Alsof ik een prachtig verhaal heb gemaakt. Ik blijft gewoon mijzelf.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, als je zoveel notes hebt moet je iig een goed verhaal kunnen schrijven waarom je het toch moet worden.Dat heb je zeker gedaan.
Heb je mijn verhaal gelezen dan?quote:Op zondag 15 juli 2012 03:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, als je zoveel notes hebt moet je iig een goed verhaal kunnen schrijven waarom je het toch moet worden.Dat heb je zeker gedaan.
GGMM lijkt mij echt zo'n type die daar lurkt maar nooit post. Doet hij ook altijd bij mijn plaatjesquote:Op zondag 15 juli 2012 03:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar dan 7 reeksen vol met die pret
Als ze jou kiezen dan ga je het toch niet doen.quote:
GGMM lacht ook altijd om mijn plaatjes, maar durft dat niet te meldenquote:Op zondag 15 juli 2012 03:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
GGMM lijkt mij echt zo'n type die daar lurkt maar nooit post. Doet hij ook altijd bij mijn plaatjes
[ afbeelding ]
Vertel ons ook eens. Laat ons niet in spanning.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:06 schreef Doublepain het volgende:
Maar daarmee pak je alle stemmen of had ik dat beter niet kunnen zeggem?
quote:Op zondag 15 juli 2012 03:06 schreef Doublepain het volgende:
Maar daarmee pak je alle stemmen of had ik dat beter niet kunnen zeggem?
Hadden we die hele sollicitatieronde die één groot excuus waren om jou naar ons te laten mailen, zodat we jou niet hoefde vragen in onze angst afgewezen te worden net zo goed niet kunnen starten.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Erg jammer inderdaad, niks aan te doen.
Niet zo bijzonder, ik zei alleen dat ik ook graag in pino pakken loop net als alle mods en fa'squote:Op zondag 15 juli 2012 03:08 schreef mrstylo het volgende:
Serieus vertel ff over die pino.
Wil nu ook weten ook.
DM mag ook.
quote:Op zondag 15 juli 2012 03:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet zo bijzonder, ik zei alleen dat ik ook graag in pino pakken loop net als alle mods en fa's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |