden. Gast naar het ziekenhuis en maar 1 iemand opgepakt. Vertel er als ik wakker ben wel wat over. Mijn Adidasvest zit i.i.g onder het bloed van die gast omdat ik naast hem stond
Ja inderdaad, bloed spoot in het rond. Kameraad die tussen die naast mij stond kreeg zelfs het bloed in zijn mond. Gast kreeg een volle bierglas tegen zijn hoofd aan. Bloed spoot alle kanten op. Security was er snel bij en 10 minuten later arriveerde 2 politieauto's met beide 2 agenten. Dikke sensatie dus uit alle cafés kwamen mensen naar buiten om op de straat te kijken hoe die gast gearresteerd werd.quote:
En jouw maat sloeg die gast met een bierglas?quote:Op zondag 15 juli 2012 05:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja inderdaad, bloed spoot in het rond. Kameraad die tussen die naast mij stond kreeg zelfs het bloed in zijn mond. Gast kreeg een volle bierglas tegen zijn hoofd aan. Bloed spoot alle kanten op. Security was er snel bij en 10 minuten later arriveerde 2 politieauto's met beide 2 agenten. Dikke sensatie dus uit alle cafés kwamen mensen naar buiten om op de straat te kijken hoe die gast gearresteerd werd.
Nee wij hadden niks met die vechtpartij te maken. Stonden alleen te dansen naast die gast die dat bierglas op zijn kop kreeg. Het bloed spoot alle kanten op dus ik kwam er een beetje onder. Maat van mij kreeg bier op zijn shirt en proefde bloed in zijn mond. Ja jammer dat het zo moet gaanquote:Op zondag 15 juli 2012 05:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En jouw maat sloeg die gast met een bierglas?
20+ is ook kut hoor..quote:Op zondag 15 juli 2012 05:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee wij hadden niks met die vechtpartij te maken. Stonden alleen te dansen naast die gast die dat bierglas op zijn kop kreeg. Het bloed spoot alle kanten op dus ik kwam er een beetje onder. Maat van mij kreeg bier op zijn shirt en proefde bloed in zijn mond. Ja jammer dat het zo moet gaan. Dan zeggen dat 16 jarige niet tegen drank kunnen. Nou die kerels waren allemaal 20+ en dan nog vechten met uitgaan
Gast had volgens mij de scherven nog in zijn kop zitten toen hij naar buiten ging. De dader werd pas opgepakt toen de politie kwam. Security kon hem niet vindenquote:Op zondag 15 juli 2012 05:37 schreef Geo4kant het volgende:
Wel echt laf en smerig, met een glas meppen, kun je dikke snee/litteken aan over houden
Sowieso vechtenquote:Op zondag 15 juli 2012 05:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gast had volgens mij de scherven nog in zijn kop zitten toen hij naar buiten ging. De dader werd pas opgepakt toen de politie kwam. Security kon hem niet vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |