Zelfs als niet: was dit filmpje nou echt zó grappig? Het was een beetje van dit humorniveau zegmaar:quote:Op zondag 15 juli 2012 13:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk ruiken dat hij al op dumpert is geweest.
Best hoor, alleen niet met oude dingen aankomenquote:Op zondag 15 juli 2012 13:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus ik mag niks delen wat ooit op dumpert is geupload?
Nedermeme-niveau.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zelfs als niet: was dit filmpje nou echt zó grappig? Het was een beetje van dit humorniveau zegmaar:.
1 week uit, best oud idd.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Best hoor, alleen niet met oude dingen aankomen
Kom dan met betere muziekquote:
... Gast die shit klinkt nergens naar.quote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 13:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Godver de godver blijkt je band lek te zijn in de stad mag je naar huis lopen compleet lam... Tot zover mijn levensverhaal, kankerleven.
HMF mag me al tijden. Kom eens onder je steen vandaan.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ga je nu de hele dag HMF nadoen zodat hij je mag?
Wat een zielig verhaalquote:Op zondag 15 juli 2012 13:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Godver de godver blijkt je band lek te zijn in de stad mag je naar huis lopen compleet lam... Tot zover mijn levensverhaal, kankerleven.
idd ik leef onder een steen omdat ik niet weet of HMF je al mag op een internet forum.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HMF mag me al tijden. Kom eens onder je steen vandaan.
Dit. Verder als je dan toch eens muziek wil posten (HOGE UITZONDERING, ik ben er geen fan van die honderden Youtubevid dumps, want niemand kijkt ze toch), neem dan echt goede muziek, iets wat emotie oproept.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HMF mag me al tijden. Kom eens onder je steen vandaan.
quote:Op zondag 15 juli 2012 13:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit. Verder als je dan toch eens muziek wil posten (HOGE UITZONDERING, ik ben er geen fan van die honderden Youtubevid dumps, want niemand kijkt ze toch), neem dan echt goede muziek, iets wat emotie oproept.
Zoiets dus bijv. (Sorry want Feijenoordgerelateerd):
Omdat jullie al gaan reageren voordat 10 seconden voorbij zijn.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maak dat dan duidelijk, jij post een muziekvideo zonder er bij te zetten, let op het beeld
Lukte niet, boombladeren zijn toch minder scherp van papier. Na een uur zagen maar gaan lopen.quote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 13:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat jullie al gaan reageren voordat 10 seconden voorbij zijn.
quote:Op zondag 15 juli 2012 13:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zelfs als niet: was dit filmpje nou echt zó grappig? Het was een beetje van dit humorniveau zegmaar:.
Kankerleven it is.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lukte niet, boombladeren zijn toch minder scherp van papier. Na een uur zagen maar gaan lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |