SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Afspraak met pientjequote:
Jajaja, doe rustig vriend. Heb al TTchange gevraagd.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:11 schreef RichardDawkins het volgende:
Het is Freddie met ie verdomde cultuurbarbaar!
Dat verklaart.quote:
Jaquote:
Tofquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
JaWat een wonder, ik dacht dat we die weg hadden gegooid
Mams kwam er 3 minuten geleden mee aanzetten
Ik vind dat soort dingen zwaar kut, omdat ik nooit weet wat ik moet doen. Dan maar bier en pizza.quote:
Denk dat je het zo prima hebt gedaan hoorquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:32 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik vind dat soort dingen zwaar kut, omdat ik nooit weet wat ik moet doen. Dan maar bier en pizza.
De beste manier om met problemen om te gaan: opkroppen en heel veel zuipen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Denk dat je het zo prima hebt gedaan hoorBier, pizza en nog meer bier.
Deels mee eensquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:39 schreef DeJori het volgende:
[..]
De beste manier om met problemen om te gaan: opkroppen en heel veel zuipen.
Aww kei lief.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:39 schreef BarrieButsers het volgende:
Muisraket, mohmi en shifto als jullie vanavond niks te doen hebben zijn jullie ook welkom.
Zal erover nadenken, maar denk wel dat ik kom.quote:
Je smsjes werden steeds cryptischer gisteren!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Denk dat je het zo prima hebt gedaan hoorBier, pizza en nog meer bier.
Das lief, not sure of ik kom though, gaarnessquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:39 schreef BarrieButsers het volgende:
Muisraket, mohmi en shifto als jullie vanavond niks te doen hebben zijn jullie ook welkom.
Haal shifto over om de auto mee te nemenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:03 schreef MohMi het volgende:
[..]
Das lief, not sure of ik kom though, gaarnessWaar woon je ergens?
Opzich is een exact adres best handig als mensen op bezoek willen komen xDD DM andersquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Vanaf station paar minuten lopen. Iets voorbij Boschveld zegmaar
Ja denk het, sinds die op de Helftheuvel weg is wel.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:12 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik pm wel.
Weten jullie een abn pinautomaat op de Kruiskamp? Of is de dichtsbijzijnde bij het station
Kan toch bij een andere bank pinnen?quote:
Niet meer dan een keer.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kan toch bij een andere bank pinnen?
Ja heurquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:44 schreef bijdehand het volgende:
ZoBarrie, ik fiets rond 8 uur aan, ben ik er rond half 9, is dat goed?
Ik kan ook zorgen dat ik er rond 9 uur ben!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:47 schreef BarrieButsers het volgende:
Dan ga ik even een uur proberen te slapenTot zo
Nee, andere kant van het parkquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:55 schreef BarrieButsers het volgende:
Is goeie DJ![]()
Woon jij in die appartementen aan de overkant of waar?
De verkeerde kant van het parkquote:
Scherp.quote:
quote:
Omdat je een vieze klootzak bent.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Ik vond die van Barrie beter.quote:
Nee die uit je ondertitelquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:15 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik vond die van Barrie beter.
[ afbeelding ]
Oh, die heeft een zonvakantie geboekt.quote:
Quoten voor het nageslacht.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:15 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik vond die van Barrie beter.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:17 schreef DeJori het volgende:
Komt hier net een bewoner zeggen dat ik de deur moet dichtdoen, omdat ik anders heel erg stijf ga worden
LOL whut?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:17 schreef DeJori het volgende:
Komt hier net een bewoner zeggen dat ik de deur moet dichtdoen, omdat ik anders heel erg stijf ga worden
Wat is de context?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:17 schreef DeJori het volgende:
Ik had die plek eerlijk gewonnenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:17 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oh, die heeft een zonvakantie geboekt.
quote:
Net iets moeten doen voor iemand waardoor ik nogal zweette, dus ik had de deur opengezet om af te koelen.quote:
Ik krijg hier een fout idee bijquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:21 schreef DeJori het volgende:
[..]
Net iets moeten doen voor iemand waardoor ik nogal zweette, dus ik had de deur opengezet om af te koelen.
Leg ik vanavond wel uit. Ik moest een vleermuis vangen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
Gadverdamme, barrie.quote:
Mijn grens ligt bij 65 jaar, vanaf 2013 stijgend met de levensverwachting.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Net alsof jij daar vies van bent
Die van 65 kunnen ook oma zijnquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:42 schreef DeJori het volgende:
[..]
Mijn grens ligt bij 65 jaar, vanaf 2013 stijgend met de levensverwachting.
Mijn oma wordt in September 66quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Die van 65 kunnen ook oma zijn
Watje.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:51 schreef bijdehand het volgende:
Barrie als het zo om 8 uur nog steeds zo regent vertrek ik mss iets later in de hoop op beter weer
Hier staat het te stortregenenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Watje.Hier is het in ieder geval droog.
Hier net ook, dus het trekt richting DB.quote:
Oh dan is het wss straks wel overquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:56 schreef DeJori het volgende:
[..]
Hier net ook, dus het trekt richting DB.
Kan wel vragen of we je onderweg op kunnen pikken, maar dan weet ik niet hoe je thuis moet komenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oh dan is het wss straks wel overVind ook niet erg als ik het laatste stukje nat wordt, maar als het heel de weg regent is dat gewoon kut.
Nee, daarom. Ik ga gewoon fietsen. Het regent nu minder dus fiets gewoon aanquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:01 schreef DeJori het volgende:
[..]
Kan wel vragen of we je onderweg op kunnen pikken, maar dan weet ik niet hoe je thuis moet komen
Ik fiets nu ook aan, ben alleen misschien wat later omdat ik waarschijnlijk ga verdwalen.quote:
Is heel makkelijk te vinden hoorquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik fiets nu ook aan, ben alleen misschien wat later omdat ik waarschijnlijk ga verdwalen.
Laterpaterquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:17 schreef DeJori het volgende:
Ik ga hier beginnen met afsluiten. Ik ben er wss rond half 10.
Ik kom echt nooit in andere delen van Den Bosch afgezien van het centrum en mijn gevoel voor route en richting is echt onvoorstelbaar slecht.quote:
Als jij zou komen zouden we goed bezig zijn met jouquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:13 schreef MohMi het volgende:
[..]Nog geen kwart over negen en je bent nu alweer goed bezig
Deze vrouwquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:27 schreef BarrieButsers het volgende:
bijdehand is echt supertof. MohMi, je moet met hem daten
QFTquote:
Veel plezier!quote:
Eerst maar eens m'n koffie opdrinken, dan zien we daarna wel verderquote:
Dat is normaal toch?quote:Op zondag 15 juli 2012 12:56 schreef BarrieButsers het volgende:
Nee de posts dan van gisterenavond in dit topic.
Ik zou zeggen, probeer hetquote:
Bang voor een ban?quote:
Ja. Heb het niet zo op afkickverschijnselen.quote:
Bibberend in een hoekje omdat je niet meer op fok kuntquote:Op zondag 15 juli 2012 13:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja. Heb het niet zo op afkickverschijnselen.
Ik zie mijzelf ervoor aan.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:07 schreef DeJori het volgende:
[..]
Bibberend in een hoekje omdat je niet meer op fok kunt![]()
Hoeveel notes heb je nu?
Ontastbaarquote:Op zondag 15 juli 2012 13:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik zie mijzelf ervoor aan.
Nog steeds 3.
Denk het. En anders hebben ze misschien een winterslaap. Moet je nog worstenbroodjes?quote:Op zondag 15 juli 2012 13:09 schreef DeJori het volgende:
[..]
OntastbaarOf zouden de mods nog wakker moeten worden?
Ik heb m'n koffie nog niet opquote:Op zondag 15 juli 2012 13:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Denk het. En anders hebben ze misschien een winterslaap. Moet je nog worstenbroodjes?
Ja hoorquote:Op zondag 15 juli 2012 13:14 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb m'n koffie nog niet opKun je nog even uithouden?
Lol, notes krijgen vanwege wat onzin posten in het DB-topic?quote:Op zondag 15 juli 2012 13:09 schreef DeJori het volgende:
[..]
OntastbaarOf zouden de mods nog wakker moeten worden?
Nu ik eraan denk hadden we beter in KPD kunnen lopen kutten.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:49 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Lol, notes krijgen vanwege wat onzin posten in het DB-topic?
Nou dan moet het wel heel gek worden
Je hebt heel wat gemist.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:23 schreef MohMi het volgende:
Iets zegt mij dat het gezellig was gisteren!
Je bent echt oud aan het worden hequote:Op zondag 15 juli 2012 15:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik sliep om half 12Was gaarrr, geslapen tot iets over 10, als een bazin
En hoequote:Op zondag 15 juli 2012 15:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je bent echt oud aan het worden he
Ben je al grijs aan het worden enzo?quote:Op zondag 15 juli 2012 15:53 schreef MohMi het volgende:
[..]
En hoeAftakelen gaat in een razend snel tempo nu. Of het lijkt gewoon heel snel te gaan terwijl ik eigenlijk gewoon heel langzaam ben geworden ivm oma-modus
Ja, serieusquote:Op zondag 15 juli 2012 15:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ben je al grijs aan het worden enzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 juli 2012 15:56 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ja, serieus![]()
![]()
Valt wel mee met jouw leeftijd hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Je liegt tegen me, je bent lief!quote:Op zondag 15 juli 2012 15:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Valt wel mee met jouw leeftijd hoor
Mallerd.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:02 schreef MohMi het volgende:
[..]
Je liegt tegen me, je bent lief!![]()
Keep lying!
![]()
Had ik wel wat bezemwerk te doen gehad vandaagquote:Op zondag 15 juli 2012 13:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nu ik eraan denk hadden we beter in KPD kunnen lopen kutten.
Dat topic is best wel smerig. Heeeel af en toe komt er een plaatje waarbij ik me vooral afvraag wat het is of hoe dat mogelijk is, maar voor de rest is het gewoon vieze meuk.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:25 schreef BarrieButsers het volgende:
Deze OP
http://forum.fok.nl/topic/1843022
Bij sommige geloof ik best dat het zo kan zijn. Wel kut voor diegenequote:Op zondag 15 juli 2012 20:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat topic is best wel smerig. Heeeel af en toe komt er een plaatje waarbij ik me vooral afvraag wat het is of hoe dat mogelijk is, maar voor de rest is het gewoon vieze meuk.
Lol dan noem je ook wel een topicquote:Op zondag 15 juli 2012 20:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat topic is best wel smerig. Heeeel af en toe komt er een plaatje waarbij ik me vooral afvraag wat het is of hoe dat mogelijk is, maar voor de rest is het gewoon vieze meuk.
Hé, ik begon niet over dat topic.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Lol dan noem je ook wel een topic
Ik denk dat het meestal geen aangeboren dingen zijn maar dingen die mensen zelf bewust veroorzaakt hebben, dus dat ze dat effect zelf wilden hebben. Ieder zijn ding zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Bij sommige geloof ik best dat het zo kan zijn. Wel kut voor diegene
Nog niet eens aan gedachtquote:Op zondag 15 juli 2012 21:09 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik denk dat het meestal geen aangeboren dingen zijn maar dingen die mensen zelf bewust veroorzaakt hebben, dus dat ze dat effect zelf wilden hebben. Ieder zijn ding zullen we maar zeggen.
Gebeurd tijdens het fietsen, moet wel want ik zie kruisen enzoquote:Op zondag 15 juli 2012 22:31 schreef Muisraket het volgende:
Niemand heeft gisteren iets aan mij gezien? Mooi.
Zag namelijk net dat er een werkelijk gigantische scheur in mijn broek van gisteren zat en ook echt precies bij mijn kruis, charmant.
Dat eerste kan goed ja, maar dat tweede, wtf, hoezo zie jij kruizen? Ik zit echt niet altijd enorm wijdbeens voor zover ik weet...quote:Op zondag 15 juli 2012 22:50 schreef shifto het volgende:
[..]
Gebeurd tijdens het fietsen, moet wel want ik zie kruisen enzo
Wel als je op shifto en BDH aan het soppen bent.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:51 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat eerste kan goed ja, maar dat tweede, wtf, hoezo zie jij kruizen? Ik zit echt niet altijd enorm wijdbeens voor zover ik weet...
Ik hoop dat je aan het trollen bent, want als je serieus denkt dat ik op shifto en BDH sop (sowieso mensen uit mijn omgeving), is er iets behoorlijk mis met je.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wel als je op shifto en BDH aan het soppen bent.
Geen van beiden. Ik maakte een slecht grapje.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:59 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik hoop dat je aan het trollen bent, want als je serieus denkt dat ik op shifto en BDH sop (sowieso mensen uit mijn omgeving), is er iets behoorlijk mis met je.
Hilarisch!quote:Op zondag 15 juli 2012 23:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Geen van beiden. Ik maakte een slecht grapje.
quote:Op maandag 16 juli 2012 07:18 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dat is dan een heftig feestje geweest, als MR zelfs met een gescheurde broek naar huis moest
Ik bedacht me later dat er een tijd geleden een mini-scheur inzat en ik dat later vergeten ben, dus die is gewoon verder uitgescheurd. Da's alles. Helaas, had je graag een sappiger verhaal verteld.quote:Op maandag 16 juli 2012 06:47 schreef BarrieButsers het volgende:
MR wat heb je allemaal wel niet op de terugweg gedaan?Daarom kon je niet smssen zeker
quote:Op maandag 16 juli 2012 07:18 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dat is dan een heftig feestje geweest, als MR zelfs met een gescheurde broek naar huis moest
Jammer. Ik dacht dat er wel een aantal grote negers in het verhaal zouden voorkomen.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:51 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik bedacht me later dat er een tijd geleden een mini-scheur inzat en ik dat later vergeten ben, dus die is gewoon verder uitgescheurd. Da's alles. Helaas, had je graag een sappiger verhaal verteld.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
quote:Op maandag 16 juli 2012 11:00 schreef DuTank het volgende:
MR, staat jouw laptop in de keuken?Ik moest gniffelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
quote:Op maandag 16 juli 2012 11:00 schreef DuTank het volgende:
MR, staat jouw laptop in de keuken?Wel een stukje subtieler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Lol, nee die mental image is simpelweg onmogelijk :")quote:Op maandag 16 juli 2012 10:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jammer. Ik dacht dat er wel een aantal grote negers in het verhaal zouden voorkomen.
Rekt wel.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Lol, nee die mental image is simpelweg onmogelijk :")
Misschien wil ze dat stiekem juist wel. Iets met stille wateren, diepe gronden.quote:
Een aantal grote negers? Thanks, but no thanks.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:05 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Misschien wil ze dat stiekem juist wel. Iets met stille wateren, diepe gronden.
Ach, laat KK nou even van zijn eigen fantasie genietenquote:Op maandag 16 juli 2012 12:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Een aantal grote negers? Thanks, but no thanks.
LOL alsof ik zelfs in de verste verte KK's type zou zijn.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:37 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ach, laat KK nou even van zijn eigen fantasie genieten
Niet echt nee, maar wat verwacht je dan dat mijn type is?quote:Op maandag 16 juli 2012 12:38 schreef Muisraket het volgende:
[..]
LOL alsof ik zelfs in de verste verte KK's type zou zijn.![]()
_!
Blond, blauwe ogen, dubbel D.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:42 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Niet echt nee, maar wat verwacht je dan dat mijn type is?
quote:Op maandag 16 juli 2012 12:42 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Niet echt nee, maar wat verwacht je dan dat mijn type is?
Fixed.quote:
Alsof die niet lief zijn. Je moet gewoon weten hoe je ermee om moet gaan en in de smaak vallen, dan zijn corpsmeisjes net zo lief als de rest.quote:
Met lief bedoel ik meer een lief uiterlijk/lieve uitstraling.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Alsof die niet lief zijn. Je moet gewoon weten hoe je ermee om moet gaan en in de smaak vallen, dan zijn corpsmeisjes net zo lief als de rest.
Matras spelen, lol.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Corpsmeisjes? oh kom op zeg.. Die hebben al matras gespeeld voor de halve vereniging, daar wil je dan zelf toch niet ook nog een keer overheen?
Die sletten bedoel ik ook niet. Er zijn zat degelijke corpsmeisjes, als je goed zoekt. En ik bedoel niet alleen corpsmeisjes he. Ik bedoelde dat meer als uitgangspunt wat betreft stijl en klasse want dat vind ik erg belangrijk.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Corpsmeisjes? oh kom op zeg.. Die hebben al matras gespeeld voor de halve vereniging, daar wil je dan zelf toch niet ook nog een keer overheen?
Algemene benaming hoor, dat je het matras bent van de verenigingquote:
Stijl en klasse is prima..quote:Op maandag 16 juli 2012 13:04 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die sletten bedoel ik ook niet. Er zijn zat degelijke corpsmeisjes, als je goed zoekt. En ik bedoel niet alleen corpsmeisjes he. Ik bedoelde dat meer als uitgangspunt wat betreft stijl en klasse want dat vind ik erg belangrijk.
Sommigen wel.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:10 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Algemene benaming hoor, dat je het matras bent van de vereniging
En nee, zo wil je niet bekend staan
Klopt. Maar je snapt wat ik bedoel.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:11 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Stijl en klasse is prima..
Maar de gemaakte stijl van sommige corpsmeisjes (en ballen) is soms zum kotsen.. Niet allemaal, dat weet ik ook wel. Maar hoe sommigen erbij lopen van 'kijk mij het gemaakt hebben', terwijl ze uiteindelijk nooit afstuderen en als nevenactiviteit alleen de BarCie hebben. Dat is toch wel een beetje treurig
Ik ben totaal onbekend met het studentenleven, dus dat soort dingen weet ik echt niet. Ook in mijn directe omgeving doet niemand aan studentenverenigingen voor zover ik weet, behalve één meisje van een project, maar die zit bij de NSA, dus dat is ook geen geweldig voorbeeld.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:10 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Algemene benaming hoor, dat je het matras bent van de vereniging
En nee, zo wil je niet bekend staan
Gewoon katholiek, of verzorgen ze ook alfacursussen, Bijbelkringen en is het motto vergelijkbaar met die van het NSA, nl. Christus kennen en bekendmaken?quote:Op maandag 16 juli 2012 13:16 schreef Kutstudent het volgende:
Ik zit ook op een katholieke studentenvereniging hoor.
Katholiek als in Sodom en Gomorra.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Gewoon katholiek, of verzorgen ze ook alfacursussen, Bijbelkringen en is het motto vergelijkbaar met die van het NSA, nl. Christus kennen en bekendmaken?
Maandag hequote:Op maandag 16 juli 2012 14:04 schreef shifto het volgende:
[..]
Bakkus jonge lambal, we zijn niet allemaal vrij!
Vertel ze mij na vrijdag a.s. maarquote:Op maandag 16 juli 2012 10:51 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik bedacht me later dat er een tijd geleden een mini-scheur inzat en ik dat later vergeten ben, dus die is gewoon verder uitgescheurd. Da's alles. Helaas, had je graag een sappiger verhaal verteld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 11:49 schreef JL... het volgende:
Bod staat op dit moment op 80 euro inclusief.
Groeten.
Dit. Weet alleen niet meer of hij het doet.quote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 17:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Vertel ze mij na vrijdag a.s. maar
Zal wel even een verhaal van FOK! af plukken voor je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
Ook goedquote:Op maandag 16 juli 2012 18:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Zal wel even een verhaal van FOK! af plukken voor je.
Weet je hoe heilig een N64 isquote:Op maandag 16 juli 2012 18:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ruilen tegen deze?
[TK] asus G51XJ
Oh en de untermenschen die denken dat ik daar een of ander boerderijspel mee bedoel: dat is een bazenparcours van Mario Kart 64.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dit. Weet alleen niet meer of hij het doet.
Moo Moo Farm.
Bitch pleasequote:Op maandag 16 juli 2012 19:03 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oh en de üntermenschen die denken dat ik daar een of ander boerderijspel mee bedoel: dat is een bazenparcours van Mario Kart 64.
Lol, en dat terwijl de edits nieteens zoveel van elkaar verschillen zie ikquote:
Da's een beetje overdreven, want zoals ik al zei hebben wij er hier ook een maar gebruik ik die niet meer.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:42 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Lol, en dat terwijl de edits nieteens zoveel van elkaar verschillen zie ik
Maar inderdaad, mario kart 64
Wist heul niet dat jij zo into N64 was?
Hell, volgende keer haal ik mijn console op bij mn ouders en gaan we gamen.
(of op de wii, want die heb ik gewoon hier, maar dat is het toch net niet)
Als je het kan betalen (langstudeerboete), gemotiveerd genoeg bent en je je mbo studie, als die qua onderwerp van de stof en zo enigszins vergelijkbaar was met goede cijfers hebt gehaald, zou ik het serieus overwegen.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:43 schreef BarrieButsers het volgende:
Wauw hoe maak je de twijfels bij iemand nog groter. Bij hbo deeltijd valt de lesdag precies op mijn vrije dag in de week.Sta op het punt om mijzelf gewoon aan te melden.
langstudeerboete is er niet van mbo-hbo..quote:Op maandag 16 juli 2012 20:46 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Als je het kan betalen (langstudeerboete), gemotiveerd genoeg bent en je je mbo studie, als die qua onderwerp van de stof en zo enigszins vergelijkbaar was met goede cijfers hebt gehaald, zou ik het serieus overwegen.
Ik heb me er niet enorm in verdiept maar ik doelde idd ook op het deeltijdstuderen zelf, over de overgang mbo-hbo had ik nog niet eens nagedacht.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
langstudeerboete is er niet van mbo-hbo..
Hoewel, ik geloof dat je als deeltijdstudeerder wel een boete krijgt als je er langer dan 5 jaar over doet. En dat gebeurt wel snel in deeltijd..
Sowieso! SNES = bestquote:Op maandag 16 juli 2012 19:05 schreef Muisraket het volgende:
Inb4 shifto over Kirby op de SNES, NES of wat dan ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn wij niet een spelletje begonnen in de vakantie?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:48 schreef shifto het volgende:
[..]
Sowieso! SNES = best
Mijn Baas64 heb ik ook nog wel, echt super veel leuke games maar die controllers die ik heb zijn allemaal lam gespeeldDan werkt dat stickje voor geen meter meer..
Je had bij mario party 1 (ja good ol' days) een spelletje, daar moest je shy guy zo ver mogelijk laten vliegen door de stick van de controller zo snel mogelijk rond te draaien..quote:Op maandag 16 juli 2012 21:48 schreef shifto het volgende:
[..]
Sowieso! SNES = best
Mijn Baas64 heb ik ook nog wel, echt super veel leuke games maar die controllers die ik heb zijn allemaal lam gespeeldDan werkt dat stickje voor geen meter meer..
In that day they still build that shit to last!quote:Op maandag 16 juli 2012 21:53 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Je had bij mario party 1 (ja good ol' days) een spelletje, daar moest je shy guy zo ver mogelijk laten vliegen door de stick van de controller zo snel mogelijk rond te draaien..
Echt dat de controller daar nooit volkomen kapot van is gegaan is nog steeds een raadsel
Ja!quote:Op maandag 16 juli 2012 21:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zijn wij niet een spelletje begonnen in de vakantie?![]()
![]()
Die blaar op de palm van je hand vond ik anders ergerquote:Op maandag 16 juli 2012 21:53 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Je had bij mario party 1 (ja good ol' days) een spelletje, daar moest je shy guy zo ver mogelijk laten vliegen door de stick van de controller zo snel mogelijk rond te draaien..
Echt dat de controller daar nooit volkomen kapot van is gegaan is nog steeds een raadsel
Als het zulk weer blijft, hebben we dat vóór de herfst weer uitgespeeldquote:Op maandag 16 juli 2012 21:55 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja!We waren aan super mario world op de snes begonnen
Beginnen we toch aan een nieuw spelquote:Op maandag 16 juli 2012 21:55 schreef MohMi het volgende:
[..]
Als het zulk weer blijft, hebben we dat vóór de herfst weer uitgespeeld
Ja, oh god, memoriesquote:Op maandag 16 juli 2012 21:55 schreef shifto het volgende:
Die blaar op de palm van je hand vond ik anders erger![]()
Kirby!! Fuck, hoe heet die ronde ook alweer dat je tegen alle eindbazen moetquote:
Kirby is baaaasquote:Op maandag 16 juli 2012 22:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Kirby?
Gewoon Donkey Kong, of anders zelda, maar die is niet echt handig multispeleren
Nuff saidquote:Op maandag 16 juli 2012 22:05 schreef MohMi het volgende:
[..]
Kirby is baaaasHij is rond en japans en roze en hij maakt cutie geluidjes en de muziekjes zijn ook cuuute enenenen.....
![]()
![]()
Dat lied van F-Zero X!quote:Op maandag 16 juli 2012 22:42 schreef DeJori het volgende:
NES, SNES en N64
Mario 64
Ik was verslaafd aan F-zero X
Die soundtrack was geweldigquote:
Ja die!quote:
Goldeneye had ik zelf niet, maar ik speelde die altijd bij een vriend van mij.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:46 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Niemand die Goldeneye helemaal grijs heeft gespeeld?
Wat nou battlefield of CoD nummer 28..
Goldeneye, gewoon met 4 man voor een televisie en elkaar afschieten/uitschelden onder het genot van een biertje
Ik had zo'n cassette voor de NES waar 800 spellen op stonden ofzo. Zat een spelletje met tanks bij, waarvan ik de naam nooit meer heb kunnen vindenquote:Op maandag 16 juli 2012 22:47 schreef Muisraket het volgende:
Wij hadden trouwens ook zo'n gaar 'illegaal' N64 ding, geloof dat het Dr. V heette of zo. Dan kreeg je echt een shitload aan gare, niet nagesynchroniseerde en/of ondertitelde Koreaanse spellen waar je totaal niet wist wat je moet doen, maar wel leuk waren.
Victory!quote:Op maandag 16 juli 2012 22:49 schreef DeJori het volgende:
[..]
Goldeneye had ik zelf niet, maar ik speelde die altijd bij een vriend van mij.
[..]
Ik had zo'n cassette voor de NES waar 800 spellen op stonden ofzo. Zat een spelletje met tanks bij, waarvan ik de naam nooit meer heb kunnen vinden
Ik weet nog dat die NES uitkwam en ik die voor Sinterklaas vroeg, kreeg ik een Amiga 500 omdat m'n ouders vonden dat ik daar meer aan had (achteraf gezien hadden ze gelijk, maar god wat was ik pissig toen).quote:Op maandag 16 juli 2012 22:52 schreef DeJori het volgende:
En dan, tromgeroffel, verslaving nummer een in mijn vroege jeugd:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 06:19 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik weet nog dat die NES uitkwam en ik die voor Sinterklaas vroeg, kreeg ik een Amiga 500 omdat m'n ouders vonden dat ik daar meer aan had (achteraf gezien hadden ze gelijk, maar god wat was ik pissig toen).
En mogge!
Snotneusquote:
Duurt nog 6 jaar hoor.quote:
Ja, dat is maar 1 vierde van mijn leven tot nu toequote:
Goed zo shifto.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:06 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja, dat is maar 1 vierde van mijn leven tot nu toe
Ok misschien valt het een klein beetje mee
Tegen die tijd regel ik mijn uitvaart alvastquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Goed zo shifto.Als je nou 26 werd, dan was je officieel oud en grijs geworden.
Of meisjes versieren die op hele oude mannen vallen, kan ook.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:25 schreef shifto het volgende:
[..]
Tegen die tijd regel ik mijn uitvaart alvast
Dat sowieso!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Of meisjes versieren die op hele oude mannen vallen, kan ook.
Godverdomme MRquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Goed zo shifto.Als je nou 26 werd, dan was je officieel oud en grijs geworden.
Als je d'r met je rollator bij kunt houdenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:49 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Godverdomme MR
Jou krijg ik nog wel
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:25 schreef shifto het volgende:
[..]
Tegen die tijd regel ik mijn uitvaart alvast
Het is wat allemaal.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:48 schreef DeJori het volgende:
MoggelEn dat terwijl ik gisteren niet uit ben geweest.
Held.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:52 schreef DeJori het volgende:
[..]
Als je d'r met je rollator bij kunt houden
Ja. hadden we SoM nog wel uitgespeeld tijdje terug?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:02 schreef AapO het volgende:
[..]maar ik hoorde dat we een avond old skoel snes games gaan doen ?
njah tot het einde geloof ik maar we moeten meer old skoel spellen fixxen danquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:20 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja. hadden we SoM nog wel uitgespeeld tijdje terug?
We pakken ze nog wel terug A_T!quote:
Bah, smerige meisjes die met mensen van 26 omgaanquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Of meisjes versieren die op hele oude mannen vallen, kan ook.
Ja maar multiplayer zijn er niet zoveel echt goeie RPG'squote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:24 schreef AapO het volgende:
[..]
njah tot het einde geloof ik maar we moeten meer old skoel spellen fixxen dan
Omgaan =/= op iemand vallen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Bah, smerige meisjes die met mensen van 26 omgaan
Inderdaad!quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:43 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Inderdaad!
We zullen ze opwachten, als ze savonds laat over straat lopen. Dan zullen ze schrikken als ze ineens de felle verlichting van onze brommobielen zien en wij vol gas met 10km/h over ze heen zullen denderen..
STFU of 'sssssttfú'?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:53 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
STFU, vervelend kind dat je bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |