SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste onderdelen
• De etappe van vandaag
• Groep die de Alpe d’Huez beklimt
• De rondemiss
• Live schakeling naar Erik & Wytse
• Culinaire tips van de Rabo kok
• Gert komt uit de kas
• Tour du Sofa klassement
• Muzikale bijdrage van Danny Vera & Dries Roelvink
• Elke maandag en vrijdag voetbalnieuws van Johan Derksen.
Vragen stellen?
Je kunt vragen stellen door te mailen naar kijkersvragen@tourdujour.nl of door te twitteren met #tourdujour.
Aflevering gemist?
Terugkijken kan via RTL XL of de mp4 die je kunt vinden op SigaarSnor. Meestal vind je vrij snel na de uitzending in dit topic ook een .mp4-link naar de uitzending.
Tour du Sofa
Verder is er dit jaar een soort spel, daarmee kun je tijdens de etappe allemaal dingen voorspellen en dergelijke. Meer informatie vind je op Tour du Sofa
NummersSPOILER: Danny Vera, Gertje Jakobs & Mooi Wark en Dries RoelvinkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GastenlijstSPOILER: Gasten t/m di 10/7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tijl faalt echt hardOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!![]()
Mannen denk ik ook wel.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:42 schreef Karina het volgende:
Als het over dames gaat dan zit je bij Gertje goed.![]()
Deze kust wel gewoon een zwetende vent
Zie, die minder knappe compenseren in bed een boel. Beter dan die plamuurwijven die 1x in de week 5 minuten wipwappen voldoende vinden.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Die plamuurwijven ZIJN de mindere..quote:Op zondag 15 juli 2012 23:43 schreef RemcoW23 het volgende:
Deze kust wel gewoon een zwetende vent
Zie, die minder knappe compenseren in bed een boel. Beter dan die plamuurwijven die 1x in de week 5 minuten wipwappen voldoende vinden.![]()
Alcatranz is van de poepsex, dus vandaar zijn smileyquote:.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
quote:Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
En hij is er trots op ook!quote:Op zondag 15 juli 2012 23:46 schreef Karina het volgende:
Nou weten we het wel Gert, dat je veel wijven hebt gehad.![]()
Je naam zal maar belachelijk gemaakt worden in TDJ... dan voel je je toch ook genaaid.There are only 151 Pokémon.![]()
Inwendig genieten... ik moest bijna glimlachen om Tijl gelukkig bedacht ik mij op tijd dat hij deze grap al 4x had gemaakt.![]()
Gunter was lekker inwendig aan het genieten, jeweetz.quote:Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
quote:Op zondag 15 juli 2012 23:55 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb gewoon een levende dries-wekkerAjacied422
Wat aardig van hem. Hij moet wel snel zijn, voor je het weet is Dries weer foetsie.
![]()
Ze zouden bij RTL toch beter moeten weten na een mislukt VI-avontuur.quote:Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Hij is erg alert. toppert.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:55 schreef Karina het volgende:
[..]Wat aardig van hem. Hij moet wel snel zijn, voor je het weet is Dries weer foetsie.
★★★![]()
Hij is ook snel, zie de snelheid waarop hij topics opent.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:55 schreef Karina het volgende:
[..]Wat aardig van hem. Hij moet wel snel zijn, voor je het weet is Dries weer foetsie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Afterparty bij Mart, mensen. Samen met Abram en Eva.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Persoonlijk kijk ik liever een tv-programma over de Tour de France dan een tv-programma over Mart Smeets. Er valt inderdaad gigantisch veel aan te merken op Tour du Jour, maar er is helaas geen alternatief op de Nederlandse televisie.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:57 schreef Eenskijken het volgende:
en een matige show.. avondetappe blijft onverslaanbaar![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barēa, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Serieus? De avondetappe gaat veel meer over de tour dan tour du jour ooit zal gaan.. en mart is helemaal niet zo aanwezig hoor.. het is gewoon een goede presentator en hij kent het wereldje goed.quote:Op maandag 16 juli 2012 00:02 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Persoonlijk kijk ik liever een tv-programma over de Tour de France dan een tv-programma over Mart Smeets. Er valt inderdaad gigantisch veel aan te merken op Tour du Jour, maar er is helaas geen alternatief op de Nederlandse televisie.There are only 151 Pokémon.![]()
Eens.quote:Op maandag 16 juli 2012 00:10 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Serieus? De avondetappe gaat veel meer over de tour dan tour du jour ooit zal gaan.. en mart is helemaal niet zo aanwezig hoor.. het is gewoon een goede presentator en hij kent het wereldje goed.![]()
tijl![]()
![]()
![]()
![]()
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Mwah...ik vind het dit jaar erg matig. Avondetappe is echt beterquote:Op maandag 16 juli 2012 00:02 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Persoonlijk kijk ik liever een tv-programma over de Tour de France dan een tv-programma over Mart Smeets. Er valt inderdaad gigantisch veel aan te merken op Tour du Jour, maar er is helaas geen alternatief op de Nederlandse televisie.Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt![]()
Aan het begin van de uitzending meldde Genee dat Tijl cabaretier was. Toen vond ik het nog een beetje raar dat ik dat niet wist, nu vind ik dat helemaal niet raar meer. Waarschijnlijk lachen er alleen wat familieleden uit beleefdheid om zijn waardeloze grappen, dit was een van de slechtste gasten tot nu toe.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barēa, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
en dat hadden ze kunnen weten natuurlijk.quote:Op maandag 16 juli 2012 01:18 schreef AFCNiels het volgende:
Aan het begin van de uitzending meldde Genee dat Tijl cabaretier was. Toen vond ik het nog een beetje raar dat ik dat niet wist, nu vind ik dat helemaal niet raar meer. Waarschijnlijk lachen er alleen wat familieleden uit beleefdheid om zijn waardeloze grappen, dit was een van de slechtste gasten tot nu toe.![]()
Waarom krijgt een b-artiest volledig de ruimte voor al zijn slechte grappen en grollen, maar mag een A-artiest niet eens één volledig liedje zingen???![]()
![]()
Ik ga er ook mee kappen. Alleen nog Avondetappe. Ben helemaal klaar met dit reclameblokquote:Op maandag 16 juli 2012 14:05 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
http://www.medianed.com/2(...)r-zakt-langzaam-weg/
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt![]()
Ja alleen maar reclame items en onzin gasten. En afkraken van de Raboploeg. En dan die D artiest nog, maar die zal ook wel geld meenemen.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:09 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik ga er ook mee kappen. Alleen nog Avondetappe. Ben helemaal klaar met dit reclameblok![]()
Wilfred die de rondemissen en die wielrenners die daar om wat voor reden dan ook aan het fietsen zijn belachelijk probeert te maken...en dat lukt 'm niet eensquote:Op maandag 16 juli 2012 14:50 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja alleen maar reclame items en onzin gasten. En afkraken van de Raboploeg. En dan die D artiest nog, maar die zal ook wel geld meenemen.
VI Oranje was leuk, dit niet.Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt![]()
Ja hij zeikt echt iedereen af, stelt ze rare vragen waar je niets fatsoenlijks op kan antwoorden.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:52 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Wilfred die de rondemissen en die wielrenners die daar om wat voor reden dan ook aan het fietsen zijn belachelijk probeert te maken...en dat lukt 'm niet eens
VI Oranje was leuk, dit niet.
Komt het programma niet ten goede.![]()
Wilfred mag wel uitkijken dat Rick Nieman niet voortaan heel de sportzomer mag doen....
"Kill the Braavosi, bring the girl!"![]()
15 augustus, eindelijk van deze popiejopies af en hun demoniseren van onze heldenquote:Op maandag 16 juli 2012 16:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gewoon Wilfredje op vakantie en dan weer een nieuw seizoen VI![]()
![]()
quote:Op maandag 16 juli 2012 16:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gewoon Wilfredje op vakantie en dan weer een nieuw seizoen VIEindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt![]()
Ik kijk ook gewoon VI hoor, weet zelfs niet wanneer ik voor het laatst een uitzending gemist heb.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
15 augustus, eindelijk van deze popiejopies af en hun demoniseren van onze helden
Alleen mensen met een mancrush erkennen niet dat Wilfred gewoon te vaak op de buis is voor zijn eigen bestwil...quote:Op maandag 16 juli 2012 16:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gewoon Wilfredje op vakantie en dan weer een nieuw seizoen VI
"Kill the Braavosi, bring the girl!"![]()
quote:
Want? Wilfred is een held. Niks mis mee.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:26 schreef Khaleesi het volgende:
Wilfred mag wel uitkijken dat Rick Nieman niet voortaan heel de sportzomer mag doen....Gert Jakobs.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
15 augustus, eindelijk van deze popiejopies af en hun demoniseren van onze helden![]()
Danny Nelissen.![]()
Erik Dijkstra.![]()
Wytse van der Goot.![]()
![]()
Ik las net dat Hansie Hansie vanavond komt
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Nee dus.RTL keilde het wel aan in van die promoblokjes, maar Wilfred kondigde zonet in een live-teasertje toch gewoon Leo van Vliet aan.
![]()
Het is not dun om grapjes over Johan's haar te makenquote:Op maandag 16 juli 2012 22:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Zou de haar architect het dan al afgemaakt hebben![]()
![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiėr:![]()
Lekker zo vroeg, intro gemist
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
heywoodu
![]()
Oh ja, kut, Derksen
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Johan
He? Danny heeft weer een overhemd aan? Hij zit zeker hier mee te lezen en zag dat we commentaar hadden op zijn polo shirtjes.![]()
Geen Hansie Hansie
Zouden ze dat slechte geluid echt niet weten? Gewoon al een dag of 20 die ruis.
sig verwijderd door FA![]()
heywoodu
![]()
Niet alleen Leoquote:
Johan
Zeikerige graftak
Johanquote:Op maandag 16 juli 2012 22:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet alleen Leo
Johan
Zeikerige graftak![]()
![]()
Gijp had commentaar op zijn polo's in de uitzending. Denk dat ie daar meer mee zatquote:Op maandag 16 juli 2012 22:34 schreef Karina het volgende:
He? Danny heeft weer een overhemd aan? Hij zit zeker hier mee te lezen en zag dat we commentaar hadden op zijn polo shirtjes.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Vast nadat Maarten het ook al toegaf dat ie hier meeleestquote:Op maandag 16 juli 2012 22:34 schreef Karina het volgende:
He? Danny heeft weer een overhemd aan? Hij zit zeker hier mee te lezen en zag dat we commentaar hadden op zijn polo shirtjes.![]()
![]()
die Eneco rijders ws of regen en wind.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:35 schreef Ambrosius het volgende:
![]()
Sierd is ook nog niet langs geweest idd.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Grr weer zo'n polsensnij momentje, heb ik ook wel eens![]()
Ben die aan het koken is.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:35 schreef Ambrosius het volgende:
![]()
Als Nederlandse wielrenner neem je Van Vliet toch niet serieus.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Niet alleen als Nederlandse wielrenner.....quote:Op maandag 16 juli 2012 22:39 schreef Redefine het volgende:
Als Nederlandse wielrenner neem je Van Vliet toch niet serieus.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Ik bedoel dat ze daarom ook wel niet bij die training waren.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:39 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Niet alleen als Nederlandse wielrenner.....Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
quote:Op maandag 16 juli 2012 22:40 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Nee, dan moet je zometeen "ping" horen.Ja zo kook ik ook meestal.
![]()
heywoodu
![]()
Je vond het niet lekker toen je het geproefd hebt?quote:Op maandag 16 juli 2012 22:40 schreef vincerusso het volgende:
[..]
eerder iets brouwen waar je van gaat overgevenVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Van Vliet wat een droeftoetert. Slappe zak
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
nee ik heb het op zijn kop uitgepoept toen die aan het slapen wasquote:Op maandag 16 juli 2012 22:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je vond het niet lekker toen je het geproefd hebt?![]()
Jammer dat die dat niet deedquote:Op maandag 16 juli 2012 22:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Danny wilde iets over Leo's dochter zeggen...
Were making, were making!
Radio Soulwax!![]()
Wat is er dan met zijn dochterquote:Op maandag 16 juli 2012 22:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Danny wilde iets over Leo's dochter zeggen...Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Die laat zich uitwonen door het halve peloton.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:43 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Wat is er dan met zijn dochter![]()
Die heeft zowat het hele wielerpeloton geneukt.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:43 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Wat is er dan met zijn dochter![]()
heywoodu
![]()
Ik zie alleen iets over Tom Boonen, maar dat lijkt me niet boeiend in dit gevalquote:Op maandag 16 juli 2012 22:43 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Wat is er dan met zijn dochter
heywoodu
![]()
Oh![]()
Hoe heet ze?quote:Op maandag 16 juli 2012 22:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die heeft zowat het hele wielerpeloton geneukt.
Ik ben nu wel benieuwdOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Het was niet het idee van Riis maar van Kroon."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Sophie van Vlietquote:Op maandag 16 juli 2012 22:44 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Hoe heet ze?
Ik ben nu wel benieuwdMovistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
op haar 16dequote:Op maandag 16 juli 2012 22:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die heeft zowat het hele wielerpeloton geneukt.![]()
Ohja, ik vergeet altijd dat die er ook nog zijn.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:46 schreef macca728 het volgende:
nou hoor je die ruis beter, zijn die fietsers dus![]()
Thanksquote:Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Johan zou nooitgeloven dat het een Nederlander is die dat geregeld heeft.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:44 schreef marcodej het volgende:
Het was niet het idee van Riis maar van Kroon.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
NeeOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Exotisch. Lekker, niet per se mijn type."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
De beste Miss was toch de Miss die vorig jaar werd versierd door Johan DerksenOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
je hebt smaakquote:DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Dat gelul over de sjas patat, word er zo moe van
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Die met dat kleine neusje was idd de bestequote:Op maandag 16 juli 2012 22:47 schreef waaromniet1988 het volgende:
De beste Miss was toch de Miss die vorig jaar werd versierd door Johan Derksen![]()
Iig een miss die normaal kan praten.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Met het kleine neusje.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:47 schreef waaromniet1988 het volgende:
De beste Miss was toch de Miss die vorig jaar werd versierd door Johan Derksen"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
picsquote:Op maandag 16 juli 2012 22:47 schreef waaromniet1988 het volgende:
De beste Miss was toch de Miss die vorig jaar werd versierd door Johan DerksenWere making, were making!
Radio Soulwax!![]()
Hij won alleen door zijn grote neusOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
quote:
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Kijkt scheel...quote:Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Blijkbaar Danny's vrouwquote:Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik gooi er nu een pizzabroodje inquote:Op maandag 16 juli 2012 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb opeens zin in een Bistro Mini Baguette, gek is dat.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Mag toch hopen dat Terpstra niet de enige kopman is
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
heywoodu
![]()
Beter dan meerdere of geen kopmannen toch?quote:Op maandag 16 juli 2012 23:01 schreef rubbereend het volgende:
Mag toch hopen dat Terpstra niet de enige kopman isVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Wat is Derksen toch vervelend als hij probeert de wielerwereld de les probeert te lezen.Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?![]()
quote:Op maandag 16 juli 2012 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb nu trek... Karina mod die foto's eens weg.Mag ik niet hier. En ga maar naar de snackbar
![]()
![]()
Geen problemen meequote:Op maandag 16 juli 2012 23:02 schreef mitt het volgende:
Wat is Derksen toch vervelend als hij probeert de wielerwereld de les probeert te lezen.![]()
Als je mikt op een ontsnapping dan moet je meerdere ijzers in het vuur hebbenquote:Op maandag 16 juli 2012 23:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Beter dan meerdere of geen kopmannen toch?DeLuna vindt me dik ;(
Gewoon de beste man, maar ik neem aan dat iedereen mag aanvallen.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:01 schreef rubbereend het volgende:
Mag toch hopen dat Terpstra niet de enige kopman is"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Welke uitzending zou dat geweest zijN? Toevallig die keer dat Johan als doelpaal van Hans zijn reconstructie van de goal van Ibrahimovic moest dienen?![]()
Precies, beetje tegengasquote:Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
ja dat bedoel ik.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gewoon de beste man, maar ik neem aan dat iedereen mag aanvallen.DeLuna vindt me dik ;(
In de etappe van vandaag zou Terpstra prima mee kunnen."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Terpstra heeft in 1 of 2 etappes kansen. Als Boonen geen Tour rijdt, dan heeft hij niets in de Tour te zoeken.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:04 schreef marcodej het volgende:
In de etappe van vandaag zou Terpstra prima mee kunnen.![]()
quote:Op maandag 16 juli 2012 23:05 schreef RemcoW23 het volgende:
Van Vliet zit de hele dag aan de:
[ afbeelding ]![]()
Waarom heeft Cavendish een clown als vrouwOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
DSB denk ik.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij staat Johans spaargeld bij de ING bank of ABN Amro.![]()
Blij dat die loser uit de tour isOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
en/en/enquote:Op maandag 16 juli 2012 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij staat Johans spaargeld bij de ING bank of ABN Amro.![]()
Gert heeft nog wel worst voor je.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Hummeltje heeft pijn boehoeee, de hollansche Voeckler is het. Lekker gek doen voor de aandacht, behalve ooit eens iets winnen.![]()
![]()
Hahahaha met een beetje geluk sprint meneer Hummeltje in de top 10, zegt ie zelf.
Ja, als de andere 20 wegvallen
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
Forum Opties Forumhop: Hop naar: