Fijn.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Na de Tour de France heb ik weer tijd voor andere zaken.
Hoezo niet? En vooral, hoezo sinds vandaag?quote:Op zondag 15 juli 2012 03:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sinds vandaag geloof ik daar niets meer van.
Ik kan ook bij een ander forum teken, het is dat ik me hier meer thuisvoel. Ook beter voor mijn loopbaan om in de toekomst een betere stap te zetten naar de top.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lastige keuze, villa in eindhoven, BMW M5 en 2 ton per week voor jou, of j0rdiii gratis en voor niks.
Mooi, dan zullen wij je vooral niet tegenhouden.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik kan ook bij een ander forum teken, het is dat ik me hier meer thuisvoel. Ook beter voor mijn loopbaan om in de toekomst een betere stap te zetten naar de top.
Dit verzin je nu, dat is helemaal niet nodig om hier aan de slag te gaan.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fijn.
Tegen een 2 maanden durende training, onvergoed 40uur per week zal je weinig problemen hebben?
quote:Op zondag 15 juli 2012 03:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dit verzin je nu, dat is helemaal niet nodig om hier aan de slag te gaan.
Geen zin in PSVnetwerkquote:Op zondag 15 juli 2012 03:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi, dan zullen wij je vooral niet tegenhouden.
Als het komt, dan zijn er 85% die niet komen opdagen.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik vroeg mij net tijdens het schijten af of er binnenkort een VBL meet komt.
Wat een onzinquote:Op zondag 15 juli 2012 03:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als het komt, dan zijn er 85% die niet komen opdagen.
Te bang voor mij zeker? Snap het wel.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als het komt, dan zijn er 85% die niet komen opdagen.
Je geroepen voelen om iemand z'n mening te bekritiseren via internetquote:Op zondag 15 juli 2012 03:23 schreef Doublepain het volgende:
Weet iemand hoe je een ipban kan omzeilen?? Ik moet een paar Voetbalzone gozertjes op hun plek zetten..!!
quote:Op zondag 15 juli 2012 03:23 schreef Doublepain het volgende:
Weet iemand hoe je een ipban kan omzeilen?? Ik moet een paar Voetbalzone gozertjes op hun plek zetten..!!
Probeer eens een ander IP adres.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:23 schreef Doublepain het volgende:
Ik kan er niet meer tegen, al die mensen stoer doen over PSVquote:Op zondag 15 juli 2012 03:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je geroepen voelen om iemand z'n mening te bekritiseren via internet
Modem er 24 uur uit gooien, dan aan sluiten.. dacht dat dat je een nieuw IP gaf..quote:Op zondag 15 juli 2012 03:23 schreef Doublepain het volgende:
Zowat allequote:Op zondag 15 juli 2012 03:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]![]()
Hopeloze zaak.
Maar bij welke artikel?
48 uur toch? Bij een Linxis iig..quote:Op zondag 15 juli 2012 03:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Modem er 24 uur uit gooien, dan aan sluiten.. dacht dat dat je een nieuw IP gaf..
Is er geen programma voor? Net als daemon tools, dan laat dat ding je computer geloven dat er een cd inzit.quote:
Je zoomt steeds meer in.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:25 schreef GGMM het volgende:
http://www.stumbleupon.co(...)/shock/superZOOM.swf
Wat een geweldig idee.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eerst wat ajacieden en feyenoorders bannen
Op een gegeven moment kom je een paddestoel tegen, daar moet je een paar keer op klikken, dat is de enige hint die ik geef..quote:Op zondag 15 juli 2012 03:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je zoomt steeds meer in.
Wat is het doel?
Werkt ook niet, aangezien een tijdje geleden mijn modem er 3 dagen eruit lagquote:Op zondag 15 juli 2012 03:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Modem er 24 uur uit gooien, dan aan sluiten.. dacht dat dat je een nieuw IP gaf..
Voor mod worden?quote:Op zondag 15 juli 2012 03:27 schreef j0rdiiii het volgende:
Alle mails worden na 25 juli openbaar gemaakt toch?
Joh, je moet hem wel resetten daarna natuurlijk.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Werkt ook niet, aangezien een tijdje geleden mijn modem er 3 dagen eruit lag
Bullshit natuurlijk. Je kan niet meer om mij heen.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die j0rdiii kan af en toe best sarcastisch zijn.
Ben je zo dik?quote:Op zondag 15 juli 2012 03:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bullshit natuurlijk. Je kan niet meer om mij heen.
Fantastisch idee wel.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:27 schreef j0rdiiii het volgende:
Alle mails worden na 25 juli openbaar gemaakt toch?
Nee, maar dat zuigt welquote:Op zondag 15 juli 2012 03:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jawel hoor, doen ze altijd. Wist je dat niet?
Ik zie het niet.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op een gegeven moment kom je een paddestoel tegen, daar moet je een paar keer op klikken, dat is de enige hint die ik geef..
Een keer proberen danquote:Op zondag 15 juli 2012 03:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Joh, je moet hem wel resetten daarna natuurlijk.
Bij het hoofd van die slang ongeveer.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zie het niet.
Heb al 2x helemaal ingezoomt.
Valt wel mee, hij heeft wel een prachtig wit t-shirt met allemaal verschillende kleurtjes. Dat vergeet ik echt nooit meer.quote:
Goed kijken dan, rechtsboven op een gegeven moment.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zie het niet.
Heb al 2x helemaal ingezoomt.
Ga je ook pallets sorteren??quote:Op zondag 15 juli 2012 03:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Leuk al die geintjes maar dalijk spreek je mij gewoon aan met "dag collega".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |