abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 juli 2012 @ 12:54:47 #251
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_114224865
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 12:50 schreef Helpmefok het volgende:
Echt serieus hoe een persoon het niveau van een al meer dan 400 topics geweldige reeks kan verkrachten... Fuck.

Je lijkt te vergeten dat ik stichter ben van deze slowchat lelijkerd, samen met Caland en De_Kromme. En dat kapi, 422 en Steven hier bijv. ook enorme rechten hebben want bewezen slowchatdiensten.

Dus als wij je hier niet motten, dan pleur je op of pas je je aan. En denk niet dat Steven zijn goedkeuring je ook maar enig recht van spreken geeft. Die was aan het rouwen omdat echte helden hier (Geo Kapi ik) niet meer postten.

Dus Fuck you, rot op en ga naar huis, naar je moeder. En eet een kop soep.
Krijg een ziekte. Ik ben degene die leven gaf aan dit topic. Zonder mijn toestemming was dit er nooit geweest.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 15 juli 2012 @ 12:56:12 #253
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_114224908
Elite
Tegen TTIP
pi_114224909
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 12:50 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Nou vertel, hoe pas ik mij aan aan de slowchat?
Niveau hoger worden qua intellect en VOORAL leren wat humor is. Ik heb jou in totaal twee keer kunnen betrappen op een leuke post, beide keren waren ze door mij opgelegd en ZO MAKKELIJK TE SCOREN dat zelfs m'n oma die grappen gemaakt had.

Gewoon niet de nietszeggende roeptoeter zijn maar ook eens iets tofs te vertellen. Al maken zolderautisten natuurlijk weinig mee.

Van iedereen hier ken ik mooie verhalen. Steven aan tafel met Holleder, Kapi de wijvenbatser, Geo de Gokker en Ajacied is ons kindje.

Jij hebt hier zo een verschrikkelijke bijrol, in een film zou je bij de credits niet eens vernoemd zijn.
pi_114224939
quote:
1s.gif Op zondag 15 juli 2012 12:56 schreef Helpmefok het volgende:
Gewoon niet de nietszeggende roeptoeter zijn maar ook eens iets tofs te vertellen. Al maken zolderautisten natuurlijk weinig mee.
Dus als ik ook verhalen verzin kom ik leuker over?
pi_114224962
quote:
1s.gif Op zondag 15 juli 2012 12:56 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Niveau hoger worden qua intellect en VOORAL leren wat humor is. Ik heb jou in totaal twee keer kunnen betrappen op een leuke post, beide keren waren ze door mij opgelegd en ZO MAKKELIJK TE SCOREN dat zelfs m'n oma die grappen gemaakt had.

Van iedereen hier ken ik mooie verhalen. Steven aan tafel met Holleder, Kapi de wijvenbatser, Geo de Gokker en Ajacied is ons kindje.

Jij hebt hier zo een verschrikkelijke bijrol, in een film zou je bij de credits niet eens vernoemd zijn.
Echt, waar je je druk om maakt man. :')
pi_114224972
quote:
10s.gif Op zondag 15 juli 2012 12:54 schreef Happel het volgende:

[..]

Krijg een ziekte. Ik ben degene die leven gaf aan dit topic. Zonder mijn toestemming was dit er nooit geweest.
Ik wilde het posten maar het is altijd in het ongewisse gebleven of jij toen zat te trollen.

En men zegt dat ik teveel in je hol kruip :D. Maar FUCK MAN, alleen je NICKNAME al. _O_ Happel _O_

Ook een beest van het eerste uur hier lepraslet van me. O+
pi_114225031
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 12:57 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Dus als ik ook verhalen verzin kom ik leuker over?
Kijk dat is het. Als je ook eens buiten komt hoeft die shit niet eens verzonnen te zijn.

Kijk maar rens zijn verhaal over die stabbing in een bar. Plausibel en je maakt iets mee als je buiten komt. +1 Kudo voor rens. Totaalkudo's staat hij nu op 522.
pi_114225058
quote:
1s.gif Op zondag 15 juli 2012 13:00 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Kijk dat is het. Als je ook eens buiten komt hoeft die shit niet eens verzonnen te zijn.

Kijk maar rens zijn verhaal over die stabbing in een bar. Plausibel en je maakt iets mee als je buiten komt. +1 Kudo voor rens. Totaalkudo's staat hij nu op 522.
Ik zal kijken wat ik kan doen.

Kunnen we dan nog matties worden?
pi_114225194
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 13:01 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ik zal kijken wat ik kan doen.

Kunnen we dan nog matties worden?
Kijk bro ik wijs niemand af op basis van clubvoorkeur of irritantheid. Anders was ik geen Matties met Steven en Ajacied of Geo'tje.

Of Kapo, die echt teringvervelend is maar JUIST daarom baas en me mattie.

Je moet steken onder water geven die LOL zijn. Jij komt aan met een "bron" die zegt dat ik een nerd ben. Dat is dus gewoon dikke bullshit, mensen die mij gezien hebben weten wel beter 8-)

Maar me WEL succesvol steken doet Kapo bijv. Door elke keer te profiteren van mijn fuckups hiero ben je veel grappiger. Of als je ECHT goede Intel hebt. Zoals Kapo. En daar verstandig mee omspringen
  zondag 15 juli 2012 @ 13:09:35 #261
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_114225311
quote:
1s.gif Op zondag 15 juli 2012 13:05 schreef Helpmefok het volgende:

Je moet steken onder water geven die LOL zijn. Jij komt aan met een "bron" die zegt dat ik een nerd ben. Dat is dus gewoon dikke bullshit, mensen die mij gezien hebben weten wel beter 8-)
Oh?
Elite
Tegen TTIP
pi_114225384
quote:
14s.gif Op zondag 15 juli 2012 13:09 schreef Happel het volgende:

[..]

Oh?
Je zult het misschien denken maar ik zie je er niet echt voor aan om dat uitgerekend aan Davy te vertellen.

Verder moest ik lachen om je :D. Alsof je ooit mijn goddelijk lijf, modellenvriendin en het uitdelen van 100 euro briefjes aan elke supporter daar als "nerderig gedrag" zou kunnen bestempelen 8-)

Was trouwens mooi hé, toen ik De Kuip redde van een brand door heel hard te blazen.
  zondag 15 juli 2012 @ 13:20:38 #263
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_114225650
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 13:12 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Je zult het misschien denken maar ik zie je er niet echt voor aan om dat uitgerekend aan Davy te vertellen.

Verder moest ik lachen om je :D. Alsof je ooit mijn goddelijk lijf, modellenvriendin en het uitdelen van 100 euro briefjes aan elke supporter daar als "nerderig gedrag" zou kunnen bestempelen 8-)

Was trouwens mooi hé, toen ik De Kuip redde van een brand door heel hard te blazen.
Je bent de held der helden. Zonder HMF zou de wereld er beroerd voor hebben gestaan.
Elite
Tegen TTIP
pi_114225705
quote:
14s.gif Op zondag 15 juli 2012 13:20 schreef Happel het volgende:

[..]

Je bent de held der helden. Zonder HMF zou de wereld er beroerd voor hebben gestaan.
Dan zouden we een heel naar leven hebben
pi_114225715
quote:
14s.gif Op zondag 15 juli 2012 13:20 schreef Happel het volgende:

[..]

^O^ Happel als rechterhand en Kapo als houder van mijn broekzak

_O_
pi_114225762
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 13:22 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

^O^ Happel als rechterhand en Kapo als houder van mijn broekzak [ afbeelding ]

_O_
T-Bag _O_

Morgen weer Breaking Bad _O_
pi_114225790

Deze afbeelding ga ik plaatsen de volgende keer als Kapo komt met zijn gekke WTC-was-an-inside-job theorietjes :D
pi_114225838
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 13:25 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
Deze afbeelding ga ik plaatsen de volgende keer als Kapo komt met zijn gekke WTC-was-an-inside-job theorietjes :D
:D
pi_114225967
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 13:25 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
:D
pi_114225997
quote:
Kijk dit ook weer. Iedereen heeft het al weken gezien op dumpert vriend. En het is niet eens supergrappig ofzo.

Als je een filmpje post, post dan iets wat NIEMAND heeft gezien. Happel doet dat altijd: eerst een documentaire over een Japanse Kannibaal, toen weer over Glasgow en Celticsupporters...

-3 voor deze post.
pi_114226026
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 13:31 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Kijk dit ook weer. Iedereen heeft het al weken gezien op dumpert vriend. En het is niet eens supergrappig ofzo.

Als je een filmpje post, post dan iets wat NIEMAND heeft gezien. Happel doet dat altijd: eerst een documentaire over een Japanse Kannibaal, toen weer over Glasgow en Celticsupporters...

-3 voor deze post.
Ik kan moeilijk ruiken dat hij al op dumpert is geweest.
pi_114226101
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 13:32 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ik kan moeilijk ruiken dat hij al op dumpert is geweest.
Makkelijk, gewoon even dumpert bekijken. Simpel toch?
pi_114226117
quote:
7s.gif Op zondag 15 juli 2012 13:34 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Makkelijk, gewoon even dumpert bekijken. Simpel toch?
Dus ik mag niks delen wat ooit op dumpert is geupload? _O-
pi_114226120
Wat een nacht gister weer zeg. :')
Groot fan van User Wotte
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')