SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo, na de 8k van donderdag stond er een 5k wedstrijdje op het programma vanmorgen. Guess what? De snelste wedstrijdtijd tot nu toe! 31:03![]()
![]()
![]()
We zijn nu in de buurt van beekbergen (Veluwe) een weekje ontspannen.
Degene die hier wonen....![]()
het is een prachtig gebied.
Helaas word er niet hard gelopen door mij. Lopen gaat goed zolang ik geen rare bewegingen maak. Maar hardlopendat voelt niet fijn, zelf pijnlijk na een tijdje
Het omzwikken van mijn voet levert meer problemen op dan ik had verwacht.
En dat gewoon gebeurde met het stofzuigen![]()
![]()
Ach ja, dan maar rustig lopen en op een andere manier genieten van de bossen!
Ik spreek jullie over een weekje weer![]()
![]()
Goed gedaan!quote:Op zondag 15 juli 2012 12:18 schreef Quoi het volgende:
Zo, na de 8k van donderdag stond er een 5k wedstrijdje op het programma vanmorgen. Guess what? De snelste wedstrijdtijd tot nu toe! 31:03![]()
Zo, omgekleed, hopelijk zijn we voor 12 uur weg.
Ja doei.![]()
Veel plezier stream! Stevig wandelen kan ook?█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
http://runkeeper.com/user/storm666/activity/102020057
het zit er weer op!!!
toch erg benauwd en warm. maar geen last van kuit of knie deze keer.
met yuno mijn hond weer gelopen.
pieken zijn sanitaire stops van doggy en een wegovergang dus toch redelijk vlak gelopen.
fris gedouched op de bank en zo even een boterham eten.
en vanaaf bbq!!!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Klote GPSKan dus wéér m'n kaartje zelf gaan tekenen want hier klopte echt geen donder van.
Ook nog eens verdwaaldEén verkeerde afslag genomen en daardoor een enorme omweg gemaakt. Op een gegeven moment wist ik écht niet meer waar ik was
Tot ik in de verte ineens het gebouw van Rijkswaterstaat zag en een vlag van de IKEA. Toen wel heel even paniek, want dat is écht ver van m'n huis en het waren de enige herkenbare punten in de wijde omtrek.
Gelukkig kwam er na een bocht ineens een ANWB fietsbordje met mijn wijk erop aangegeven en al snel zag ik waar ik was. Waar ik eigenlijk geneigd was om na 45 minuten te gaan wandelen, net zo lang tot ik thuis kwam, kreeg ik nu weer moed: dit was betrekkelijk dichtbij huis en al zou ik niet na 45 min thuis zijn... Ik wist dat ik vanaf daar best naar huis kon hardlopen.
Ik ga zo even het kaartje tekenen... Hoe dan ook een enorme grens verlegd; heb uiteindelijk 50min50sec hardgelopen; and that's a first!♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Mooiquote:Op zondag 15 juli 2012 12:34 schreef winterstorm666 het volgende:
http://runkeeper.com/user/storm666/activity/102020057
het zit er weer op!!!
toch erg benauwd en warm. maar geen last van kuit of knie deze keer.
met yuno mijn hond weer gelopen.
pieken zijn sanitaire stops van doggy en een wegovergang dus toch redelijk vlak gelopen.
fris gedouched op de bank en zo even een boterham eten.
en vanaaf bbq!!!
Tof lopen met een hond! Wil ik ook wel
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
ja het is zo leuk! en gezellig en motiverend!
maar ik denk dat voorlopig dit de maximale afstand is voor het hondje.
ik moet het rustig opbouwen want hij is pas een jaar.
dus dat worden meer loopjes zonder de vent erbij.
de langere afstanden zonder hem en de korte interval/heuvel trainingen met hem.
als ik hem los langs me heen laat lopen is het wel rustiger lopen dan aan de heupband.
dan wil hij toch de grassprietjes besnuffelen en loopt hij ook niet constant op 1 tempo.
vooral als hij in de verte vogels of konijntjes ziet.
of een hond in de verte.
maar ja ik loop veel langs de weg en op fietspaden en dan kan het niet anders.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Echt wtf. Wil ik een rustig rondje hobbelen hoor ik 6 keer rondetijden langskomen van middenin de 3 minuten. Klote GPS.En ik denk ook te weten wat mijn probleem is: ik buig mijn linkervoet (-enkel) niet genoeg waardoor ik daarmee ga stampen. Zal het daarom kunnen dat mijn rechterbeen zich moet forceren?
http://www.endomondo.com/workouts/sysA9hAqOZgIt's funny
But not ha-ha funny.![]()
Netjes!quote:Op zondag 15 juli 2012 12:37 schreef Yuki het volgende:
Klote GPSKan dus wéér m'n kaartje zelf gaan tekenen want hier klopte echt geen donder van.
Ook nog eens verdwaaldEén verkeerde afslag genomen en daardoor een enorme omweg gemaakt. Op een gegeven moment wist ik écht niet meer waar ik was
Tot ik in de verte ineens het gebouw van Rijkswaterstaat zag en een vlag van de IKEA. Toen wel heel even paniek, want dat is écht ver van m'n huis en het waren de enige herkenbare punten in de wijde omtrek.
Gelukkig kwam er na een bocht ineens een ANWB fietsbordje met mijn wijk erop aangegeven en al snel zag ik waar ik was. Waar ik eigenlijk geneigd was om na 45 minuten te gaan wandelen, net zo lang tot ik thuis kwam, kreeg ik nu weer moed: dit was betrekkelijk dichtbij huis en al zou ik niet na 45 min thuis zijn... Ik wist dat ik vanaf daar best naar huis kon hardlopen.
Ik ga zo even het kaartje tekenen... Hoe dan ook een enorme grens verlegd; heb uiteindelijk 50min50sec hardgelopen; and that's a first!![]()
Zo. Hier dan de correcte stats.
Helaas geen laptimes, maar wel een mooie avg pace van 6:44
Overigens ook nog twee keer een
momentje gehadZat er compleet doorheen (mede door het verdwalen en omdat Endomondo m'n workout niet goed bijhield waardoor ik géén idee had hoe ver ik was), maar het juiste nummer startte en ineens kon ik er weer tegenaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op zondag 15 juli 2012 13:11 schreef Yuki het volgende:
Zo. Hier dan de correcte stats.
Helaas geen laptimes, maar wel een mooie avg pace van 6:44
Overigens ook nog twee keer een
[ afbeelding ]
momentje gehadZat er compleet doorheen (mede door het verdwalen en omdat Endomondo m'n workout niet goed bijhield waardoor ik géén idee had hoe ver ik was), maar het juiste nummer startte en ineens kon ik er weer tegenaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
It's funny
Ik was al een kwartier aan het zoeken, zelfs in jouw posthistoryquote:_!
Dus ik was je erg dankbaar![]()
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Mwhehehe. Misschien moeten we hem dan maar in de OP opnemen.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik was al een kwartier aan het zoeken, zelfs in jouw posthistory_!
Dus ik was je erg dankbaar![]()
It's funny
Goed planquote:Op zondag 15 juli 2012 13:16 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Mwhehehe. Misschien moeten we hem dan maar in de OP opnemen.
OMGWTFBBQSAUCE!!
Ik sta in de top 10 van het Leaderboard op Endomondo
Sowieso een afstandsrecord in 1 week... 20,56 km gelopen
Die droom kan gerealiseerd worden hoorquote:Op zondag 15 juli 2012 13:16 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Mwhehehe. Misschien moeten we hem dan maar in de OP opnemen.![]()
![]()
Lekker Yuki! Goed gedaan. Daar heb je zelf naartoe gewerkt en mag je dus trots op zijn!
Hier net lekker versnellingen gelopen met mijn garmin. Is wel wennen hoor. Had hem ingesteld op 6x 700meter met 1 minuut versnellen erachteraan. In paces van 6.30-6.45 en 5.30-5.45. (dank slacker voor het goed uitleggen) Het is vooral lastig om bij het schakelen de juist pace snel te vinden, want dan blijft dat horloge trillen en roepen dat ik langzamer, dan wel sneller moet. Maar het is wel aardig gelukt. Misschien volgende keer mijn versnelling iets je sneller zetten, wat dichter naar mijn wedstrijdtempo toe wellicht. Maar hee, ik ben eindelijk dat peperdure ding goed aan het gebruiken
http://connect.garmin.com/activity/199380906
http://www.endomondo.com/workouts/rmqVZSLztMsZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Thanks!quote:Op zondag 15 juli 2012 14:06 schreef mosselmossel het volgende:
Lekker Yuki! Goed gedaan. Daar heb je zelf naartoe gewerkt en mag je dus trots op zijn!
Hier net lekker versnellingen gelopen met mijn garmin. Is wel wennen hoor. Had hem ingesteld op 6x 700meter met 1 minuut versnellen erachteraan. In paces van 6.30-6.45 en 5.30-5.45. (dank slacker voor het goed uitleggen) Het is vooral lastig om bij het schakelen de juist pace snel te vinden, want dan blijft dat horloge trillen en roepen dat ik langzamer, dan wel sneller moet. Maar het is wel aardig gelukt. Misschien volgende keer mijn versnelling iets je sneller zetten, wat dichter naar mijn wedstrijdtempo toe wellicht. Maar hee, ik ben eindelijk dat peperdure ding goed aan het gebruiken
http://www.endomondo.com/workouts/rmqVZSLztMs
Jouw grafiekjes en tabelletjes zien er ook mooi uit!!Goed stabiele hartslag gehouden ook.
Mooie training!
Goed bezigquote:Op zondag 15 juli 2012 14:06 schreef mosselmossel het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/rmqVZSLztMs![]()
![]()
Netjes gelopen Sigmequote:Op zondag 15 juli 2012 10:52 schreef sigme het volgende:
Rondje wezen rennen met het hardloophorloge-met-hartslagmeter van mijn liefste.
Nu heb ik een lelijke schuurplek onder m'n tieten.
1 6:08.8
2 5:43.6
3 5:35.6
4 5:46.7
5 5:43.0
6 5:32.8
7 5:30.2
8 5:23.2
9 5:24.8
10 5:41.3
11 5:46.2
12 5:42.9
13 5:37.7
14 5:38.3
15 5:40.6
16 5:47.1
17 5:34.1
18 5:36.7
19 5:24.9
20 5:21.3
21 5:22.7
22 1:07.7
Gem. HS: 168 bpm
Max. HS: 188 bpm
Afstand: 21.22 km
Tijd: 1:59:10
Gem. tempo: 5:37 min/km
Winst hoogte: 42 mbest snel ook!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Mooie ronde rond het mooie tuk gelopen
Elke berg en brug mee genomen
12km. genieten!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Goed bezig yuki!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
quote:Op zondag 15 juli 2012 14:51 schreef gcjoel het volgende:
YukiGoed gedaan!
Ik stond vanmorgen nog boven je op het leaderboard![]()
![]()
Mossel, dat ziet er goed uit!
Thanks beiden!quote:12 km goed bezig!quote:Op zondag 15 juli 2012 15:10 schreef Jumparound het volgende:
Mooie ronde rond het mooie tuk gelopen
Elke berg en brug mee genomen
12km. genieten!
Heerlijk 18km gelopen in 1h45m. Die Halve Marathon op 16 september moet me nu toch wel gaan lukken. Ook geen GPS probleem meer met mijn Garmin gehad, gelukkig.
http://www.endomondo.com/workouts/ikrU2AqDPnU![]()
Veel mensen gelopen vandaag!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
'T is er ook best het weer voor nu de buien hier over zijn (omgeving Leiden)
Hier ook een 5 km in 29 min. Had het nog best zwaar, kon geen goed ritme vinden. Misschien slecht ontbeten ofzo![]()
![]()
DE wat fijn dat je naar huis mag
Toch geen hardlopen voor mij vandaag, we hebben zojuist 8 km gewandeld in het Teutoburger Wald (bij Tecklenburg, in Duitsland). Was echt heerlijkmaar ik gun mijn beentjes de rest van de dag wel rust. We moesten af en toe behoorlijk klimmen
.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Haal je vanavond nog een sorbet? Duitse chocolade sorbet!quote:Op zondag 15 juli 2012 16:01 schreef MaLo het volgende:
DE wat fijn dat je naar huis mag
Toch geen hardlopen voor mij vandaag, we hebben zojuist 8 km gewandeld in het Teutoburger Wald (bij Tecklenburg, in Duitsland). Was echt heerlijkmaar ik gun mijn beentjes de rest van de dag wel rust. We moesten af en toe behoorlijk klimmen
.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Nee, we zijn alweer thuis hoor. Maar we hebben wel heerlijke himbeerentorte gegeten op het terrasquote:Op zondag 15 juli 2012 16:05 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Haal je vanavond nog een sorbet? Duitse chocolade sorbet!. Was wel 10 cm hoog
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Oeh ook lekkerquote:Op zondag 15 juli 2012 16:06 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nee, we zijn alweer thuis hoor. Maar we hebben wel heerlijke himbeerentorte gegeten op het terras. Was wel 10 cm hoog
. Ja was eerder in Duitsland en de choco sorbets zijn gruwelijk lekker
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
5 km verbeterd met 3 minuten.. Gemiddeld 5:39/km gelopen, en dat is toch wel een tempo waarop ik flink stuk ga. Maar wel erg lekker loopweer ondanks de slechte weersvoorspellingen.
http://www.endomondo.com/workouts/71891526So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...![]()
Fucking briljante loopomgeving. Wát een heuvels![]()
De camping verlaten, geen flauw idee waar je heen gaat lopen, en uiteindelijk precies 15 kilometer lopen voordat je weer terug bent bij de camping
http://www.endomondo.com/workouts/olbM605UsFIF means you're fucked![]()
Mooi rondje! Jammer dat je niet overal in Nederland wat meer heuvelachtig gebied hebt, dat zou echt een extra dimensie aan het rennen geven.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:17 schreef YUR het volgende:
De camping verlaten, geen flauw idee waar je heen gaat lopen, en uiteindelijk precies 15 kilometer lopen voordat je weer terug bent bij de camping
http://www.endomondo.com/workouts/olbM605UsFI.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...![]()
Nou, afgelopen week was niet om over naar huis te schrijven hoorquote:Op zondag 15 juli 2012 15:39 schreef xzaz het volgende:
Gaat de laatste tijd wel lekker he Yuki?
Mossel ook, vooral je hartslag!![]()
Maar laatste twee keren gingen (na wat drempels over te zijn gegaan) best goed
Nice!!quote:Op zondag 15 juli 2012 16:17 schreef YUR het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/olbM605UsFI
Je hebt zelfs in Duitsland gelopen
Mooi tempo!!quote:Op zondag 15 juli 2012 16:17 schreef Detroit het volgende:
5 km verbeterd met 3 minuten.. Gemiddeld 5:39/km gelopen, en dat is toch wel een tempo waarop ik flink stuk ga. Maar wel erg lekker loopweer ondanks de slechte weersvoorspellingen.
http://www.endomondo.com/workouts/71891526
Er wordt veel gelopen vandaag
lekkerrrrrrrrrrrrr!quote:Op zondag 15 juli 2012 16:17 schreef YUR het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/olbM605UsFIZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Strak tempoquote:Op zondag 15 juli 2012 16:17 schreef Detroit het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/71891526![]()
![]()
15kmquote:Op zondag 15 juli 2012 16:17 schreef YUR het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/olbM605UsFI![]()
![]()
![]()
Vandaag ook een rondje geprobeerd te lopen. De vorige keer dat ik hier ging lopen zag ik dat er een mooie wandelroute met vrijwel alleen maar natuurgebied. Het zogenaamde voetstappenpad rondom Hilversum. Het pad is alleen 25 km lang en geen mogelijkheid tot afsnijden. Het pad wordt aangegeven met betonen paaltjes met een witte voetstap.
Ik werd vanochtend relatief vroeg wakker en na het checken van de weersverwachting van de komende uren besloten om het eens te gaan proberen. Mijn vriendin was ook wakker en vroeg waar ik ging lopen om me eventueel op de fiets te stalken. Dat is in het bos en op de heide niet te doen op de paadjes die ik liep.
Bij de startplek moest ik eerst het pad zien te vinden. Het loopt namelijk niet meteen langs het punt waar ik begon. Het pad gevonden en het volgen ging redelijk goed. Echter na de eerste paar kilometer was ik het spoor al zoek. Kon weer een stukje terug lopen. En de wegen waren daar erg slecht plus een hoop bagger. De heide over en op weg naar Hilversum.
Een klein stukje van het pad loopt dwars door Hilversum. Daar had ik mijn vriendin wel verwacht. Dat stukje is voor haar erg bekend, haar ouders wonen daar. Toch ben ik daar even verkeerd gelopen. Route is daar erg onduidelijk. Gelukkig wist ik waar ik heen moest. Auto van de ouders van mijn vriendin stond voor de deur. Dat stukje in Hilversum op verhard meteen gebruikt om een kleine tempoversnelling te doen.
Hup Hilversum weer uit en de bossen en de hei weer op. Route volgen ging weer erg lekker. Het ging nog goed in de verte zag ik iemand lopen en wou eigenlijk een fartlek inzetten, totdat ik uit mijn ooghoek zag dat ik daar linksaf moest. Routevolgen ging goed totdat ik het volgende paaltje tegen kwam.
En tja welke kant moet je dan op. Ik kies net de verkeerde maar dat is gelukkig na 100 meter al duidelijk.
Al spoorzoekend verder lopend. Af en toe het idee dat ik verdwaald ben maar dan gelukkig net op tijd een paaltje of een sticker op een paal dat ik nog goed zit.
Al lopend krijg ik een whatts ap waar ik zit. Ik bel haar maar even op. Al lopend bellen en op blijven letten of ik nog wel goed ga. Ze was me achtervolgd met de fiets maar was al snel moe. Ze was weer terug gegaan en de auto maar gepakt. Uitgelegd wat ik zag en toen wist ze wel waar ik liep. Dit was een aardig herkenninspunt.
Telefoon opgehangen (niet letterlijk) en ik loop verder over de hei. Zonnetje schijnt zonnebril op en ik loop een stukje bebossing in. Ik zie dat er iets midden in het pad ligt maar zie door mijn zonnebril niet wat. Ik zet mijn zonnebril af en besluit er iets ruimer om heen te lopen dan ik in eerste instantie van plan was. Van de andere kant even een foto genomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets verderop stond mijn vriendin mij op te opwachten en heeft wat foto's genomen welke allemaal mislukt zijn.Stukje rustig gelopen en gebabbeld. Zij ging naar haar ouders en ik weer verder de bossen in. Het spoorzoeken ging goed en ik voelde me nog goed. Ik moest nog een kilometer of 8. Al lopend twee wandelaars ingehaald welke er een forse pas in hadden.
Al blubber ontwijkend het pad aan het volgen en ik loop tegen een hek aan en bij dat hek ben ik het spoor weer bijster. Telefoon erbij en dat hielp me ook niet echt. Dan maar terug lopen. De komende twee paaltjes hadden aan allebei de kanten een voetstap. Daar had ik ook niks aan. Weer omgekeerd en deze keer wel de juiste afslag gevonden. In de verte zie ik dezelfde twee wandelaars lopen. Ze hadden me weer ingehaald. Op het moment dat ik ze bijna weer had ingehaald stond mijn vriendin me weer op te wachten. Deze keer was de foto iets beter gelukt.
Verder gegaan en de wandelaars weer ingehaald. Die stonden vreemd te kijken dat ik ze weer inhaalde. Even mee gebabbeld en waren het over eens dat het pad niet overal erg duidelijk is. En weer door, het ging nog goed. Het werd wel allemaal al wat zwaarder. Bij een pannekoekenhuis was de bewegwijzering ook niet erg duidelijk. Het werd toen erg snel erg zwaar. Beetje doorbijten en doorgaan. De laatste kilometer was ik al van plan om uit te wandelen.
De route ging dwars door een golfbaan. De verzuring begon toen echt toe te slaan. Het ging rap achteruit. Zwaar in twijfel om door te gaan of het laatste stuk te wandelen. Nog even door en de pijn verbijten. Het Hilversumse wasmeer aan het passeren, nu komen we in bekend gebied.
Ik ga maar wandelen verder anders loop ik me helemaal naar de klote. De verzuring zakt nu pas goed in mijn kuiten. Lopen gaat ook nauwelijks meer. Ik was echt naar de klote. Mijn kuiten stonden op ontploffen. Kut hier ga ik echt last van krijgen. Als je hier met de auto kon komen, had ik overwogen om me te komen oprapen.
Doorstrompelend naar de auto en even op een bankje gezeten. Al strompelend ging het langzaam beter en op het einde begon het weer op wandelen te lijken. Aangekomen bij de auto eerst even bijgekomen en lang leve de cruise control op mijn gemakkie weer op huis aan.
[ Bericht 0% gewijzigd door TheWhiteCowboy op 15-07-2012 17:23:24 ]![]()
Thx!quote:Op zondag 15 juli 2012 16:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mooi tempo!!
Er wordt veel gelopen vandaag.
Absoluut! Je wordt in dit topic absoluut op een positieve manier aangestoken om kilometers te maken. Goede zaak.Thx.quote:.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...![]()
Gaaf pad, dat voetenpad, mooie route. Ook al eens gelopen, maar erg jammer dat het spoor soms moeilijk te vinden is.quote:
Daar ben je vast een tijdje zoet mee geweest dit te rennen..
Wauw, wat een mooie route! Zoiets wil ik ook wel eens een keertje doenquote:en goed gelopen ook
En je obstakel op het pad
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
yur misschien kom ik jullie nog tegen. ik ga volgende week de 7heuvelen weg lopen. woon daar redelijk vlakbij. ook lopen over de duivelsberg is aan te raden. de grensroute lekker pittig en schitterend!quote:Op zondag 15 juli 2012 16:17 schreef YUR het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/olbM605UsFIhome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Dat die foto's van je vriendin mislukten kwam door je snelheid: allemaal bewogen.How can I make this topic about me?![]()
De duivelsberg deed zn naam eer aan![]()
Oh en wij betalen 190? Euro per jaar. Dus,16 euro per maand, best weinig voor 3x pw trainen.
Prachtige omgeving hier verderzullen 3 zware weken worden..
Leestip: New York new York van Bram Bakker. Fijn hardloopleesboek, met veels imo nuttige tips.
TWC:
[ Bericht 10% gewijzigd door GotC op 15-07-2012 17:30:55 ]![]()
Lightning speedquote:Op zondag 15 juli 2012 17:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat die foto's van je vriendin mislukten kwam door je snelheid: allemaal bewogen.
O wacht deze vergeten de data die erbij hoorde. Hartslagmeter heeft de laatste tojd kuren.
http://connect.garmin.com/activity/199364087
Foto's waren met een iphone dus dat was de boosdoener.![]()
Wauw TWC! Balen dat de route niet goed te volgen is, maar weldat je het zo lang volgehouden hebt.
De volgende keer weet ik de route nu wel wat beter te vinden.
Yur's route is ook wel mooi. Weer eens wat anders dan wat hij gewend is.![]()
Mn koeien, wat doe je twc!
Vandaag was je echt in ' mijn' gebied
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ik ben van plan om 16k van dat pad te doen. Hollandsche rading -> mediapark. Als er mensen mee willen...Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Willen wel, kunnen nietquote:Op zondag 15 juli 2012 17:52 schreef Jumparound het volgende:
Ik ben van plan om 16k van dat pad te doen. Hollandsche rading -> mediapark. Als er mensen mee willen....
Zwaai even naar me dan, als ik op het werk zit.
Niet meer actief op Fok!![]()
quote:Op zondag 15 juli 2012 12:37 schreef Yuki het volgende:
Ik ga zo even het kaartje tekenen... Hoe dan ook een enorme grens verlegd; heb uiteindelijk 50min50sec hardgelopen; and that's a first!. De allerbeste manier om aan flink veel kilometers te komen voordat je dat echt durft: verdwalen. Bijna een uur hardgelopen
.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt![]()
Me kapot schrikken. Ik dacht dat het boomstronk was ofzo, totdat ik mijn zonnebril afzette. Hij was niet de enige, er lagen een stuk of 6. Dus houdt ze voortaan een beetje aan de riem.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:50 schreef Jumparound het volgende:
Mn koeien, wat doe je twc!
Vandaag was je echt in ' mijn' gebied
Ik heb nog naar je gezocht, niemand gezien met een smilie als gezicht.
[ Bericht 10% gewijzigd door TheWhiteCowboy op 15-07-2012 18:25:59 ]![]()
Het pad ligt er al een tijdje en zal er ook nog wel een tijdje blijven liggen ook. Geen haast.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Willen wel, kunnen niet.
Zwaai even naar me dan, als ik op het werk zit.
![]()
Jep. Goed voor m'n zelfvertrouwen ookquote:Op zondag 15 juli 2012 18:13 schreef sigme het volgende:
[..]. De allerbeste manier om aan flink veel kilometers te komen voordat je dat echt durft: verdwalen. Bijna een uur hardgelopen
.
Vanavond even bijlezen! Maar nu ook alvast even m'n eigen workout posten:
Route:
http://www.endomondo.com/workouts/qrU00dHkaa4
Foto's (klik voor grotere versies):
Was een niet zo heel fijne wandeling: het was wel heel mooimaar rare paden, niet goed aangegeven, weinig wandelaars hadden er al gelopen, veel gaten, veel modder, veel alles. Niet voor herhaling vatbaar, maar naar het schijnt toch 805Kcal verbrand, dus die risotto straks mag wel!
![]()
(
)
Ja doei.![]()
Bekend terreinquote:Op zondag 15 juli 2012 16:17 schreef YUR het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/olbM605UsFIthuis! Al ging ik daar meestal motorrijden ipv hardlopen
![]()
Fijn dat jullie 't er zo mooi vinden! Toch maar die kant op verhuizen?
Ja doei.![]()
Bekend obstakel!quote:Op zondag 15 juli 2012 17:04 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Vandaag ook een rondje geprobeerd te lopen.Die lagen bij ons gelukkig lekker in hun eigen weide
![]()
Leuk verslag!Ja doei.![]()
Gisteren wakker geworden met enorme spierpijn, vooral in de benen. Gelukkig had ik 2 rustdagen ingepland want wil gaan lopen op ma-wo-vrij. Vandaag is het gelukkig al iets beter maar ben blij dat ik nog niet hoefde te lopen!
Zie vanwege de pijn op tegen morgen, verder er wel een goed gevoel bij!![]()
Eerste loopje was dat toch?quote:Op zondag 15 juli 2012 19:47 schreef Mvr.Poes het volgende:
Gisteren wakker geworden met enorme spierpijn, vooral in de benen. Gelukkig had ik 2 rustdagen ingepland want wil gaan lopen op ma-wo-vrij. Vandaag is het gelukkig al iets beter maar ben blij dat ik nog niet hoefde te lopen!
Zie vanwege de pijn op tegen morgen, verder er wel een goed gevoel bij!Dat zal best! Vooral traplopen is zo 'leuk'
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Probeer wat eiwitten te eten om te helpen met het spierherstel. Dat kan kwark zijn of speciale shakes hiervoor. Er zijn er hier meerdere die er baat bij hebben.![]()
hmmm uitsmijterquote:![]()
Vanmorgen een uitsmijter met spek gegeten, niet vanwege spierherstel, maar wel vanwege kater herstel![]()
Morgen lekker weer lopen!
@moblo, mooie foto's![]()
![]()
Moet je wel zeggen wanneer hequote:Op zondag 15 juli 2012 17:52 schreef Jumparound het volgende:
Ik ben van plan om 16k van dat pad te doen. Hollandsche rading -> mediapark. Als er mensen mee willen...
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
wooooowwww, wat is er een hoop gelopen vandaag!!
en dat nog wel in een week dat ik waarschijnlijk met pijn in mijn hart een paar dagen afscheid zal moeten nemen van mijn #1 posititie op Edndomuno...
komend weekend (van vrijdag t/m zondag) zit ik opgesloten in een congrescentrum, ik hoop vrijdag nog wel even te kunnen lopen waar dat is dan wel door de urban jungle van Auckland'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ik heb gezien dat ze in Auckland ook heuvels hebben, en ik heb er ook veel runners gezien. You're not alonequote:Op zondag 15 juli 2012 20:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
wooooowwww, wat is er een hoop gelopen vandaag!!
en dat nog wel in een week dat ik waarschijnlijk met pijn in mijn hart een paar dagen afscheid zal moeten nemen van mijn #1 posititie op Edndomuno...
komend weekend (van vrijdag t/m zondag) zit ik opgesloten in een congrescentrum, ik hoop vrijdag nog wel even te kunnen lopen waar dat is dan wel door de urban jungle van Auckland
En tja, vakantie komt met een prijskaartje he
quote:Op zondag 15 juli 2012 19:47 schreef Mvr.Poes het volgende:
Zie vanwege de pijn op tegen morgen, verder er wel een goed gevoel bij!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ja maar, ja maar....helemaal alleen in de grote stad...quote:Op zondag 15 juli 2012 20:38 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb gezien dat ze in Auckland ook heuvels hebben, en ik heb er ook veel runners gezien. You're not alone
En tja, vakantie komt met een prijskaartje he
en het is niet eens vakantie, 3 dagen lullen over politiek op een partijcongres'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
vraagje, als jullie in Nederland lid zijn van een loopgroep ben je dan ook automatisch lid van de KNAU?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja gaat daarna toch op vakantiequote:Op zondag 15 juli 2012 20:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja maar, ja maar....helemaal alleen in de grote stad...
en het is niet eens vakantie, 3 dagen lullen over politiek op een partijcongres
Volgens mij niet? De loopgroep van de Run2day waar ik naar zit te kijken meldt er niks over in ieder gevalquote:Op zondag 15 juli 2012 20:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
vraagje, als jullie in Nederland lid zijn van een loopgroep ben je dan ook automatisch lid van de KNAU?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
nee, de week daarna pas...van 5 augustus tot 1 september denk ikquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Geen tijd is geen prioriteit...quote:Op zondag 15 juli 2012 20:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja maar, ja maar....helemaal alleen in de grote stad...
en het is niet eens vakantie, 3 dagen lullen over politiek op een partijcongresZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Is toch bijnaquote:Op zondag 15 juli 2012 20:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nee, de week daarna pas...van 5 augustus tot 1 september denk ik
I know....quote:
ik zie alleen vrijdagmiddag een gaatje...om nu zaterdagochtend door een stad te rennen die ik niet ken, wetend dat ik om 7 uur weer terug moet zijn in het hotel om om 8 uur te kunnen aanschuiven bij de sessie "the social-economic impact of earth quake recovery' zie ik niet zitten..
Maar ga het wel proberen hoor..'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik zat maar te zieken RDsoms kan het gewoon echt niet of is het even geen prio, hehe.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Morgen gaan we er weer een interval training tegenaan gooien 10x 400 meter. Ik ben altijd bang dat ik de tel kwijt raak![]()
![]()
hahaha.... I'm a political junkiequote:Op zondag 15 juli 2012 20:58 schreef Yuki het volgende:
Oi RD, ik zou niet graag met je ruilen komend weekend'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Doe 10 elastiekjes om je pols links. Verplaatst na elke interval een elastiekje naar je rechter pols. Kun je de tel niet kwijtrakenquote:Op zondag 15 juli 2012 21:03 schreef Drassss het volgende:
Morgen gaan we er weer een interval training tegenaan gooien 10x 400 meter. Ik ben altijd bang dat ik de tel kwijt raak[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Pro tip!!quote:Op zondag 15 juli 2012 21:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Doe 10 elastiekjes om je pols links. Verplaatst na elke interval een elastiekje naar je rechter pols. Kun je de tel niet kwijtraken♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Is een prima tip jaquote:Op zondag 15 juli 2012 21:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Doe 10 elastiekjes om je pols links. Verplaatst na elke interval een elastiekje naar je rechter pols. Kun je de tel niet kwijtraken! Ik probeer me wel altijd scherp te houden en dus te blijven rekenen/denken/praten etc Dan loop ik vaak ook heerlijk
![]()
![]()
leuk!!quote:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Gaaf!!quote:
M'n pa is terug in nl... Ik ga maar eens kijken of ik komend weekend een km of 7 samen kan lopen met hem
Ik vergeet het toch altijdquote:Op zondag 15 juli 2012 21:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Is een prima tip ja! Ik probeer me wel altijd scherp te houden en dus te blijven rekenen/denken/praten etc Dan loop ik vaak ook heerlijk
dus de elastiekjestruuk werkt dat altijd goed!
Haha ik neem altijd stoepkrijt mee!quote:Op zondag 15 juli 2012 21:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Doe 10 elastiekjes om je pols links. Verplaatst na elke interval een elastiekje naar je rechter pols. Kun je de tel niet kwijtraken![]()
En dan schrijf je een nummer op de stoep?quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik loop nog altijd met een haspel.quote:![]()
En ik trek de stop uit m'n badkuip voor m'n vertrek.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Bedenk nu dat ik nog een rondeteller ergens heb liggen die ik vroeger nog gebruikte (liep ik binnen in een sportzaal waar een 120 meter lag ).![]()
Turven op lantaarnpaalquote:Op zondag 15 juli 2012 21:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En dan schrijf je een nummer op de stoep?![]()
We hebben hier een hardlooppad met lantaarnpalen elke 100 meter.![]()
Je vergeet de elastiekjes en de kookwekkersquote:
Perfectquote:Morgen ga ik hem uitproberen.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Diepe twijfel of ik morgenvroeg ga hardlopen. Half 6 uit bed is wel vroeg
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Het is een prachtig tijdstipquote:Op zondag 15 juli 2012 22:08 schreef justmattie het volgende:
Diepe twijfel of ik morgenvroeg ga hardlopen. Half 6 uit bed is wel vroeg
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
I know. Zeker zo vroeg lopen is prachtigquote:![]()
Maar ik heb morgen m'n eerste vakantiewerk-werkdag. 8 uurtjes. Dus ik denk niet dat ik om 17 uur nog eens ga![]()
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Forum Opties Forumhop: Hop naar: