Beter dan meerdere of geen kopmannen toch?quote:Op maandag 16 juli 2012 23:01 schreef rubbereend het volgende:
Mag toch hopen dat Terpstra niet de enige kopman is
quote:Op maandag 16 juli 2012 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb nu trek... Karina mod die foto's eens weg.
Geen problemen meequote:Op maandag 16 juli 2012 23:02 schreef mitt het volgende:
Wat is Derksen toch vervelend als hij probeert de wielerwereld de les probeert te lezen.
Als je mikt op een ontsnapping dan moet je meerdere ijzers in het vuur hebbenquote:Op maandag 16 juli 2012 23:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Beter dan meerdere of geen kopmannen toch?
Gewoon de beste man, maar ik neem aan dat iedereen mag aanvallen.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:01 schreef rubbereend het volgende:
Mag toch hopen dat Terpstra niet de enige kopman is
Precies, beetje tegengasquote:
ja dat bedoel ik.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gewoon de beste man, maar ik neem aan dat iedereen mag aanvallen.
Terpstra heeft in 1 of 2 etappes kansen. Als Boonen geen Tour rijdt, dan heeft hij niets in de Tour te zoeken.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:04 schreef marcodej het volgende:
In de etappe van vandaag zou Terpstra prima mee kunnen.
quote:Op maandag 16 juli 2012 23:05 schreef RemcoW23 het volgende:
Van Vliet zit de hele dag aan de:
[ afbeelding ]
DSB denk ik.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij staat Johans spaargeld bij de ING bank of ABN Amro.
en/en/enquote:Op maandag 16 juli 2012 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij staat Johans spaargeld bij de ING bank of ABN Amro.
Gert heeft nog wel worst voor je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |