SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste onderdelen
• De etappe van vandaag
• Groep die de Alpe d’Huez beklimt
• De rondemiss
• Live schakeling naar Erik & Wytse
• Culinaire tips van de Rabo kok
• Gert komt uit de kas
• Tour du Sofa klassement
• Muzikale bijdrage van Danny Vera & Dries Roelvink
• Elke maandag en vrijdag voetbalnieuws van Johan Derksen.
Vragen stellen?
Je kunt vragen stellen door te mailen naar kijkersvragen@tourdujour.nl of door te twitteren met #tourdujour.
Aflevering gemist?
Terugkijken kan via RTL XL of de mp4 die je kunt vinden op SigaarSnor. Meestal vind je vrij snel na de uitzending in dit topic ook een .mp4-link naar de uitzending.
Tour du Sofa
Verder is er dit jaar een soort spel, daarmee kun je tijdens de etappe allemaal dingen voorspellen en dergelijke. Meer informatie vind je op Tour du Sofa
NummersSPOILER: Danny Vera, Gertje Jakobs & Mooi Wark en Dries RoelvinkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GastenlijstSPOILER: Gasten t/m di 10/7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tijl faalt echt hardOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!![]()
Mannen denk ik ook wel.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:42 schreef Karina het volgende:
Als het over dames gaat dan zit je bij Gertje goed.![]()
Deze kust wel gewoon een zwetende vent
Zie, die minder knappe compenseren in bed een boel. Beter dan die plamuurwijven die 1x in de week 5 minuten wipwappen voldoende vinden.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Die plamuurwijven ZIJN de mindere..quote:Op zondag 15 juli 2012 23:43 schreef RemcoW23 het volgende:
Deze kust wel gewoon een zwetende vent
Zie, die minder knappe compenseren in bed een boel. Beter dan die plamuurwijven die 1x in de week 5 minuten wipwappen voldoende vinden.![]()
Alcatranz is van de poepsex, dus vandaar zijn smileyquote:.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
quote:Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!![]()
En hij is er trots op ook!quote:Op zondag 15 juli 2012 23:46 schreef Karina het volgende:
Nou weten we het wel Gert, dat je veel wijven hebt gehad.![]()
Je naam zal maar belachelijk gemaakt worden in TDJ... dan voel je je toch ook genaaid.There are only 151 Pokémon.![]()
Inwendig genieten... ik moest bijna glimlachen om Tijl gelukkig bedacht ik mij op tijd dat hij deze grap al 4x had gemaakt.![]()
Gunter was lekker inwendig aan het genieten, jeweetz.quote:Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
quote:Op zondag 15 juli 2012 23:55 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb gewoon een levende dries-wekkerAjacied422
Wat aardig van hem. Hij moet wel snel zijn, voor je het weet is Dries weer foetsie.
![]()
Ze zouden bij RTL toch beter moeten weten na een mislukt VI-avontuur.quote:Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Hij is erg alert. toppert.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:55 schreef Karina het volgende:
[..]Wat aardig van hem. Hij moet wel snel zijn, voor je het weet is Dries weer foetsie.
★★★![]()
Hij is ook snel, zie de snelheid waarop hij topics opent.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:55 schreef Karina het volgende:
[..]Wat aardig van hem. Hij moet wel snel zijn, voor je het weet is Dries weer foetsie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Afterparty bij Mart, mensen. Samen met Abram en Eva.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Persoonlijk kijk ik liever een tv-programma over de Tour de France dan een tv-programma over Mart Smeets. Er valt inderdaad gigantisch veel aan te merken op Tour du Jour, maar er is helaas geen alternatief op de Nederlandse televisie.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:57 schreef Eenskijken het volgende:
en een matige show.. avondetappe blijft onverslaanbaar![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barēa, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Serieus? De avondetappe gaat veel meer over de tour dan tour du jour ooit zal gaan.. en mart is helemaal niet zo aanwezig hoor.. het is gewoon een goede presentator en hij kent het wereldje goed.quote:Op maandag 16 juli 2012 00:02 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Persoonlijk kijk ik liever een tv-programma over de Tour de France dan een tv-programma over Mart Smeets. Er valt inderdaad gigantisch veel aan te merken op Tour du Jour, maar er is helaas geen alternatief op de Nederlandse televisie.There are only 151 Pokémon.![]()
Eens.quote:Op maandag 16 juli 2012 00:10 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Serieus? De avondetappe gaat veel meer over de tour dan tour du jour ooit zal gaan.. en mart is helemaal niet zo aanwezig hoor.. het is gewoon een goede presentator en hij kent het wereldje goed.![]()
tijl![]()
![]()
![]()
![]()
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Mwah...ik vind het dit jaar erg matig. Avondetappe is echt beterquote:Op maandag 16 juli 2012 00:02 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Persoonlijk kijk ik liever een tv-programma over de Tour de France dan een tv-programma over Mart Smeets. Er valt inderdaad gigantisch veel aan te merken op Tour du Jour, maar er is helaas geen alternatief op de Nederlandse televisie.Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt![]()
Aan het begin van de uitzending meldde Genee dat Tijl cabaretier was. Toen vond ik het nog een beetje raar dat ik dat niet wist, nu vind ik dat helemaal niet raar meer. Waarschijnlijk lachen er alleen wat familieleden uit beleefdheid om zijn waardeloze grappen, dit was een van de slechtste gasten tot nu toe.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barēa, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
en dat hadden ze kunnen weten natuurlijk.quote:Op maandag 16 juli 2012 01:18 schreef AFCNiels het volgende:
Aan het begin van de uitzending meldde Genee dat Tijl cabaretier was. Toen vond ik het nog een beetje raar dat ik dat niet wist, nu vind ik dat helemaal niet raar meer. Waarschijnlijk lachen er alleen wat familieleden uit beleefdheid om zijn waardeloze grappen, dit was een van de slechtste gasten tot nu toe.![]()
Waarom krijgt een b-artiest volledig de ruimte voor al zijn slechte grappen en grollen, maar mag een A-artiest niet eens één volledig liedje zingen???![]()
![]()
Ik ga er ook mee kappen. Alleen nog Avondetappe. Ben helemaal klaar met dit reclameblokquote:Op maandag 16 juli 2012 14:05 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
http://www.medianed.com/2(...)r-zakt-langzaam-weg/
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt![]()
Ja alleen maar reclame items en onzin gasten. En afkraken van de Raboploeg. En dan die D artiest nog, maar die zal ook wel geld meenemen.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:09 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik ga er ook mee kappen. Alleen nog Avondetappe. Ben helemaal klaar met dit reclameblok![]()
Wilfred die de rondemissen en die wielrenners die daar om wat voor reden dan ook aan het fietsen zijn belachelijk probeert te maken...en dat lukt 'm niet eensquote:Op maandag 16 juli 2012 14:50 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja alleen maar reclame items en onzin gasten. En afkraken van de Raboploeg. En dan die D artiest nog, maar die zal ook wel geld meenemen.
VI Oranje was leuk, dit niet.Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt![]()
Ja hij zeikt echt iedereen af, stelt ze rare vragen waar je niets fatsoenlijks op kan antwoorden.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:52 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Wilfred die de rondemissen en die wielrenners die daar om wat voor reden dan ook aan het fietsen zijn belachelijk probeert te maken...en dat lukt 'm niet eens
VI Oranje was leuk, dit niet.
Komt het programma niet ten goede.![]()
Wilfred mag wel uitkijken dat Rick Nieman niet voortaan heel de sportzomer mag doen....
"Kill the Braavosi, bring the girl!"![]()
15 augustus, eindelijk van deze popiejopies af en hun demoniseren van onze heldenquote:Op maandag 16 juli 2012 16:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gewoon Wilfredje op vakantie en dan weer een nieuw seizoen VI![]()
![]()
quote:Op maandag 16 juli 2012 16:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gewoon Wilfredje op vakantie en dan weer een nieuw seizoen VIEindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
Forum Opties Forumhop: Hop naar: