welke?quote:Op zondag 15 juli 2012 02:47 schreef mrstylo het volgende:
Door die reeks foto's, is mijn hele vertrouwen in Fok! weg.![]()
Ga je ons nu verlaten?quote:Op zondag 15 juli 2012 02:47 schreef mrstylo het volgende:
Door die reeks foto's, is mijn hele vertrouwen in Fok! weg.![]()
Gekkie, dat is pas in augustus. Daar gaan we toch heen?quote:Op zondag 15 juli 2012 02:46 schreef Geo4kant het volgende:
Gay meet Eindhoven zaterdag 14 juli, Theme Party PSV
Oh, misschien is het toch echt?
Nee, maar wou het wel ff melden.quote:
Pfiew, wat een enorme opluchting....quote:Op zondag 15 juli 2012 02:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee, maar wou het wel ff melden.
Maak je geen zorgen.
Tsja, Geo. Die vroeg of ik naar Nuenen - PSV kwam. De smeerlap.quote:Op zondag 15 juli 2012 02:51 schreef GGMM het volgende:
Trouwens, ik kan net zo goed afspreken dat we wel gaan meeten, als het echt wordt haak je toch af. Dat zei Geo athans.
Wie zei dat?quote:Op zondag 15 juli 2012 02:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik dacht dat je voortaan eerder ging slapen GG?
Weet niet. Jij?quote:Op zondag 15 juli 2012 02:53 schreef GGMM het volgende:
Nog 20 topics voor deel 500.
Wie had dat ooit gedacht?
quote:Op zondag 15 juli 2012 02:56 schreef GGMM het volgende:
Sowieso dat de nieuwe mod uit de top 6 van deze sc komt.
quote:Op zondag 15 juli 2012 02:56 schreef GGMM het volgende:
Sowieso dat de nieuwe mod uit de top 6 van deze sc komt.
Ja, je hebt er immers wel 20quote:Op zondag 15 juli 2012 02:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar ik wou nog solliciteren, maar blijkbaar houden mijn notes mij tegen.
Ja maar gaat toch erom wat erin staat.quote:
Die van mij zijn allemaal positiefquote:Op zondag 15 juli 2012 02:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom mag je er niet in? Nog steeds geen antwoord hier.quote:Op zondag 15 juli 2012 02:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja maar gaat toch erom wat erin staat.
Ik mocht niet eens KPD toegang, dus laat staan mod.
Ik heb er 56 of 59.. en nog een ban gehad en GGMM vind mij geschiktquote:Op zondag 15 juli 2012 02:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Yo Double alles goed?quote:Op zondag 15 juli 2012 02:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die van mij zijn allemaal positief
Lucky me
quote:Op zondag 15 juli 2012 02:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom mag je er niet in? Nog steeds geen antwoord hier.
Weet niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:03 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nee. Bezwaar mag (hoeft vooral niet) per PM.
Toegang is voor de rest bijgewerkt.
lol waarom mag jij niet in KPD? Ik heb me ook aangemeld en ik mocht er wel in..quote:Op zondag 15 juli 2012 02:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 02:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zoals?quote:Op zondag 15 juli 2012 03:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja dankzij je plaatje wel, wat ze allemaal posten in KPD
quote:
Iets met spijker, piemel of bijl en piemelquote:Op zondag 15 juli 2012 03:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zoals?
GGMM gelooft niet dat wij een PSV meet hadden
[ afbeelding ]
Oh die.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Iets met spijker, piemel of bijl en piemel
Vul het zelf maar in
Ja, als je zoveel notes hebt moet je iig een goed verhaal kunnen schrijven waarom je het toch moet worden.Dat heb je zeker gedaan.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:01 schreef Doublepain het volgende:
Maar het is wel duidelijk dat ik mod ga worden hoop ik
Alsof ik een prachtig verhaal heb gemaakt. Ik blijft gewoon mijzelf.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, als je zoveel notes hebt moet je iig een goed verhaal kunnen schrijven waarom je het toch moet worden.Dat heb je zeker gedaan.
Heb je mijn verhaal gelezen dan?quote:Op zondag 15 juli 2012 03:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, als je zoveel notes hebt moet je iig een goed verhaal kunnen schrijven waarom je het toch moet worden.Dat heb je zeker gedaan.
GGMM lijkt mij echt zo'n type die daar lurkt maar nooit post. Doet hij ook altijd bij mijn plaatjesquote:Op zondag 15 juli 2012 03:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar dan 7 reeksen vol met die pret
Als ze jou kiezen dan ga je het toch niet doen.quote:
GGMM lacht ook altijd om mijn plaatjes, maar durft dat niet te meldenquote:Op zondag 15 juli 2012 03:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
GGMM lijkt mij echt zo'n type die daar lurkt maar nooit post. Doet hij ook altijd bij mijn plaatjes
[ afbeelding ]
Vertel ons ook eens. Laat ons niet in spanning.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:06 schreef Doublepain het volgende:
Maar daarmee pak je alle stemmen of had ik dat beter niet kunnen zeggem?
quote:Op zondag 15 juli 2012 03:06 schreef Doublepain het volgende:
Maar daarmee pak je alle stemmen of had ik dat beter niet kunnen zeggem?
Hadden we die hele sollicitatieronde die één groot excuus waren om jou naar ons te laten mailen, zodat we jou niet hoefde vragen in onze angst afgewezen te worden net zo goed niet kunnen starten.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Erg jammer inderdaad, niks aan te doen.
Niet zo bijzonder, ik zei alleen dat ik ook graag in pino pakken loop net als alle mods en fa'squote:Op zondag 15 juli 2012 03:08 schreef mrstylo het volgende:
Serieus vertel ff over die pino.
Wil nu ook weten ook.
DM mag ook.
quote:Op zondag 15 juli 2012 03:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet zo bijzonder, ik zei alleen dat ik ook graag in pino pakken loop net als alle mods en fa's
Verspilde moeite inderdaad, ach je hebt toch even kunnen lachen om die prachtige mails. Ik zie nog wel een paniek berichtje langs komen rond de 25e. Zo gaat dat met voetbal ook he, paniek aankopen en zulks.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hadden we die hele sollicitatieronde die één groot excuus waren om jou naar ons te laten mailen, zodat we jou niet hoefde vragen in onze angst afgewezen te worden net zo goed niet kunnen starten.
Ik zei iets van "je kan ook zeggen dat je dagelijks in een pino-pak rond loopt, maar ik zou me tot waarheden beperken".quote:
Nja echte VBLers hadden natuurlijk allang gemailed.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:10 schreef mrstylo het volgende:
Maar die hele zoektocht is toch best bullshit?
Het is al bekent dat Steven het wordt.
Vast al die homo's met 5 pagina's text vol met geslijmquote:Op zondag 15 juli 2012 03:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wordt je serieus gekozen door je mail waar je je heel schijnheilig voordoet?
Dat telt wel mee ja, dus flink liegen, jezelf beter voor doen als je bent dan krijg je ook een beter salaris!quote:Op zondag 15 juli 2012 03:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Niet schijnheilig. Je kan toch zeggen wat er nu in vbl nog fout gaat en wat je graag zou aanpakken?quote:Op zondag 15 juli 2012 03:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oh, dat had ik wel.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet schijnheilig. Je kan toch zeggen wat er nu in vbl nog fout gaat en wat je graag zou aanpakken?
quote:Op zondag 15 juli 2012 03:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zei iets van "je kan ook zeggen dat je dagelijks in een pino-pak rond loopt, maar ik zou me tot waarheden beperken".
Hoe je dat geïnterpreteerd hebt als "stuur een foto van jezelf mee in een pino-pak, het liefst met je lul nog wel zichtbaar" is me een raadsel
Ja, sommige users hebben lastige zaakwaarnemers.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Verspilde moeite inderdaad, ach je hebt toch even kunnen lachen om die prachtige mails. Ik zie nog wel een paniek berichtje langs komen rond de 25e. Zo gaat dat met voetbal ook he, paniek aankopen en zulks.
Ik regel alles zelf, ook geen vader die mij adviseert. Geen problemen daarmee.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, sommige users hebben lastige zaakwaarnemers.
Als ik Raiola als zw neem, lukt het dan wel denk je?quote:Op zondag 15 juli 2012 03:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, sommige users hebben lastige zaakwaarnemers.
quote:Op zondag 15 juli 2012 03:13 schreef Geo4kant het volgende:
Ook al vind ik dat niet grappig, want Fok! zet zichzelf voor schut met die kut geintjes
Salarisindicatie?quote:Op zondag 15 juli 2012 03:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik regel alles zelf, ook geen vader die mij adviseert. Geen problemen daarmee.
quote:Op zondag 15 juli 2012 03:13 schreef Geo4kant het volgende:
Ook al vind ik dat niet grappig, want Fok! zet zichzelf voor schut met die kut geintjes
Dan had het wellicht nog wat geworden ja.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als ik Raiola als zw neem, lukt het dan wel denk je?
villa in eindhoven, BMW M5 en 2 ton per week...quote:Op zondag 15 juli 2012 03:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan had het wellicht nog wat geworden ja.
Top, wanneer kan je beginnen?quote:Op zondag 15 juli 2012 03:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Op het internet doe ik alles op vrijwillige basis.
Lastige keuze, villa in eindhoven, BMW M5 en 2 ton per week voor jou, of j0rdiii gratis en voor niks.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
villa in eindhoven, BMW M5 en 2 ton per week...
Fix het maar en dan teken ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |