Jij slaapt ook maar weinigquote:Op zondag 15 juli 2012 05:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nog steeds.
Tijd voor: proberen slapen round 2
Nah ik ben meestal 13:00-15:00 uur wakker.quote:
Dat je blijft als dader is wel dom.quote:Op zondag 15 juli 2012 05:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gast had volgens mij de scherven nog in zijn kop zitten toen hij naar buiten ging. De dader werd pas opgepakt toen de politie kwam. Security kon hem niet vinden
je vriendje is naar psv schijnt.quote:
Je bent ongeveer net zo voorspelbaar als mijn opa die een vis vangt. Ruim 14 jaar lukt het hem iedere keer weer.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En meteen naar het PSV topic rennen. Prachtig.
Mede PSVer
Grappig dat jij iemand voorspelbaar noemt.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je bent ongeveer net zo voorspelbaar als mijn opa die een vis vangt. Ruim 14 jaar lukt het hem iedere keer weer.
Nou weer opkankeren uit de slowchat. Niemand moet jou hier dikke hoer.
Waar is Calandje om deze dikke kotsende lama even te *KKKLLKK RAHH*'en (denk Arabische tongval).quote:Op zondag 15 juli 2012 12:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Grappig dat jij iemand voorspelbaar noemt.
Je wordt wakker en het eerste topic waar je heen gaat is het PSV topic
Geen idee. Kan je het niet zelf af zonder onzin te roepen met teveel smilies?quote:Op zondag 15 juli 2012 12:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waar is Calandje om deze dikke kotsende lama even te *KKKLLKK RAHH*'en (denk Arabische tongval).
Nou vertel, hoe pas ik mij aan aan de slowchat?quote:Op zondag 15 juli 2012 12:50 schreef Helpmefok het volgende:
Dus als wij je hier niet motten, dan pleur je op of pas je je aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |