SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo, na de 8k van donderdag stond er een 5k wedstrijdje op het programma vanmorgen. Guess what? De snelste wedstrijdtijd tot nu toe! 31:03![]()
![]()
![]()
We zijn nu in de buurt van beekbergen (Veluwe) een weekje ontspannen.
Degene die hier wonen....![]()
het is een prachtig gebied.
Helaas word er niet hard gelopen door mij. Lopen gaat goed zolang ik geen rare bewegingen maak. Maar hardlopendat voelt niet fijn, zelf pijnlijk na een tijdje
Het omzwikken van mijn voet levert meer problemen op dan ik had verwacht.
En dat gewoon gebeurde met het stofzuigen![]()
![]()
Ach ja, dan maar rustig lopen en op een andere manier genieten van de bossen!
Ik spreek jullie over een weekje weer![]()
![]()
Goed gedaan!quote:Op zondag 15 juli 2012 12:18 schreef Quoi het volgende:
Zo, na de 8k van donderdag stond er een 5k wedstrijdje op het programma vanmorgen. Guess what? De snelste wedstrijdtijd tot nu toe! 31:03![]()
Zo, omgekleed, hopelijk zijn we voor 12 uur weg.
Ja doei.![]()
Veel plezier stream! Stevig wandelen kan ook?█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
http://runkeeper.com/user/storm666/activity/102020057
het zit er weer op!!!
toch erg benauwd en warm. maar geen last van kuit of knie deze keer.
met yuno mijn hond weer gelopen.
pieken zijn sanitaire stops van doggy en een wegovergang dus toch redelijk vlak gelopen.
fris gedouched op de bank en zo even een boterham eten.
en vanaaf bbq!!!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Klote GPSKan dus wéér m'n kaartje zelf gaan tekenen want hier klopte echt geen donder van.
Ook nog eens verdwaaldEén verkeerde afslag genomen en daardoor een enorme omweg gemaakt. Op een gegeven moment wist ik écht niet meer waar ik was
Tot ik in de verte ineens het gebouw van Rijkswaterstaat zag en een vlag van de IKEA. Toen wel heel even paniek, want dat is écht ver van m'n huis en het waren de enige herkenbare punten in de wijde omtrek.
Gelukkig kwam er na een bocht ineens een ANWB fietsbordje met mijn wijk erop aangegeven en al snel zag ik waar ik was. Waar ik eigenlijk geneigd was om na 45 minuten te gaan wandelen, net zo lang tot ik thuis kwam, kreeg ik nu weer moed: dit was betrekkelijk dichtbij huis en al zou ik niet na 45 min thuis zijn... Ik wist dat ik vanaf daar best naar huis kon hardlopen.
Ik ga zo even het kaartje tekenen... Hoe dan ook een enorme grens verlegd; heb uiteindelijk 50min50sec hardgelopen; and that's a first!♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Mooiquote:Op zondag 15 juli 2012 12:34 schreef winterstorm666 het volgende:
http://runkeeper.com/user/storm666/activity/102020057
het zit er weer op!!!
toch erg benauwd en warm. maar geen last van kuit of knie deze keer.
met yuno mijn hond weer gelopen.
pieken zijn sanitaire stops van doggy en een wegovergang dus toch redelijk vlak gelopen.
fris gedouched op de bank en zo even een boterham eten.
en vanaaf bbq!!!
Tof lopen met een hond! Wil ik ook wel
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
ja het is zo leuk! en gezellig en motiverend!
maar ik denk dat voorlopig dit de maximale afstand is voor het hondje.
ik moet het rustig opbouwen want hij is pas een jaar.
dus dat worden meer loopjes zonder de vent erbij.
de langere afstanden zonder hem en de korte interval/heuvel trainingen met hem.
als ik hem los langs me heen laat lopen is het wel rustiger lopen dan aan de heupband.
dan wil hij toch de grassprietjes besnuffelen en loopt hij ook niet constant op 1 tempo.
vooral als hij in de verte vogels of konijntjes ziet.
of een hond in de verte.
maar ja ik loop veel langs de weg en op fietspaden en dan kan het niet anders.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Echt wtf. Wil ik een rustig rondje hobbelen hoor ik 6 keer rondetijden langskomen van middenin de 3 minuten. Klote GPS.En ik denk ook te weten wat mijn probleem is: ik buig mijn linkervoet (-enkel) niet genoeg waardoor ik daarmee ga stampen. Zal het daarom kunnen dat mijn rechterbeen zich moet forceren?
http://www.endomondo.com/workouts/sysA9hAqOZgIt's funny
But not ha-ha funny.![]()
Netjes!quote:Op zondag 15 juli 2012 12:37 schreef Yuki het volgende:
Klote GPSKan dus wéér m'n kaartje zelf gaan tekenen want hier klopte echt geen donder van.
Ook nog eens verdwaaldEén verkeerde afslag genomen en daardoor een enorme omweg gemaakt. Op een gegeven moment wist ik écht niet meer waar ik was
Tot ik in de verte ineens het gebouw van Rijkswaterstaat zag en een vlag van de IKEA. Toen wel heel even paniek, want dat is écht ver van m'n huis en het waren de enige herkenbare punten in de wijde omtrek.
Gelukkig kwam er na een bocht ineens een ANWB fietsbordje met mijn wijk erop aangegeven en al snel zag ik waar ik was. Waar ik eigenlijk geneigd was om na 45 minuten te gaan wandelen, net zo lang tot ik thuis kwam, kreeg ik nu weer moed: dit was betrekkelijk dichtbij huis en al zou ik niet na 45 min thuis zijn... Ik wist dat ik vanaf daar best naar huis kon hardlopen.
Ik ga zo even het kaartje tekenen... Hoe dan ook een enorme grens verlegd; heb uiteindelijk 50min50sec hardgelopen; and that's a first!![]()
Zo. Hier dan de correcte stats.
Helaas geen laptimes, maar wel een mooie avg pace van 6:44
Overigens ook nog twee keer een
momentje gehadZat er compleet doorheen (mede door het verdwalen en omdat Endomondo m'n workout niet goed bijhield waardoor ik géén idee had hoe ver ik was), maar het juiste nummer startte en ineens kon ik er weer tegenaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op zondag 15 juli 2012 13:11 schreef Yuki het volgende:
Zo. Hier dan de correcte stats.
Helaas geen laptimes, maar wel een mooie avg pace van 6:44
Overigens ook nog twee keer een
[ afbeelding ]
momentje gehadZat er compleet doorheen (mede door het verdwalen en omdat Endomondo m'n workout niet goed bijhield waardoor ik géén idee had hoe ver ik was), maar het juiste nummer startte en ineens kon ik er weer tegenaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
It's funny
Ik was al een kwartier aan het zoeken, zelfs in jouw posthistoryquote:_!
Dus ik was je erg dankbaar![]()
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Mwhehehe. Misschien moeten we hem dan maar in de OP opnemen.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik was al een kwartier aan het zoeken, zelfs in jouw posthistory_!
Dus ik was je erg dankbaar![]()
It's funny
Goed planquote:Op zondag 15 juli 2012 13:16 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Mwhehehe. Misschien moeten we hem dan maar in de OP opnemen.
OMGWTFBBQSAUCE!!
Ik sta in de top 10 van het Leaderboard op Endomondo
Sowieso een afstandsrecord in 1 week... 20,56 km gelopen
Die droom kan gerealiseerd worden hoorquote:Op zondag 15 juli 2012 13:16 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Mwhehehe. Misschien moeten we hem dan maar in de OP opnemen.![]()
![]()
Lekker Yuki! Goed gedaan. Daar heb je zelf naartoe gewerkt en mag je dus trots op zijn!
Hier net lekker versnellingen gelopen met mijn garmin. Is wel wennen hoor. Had hem ingesteld op 6x 700meter met 1 minuut versnellen erachteraan. In paces van 6.30-6.45 en 5.30-5.45. (dank slacker voor het goed uitleggen) Het is vooral lastig om bij het schakelen de juist pace snel te vinden, want dan blijft dat horloge trillen en roepen dat ik langzamer, dan wel sneller moet. Maar het is wel aardig gelukt. Misschien volgende keer mijn versnelling iets je sneller zetten, wat dichter naar mijn wedstrijdtempo toe wellicht. Maar hee, ik ben eindelijk dat peperdure ding goed aan het gebruiken
http://connect.garmin.com/activity/199380906
http://www.endomondo.com/workouts/rmqVZSLztMsZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Thanks!quote:Op zondag 15 juli 2012 14:06 schreef mosselmossel het volgende:
Lekker Yuki! Goed gedaan. Daar heb je zelf naartoe gewerkt en mag je dus trots op zijn!
Hier net lekker versnellingen gelopen met mijn garmin. Is wel wennen hoor. Had hem ingesteld op 6x 700meter met 1 minuut versnellen erachteraan. In paces van 6.30-6.45 en 5.30-5.45. (dank slacker voor het goed uitleggen) Het is vooral lastig om bij het schakelen de juist pace snel te vinden, want dan blijft dat horloge trillen en roepen dat ik langzamer, dan wel sneller moet. Maar het is wel aardig gelukt. Misschien volgende keer mijn versnelling iets je sneller zetten, wat dichter naar mijn wedstrijdtempo toe wellicht. Maar hee, ik ben eindelijk dat peperdure ding goed aan het gebruiken
http://www.endomondo.com/workouts/rmqVZSLztMs
Jouw grafiekjes en tabelletjes zien er ook mooi uit!!Goed stabiele hartslag gehouden ook.
Mooie training!
Goed bezigquote:Op zondag 15 juli 2012 14:06 schreef mosselmossel het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/rmqVZSLztMs![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: