Gunter was lekker inwendig aan het genieten, jeweetz.quote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 23:55 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb gewoon een levende dries-wekkerAjacied422
Ze zouden bij RTL toch beter moeten weten na een mislukt VI-avontuur.quote:
Hij is erg alert. toppert.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:55 schreef Karina het volgende:
[..]Wat aardig van hem. Hij moet wel snel zijn, voor je het weet is Dries weer foetsie.
Hij is ook snel, zie de snelheid waarop hij topics opent.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:55 schreef Karina het volgende:
[..]Wat aardig van hem. Hij moet wel snel zijn, voor je het weet is Dries weer foetsie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
Persoonlijk kijk ik liever een tv-programma over de Tour de France dan een tv-programma over Mart Smeets. Er valt inderdaad gigantisch veel aan te merken op Tour du Jour, maar er is helaas geen alternatief op de Nederlandse televisie.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:57 schreef Eenskijken het volgende:
en een matige show.. avondetappe blijft onverslaanbaar
Serieus? De avondetappe gaat veel meer over de tour dan tour du jour ooit zal gaan.. en mart is helemaal niet zo aanwezig hoor.. het is gewoon een goede presentator en hij kent het wereldje goed.quote:Op maandag 16 juli 2012 00:02 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Persoonlijk kijk ik liever een tv-programma over de Tour de France dan een tv-programma over Mart Smeets. Er valt inderdaad gigantisch veel aan te merken op Tour du Jour, maar er is helaas geen alternatief op de Nederlandse televisie.
Eens.quote:Op maandag 16 juli 2012 00:10 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Serieus? De avondetappe gaat veel meer over de tour dan tour du jour ooit zal gaan.. en mart is helemaal niet zo aanwezig hoor.. het is gewoon een goede presentator en hij kent het wereldje goed.
Mwah...ik vind het dit jaar erg matig. Avondetappe is echt beterquote:Op maandag 16 juli 2012 00:02 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Persoonlijk kijk ik liever een tv-programma over de Tour de France dan een tv-programma over Mart Smeets. Er valt inderdaad gigantisch veel aan te merken op Tour du Jour, maar er is helaas geen alternatief op de Nederlandse televisie.
en dat hadden ze kunnen weten natuurlijk.quote:Op maandag 16 juli 2012 01:18 schreef AFCNiels het volgende:
Aan het begin van de uitzending meldde Genee dat Tijl cabaretier was. Toen vond ik het nog een beetje raar dat ik dat niet wist, nu vind ik dat helemaal niet raar meer. Waarschijnlijk lachen er alleen wat familieleden uit beleefdheid om zijn waardeloze grappen, dit was een van de slechtste gasten tot nu toe.
Ik ga er ook mee kappen. Alleen nog Avondetappe. Ben helemaal klaar met dit reclameblokquote:Op maandag 16 juli 2012 14:05 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
http://www.medianed.com/2(...)r-zakt-langzaam-weg/
Ja alleen maar reclame items en onzin gasten. En afkraken van de Raboploeg. En dan die D artiest nog, maar die zal ook wel geld meenemen.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:09 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik ga er ook mee kappen. Alleen nog Avondetappe. Ben helemaal klaar met dit reclameblok
Wilfred die de rondemissen en die wielrenners die daar om wat voor reden dan ook aan het fietsen zijn belachelijk probeert te maken...en dat lukt 'm niet eensquote:Op maandag 16 juli 2012 14:50 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja alleen maar reclame items en onzin gasten. En afkraken van de Raboploeg. En dan die D artiest nog, maar die zal ook wel geld meenemen.
Ja hij zeikt echt iedereen af, stelt ze rare vragen waar je niets fatsoenlijks op kan antwoorden.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:52 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Wilfred die de rondemissen en die wielrenners die daar om wat voor reden dan ook aan het fietsen zijn belachelijk probeert te maken...en dat lukt 'm niet eens
VI Oranje was leuk, dit niet.
15 augustus, eindelijk van deze popiejopies af en hun demoniseren van onze heldenquote:Op maandag 16 juli 2012 16:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gewoon Wilfredje op vakantie en dan weer een nieuw seizoen VI
quote:Op maandag 16 juli 2012 16:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gewoon Wilfredje op vakantie en dan weer een nieuw seizoen VI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |