SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo, na de 8k van donderdag stond er een 5k wedstrijdje op het programma vanmorgen. Guess what? De snelste wedstrijdtijd tot nu toe! 31:03![]()
![]()
![]()
We zijn nu in de buurt van beekbergen (Veluwe) een weekje ontspannen.
Degene die hier wonen....![]()
het is een prachtig gebied.
Helaas word er niet hard gelopen door mij. Lopen gaat goed zolang ik geen rare bewegingen maak. Maar hardlopendat voelt niet fijn, zelf pijnlijk na een tijdje
Het omzwikken van mijn voet levert meer problemen op dan ik had verwacht.
En dat gewoon gebeurde met het stofzuigen![]()
![]()
Ach ja, dan maar rustig lopen en op een andere manier genieten van de bossen!
Ik spreek jullie over een weekje weer![]()
![]()
Goed gedaan!quote:Op zondag 15 juli 2012 12:18 schreef Quoi het volgende:
Zo, na de 8k van donderdag stond er een 5k wedstrijdje op het programma vanmorgen. Guess what? De snelste wedstrijdtijd tot nu toe! 31:03![]()
Zo, omgekleed, hopelijk zijn we voor 12 uur weg.
Ja doei.![]()
Veel plezier stream! Stevig wandelen kan ook?█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
http://runkeeper.com/user/storm666/activity/102020057
het zit er weer op!!!
toch erg benauwd en warm. maar geen last van kuit of knie deze keer.
met yuno mijn hond weer gelopen.
pieken zijn sanitaire stops van doggy en een wegovergang dus toch redelijk vlak gelopen.
fris gedouched op de bank en zo even een boterham eten.
en vanaaf bbq!!!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Klote GPSKan dus wéér m'n kaartje zelf gaan tekenen want hier klopte echt geen donder van.
Ook nog eens verdwaaldEén verkeerde afslag genomen en daardoor een enorme omweg gemaakt. Op een gegeven moment wist ik écht niet meer waar ik was
Tot ik in de verte ineens het gebouw van Rijkswaterstaat zag en een vlag van de IKEA. Toen wel heel even paniek, want dat is écht ver van m'n huis en het waren de enige herkenbare punten in de wijde omtrek.
Gelukkig kwam er na een bocht ineens een ANWB fietsbordje met mijn wijk erop aangegeven en al snel zag ik waar ik was. Waar ik eigenlijk geneigd was om na 45 minuten te gaan wandelen, net zo lang tot ik thuis kwam, kreeg ik nu weer moed: dit was betrekkelijk dichtbij huis en al zou ik niet na 45 min thuis zijn... Ik wist dat ik vanaf daar best naar huis kon hardlopen.
Ik ga zo even het kaartje tekenen... Hoe dan ook een enorme grens verlegd; heb uiteindelijk 50min50sec hardgelopen; and that's a first!♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Mooiquote:Op zondag 15 juli 2012 12:34 schreef winterstorm666 het volgende:
http://runkeeper.com/user/storm666/activity/102020057
het zit er weer op!!!
toch erg benauwd en warm. maar geen last van kuit of knie deze keer.
met yuno mijn hond weer gelopen.
pieken zijn sanitaire stops van doggy en een wegovergang dus toch redelijk vlak gelopen.
fris gedouched op de bank en zo even een boterham eten.
en vanaaf bbq!!!
Tof lopen met een hond! Wil ik ook wel
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
ja het is zo leuk! en gezellig en motiverend!
maar ik denk dat voorlopig dit de maximale afstand is voor het hondje.
ik moet het rustig opbouwen want hij is pas een jaar.
dus dat worden meer loopjes zonder de vent erbij.
de langere afstanden zonder hem en de korte interval/heuvel trainingen met hem.
als ik hem los langs me heen laat lopen is het wel rustiger lopen dan aan de heupband.
dan wil hij toch de grassprietjes besnuffelen en loopt hij ook niet constant op 1 tempo.
vooral als hij in de verte vogels of konijntjes ziet.
of een hond in de verte.
maar ja ik loop veel langs de weg en op fietspaden en dan kan het niet anders.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Echt wtf. Wil ik een rustig rondje hobbelen hoor ik 6 keer rondetijden langskomen van middenin de 3 minuten. Klote GPS.En ik denk ook te weten wat mijn probleem is: ik buig mijn linkervoet (-enkel) niet genoeg waardoor ik daarmee ga stampen. Zal het daarom kunnen dat mijn rechterbeen zich moet forceren?
http://www.endomondo.com/workouts/sysA9hAqOZgIt's funny
But not ha-ha funny.![]()
Netjes!quote:Op zondag 15 juli 2012 12:37 schreef Yuki het volgende:
Klote GPSKan dus wéér m'n kaartje zelf gaan tekenen want hier klopte echt geen donder van.
Ook nog eens verdwaaldEén verkeerde afslag genomen en daardoor een enorme omweg gemaakt. Op een gegeven moment wist ik écht niet meer waar ik was
Tot ik in de verte ineens het gebouw van Rijkswaterstaat zag en een vlag van de IKEA. Toen wel heel even paniek, want dat is écht ver van m'n huis en het waren de enige herkenbare punten in de wijde omtrek.
Gelukkig kwam er na een bocht ineens een ANWB fietsbordje met mijn wijk erop aangegeven en al snel zag ik waar ik was. Waar ik eigenlijk geneigd was om na 45 minuten te gaan wandelen, net zo lang tot ik thuis kwam, kreeg ik nu weer moed: dit was betrekkelijk dichtbij huis en al zou ik niet na 45 min thuis zijn... Ik wist dat ik vanaf daar best naar huis kon hardlopen.
Ik ga zo even het kaartje tekenen... Hoe dan ook een enorme grens verlegd; heb uiteindelijk 50min50sec hardgelopen; and that's a first!![]()
Zo. Hier dan de correcte stats.
Helaas geen laptimes, maar wel een mooie avg pace van 6:44
Overigens ook nog twee keer een
momentje gehadZat er compleet doorheen (mede door het verdwalen en omdat Endomondo m'n workout niet goed bijhield waardoor ik géén idee had hoe ver ik was), maar het juiste nummer startte en ineens kon ik er weer tegenaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op zondag 15 juli 2012 13:11 schreef Yuki het volgende:
Zo. Hier dan de correcte stats.
Helaas geen laptimes, maar wel een mooie avg pace van 6:44
Overigens ook nog twee keer een
[ afbeelding ]
momentje gehadZat er compleet doorheen (mede door het verdwalen en omdat Endomondo m'n workout niet goed bijhield waardoor ik géén idee had hoe ver ik was), maar het juiste nummer startte en ineens kon ik er weer tegenaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
It's funny
Ik was al een kwartier aan het zoeken, zelfs in jouw posthistoryquote:_!
Dus ik was je erg dankbaar![]()
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Mwhehehe. Misschien moeten we hem dan maar in de OP opnemen.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik was al een kwartier aan het zoeken, zelfs in jouw posthistory_!
Dus ik was je erg dankbaar![]()
It's funny
Goed planquote:Op zondag 15 juli 2012 13:16 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Mwhehehe. Misschien moeten we hem dan maar in de OP opnemen.
OMGWTFBBQSAUCE!!
Ik sta in de top 10 van het Leaderboard op Endomondo
Sowieso een afstandsrecord in 1 week... 20,56 km gelopen
Die droom kan gerealiseerd worden hoorquote:Op zondag 15 juli 2012 13:16 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Mwhehehe. Misschien moeten we hem dan maar in de OP opnemen.![]()
![]()
Lekker Yuki! Goed gedaan. Daar heb je zelf naartoe gewerkt en mag je dus trots op zijn!
Hier net lekker versnellingen gelopen met mijn garmin. Is wel wennen hoor. Had hem ingesteld op 6x 700meter met 1 minuut versnellen erachteraan. In paces van 6.30-6.45 en 5.30-5.45. (dank slacker voor het goed uitleggen) Het is vooral lastig om bij het schakelen de juist pace snel te vinden, want dan blijft dat horloge trillen en roepen dat ik langzamer, dan wel sneller moet. Maar het is wel aardig gelukt. Misschien volgende keer mijn versnelling iets je sneller zetten, wat dichter naar mijn wedstrijdtempo toe wellicht. Maar hee, ik ben eindelijk dat peperdure ding goed aan het gebruiken
http://connect.garmin.com/activity/199380906
http://www.endomondo.com/workouts/rmqVZSLztMsZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Thanks!quote:Op zondag 15 juli 2012 14:06 schreef mosselmossel het volgende:
Lekker Yuki! Goed gedaan. Daar heb je zelf naartoe gewerkt en mag je dus trots op zijn!
Hier net lekker versnellingen gelopen met mijn garmin. Is wel wennen hoor. Had hem ingesteld op 6x 700meter met 1 minuut versnellen erachteraan. In paces van 6.30-6.45 en 5.30-5.45. (dank slacker voor het goed uitleggen) Het is vooral lastig om bij het schakelen de juist pace snel te vinden, want dan blijft dat horloge trillen en roepen dat ik langzamer, dan wel sneller moet. Maar het is wel aardig gelukt. Misschien volgende keer mijn versnelling iets je sneller zetten, wat dichter naar mijn wedstrijdtempo toe wellicht. Maar hee, ik ben eindelijk dat peperdure ding goed aan het gebruiken
http://www.endomondo.com/workouts/rmqVZSLztMs
Jouw grafiekjes en tabelletjes zien er ook mooi uit!!Goed stabiele hartslag gehouden ook.
Mooie training!
Goed bezigquote:Op zondag 15 juli 2012 14:06 schreef mosselmossel het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/rmqVZSLztMs![]()
![]()
Netjes gelopen Sigmequote:Op zondag 15 juli 2012 10:52 schreef sigme het volgende:
Rondje wezen rennen met het hardloophorloge-met-hartslagmeter van mijn liefste.
Nu heb ik een lelijke schuurplek onder m'n tieten.
1 6:08.8
2 5:43.6
3 5:35.6
4 5:46.7
5 5:43.0
6 5:32.8
7 5:30.2
8 5:23.2
9 5:24.8
10 5:41.3
11 5:46.2
12 5:42.9
13 5:37.7
14 5:38.3
15 5:40.6
16 5:47.1
17 5:34.1
18 5:36.7
19 5:24.9
20 5:21.3
21 5:22.7
22 1:07.7
Gem. HS: 168 bpm
Max. HS: 188 bpm
Afstand: 21.22 km
Tijd: 1:59:10
Gem. tempo: 5:37 min/km
Winst hoogte: 42 mbest snel ook!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Mooie ronde rond het mooie tuk gelopen
Elke berg en brug mee genomen
12km. genieten!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Goed bezig yuki!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
quote:Op zondag 15 juli 2012 14:51 schreef gcjoel het volgende:
YukiGoed gedaan!
Ik stond vanmorgen nog boven je op het leaderboard![]()
![]()
Mossel, dat ziet er goed uit!
Thanks beiden!quote:12 km goed bezig!quote:Op zondag 15 juli 2012 15:10 schreef Jumparound het volgende:
Mooie ronde rond het mooie tuk gelopen
Elke berg en brug mee genomen
12km. genieten!
Heerlijk 18km gelopen in 1h45m. Die Halve Marathon op 16 september moet me nu toch wel gaan lukken. Ook geen GPS probleem meer met mijn Garmin gehad, gelukkig.
http://www.endomondo.com/workouts/ikrU2AqDPnU![]()
Veel mensen gelopen vandaag!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
'T is er ook best het weer voor nu de buien hier over zijn (omgeving Leiden)
Hier ook een 5 km in 29 min. Had het nog best zwaar, kon geen goed ritme vinden. Misschien slecht ontbeten ofzo![]()
![]()
DE wat fijn dat je naar huis mag
Toch geen hardlopen voor mij vandaag, we hebben zojuist 8 km gewandeld in het Teutoburger Wald (bij Tecklenburg, in Duitsland). Was echt heerlijkmaar ik gun mijn beentjes de rest van de dag wel rust. We moesten af en toe behoorlijk klimmen
.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Haal je vanavond nog een sorbet? Duitse chocolade sorbet!quote:Op zondag 15 juli 2012 16:01 schreef MaLo het volgende:
DE wat fijn dat je naar huis mag
Toch geen hardlopen voor mij vandaag, we hebben zojuist 8 km gewandeld in het Teutoburger Wald (bij Tecklenburg, in Duitsland). Was echt heerlijkmaar ik gun mijn beentjes de rest van de dag wel rust. We moesten af en toe behoorlijk klimmen
.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Nee, we zijn alweer thuis hoor. Maar we hebben wel heerlijke himbeerentorte gegeten op het terrasquote:Op zondag 15 juli 2012 16:05 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Haal je vanavond nog een sorbet? Duitse chocolade sorbet!. Was wel 10 cm hoog
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Oeh ook lekkerquote:Op zondag 15 juli 2012 16:06 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nee, we zijn alweer thuis hoor. Maar we hebben wel heerlijke himbeerentorte gegeten op het terras. Was wel 10 cm hoog
. Ja was eerder in Duitsland en de choco sorbets zijn gruwelijk lekker
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
5 km verbeterd met 3 minuten.. Gemiddeld 5:39/km gelopen, en dat is toch wel een tempo waarop ik flink stuk ga. Maar wel erg lekker loopweer ondanks de slechte weersvoorspellingen.
http://www.endomondo.com/workouts/71891526So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...![]()
Fucking briljante loopomgeving. Wát een heuvels![]()
De camping verlaten, geen flauw idee waar je heen gaat lopen, en uiteindelijk precies 15 kilometer lopen voordat je weer terug bent bij de camping
http://www.endomondo.com/workouts/olbM605UsFIF means you're fucked![]()
Mooi rondje! Jammer dat je niet overal in Nederland wat meer heuvelachtig gebied hebt, dat zou echt een extra dimensie aan het rennen geven.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:17 schreef YUR het volgende:
De camping verlaten, geen flauw idee waar je heen gaat lopen, en uiteindelijk precies 15 kilometer lopen voordat je weer terug bent bij de camping
http://www.endomondo.com/workouts/olbM605UsFI.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...![]()
Nou, afgelopen week was niet om over naar huis te schrijven hoorquote:Op zondag 15 juli 2012 15:39 schreef xzaz het volgende:
Gaat de laatste tijd wel lekker he Yuki?
Mossel ook, vooral je hartslag!![]()
Maar laatste twee keren gingen (na wat drempels over te zijn gegaan) best goed
Nice!!quote:Op zondag 15 juli 2012 16:17 schreef YUR het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/olbM605UsFI
Je hebt zelfs in Duitsland gelopen
Mooi tempo!!quote:Op zondag 15 juli 2012 16:17 schreef Detroit het volgende:
5 km verbeterd met 3 minuten.. Gemiddeld 5:39/km gelopen, en dat is toch wel een tempo waarop ik flink stuk ga. Maar wel erg lekker loopweer ondanks de slechte weersvoorspellingen.
http://www.endomondo.com/workouts/71891526
Er wordt veel gelopen vandaag
lekkerrrrrrrrrrrrr!quote:Op zondag 15 juli 2012 16:17 schreef YUR het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/olbM605UsFIZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Strak tempoquote:Op zondag 15 juli 2012 16:17 schreef Detroit het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/71891526![]()
![]()
15kmquote:Op zondag 15 juli 2012 16:17 schreef YUR het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/olbM605UsFI![]()
![]()
![]()
Vandaag ook een rondje geprobeerd te lopen. De vorige keer dat ik hier ging lopen zag ik dat er een mooie wandelroute met vrijwel alleen maar natuurgebied. Het zogenaamde voetstappenpad rondom Hilversum. Het pad is alleen 25 km lang en geen mogelijkheid tot afsnijden. Het pad wordt aangegeven met betonen paaltjes met een witte voetstap.
Ik werd vanochtend relatief vroeg wakker en na het checken van de weersverwachting van de komende uren besloten om het eens te gaan proberen. Mijn vriendin was ook wakker en vroeg waar ik ging lopen om me eventueel op de fiets te stalken. Dat is in het bos en op de heide niet te doen op de paadjes die ik liep.
Bij de startplek moest ik eerst het pad zien te vinden. Het loopt namelijk niet meteen langs het punt waar ik begon. Het pad gevonden en het volgen ging redelijk goed. Echter na de eerste paar kilometer was ik het spoor al zoek. Kon weer een stukje terug lopen. En de wegen waren daar erg slecht plus een hoop bagger. De heide over en op weg naar Hilversum.
Een klein stukje van het pad loopt dwars door Hilversum. Daar had ik mijn vriendin wel verwacht. Dat stukje is voor haar erg bekend, haar ouders wonen daar. Toch ben ik daar even verkeerd gelopen. Route is daar erg onduidelijk. Gelukkig wist ik waar ik heen moest. Auto van de ouders van mijn vriendin stond voor de deur. Dat stukje in Hilversum op verhard meteen gebruikt om een kleine tempoversnelling te doen.
Hup Hilversum weer uit en de bossen en de hei weer op. Route volgen ging weer erg lekker. Het ging nog goed in de verte zag ik iemand lopen en wou eigenlijk een fartlek inzetten, totdat ik uit mijn ooghoek zag dat ik daar linksaf moest. Routevolgen ging goed totdat ik het volgende paaltje tegen kwam.
En tja welke kant moet je dan op. Ik kies net de verkeerde maar dat is gelukkig na 100 meter al duidelijk.
Al spoorzoekend verder lopend. Af en toe het idee dat ik verdwaald ben maar dan gelukkig net op tijd een paaltje of een sticker op een paal dat ik nog goed zit.
Al lopend krijg ik een whatts ap waar ik zit. Ik bel haar maar even op. Al lopend bellen en op blijven letten of ik nog wel goed ga. Ze was me achtervolgd met de fiets maar was al snel moe. Ze was weer terug gegaan en de auto maar gepakt. Uitgelegd wat ik zag en toen wist ze wel waar ik liep. Dit was een aardig herkenninspunt.
Telefoon opgehangen (niet letterlijk) en ik loop verder over de hei. Zonnetje schijnt zonnebril op en ik loop een stukje bebossing in. Ik zie dat er iets midden in het pad ligt maar zie door mijn zonnebril niet wat. Ik zet mijn zonnebril af en besluit er iets ruimer om heen te lopen dan ik in eerste instantie van plan was. Van de andere kant even een foto genomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets verderop stond mijn vriendin mij op te opwachten en heeft wat foto's genomen welke allemaal mislukt zijn.Stukje rustig gelopen en gebabbeld. Zij ging naar haar ouders en ik weer verder de bossen in. Het spoorzoeken ging goed en ik voelde me nog goed. Ik moest nog een kilometer of 8. Al lopend twee wandelaars ingehaald welke er een forse pas in hadden.
Al blubber ontwijkend het pad aan het volgen en ik loop tegen een hek aan en bij dat hek ben ik het spoor weer bijster. Telefoon erbij en dat hielp me ook niet echt. Dan maar terug lopen. De komende twee paaltjes hadden aan allebei de kanten een voetstap. Daar had ik ook niks aan. Weer omgekeerd en deze keer wel de juiste afslag gevonden. In de verte zie ik dezelfde twee wandelaars lopen. Ze hadden me weer ingehaald. Op het moment dat ik ze bijna weer had ingehaald stond mijn vriendin me weer op te wachten. Deze keer was de foto iets beter gelukt.
Verder gegaan en de wandelaars weer ingehaald. Die stonden vreemd te kijken dat ik ze weer inhaalde. Even mee gebabbeld en waren het over eens dat het pad niet overal erg duidelijk is. En weer door, het ging nog goed. Het werd wel allemaal al wat zwaarder. Bij een pannekoekenhuis was de bewegwijzering ook niet erg duidelijk. Het werd toen erg snel erg zwaar. Beetje doorbijten en doorgaan. De laatste kilometer was ik al van plan om uit te wandelen.
De route ging dwars door een golfbaan. De verzuring begon toen echt toe te slaan. Het ging rap achteruit. Zwaar in twijfel om door te gaan of het laatste stuk te wandelen. Nog even door en de pijn verbijten. Het Hilversumse wasmeer aan het passeren, nu komen we in bekend gebied.
Ik ga maar wandelen verder anders loop ik me helemaal naar de klote. De verzuring zakt nu pas goed in mijn kuiten. Lopen gaat ook nauwelijks meer. Ik was echt naar de klote. Mijn kuiten stonden op ontploffen. Kut hier ga ik echt last van krijgen. Als je hier met de auto kon komen, had ik overwogen om me te komen oprapen.
Doorstrompelend naar de auto en even op een bankje gezeten. Al strompelend ging het langzaam beter en op het einde begon het weer op wandelen te lijken. Aangekomen bij de auto eerst even bijgekomen en lang leve de cruise control op mijn gemakkie weer op huis aan.
[ Bericht 0% gewijzigd door TheWhiteCowboy op 15-07-2012 17:23:24 ]![]()
Thx!quote:Op zondag 15 juli 2012 16:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mooi tempo!!
Er wordt veel gelopen vandaag.
Absoluut! Je wordt in dit topic absoluut op een positieve manier aangestoken om kilometers te maken. Goede zaak.Thx.quote:.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...![]()
Gaaf pad, dat voetenpad, mooie route. Ook al eens gelopen, maar erg jammer dat het spoor soms moeilijk te vinden is.quote:
Daar ben je vast een tijdje zoet mee geweest dit te rennen..
Wauw, wat een mooie route! Zoiets wil ik ook wel eens een keertje doenquote:en goed gelopen ook
En je obstakel op het pad
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
yur misschien kom ik jullie nog tegen. ik ga volgende week de 7heuvelen weg lopen. woon daar redelijk vlakbij. ook lopen over de duivelsberg is aan te raden. de grensroute lekker pittig en schitterend!quote:Op zondag 15 juli 2012 16:17 schreef YUR het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/olbM605UsFIhome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Dat die foto's van je vriendin mislukten kwam door je snelheid: allemaal bewogen.How can I make this topic about me?![]()
De duivelsberg deed zn naam eer aan![]()
Oh en wij betalen 190? Euro per jaar. Dus,16 euro per maand, best weinig voor 3x pw trainen.
Prachtige omgeving hier verderzullen 3 zware weken worden..
Leestip: New York new York van Bram Bakker. Fijn hardloopleesboek, met veels imo nuttige tips.
TWC:
[ Bericht 10% gewijzigd door GotC op 15-07-2012 17:30:55 ]![]()
Lightning speedquote:Op zondag 15 juli 2012 17:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat die foto's van je vriendin mislukten kwam door je snelheid: allemaal bewogen.
O wacht deze vergeten de data die erbij hoorde. Hartslagmeter heeft de laatste tojd kuren.
http://connect.garmin.com/activity/199364087
Foto's waren met een iphone dus dat was de boosdoener.![]()
Wauw TWC! Balen dat de route niet goed te volgen is, maar weldat je het zo lang volgehouden hebt.
De volgende keer weet ik de route nu wel wat beter te vinden.
Yur's route is ook wel mooi. Weer eens wat anders dan wat hij gewend is.![]()
Mn koeien, wat doe je twc!
Vandaag was je echt in ' mijn' gebied
Ecosia
Ik ben van plan om 16k van dat pad te doen. Hollandsche rading -> mediapark. Als er mensen mee willen...Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Willen wel, kunnen nietquote:Op zondag 15 juli 2012 17:52 schreef Jumparound het volgende:
Ik ben van plan om 16k van dat pad te doen. Hollandsche rading -> mediapark. Als er mensen mee willen....
Zwaai even naar me dan, als ik op het werk zit.
Niet meer actief op Fok!![]()
quote:Op zondag 15 juli 2012 12:37 schreef Yuki het volgende:
Ik ga zo even het kaartje tekenen... Hoe dan ook een enorme grens verlegd; heb uiteindelijk 50min50sec hardgelopen; and that's a first!. De allerbeste manier om aan flink veel kilometers te komen voordat je dat echt durft: verdwalen. Bijna een uur hardgelopen
.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt![]()
Me kapot schrikken. Ik dacht dat het boomstronk was ofzo, totdat ik mijn zonnebril afzette. Hij was niet de enige, er lagen een stuk of 6. Dus houdt ze voortaan een beetje aan de riem.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:50 schreef Jumparound het volgende:
Mn koeien, wat doe je twc!
Vandaag was je echt in ' mijn' gebied
Ik heb nog naar je gezocht, niemand gezien met een smilie als gezicht.
[ Bericht 10% gewijzigd door TheWhiteCowboy op 15-07-2012 18:25:59 ]![]()
Het pad ligt er al een tijdje en zal er ook nog wel een tijdje blijven liggen ook. Geen haast.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Willen wel, kunnen niet.
Zwaai even naar me dan, als ik op het werk zit.
![]()
Jep. Goed voor m'n zelfvertrouwen ookquote:Op zondag 15 juli 2012 18:13 schreef sigme het volgende:
[..]. De allerbeste manier om aan flink veel kilometers te komen voordat je dat echt durft: verdwalen. Bijna een uur hardgelopen
.
Vanavond even bijlezen! Maar nu ook alvast even m'n eigen workout posten:
Route:
http://www.endomondo.com/workouts/qrU00dHkaa4
Foto's (klik voor grotere versies):
Was een niet zo heel fijne wandeling: het was wel heel mooimaar rare paden, niet goed aangegeven, weinig wandelaars hadden er al gelopen, veel gaten, veel modder, veel alles. Niet voor herhaling vatbaar, maar naar het schijnt toch 805Kcal verbrand, dus die risotto straks mag wel!
![]()
(
)
Ja doei.![]()
Bekend terreinquote:Op zondag 15 juli 2012 16:17 schreef YUR het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/olbM605UsFIthuis! Al ging ik daar meestal motorrijden ipv hardlopen
![]()
Fijn dat jullie 't er zo mooi vinden! Toch maar die kant op verhuizen?
Ja doei.![]()
Bekend obstakel!quote:Op zondag 15 juli 2012 17:04 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Vandaag ook een rondje geprobeerd te lopen.Die lagen bij ons gelukkig lekker in hun eigen weide
![]()
Leuk verslag!Ja doei.![]()
Gisteren wakker geworden met enorme spierpijn, vooral in de benen. Gelukkig had ik 2 rustdagen ingepland want wil gaan lopen op ma-wo-vrij. Vandaag is het gelukkig al iets beter maar ben blij dat ik nog niet hoefde te lopen!
Zie vanwege de pijn op tegen morgen, verder er wel een goed gevoel bij!![]()
Eerste loopje was dat toch?quote:Op zondag 15 juli 2012 19:47 schreef Mvr.Poes het volgende:
Gisteren wakker geworden met enorme spierpijn, vooral in de benen. Gelukkig had ik 2 rustdagen ingepland want wil gaan lopen op ma-wo-vrij. Vandaag is het gelukkig al iets beter maar ben blij dat ik nog niet hoefde te lopen!
Zie vanwege de pijn op tegen morgen, verder er wel een goed gevoel bij!Dat zal best! Vooral traplopen is zo 'leuk'
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Probeer wat eiwitten te eten om te helpen met het spierherstel. Dat kan kwark zijn of speciale shakes hiervoor. Er zijn er hier meerdere die er baat bij hebben.![]()
hmmm uitsmijterquote:![]()
Vanmorgen een uitsmijter met spek gegeten, niet vanwege spierherstel, maar wel vanwege kater herstel![]()
Morgen lekker weer lopen!
@moblo, mooie foto's![]()
![]()
Moet je wel zeggen wanneer hequote:Op zondag 15 juli 2012 17:52 schreef Jumparound het volgende:
Ik ben van plan om 16k van dat pad te doen. Hollandsche rading -> mediapark. Als er mensen mee willen...
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
wooooowwww, wat is er een hoop gelopen vandaag!!
en dat nog wel in een week dat ik waarschijnlijk met pijn in mijn hart een paar dagen afscheid zal moeten nemen van mijn #1 posititie op Edndomuno...
komend weekend (van vrijdag t/m zondag) zit ik opgesloten in een congrescentrum, ik hoop vrijdag nog wel even te kunnen lopen waar dat is dan wel door de urban jungle van Auckland'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ik heb gezien dat ze in Auckland ook heuvels hebben, en ik heb er ook veel runners gezien. You're not alonequote:Op zondag 15 juli 2012 20:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
wooooowwww, wat is er een hoop gelopen vandaag!!
en dat nog wel in een week dat ik waarschijnlijk met pijn in mijn hart een paar dagen afscheid zal moeten nemen van mijn #1 posititie op Edndomuno...
komend weekend (van vrijdag t/m zondag) zit ik opgesloten in een congrescentrum, ik hoop vrijdag nog wel even te kunnen lopen waar dat is dan wel door de urban jungle van Auckland
En tja, vakantie komt met een prijskaartje he
quote:Op zondag 15 juli 2012 19:47 schreef Mvr.Poes het volgende:
Zie vanwege de pijn op tegen morgen, verder er wel een goed gevoel bij!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ja maar, ja maar....helemaal alleen in de grote stad...quote:Op zondag 15 juli 2012 20:38 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb gezien dat ze in Auckland ook heuvels hebben, en ik heb er ook veel runners gezien. You're not alone
En tja, vakantie komt met een prijskaartje he
en het is niet eens vakantie, 3 dagen lullen over politiek op een partijcongres'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
vraagje, als jullie in Nederland lid zijn van een loopgroep ben je dan ook automatisch lid van de KNAU?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja gaat daarna toch op vakantiequote:Op zondag 15 juli 2012 20:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja maar, ja maar....helemaal alleen in de grote stad...
en het is niet eens vakantie, 3 dagen lullen over politiek op een partijcongres
Volgens mij niet? De loopgroep van de Run2day waar ik naar zit te kijken meldt er niks over in ieder gevalquote:Op zondag 15 juli 2012 20:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
vraagje, als jullie in Nederland lid zijn van een loopgroep ben je dan ook automatisch lid van de KNAU?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
nee, de week daarna pas...van 5 augustus tot 1 september denk ikquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Geen tijd is geen prioriteit...quote:Op zondag 15 juli 2012 20:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja maar, ja maar....helemaal alleen in de grote stad...
en het is niet eens vakantie, 3 dagen lullen over politiek op een partijcongresZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Is toch bijnaquote:Op zondag 15 juli 2012 20:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nee, de week daarna pas...van 5 augustus tot 1 september denk ik
I know....quote:
ik zie alleen vrijdagmiddag een gaatje...om nu zaterdagochtend door een stad te rennen die ik niet ken, wetend dat ik om 7 uur weer terug moet zijn in het hotel om om 8 uur te kunnen aanschuiven bij de sessie "the social-economic impact of earth quake recovery' zie ik niet zitten..
Maar ga het wel proberen hoor..'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik zat maar te zieken RDsoms kan het gewoon echt niet of is het even geen prio, hehe.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Morgen gaan we er weer een interval training tegenaan gooien 10x 400 meter. Ik ben altijd bang dat ik de tel kwijt raak![]()
![]()
hahaha.... I'm a political junkiequote:Op zondag 15 juli 2012 20:58 schreef Yuki het volgende:
Oi RD, ik zou niet graag met je ruilen komend weekend'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Doe 10 elastiekjes om je pols links. Verplaatst na elke interval een elastiekje naar je rechter pols. Kun je de tel niet kwijtrakenquote:Op zondag 15 juli 2012 21:03 schreef Drassss het volgende:
Morgen gaan we er weer een interval training tegenaan gooien 10x 400 meter. Ik ben altijd bang dat ik de tel kwijt raak[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Pro tip!!quote:Op zondag 15 juli 2012 21:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Doe 10 elastiekjes om je pols links. Verplaatst na elke interval een elastiekje naar je rechter pols. Kun je de tel niet kwijtraken♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Is een prima tip jaquote:Op zondag 15 juli 2012 21:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Doe 10 elastiekjes om je pols links. Verplaatst na elke interval een elastiekje naar je rechter pols. Kun je de tel niet kwijtraken! Ik probeer me wel altijd scherp te houden en dus te blijven rekenen/denken/praten etc Dan loop ik vaak ook heerlijk
![]()
![]()
leuk!!quote:
Gaaf!!quote:
M'n pa is terug in nl... Ik ga maar eens kijken of ik komend weekend een km of 7 samen kan lopen met hem
Ik vergeet het toch altijdquote:Op zondag 15 juli 2012 21:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Is een prima tip ja! Ik probeer me wel altijd scherp te houden en dus te blijven rekenen/denken/praten etc Dan loop ik vaak ook heerlijk
dus de elastiekjestruuk werkt dat altijd goed!
Haha ik neem altijd stoepkrijt mee!quote:Op zondag 15 juli 2012 21:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Doe 10 elastiekjes om je pols links. Verplaatst na elke interval een elastiekje naar je rechter pols. Kun je de tel niet kwijtraken![]()
En dan schrijf je een nummer op de stoep?quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik loop nog altijd met een haspel.quote:![]()
En ik trek de stop uit m'n badkuip voor m'n vertrek.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Bedenk nu dat ik nog een rondeteller ergens heb liggen die ik vroeger nog gebruikte (liep ik binnen in een sportzaal waar een 120 meter lag ).![]()
Turven op lantaarnpaalquote:Op zondag 15 juli 2012 21:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En dan schrijf je een nummer op de stoep?![]()
We hebben hier een hardlooppad met lantaarnpalen elke 100 meter.![]()
Je vergeet de elastiekjes en de kookwekkersquote:
Perfectquote:Morgen ga ik hem uitproberen.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Diepe twijfel of ik morgenvroeg ga hardlopen. Half 6 uit bed is wel vroeg
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Het is een prachtig tijdstipquote:Op zondag 15 juli 2012 22:08 schreef justmattie het volgende:
Diepe twijfel of ik morgenvroeg ga hardlopen. Half 6 uit bed is wel vroeg
I know. Zeker zo vroeg lopen is prachtigquote:![]()
Maar ik heb morgen m'n eerste vakantiewerk-werkdag. 8 uurtjes. Dus ik denk niet dat ik om 17 uur nog eens ga![]()
@rd en yuki, was zeker leuk, gelijk wat tips en complimenten gekregen, en kleding die mijn moeder niet meer gebruikt. 5 shirtjes, jasje, broekje en rokje!
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Mooi dat hij perfect past! Wordt er tegenwoordig ook extra accessoires bijgeleverd?quote:
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Dan is het helemaal aan te radenquote:Op zondag 15 juli 2012 22:10 schreef justmattie het volgende:
[..]
I know. Zeker zo vroeg lopen is prachtig![]()
Maar ik heb morgen m'n eerste vakantiewerk-werkdag. 8 uurtjes. Dus ik denk niet dat ik om 17 uur nog eens ga![]()
Als Maraca die dame als accessoire over heeft, houd ik mij aanbevolen.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:12 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Mooi dat hij perfect past! Wordt er tegenwoordig ook extra accessoires bijgeleverd?
[ afbeelding ]
It's funny
In de ruimtequote:Op zondag 15 juli 2012 22:12 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Mooi dat hij perfect past! Wordt er tegenwoordig ook extra accessoires bijgeleverd?
[ afbeelding ]Hij past perfect in de ruimte
Doe ik na de vakantie wel weerquote:
Collegesquote:Op zondag 15 juli 2012 22:11 schreef Dr.Sexy het volgende:
Ik moet morgen een wespennest verwijderen![]()
Iemand nog een vlammenwerper over?Die meid lijkt ook wel een beetje op Maracaquote:Op zondag 15 juli 2012 22:12 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Schiet mij niet te binnen heeft zij het niet zelf opgehaald met de auto?quote:Op zondag 15 juli 2012 22:12 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Als Maraca die dame als accessoire over heeft, houd ik mij aanbevolen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Jazekerquote:Op zondag 15 juli 2012 22:14 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Schiet mij niet te binnen heeft zij het niet zelf opgehaald met de auto?Heb hem ook nog uit de auto weten te krijgen
quote:Op zondag 15 juli 2012 22:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
JazekerHeb hem ook nog uit de auto weten te krijgen
It's funny
Oeh Oeh!quote:Op zondag 15 juli 2012 22:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
JazekerHeb hem ook nog uit de auto weten te krijgen
Mooi man. Ik zie je ervaringen wel mee tegemoet
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Best een k-u-t klus trouwens in je eentjequote:
Jij hebt vandaag dus aan krachttraining gedaanquote:Op zondag 15 juli 2012 22:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Best een k-u-t klus trouwens in je eentje![]()
![]()
Oef, dat zal best ja.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Best een k-u-t klus trouwens in je eentjeBen trots op je hoor. Goed gedaan meid.
It's funny
quote:Op zondag 15 juli 2012 22:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Best een k-u-t klus trouwens in je eentjeOp je schouder en hop de trap op
![]()
Harry, wat hoor ik daar een pak geschreeuw naast ons!quote:Op zondag 15 juli 2012 22:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Best een k-u-t klus trouwens in je eentje
- Dat zal de buurvrouw wel weer zijn, schat
Ik zie het helemaal al voor me
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Haha hij is wel leukquote:
Wat leuk, samen met je ouders lopen! Dat zal hier nooit gebeuren vrees ik....![]()
Aardig jaquote:Op zondag 15 juli 2012 22:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jij hebt vandaag dus aan krachttraining gedaanDankjequote:Op zondag 15 juli 2012 22:18 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Oef, dat zal best ja.Ben trots op je hoor. Goed gedaan meid.
Ding heeft wieltjes + ben met de lift gegaanquote:
Ik schreeuw verder nooitquote:Op zondag 15 juli 2012 22:21 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Harry, wat hoor ik daar een pak geschreeuw naast ons!
- Dat zal de buurvrouw wel weer zijn, schat
Ik zie het helemaal al voor me
dat is meer een kreet van opperste extasequote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Met mijn moeder gaat nog wel lukken. Dat is een potje met as. Mijn vader is lastiger. Wel geprobeerd maar die rolstoel is niet gebouwd voor snelheid.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:23 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Haha hij is wel leuk
Wat leuk, samen met je ouders lopen! Dat zal hier nooit gebeuren vrees ik....![]()
quote:
Planning voor morgen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarna denk ik wel vroeg naar bed.![]()
is goed, kan jij door de weeks lopen? vanaf een uurtje of 8?quote:Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Morgen: dagje rust, huisarts hosselen.
Dinsdagochtend rustig zwemmen, kijken hoe m'n heupen dat gaan vinden.Ja doei.![]()
haha, ze zijn wel grappig... Behalve als ze midden op het pad liggen, dan liggen ze wel in de wegquote:Op zondag 15 juli 2012 18:18 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Me kapot schrikken. Ik dacht dat het boomstronk was ofzo, totdat ik mijn zonnebril afzette. Hij was niet de enige, er lagen een stuk of 6. Dus houdt ze voortaan een beetje aan de riem.
Ik heb nog naar je gezocht, niemand gezien met een smilie als gezicht.![]()
Ecosia
In de avond bedoel je?quote:Op zondag 15 juli 2012 22:53 schreef Jumparound het volgende:
[..]
is goed, kan jij door de weeks lopen? vanaf een uurtje of 8?![]()
Bel de volgende keer voor hulp danquote:Op zondag 15 juli 2012 22:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Best een k-u-t klus trouwens in je eentjeWel goed gedaan nu!
quote:Op zondag 15 juli 2012 22:48 schreef Dr.Sexy het volgende:
Planning voor morgen:Pfoe! Zin om moe te worden, sexy?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarna denk ik wel vroeg naar bed.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Valt we mee toch die wasjes hoef je niet zelf te doen, daar heb je tegenwoordig machines voor. En tijdens dat wespennest verwijderen zal wel moeten hardlopen als ze achter je aankomen.quote:![]()
ja, 's avondsquote:
Ecosia
quote:Op zondag 15 juli 2012 23:08 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Valt we mee toch die wasjes hoef je niet zelf te doen, daar heb je tegenwoordig machines voor. En tijdens dat wespennest verwijderen zal wel moeten hardlopen als ze achter je aankomen.
Ik had het vooral over tuinieren, wespennest, hardlopen, kettlebell en boksen
Dat gaat zo wel lukken, als je jezelf niet sloopt tenminstequote:Op zondag 15 juli 2012 23:08 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Mijn goede voornemen was om in de vakantie in vorm te komen
Wespenquote:Op zondag 15 juli 2012 23:08 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Valt we mee toch die wasjes hoef je niet zelf te doen, daar heb je tegenwoordig machines voor. En tijdens dat wespennest verwijderen zal wel moeten hardlopen als ze achter je aankomen.
Nah, de hele dag op je reet zitten is ook niet goed.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat gaat zo wel lukken, als je jezelf niet sloopt tenminste![]()
Vind het wel leuk om te zien hoe ik vooruit ga. Vanmorgen 2x of 3x x4 minuten achterelkaar gelopen terwijl voorheen dat toch anders was.
Aan de ene kant schrik je behoorlijk dat je conditie na een vrij ernstige ziekte periode zo snel achteruit kan gaan.
Nu nog beter dan beter worden. De aanhouder wint.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Vind de verslagen hier en de sprongen in progressie bij andere mensen ook erg leuk om te lezen.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
quote:Op zondag 15 juli 2012 23:24 schreef CantFazeMe het volgende:
Vind het wel leuk om te zien hoe ik vooruit ga. Vanmorgen 2x of 3x x4 minuten achterelkaar gelopen terwijl voorheen dat toch anders was.
Aan de ene kant schrik je behoorlijk dat je conditie na een vrij ernstige ziekte periode zo snel achteruit kan gaan.
Nu nog beter dan beter worden. De aanhouder wint.![]()
Harde kern
![]()
ik heb wel eens gelezen dat je conditie na 10 dagen al achter uit gaat als je stopt met sportenquote:Op zondag 15 juli 2012 23:24 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik wil nooit meer ziek wordenquote:Op zondag 15 juli 2012 23:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik heb wel eens gelezen dat je conditie na 10 dagen al achter uit gaat als je stopt met sporten
5 dagen griep = 10 dagen niet sporten. Dan gaat je conditie al achteruit door de griep en ook nog omdat je te lang niet sport
Bij mij was dit een jaar. Ik ben geen miepert met betreft tot pijn maar vorig jaar tot half februari heeft mij compleet gesloopt. 24/7 leed ik gewoon acute pijn. Dan breek je gewoon een keerquote:Op zondag 15 juli 2012 23:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik heb wel eens gelezen dat je conditie na 10 dagen al achter uit gaat als je stopt met sporten. Dus ook mijn conditie.
Geen idee maar wat je zegt geloof ik best. Had een vrij goede conditie.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
En na 14 dagen beginnen je spieren af te bouwen.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik heb wel eens gelezen dat je conditie na 10 dagen al achter uit gaat als je stopt met sporten![]()
Dinsdag lekker weer lopen, wie gaan er morgen lopen? Hopelijk heb je het weer mee!█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
quote:Op zondag 15 juli 2012 23:32 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
En na 14 dagen beginnen je spieren af te bouwen.
Damn
damn, geniet nog helemaal na van vanmiddag
Ik liep mn rondje met 2 nichtjes die op de fiets mee waren en de route on the fly voor me uitstippelde...
Toen ik op het einde zei (hijgde) dat ik die laatste brug ook nog op wilde keken ze wel een beetje wanhopig
Ecosia
Morgen rustdag. Alleen rennen voor de trein om 20:00, anders moet ik een half uur wachten op stationquote:Op zondag 15 juli 2012 23:33 schreef CantFazeMe het volgende:
Dinsdag lekker weer lopen, wie gaan er morgen lopen? Hopelijk heb je het weer mee!Zoetermeer
Haha. Bikkel.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:33 schreef Jumparound het volgende:
damn, geniet nog helemaal na van vanmiddag
Ik liep mn rondje met 2 nichtjes die op de fiets mee waren en de route on the fly voor me uitstippelde...
Toen ik op het einde zei (hijgde) dat ik die laatste brug ook nog op wilde keken ze wel een beetje wanhopig█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
quote:Op zondag 15 juli 2012 23:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Morgen rustdag. Alleen rennen voor de trein om 20:00, anders moet ik een half uur wachten op stationZoetermeer
.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Heerlijk rennen voor de treinquote:Op zondag 15 juli 2012 23:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Morgen rustdag. Alleen rennen voor de trein om 20:00, anders moet ik een half uur wachten op stationZoetermeer
![]()
![]()
Dat geldt voor koorts, niet voor griep.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik wil nooit meer ziek worden
5 dagen griep = 10 dagen niet sporten. Dan gaat je conditie al achteruit door de griep en ook nog omdat je te lang niet sportZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Koorts is een van de symptomen van griepquote:Op zondag 15 juli 2012 23:36 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dat geldt voor koorts, niet voor griep.
Yuki
Ik ga ook maar slapen, morgen rustdag maar misschien lekker fietsen.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
zo.
totaal niet bijgelezen, m'n training heeft de afgelopen week (weken) op een hel laag pitje gestaan, en juist toen ik vandaag een duurloop ingepland had omdat de kids bij papa zouden zijn, werd me gevraagd om de jongens eerder op te halen. Geen probleem, m´n jongens gaan boven m´n hardlooptraining, dus soit.
vanaf morgen gaat m´n training voor de HM in, en daar ga ik me ook strak aan houden. ik ben, ondanks m´n situatie, gezegend met een betrouwbare oppas voor de kids als ik moet trainen, dus in november zou ik die HM in 2:23 moeten kunnen lopen. m'n target staat op dit moment op 2:20 naar ik gun mezelf _iets_ speling l)Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Morgen zeker lopen, afgelopen dagen veels te weinig gedaan naast bier drinken en uitbrakken...“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
voor iedereen die de week begint met een run....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
@jump ja, maar niet deze week. Deze week is niet lopen week voor mij.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Oke, geen probleem. Deze week heb ik het ook wel druk
Ecosia
quote:Op maandag 16 juli 2012 03:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
voor iedereen die de week begint met een run....I did it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even 8km op een prachtige ochtend
Het regende en onweerde om 5 uur, dus toen ik om 6 uur ging lopen, zag ik de wereld ontwaken in een glorieus zonnetje, een deken van damp over de velden en ongetwijfeld fluitende vogels (die ik niet hoor vanwege muziek)
Heerlijk
Zie je nou welquote:Op maandag 16 juli 2012 03:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dus toch maar even wat huiswerk gedaan...
http://www.aucklandcity.g(...)/running/default.aspWaterfront is een aanrader, wij hebben die gewandeld
Ik ga nog wel rennen vandaag, maar begin m'n dag er niet mee. Eerst nog even werken...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Als je op vakantie bent, is het nog veel moeilijker om een dag niet te lopen. Nu al!
F means you're fucked![]()
Als je op vakantie bent, hoor je ook uit te slapenquote:Op maandag 16 juli 2012 07:26 schreef YUR het volgende:
Als je op vakantie bent, is het nóg moeilijker om een dag niet te lopen. Nu al!![]()
Justmattie respect voor je vroege loop!![]()
inderdaad, je hebt alle tijd van de wereld om te lopen dus is het makkelijk om te zeggen 'oke, een klein rondje dan maar'quote:Op maandag 16 juli 2012 07:26 schreef YUR het volgende:
Als je op vakantie bent, is het nog veel moeilijker om een dag niet te lopen. Nu al!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja precies! Gelukkig zorgt mijn rechter enkel er nu voor dat ik niet mijn hardloopkloffie aantrek en alsnog de bossen in duik. Niets ernstigs, maar even rustig aan doen kan geen kwaadF means you're fucked![]()
Verstandige rechter enkel is verstandig
quote:Op maandag 16 juli 2012 03:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
voor iedereen die de week begint met een run....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zij die gaan lopen groeten u![]()
En na de laatste 2x in de regen gelopen te hebben, heb ik er zin in! Droog zonnig met een fris windje.![]()
heb je mijn peptalk nog gehad? Ik zag geen piek in je snelheidquote:Op maandag 16 juli 2012 06:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
I did it.
Het regende en onweerde om 5 uur, dus toen ik om 6 uur ging lopen, zag ik de wereld ontwaken in een glorieus zonnetje, een deken van damp over de velden en ongetwijfeld fluitende vogels (die ik niet hoor vanwege muziek)
Heerlijk
Ecosia
Zie net dat 13 aug m'n eerst volgende keer voor een 16km is. Volgende week dinsdag 18 km zou een optie zijn, maar dan zit ik thee te lurken met een oud-collega. Owwww, as. zaterdag schikt mij trouwens wel zie ik..quote:Op maandag 16 juli 2012 06:28 schreef Jumparound het volgende:
Oke, geen probleem. Deze week heb ik het ook wel drukIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op maandag 16 juli 2012 08:06 schreef Guppyfriend het volgende:
Verstandige rechter enkel is verstandig![]()
![]()
Goedemorgen lopers en vakantievierders!
Heerlijk weer hier, goed temperatuurtje, dus straks maar eens lekker de deur open zetten en genieten.
*plakt 'huisarts zoeken' op post-it op zijkant scherm*
En verder hoef ik helemaal niets vandaag, behalve Mr.Mo uitzwaaien die voor 5 dagen (tot vrijdagavond laat) naar Nederland vertrekt.Ja doei.![]()
quote:Op maandag 16 juli 2012 07:26 schreef YUR het volgende:
Als je op vakantie bent, is het nog veel moeilijker om een dag niet te lopen. Nu al!. Ik zou hele dagen willen hardlopen
.
Wheheh, heb gisteren geprobeerd meer op mijn voorvoet te landen. Gewoon voor de gein om te zien hoe dat loopt. Spierpijn! Manmanman
Je hebt hem toch wel opdracht gegeven om allerlei Nederlandse lekkernijen mee te nemen he?quote:Op maandag 16 juli 2012 09:15 schreef motorbloempje het volgende:
Goedemorgen lopers en vakantievierders!
Heerlijk weer hier, goed temperatuurtje, dus straks maar eens lekker de deur open zetten en genieten.
*plakt 'huisarts zoeken' op post-it op zijkant scherm*
En verder hoef ik helemaal niets vandaag, behalve Mr.Mo uitzwaaien die voor 5 dagen (tot vrijdagavond laat) naar Nederland vertrekt.
Nope, want hij is met 't vliegtuig, heeft alleen handbaggage en is daarvan een groot deel van de ruimte al kwijt aan z'n helmquote:Op maandag 16 juli 2012 09:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je hebt hem toch wel opdracht gegeven om allerlei Nederlandse lekkernijen mee te nemen he?![]()
Ja doei.![]()
Daar kunnen ook spullen inquote:Op maandag 16 juli 2012 09:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nope, want hij is met 't vliegtuig, heeft alleen handbaggage en is daarvan een groot deel van de ruimte al kwijt aan z'n helm![]()
Meh, niet veel en daarbij komen we nog regelmatig met ander vervoer in NL en neemt m'n schoonzus die met de auto komt volgende week een shitload aan bier voor ons mee![]()
Ja doei.![]()
quote:Op maandag 16 juli 2012 06:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
I did it.
Heerlijk
Hier net wakker na Brakke Nacht #2. Ben blij dat ik gister gelopen heb zodat ik vandaag een beetje uit kon slapen. Maar ja, als je dan 's nachts nog een hele tijd wakker ligt...
Anyhow: goedemorgen
Ooh, dan komt het wel goedquote:Op maandag 16 juli 2012 09:22 schreef motorbloempje het volgende:
Meh, niet veel en daarbij komen we nog regelmatig met ander vervoer in NL en neemt m'n schoonzus die met de auto komt volgende week een shitload aan bier voor ons mee
Goedemorgenquote:Op maandag 16 juli 2012 09:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hier net wakker na Brakke Nacht #2. Ben blij dat ik gister gelopen heb zodat ik vandaag een beetje uit kon slapen. Maar ja, als je dan 's nachts nog een hele tijd wakker ligt...
Anyhow: goedemorgen
Ik ga trouwens maar eens de hometrainer gebruikenKijken of ik het niet na 5 min dodelijk saai begin te vinden
Kuiten?quote:Op maandag 16 juli 2012 09:19 schreef mosselmossel het volgende:
Wheheh, heb gisteren geprobeerd meer op mijn voorvoet te landen. Gewoon voor de gein om te zien hoe dat loopt. Spierpijn! Manmanman
Die vangen als het goed is de meeste klappen op.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Gisteren zonder endo en/of schema gewoon een stuk gaan lopen op mijn op gevoel lekker tempo.
Uiteindelijk bijna 15 minuutjes gelopen zonder pijntjes en/of klachten, nu ook nog niets te merken.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Goed bezig!quote:Op maandag 16 juli 2012 09:24 schreef Solique het volgende:
Gisteren zonder endo en/of schema gewoon een stuk gaan lopen op mijn op gevoel lekker tempo.
Uiteindelijk bijna 15 minuutjes gelopen zonder pijntjes en/of klachten, nu ook nog niets te merken.
Staat ie bij de tv? Fietsen met een serie aan vond ik nooit een strafquote:Op maandag 16 juli 2012 09:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ooh, dan komt het wel goed
[..]
Goedemorgen
Ik ga trouwens maar eens de hometrainer gebruikenKijken of ik het niet na 5 min dodelijk saai begin te vinden
Thanksquote:
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Wel een oude laptop met toegang tot de externe HD met een shitload aan seriesquote:Op maandag 16 juli 2012 09:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Staat ie bij de tv? Fietsen met een serie aan vond ik nooit een straf
Dan kom jij je tijd wel doorquote:Op maandag 16 juli 2012 09:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wel een oude laptop met toegang tot de externe HD met een shitload aan series
Klopt. Kuiten staat superstrakquote:Op maandag 16 juli 2012 09:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kuiten?
Die vangen als het goed is de meeste klappen op.Heb het ook niet een halfuur volgehouden om zo te lopen gister, maar het voelde op zich wel okee.
Harken dan!quote:Op maandag 16 juli 2012 09:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wel een oude laptop met toegang tot de externe HD met een shitload aan seriesLekker is dat! Goed gedaan.quote:Op maandag 16 juli 2012 09:24 schreef Solique het volgende:
Uiteindelijk bijna 15 minuutjes gelopen zonder pijntjes en/of klachten, nu ook nog niets te merken.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Helpt het om ze een beetje te masseren?quote:Op maandag 16 juli 2012 09:30 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Klopt. Kuiten staat superstrakHeb het ook niet een halfuur volgehouden om zo te lopen gister, maar het voelde op zich wel okee.
Wel goed dat je een andere looptechniek zo lang vol kunt houden
Ik probeer het ook wel eens, maar vind het heel lastig en ben er meestal na max 50m alweer uit
Yaaaaaaaaayquote:Beste Yuki
Zie onder, de antwoorden bij de vragen
Laat maar horen wanneer je een keer geheel vrijblijvend wilt meelopen
Vriendelijke groet,
Aart Stigter
www.hardlopenisleuk.nl
1. Is het mogelijk om een aantal keren mee te trainen met de groep, voor ik besluit om me in te schrijven?
Dit is mogelijk, je kan 1 of 2 keer geheel vrijblijvend meelopen om een indruk te krijgen van de training
2. Als ik me eenmaal inschrijf, is de loopgroep dan maandelijks opzegbaar? Of zit ik er voor een vastgestelde periode aan vast?
Je kan kiezen voor jaarlijkse of maandelijkse inschrijving, zie hiervoor de website
3. Is het bij de inschrijving verplicht om op te geven op welke avonden ik wil komen meetrainen? Ivm sterk wisselende tijden op mijn werk zal ik namelijk de ene week op maandag, de volgende week op woensdag en weer een andere week op donderdag kunnen trainen
Je kan komen wanneer het jou uitkomt, dus ook meerdere keren per week en op diverse momenten
Veel loopplezier!♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Leuk!quote:
Ik kan bij mij in de buurt alleen een groep vinden die op de baan trainen, dat lijkt me dus helemaal niks!![]()
Eigenlijk moet je zo'n nieuwe techniek met minuutjes lopen weer opbouwen..quote:Op maandag 16 juli 2012 09:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Helpt het om ze een beetje te masseren?
Wel goed dat je een andere looptechniek zo lang vol kunt houden
Ik probeer het ook wel eens, maar vind het heel lastig en ben er meestal na max 50m alweer uit
Yur is, toen hij voorvoetslanding ging doen, ook opnieuw begonnen met 5 minuutjes lopen etc. Werd ook van alle kanten aangeraden..![]()
Lekker hè, zo'n internetvrije vakantie?quote:Op maandag 16 juli 2012 09:40 schreef GotC het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je zo'n nieuwe techniek met minuutjes lopen weer opbouwen..
Yur is, toen hij voorvoetslanding ging doen, ook opnieuw begonnen met 5 minuutjes lopen etc. Werd ook van alle kanten aangeraden..
Ja doei.![]()
Ja, inderdaad, maar het ging zo lekker eigenlijk dat ik het wat langer deed. Een kwartier ofzo. Ga het toch wel meer proberen, want het voelde wel lekker. Hoe lang duurde het voor Yur volledig was overgestapt?quote:Op maandag 16 juli 2012 09:40 schreef GotC het volgende:
[..]
Yur is, toen hij voorvoetslanding ging doen, ook opnieuw begonnen met 5 minuutjes lopen etc. Werd ook van alle kanten aangeraden..Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op maandag 16 juli 2012 09:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Lekker hè, zo'n internetvrije vakantie?!
![]()
Hee, ik mag ook al niet lopenquote:Op maandag 16 juli 2012 09:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Lekker hè, zo'n internetvrije vakantie?![]()
![]()
Dat zijn nog eens antwoorden waar je wat aan hebt.quote:
Ja! Ben nu al aan het bedenken wanneer ik kan meetrainenquote:Altijd op de baan?quote:Op maandag 16 juli 2012 09:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Leuk!
Ik kan bij mij in de buurt alleen een groep vinden die op de baan trainen, dat lijkt me dus helemaal niks!Dat lijkt me ook niks nee.
Deze groep start vanuit de RW winkel (die supergoed te bereiken is voor mij) en zit in de buurt van een atletiekbaan, dus zo nu en dan zullen ze wel eens op de baan trainen. Ze zitten echter ook in de buurt van een bos, dus bostrainingen zijn ook niet uitgeslotenDaar heb je wel een punt ja. Je spieren moeten er toch weer aan wennen enzo...quote:Op maandag 16 juli 2012 09:40 schreef GotC het volgende:
[..]
Yur is, toen hij voorvoetslanding ging doen, ook opnieuw begonnen met 5 minuutjes lopen etc. Werd ook van alle kanten aangeraden..
Misschien kan ik nog iets aan m'n techniek doen als ik idd bij de loopgroep ga
Hij is begonnen met meelopen tijdens m'n Renate schema, wat toen minutenwerk was. Na 4 a 5 weken paar keer per week meelopen liep hij samen met me 30 min aan 1 stuk. Daarna rustig verder opgebouwd, kan er nu 1,5 uur op trainenquote:Op maandag 16 juli 2012 09:42 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, maar het ging zo lekker eigenlijk dat ik het wat langer deed. Een kwartier ofzo. Ga het toch wel meer proberen, want het voelde wel lekker. Hoe lang duurde het voor Yur volledig was overgestapt?
Het is tenslotte voor je kuiten en je achillespees echt een zware en andere belasting..![]()
Gas het ook eens op die manier doen denk ik. Gewoon tijdens de trainingen beginnen op voorvoet en dat steeds iets langer. Gister te lang gedaan, morgen eens de eerste tien minuten weer doen.quote:Op maandag 16 juli 2012 09:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Hij is begonnen met meelopen tijdens m'n Renate schema, wat toen minutenwerk was. Na 4 a 5 weken paar keer per week meelopen liep hij samen met me 30 min aan 1 stuk. Daarna rustig verder opgebouwd, kan er nu 1,5 uur op trainenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Gewoon bv het Renate schema vanaf het begin weer doenquote:Op maandag 16 juli 2012 09:47 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Gas het ook eens op die manier doen denk ik. Gewoon tijdens de trainingen beginnen op voorvoet en dat steeds iets langer. Gister te lang gedaan, morgen eens de eerste tien minuten weer doen.minuutje lopen, minuutje wandelen enz
![]()
![]()
Ik loop voortaan ook aardig op mijn voorvoeten. Dat heeft ook wel eventjes gekost om er 100% prettig bij te voelen, maar nu gaat het gewoon lekker.
Wat ik vooral merk nu is dat ik in mijn vrijetijd ook op mijn voorvoeten wil lopen en dat voelt behoorlijk raar![]()
![]()
Ik loop veel middenvoet (180 passen pm zorgt daar wel voor), maar als ik moe ben weer naar haklanding![]()
![]()
Klopt het dat je dan een beetje op je tenen lijkt te lopen? Ik heb het namelijk gister ook eens geprobeerd en naar mijn idee liep ik meer op mijn tenen dan op mijn voet.
It's funny
Bal en tenen ja.quote:Op maandag 16 juli 2012 09:55 schreef Nero22 het volgende:
Klopt het dat je dan een beetje op je tenen lijkt te lopen? Ik heb het namelijk gister ook eens geprobeerd en naar mijn idee liep ik meer op mijn tenen dan op mijn voet.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik heb ook geen idee hoe ik loopVolgens mij niet overdreven op m'n hak.
Vanmorgen in elk geval wel lekker gelopen.
Het waren dan maar 3 kilometertjes, maar ik hou me dan ook braaf aan m'n schema. Heb nog steeds een beetje last van m'n hamstring, maar met goed opwarmen en rustige opbouw gaat het best.![]()
Hm, dan klopt dat misschien toch. Ik ga er vaker op letter. Maarre... was middenvoetslanding niet het beste?quote:
It's funny
En hoe land je dan precies op je middenvoet? Hak en voorvoet snap ik, maar middenvoet...?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik zie dan echt voor me dat je met van die platvoeten loopt! hahaquote:Op maandag 16 juli 2012 10:03 schreef Yuki het volgende:
En hoe land je dan precies op je middenvoet? Hak en voorvoet snap ik, maar middenvoet...?![]()
Géén idee.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:03 schreef Yuki het volgende:
En hoe land je dan precies op je middenvoet? Hak en voorvoet snap ik, maar middenvoet...?
Maar toch, een videootje: http://www.goodformrunnin(...)62-point-two-midfoot
Edit: zo te zien landt hij bij een pas op de plaats ook eerst op de bal van de voet.It's funny
Voor schoenen en een goed advies moet je gewoon naar een goede hardloopzaak gaan. Hier in Limburg heb je bijvoorbeeld een goede in Horst. Moet je over zo'n testbaan lopen en dan zetten ze een camera op je waardoor ze precies zien hoe je afzet, beweegt etc. Op basis daarvan wordt een schoen gekozen.
Ben sinds een aantal maanden ook begonnen met hardlopen. Meteen beetje serieus aangepakt door een paar goede schoenen te halen. Maak momenteel meestal een rondje van een KM of 2,5 / 3. Niet echt veel, maar is meer om even een kwartier in beweging te zijn. Doe ik dan wel een keer of 4 per week naast mijn andere sportactiviteiten. Ik maak gebruik van RunKeeper, maar dat programma is niet altijd even secuur. Iemand betere opties? Verder iemand advies hoe ik mijn loopduur het beste kan opbouwen?U MAD?![]()
Het woord van god verkondigen in een kerk! Welkom!quote:Op maandag 16 juli 2012 10:11 schreef de_boswachter het volgende:
Voor schoenen en een goed advies moet je gewoon naar een goede hardloopzaak gaan. Hier in Limburg heb je bijvoorbeeld een goede in Horst. Moet je over zo'n testbaan lopen en dan zetten ze een camera op je waardoor ze precies zien hoe je afzet, beweegt etc. Op basis daarvan wordt een schoen gekozen.Endomodoquote:Ben sinds een aantal maanden ook begonnen met hardlopen. Meteen beetje serieus aangepakt door een paar goede schoenen te halen. Maak momenteel meestal een rondje van een KM of 2,5 / 3. Niet echt veel, maar is meer om even een kwartier in beweging te zijn. Doe ik dan wel een keer of 4 per week naast mijn andere sportactiviteiten. Ik maak gebruik van RunKeeper, maar dat programma is niet altijd even secuur. Iemand betere opties? Verder iemand advies hoe ik mijn loopduur het beste kan opbouwen?
Ja doei.![]()
Zo, die hometrainer beviel goed
Lekker tochquote:
Goede uitleg inderdaad. Het lijkt allemaal zo makkelijk... Als ik ga sprinten ren ik wel zo weet ik van mijzelf, maar als ik gewoon aan het hardlopen ben heb ik onbewust toch een haklanding: grote passen - snel thuis. Ik moet er op gaan letten.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:09 schreef Drassss het volgende:
[..]
Goede uitleg erover
Edit: Leuk om te zien, want zo heb ik het precies aangeleerd.It's funny
De meeste mensen hier lopen met schema's van evy en renate. Maar dat is opbouwen naar 5k voor beginners die niet tot weinig sporten.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:11 schreef de_boswachter het volgende:
Ben sinds een aantal maanden ook begonnen met hardlopen. Meteen beetje serieus aangepakt door een paar goede schoenen te halen. Maak momenteel meestal een rondje van een KM of 2,5 / 3. Niet echt veel, maar is meer om even een kwartier in beweging te zijn. Doe ik dan wel een keer of 4 per week naast mijn andere sportactiviteiten. Ik maak gebruik van RunKeeper, maar dat programma is niet altijd even secuur. Iemand betere opties? Verder iemand advies hoe ik mijn loopduur het beste kan opbouwen?
Op runinfo.nl staan ook schema's voor langere afstanden. Als je zoekt op schema 10k zie je er zat trouwens
1 tip, volg een schema wel voor de beste opbouw. op die wijze wennen je spieren en pezen ook beste aan de belasting...Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ja, alleen jammer dat die serie die ik keek op een bepaald moment alleen maar over donuts gingquote:
Meestal ren ik als Drassss zn UI
Ecosia
Herkenbaar en ook logisch. Bij sprinten ga je automatisch naar voren hangen en pak je vanzelf de "juiste" techniek. Wat ik mezelf altijd probeer aan te leren is om die V beweging toe te passen, zodat je ook met lagere snelheden de juiste landing toepast. Na verloop van tijd doe je het bijna automatisch net zoals bij het sprintenquote:Op maandag 16 juli 2012 10:18 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Goede uitleg inderdaad. Het lijkt allemaal zo makkelijk... Als ik ga sprinten ren ik wel zo weet ik van mijzelf, maar als ik gewoon aan het hardlopen ben heb ik onbewust toch een haklanding: grote passen - snel thuis. Ik moet er op gaan letten.![]()
![]()
quote:Op maandag 16 juli 2012 10:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat die serie die ik keek op een bepaald moment alleen maar over donuts gingd'ropover
quote:Wat bedoel je precies met die V-beweging? Heb ik iets gemist in die video? Bedoel je dat voorover hangen en het bijbehorende benen-/voetenwerk achter je lichaam?quote:Op maandag 16 juli 2012 10:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Herkenbaar en ook logisch. Bij sprinten ga je automatisch naar voren hangen en pak je vanzelf de "juiste" techniek. Wat ik mezelf altijd probeer aan te leren is om die V beweging toe te passen, zodat je ook met lagere snelheden de juiste landing toepast. Na verloop van tijd doe je het bijna automatisch net zoals bij het sprintenIt's funny
Ja klopt. Door iets naar voren te hangen en de juiste landing van je voeten zorg je ervoor dat je benen niet 100% gestrekt zijn. Dus er is altijd een hoek in je knieholte waardoor je een soort "v-beweging" krijgt bij het lopenquote:Op maandag 16 juli 2012 10:25 schreef Nero22 het volgende:
[..][ afbeelding ]
[..]
Wat bedoel je precies met die V-beweging? Heb ik iets gemist in die video? Bedoel je dat voorover hangen en het bijbehorende benen-/voetenwerk achter je lichaam?![]()
![]()
Is op je voorvoeten landen beter dan bijvoorbeeld op je hakken? Als ik op mijn voorvoeten probeer te landen dan voel ik dat ik mijn schenen veel meer belast dan ik op de hakken land. (Je maakt een andere beweging)█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
That reminds me... deze week zijn gesuikerde donuts van de AH XL in de aanbieding!quote:Op maandag 16 juli 2012 10:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat die serie die ik keek op een bepaald moment alleen maar over donuts ging
* CantFazeMe geeft Maraca een zetje om naar de AH te rennen!█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Je moet eraan wennen, dat heb je als het goed is ook gedaan met de haklanding. Het probleem van de haklanding is dat je een soort korte noodstop aan het maken bent, waarbij alle krachten op je schenen en andere spieren komt te liggen. Dat hoeft geen probleem te zijn, maar kan voor beginners zeker problemen opleveren en dus blessures. Bij een middenvoet landing heb je minder afremming en krijgen je spieren/schenen het iets minder zware klappen, maar ook hier moet je lichaam aan wennenquote:Op maandag 16 juli 2012 10:35 schreef CantFazeMe het volgende:
Is op je voorvoeten landen beter dan bijvoorbeeld op je hakken? Als ik op mijn voorvoeten probeer te landen dan voel ik dat ik mijn schenen veel meer belast dan ik op de hakken land. (Je maakt een andere beweging)
Nog een linkje met een uitleg over de techniek, wel richting topsport/traithlon maar de basis staat wel in het artikel.
http://www.triathlon226.n(...)se-hardlooptechniek/![]()
quote:Op maandag 16 juli 2012 10:38 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
That reminds me... deze week zijn gesuikerde donuts van de AH XL in de aanbieding!
* CantFazeMe geeft Maraca een zetje om naar de AH te rennen!
Top. Bedankt.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je moet eraan wennen, dat heb je als het goed is ook gedaan met de haklanding. Het probleem van de haklanding is dat je een soort korte noodstop aan het maken bent, waarbij alle krachten op je schenen en andere spieren komt te liggen. Dat hoeft geen probleem te zijn, maar kan voor beginners zeker problemen opleveren en dus blessures. Bij een middenvoet landing heb je minder afremming en krijgen je spieren/schenen het iets minder zware klappen, maar ook hier moet je lichaam aan wennen
Nog een linkje met een uitleg over de techniek, wel richting topsport/traithlon maar de basis staat wel in het artikel.
http://www.triathlon226.n(...)se-hardlooptechniek/
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
dat is volgens mij dubbelopquote:Op maandag 16 juli 2012 10:38 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
That reminds me... deze week zijn gesuikerde donuts van de AH XL in de aanbieding!
* CantFazeMe geeft Maraca een zetje om naar de AH te rennen!
Trouwens, suiker
Ecosia
Ik heb trouwens veel meer zin in een puddingbroodje![]()
@Jump: ik heb je peptalk wel achteraf gelezen. Maar tijdens het lopen niet gehoord. Heb het uitgezet ivm het vele spam dat sommige lopers toegestuurd kregenVond het wel een leuke, maar het heeft dus niet gewerkt
awwwquote:Op maandag 16 juli 2012 10:51 schreef justmattie het volgende:
@Jump: ik heb je peptalk wel achteraf gelezen. Maar tijdens het lopen niet gehoord. Heb het uitgezet ivm het vele spam dat sommige lopers toegestuurd kregenVond het wel een leuke, maar het heeft dus niet gewerkt
mooie run trouwensJe ziet ook die berg mooi terug in je kilometer tijd
Ecosia
Ik ben er bijna ook vrijwel vanaf gestapt. Behalve 1 a 2 flesjes bier per weekendquote:Op maandag 16 juli 2012 10:48 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dat is volgens mij dubbelop
Trouwens, suiker
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Bijna vrijwel? Das dus gewoon helemaal niet?quote:Op maandag 16 juli 2012 11:01 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik ben er bijna ook vrijwel vanaf gestapt. Behalve 1 a 2 flesjes bier per weekend
Kennen jullie die van GotC die niet zou internetten op de camping?.
Bleh, ik heb er geen zin in vandaag. Gelukkig maar drie daagjes deze week.
Op fruitsuikers na danquote:Op maandag 16 juli 2012 11:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bijna vrijwel? Das dus gewoon helemaal niet?Hahaha.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Doe niet zo populair joh whehehequote:Op maandag 16 juli 2012 10:51 schreef justmattie het volgende:
![]()
Ecosia
Jippie!![]()
Hartelijk dank voor uw inschrijving voor de 5 kilometer (Start: 11.30 uur) Vrouwen 18-99.
Nog meer dank voor uw extra bijdrage voor het project "Naar de finish van leukemie" van de afdeling hematologie.
Kijk regelmatig op www.vumc.nl/gebouwenloop voor de laatste informatie over de Achtste VUmc gebouwenloop.
Op 27 oktober 2012 ligt het startnummer vanaf 10.00 uur voor u klaar bij het wedstrijdsecretariaat.
-------------------
Hartelijk dank voor uw inschrijving voor de 8.2 km prestatieloop, Vrouwen recreanten.
Kijk regelmatig op http://www.pierloop.nl voor de laatste informatie over de 22e editie van de Rabobank Pierloop Velsen.
Op 8 september 2012 kunt u vanaf 12:30 uur uw startnummer afhalen in sporthal IJmuiden Oost, gelegen aan de Briniostraat in IJmuiden.
Het startnummer wordt dus niet toegestuurd.
Mijn zwager gaat sowieso meedoen bij de Pierloop en hopelijk ook nog bij VUmc (hij werkt daar zelf ook nog)![]()
![]()
Goed bezigquote:Op maandag 16 juli 2012 11:35 schreef Yuki het volgende:
Voorstel gedaan om donderdag met de loopgroep mee te doen
Spannend!quote:Op maandag 16 juli 2012 11:35 schreef Yuki het volgende:
Voorstel gedaan om donderdag met de loopgroep mee te doen![]()
![]()
Leuk!quote:Op maandag 16 juli 2012 11:35 schreef Yuki het volgende:
Voorstel gedaan om donderdag met de loopgroep mee te doen
Net 5km gerend, ging echt slecht door al het zondigen in het weekend. Ik wil eigenlijk ook wel marathons gaan rennen, waar kan ik vinden waar die allemaal in mijn buurt worden gehouden?![]()
http://hardloopkalender.nl/quote:Op maandag 16 juli 2012 11:40 schreef SunTzu het volgende:
Net 5km gerend, ging echt slecht door al het zondigen in het weekend. Ik wil eigenlijk ook wel marathons gaan rennen, waar kan ik vinden waar die allemaal in mijn buurt worden gehouden?Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Eindhovenquote:Op maandag 16 juli 2012 11:42 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Dank u
edit: Jammer dat er niet veel in de buurt van Den Bosch is.![]()
![]()
Een marathon in het buitenland lijkt me wel wat maar ik ren nu pas 11,5km in een uur.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:47 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Voor een marathon ben je toch wel bereid om wat te reizen? Die van new york is wel populair?![]()
Dan is dat toch een mooie motivatie om te blijven trainen? Rome was ook niet in 1 dag gebouwd.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:49 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Een marathon in het buitenland lijkt me wel wat maar ik ren nu pas 11,5km in een uur.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Dat vind ik al rap zat. Ik loop minder hard maar ben er al voor aan het trainen.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:49 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Een marathon in het buitenland lijkt me wel wat maar ik ren nu pas 11,5km in een uur.![]()
New York ligt wel een beetje verder dan wat uit de buurt hè.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:47 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Voor een marathon ben je toch wel bereid om wat te reizen? Die van new york is wel populair.
Het lijkt me wel ontzettend gaaf om daaraan mee te doen.It's funny
Ik rende net maar 5km in 23 minuten, echt teveel gedronken dit weekend.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:54 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Dat vind ik al rap zat. Ik loop minder hard maar ben er al voor aan het trainen.![]()
Ja, wat een baggertijdquote:Op maandag 16 juli 2012 11:55 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik rende net maar 5km in 23 minuten, echt teveel gedronken dit weekend.
Zou je niet eerst wat meer gaan trainen op je snelheid voor je in dit topic durft te posten?quote:Op maandag 16 juli 2012 11:55 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik rende net maar 5km in 23 minuten, echt teveel gedronken dit weekend.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
11,5km is het meeste wat ik heb gelopen maar heb dan nog wel het gevoel dat ik meer kan.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:56 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
En wat loop je normaal dan? Je maximale afstand?Ik kom van ver, had 2 jaar geleden best veel overgewicht.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:58 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Zou je niet eerst wat meer gaan trainen op je snelheid voor je in dit topic durft te posten?![]()
In 23 minuten heb ik al zeker 25km aangetiktquote:Op maandag 16 juli 2012 11:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
Daar komen wij ons bed niet voor uit he Maraca.
Jij was toch onze filerijder? Dat is dan nog best krapquote:Op maandag 16 juli 2012 12:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
In 23 minuten heb ik al zeker 25km aangetikt![]()
![]()
hahaha mensen foei!!![]()
sun tzu, troost je ik deed in dezelfde 23 min. vanmorgen maar 3 km. maar zal er maar niet de drank van het weekend de schuld van geven , ik ben gewoon sloom.![]()
quote:Op maandag 16 juli 2012 12:01 schreef Shravani het volgende:
hahaha mensen foei!!![]()
sun tzu, troost je ik deed in dezelfde 23 min. vanmorgen maar 3 km. maar zal er maar niet de drank van het weekend de schuld van geven , ik ben gewoon sloom.![]()
![]()
Ja, waar is die laagvliegende Apache eigenlijk?quote:Op maandag 16 juli 2012 12:01 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik loop nog harder op m'n sneakersRichting de sportschool nog wel.
It's funny
Zal de volgende keer de Garmin aanzetten als ik in de auto zitquote:Op maandag 16 juli 2012 12:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jij was toch onze filerijder? Dat is dan nog best krap
Als je serieus de marathon wil gaan lopen, zou ik echt een schema gaan gebruiken en niet lukraak meer en meer gaan lopen. Kijk maar eens op Runnersworld, daar kan je aangeven wat je nu loopt en in hoeveel weken je een marathon wil kunnen lopen.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:00 schreef SunTzu het volgende:
[..]
11,5km is het meeste wat ik heb gelopen maar heb dan nog wel het gevoel dat ik meer kan.
[..]
Ik kom van ver, had 2 jaar geleden best veel overgewicht.
Daarnaast is het goed om niet met meer dan 10% je afstand te vergroten iedere week, dan kunnen je spieren er aan wennen.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
En wanneer wil je de marathon lopen?quote:Op maandag 16 juli 2012 12:00 schreef SunTzu het volgende:
[..]
11,5km is het meeste wat ik heb gelopen maar heb dan nog wel het gevoel dat ik meer kan.
[..]
Ik kom van ver, had 2 jaar geleden best veel overgewicht.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: