QFTquote:
Veel plezier!quote:
Eerst maar eens m'n koffie opdrinken, dan zien we daarna wel verderquote:
Dat is normaal toch?quote:Op zondag 15 juli 2012 12:56 schreef BarrieButsers het volgende:
Nee de posts dan van gisterenavond in dit topic.
Ik zou zeggen, probeer hetquote:
Bang voor een ban?quote:
Ja. Heb het niet zo op afkickverschijnselen.quote:
Bibberend in een hoekje omdat je niet meer op fok kuntquote:Op zondag 15 juli 2012 13:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja. Heb het niet zo op afkickverschijnselen.
Ik zie mijzelf ervoor aan.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:07 schreef DeJori het volgende:
[..]
Bibberend in een hoekje omdat je niet meer op fok kunt![]()
Hoeveel notes heb je nu?
Ontastbaarquote:Op zondag 15 juli 2012 13:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik zie mijzelf ervoor aan.
Nog steeds 3.
Denk het. En anders hebben ze misschien een winterslaap. Moet je nog worstenbroodjes?quote:Op zondag 15 juli 2012 13:09 schreef DeJori het volgende:
[..]
OntastbaarOf zouden de mods nog wakker moeten worden?
Ik heb m'n koffie nog niet opquote:Op zondag 15 juli 2012 13:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Denk het. En anders hebben ze misschien een winterslaap. Moet je nog worstenbroodjes?
Ja hoorquote:Op zondag 15 juli 2012 13:14 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb m'n koffie nog niet opKun je nog even uithouden?
Lol, notes krijgen vanwege wat onzin posten in het DB-topic?quote:Op zondag 15 juli 2012 13:09 schreef DeJori het volgende:
[..]
OntastbaarOf zouden de mods nog wakker moeten worden?
Nu ik eraan denk hadden we beter in KPD kunnen lopen kutten.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:49 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Lol, notes krijgen vanwege wat onzin posten in het DB-topic?
Nou dan moet het wel heel gek worden
Je hebt heel wat gemist.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:23 schreef MohMi het volgende:
Iets zegt mij dat het gezellig was gisteren!
Je bent echt oud aan het worden hequote:Op zondag 15 juli 2012 15:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik sliep om half 12Was gaarrr, geslapen tot iets over 10, als een bazin
En hoequote:Op zondag 15 juli 2012 15:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je bent echt oud aan het worden he
Ben je al grijs aan het worden enzo?quote:Op zondag 15 juli 2012 15:53 schreef MohMi het volgende:
[..]
En hoeAftakelen gaat in een razend snel tempo nu. Of het lijkt gewoon heel snel te gaan terwijl ik eigenlijk gewoon heel langzaam ben geworden ivm oma-modus
Ja, serieusquote:Op zondag 15 juli 2012 15:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ben je al grijs aan het worden enzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 juli 2012 15:56 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ja, serieus![]()
![]()
Valt wel mee met jouw leeftijd hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Je liegt tegen me, je bent lief!quote:Op zondag 15 juli 2012 15:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Valt wel mee met jouw leeftijd hoor
Mallerd.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:02 schreef MohMi het volgende:
[..]
Je liegt tegen me, je bent lief!![]()
Keep lying!
![]()
Had ik wel wat bezemwerk te doen gehad vandaagquote:Op zondag 15 juli 2012 13:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nu ik eraan denk hadden we beter in KPD kunnen lopen kutten.
Dat topic is best wel smerig. Heeeel af en toe komt er een plaatje waarbij ik me vooral afvraag wat het is of hoe dat mogelijk is, maar voor de rest is het gewoon vieze meuk.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:25 schreef BarrieButsers het volgende:
Deze OP
http://forum.fok.nl/topic/1843022
Bij sommige geloof ik best dat het zo kan zijn. Wel kut voor diegenequote:Op zondag 15 juli 2012 20:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat topic is best wel smerig. Heeeel af en toe komt er een plaatje waarbij ik me vooral afvraag wat het is of hoe dat mogelijk is, maar voor de rest is het gewoon vieze meuk.
Lol dan noem je ook wel een topicquote:Op zondag 15 juli 2012 20:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat topic is best wel smerig. Heeeel af en toe komt er een plaatje waarbij ik me vooral afvraag wat het is of hoe dat mogelijk is, maar voor de rest is het gewoon vieze meuk.
Hé, ik begon niet over dat topic.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Lol dan noem je ook wel een topic
Ik denk dat het meestal geen aangeboren dingen zijn maar dingen die mensen zelf bewust veroorzaakt hebben, dus dat ze dat effect zelf wilden hebben. Ieder zijn ding zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Bij sommige geloof ik best dat het zo kan zijn. Wel kut voor diegene
Nog niet eens aan gedachtquote:Op zondag 15 juli 2012 21:09 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik denk dat het meestal geen aangeboren dingen zijn maar dingen die mensen zelf bewust veroorzaakt hebben, dus dat ze dat effect zelf wilden hebben. Ieder zijn ding zullen we maar zeggen.
Gebeurd tijdens het fietsen, moet wel want ik zie kruisen enzoquote:Op zondag 15 juli 2012 22:31 schreef Muisraket het volgende:
Niemand heeft gisteren iets aan mij gezien? Mooi.
Zag namelijk net dat er een werkelijk gigantische scheur in mijn broek van gisteren zat en ook echt precies bij mijn kruis, charmant.
Dat eerste kan goed ja, maar dat tweede, wtf, hoezo zie jij kruizen? Ik zit echt niet altijd enorm wijdbeens voor zover ik weet...quote:Op zondag 15 juli 2012 22:50 schreef shifto het volgende:
[..]
Gebeurd tijdens het fietsen, moet wel want ik zie kruisen enzo
Wel als je op shifto en BDH aan het soppen bent.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:51 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat eerste kan goed ja, maar dat tweede, wtf, hoezo zie jij kruizen? Ik zit echt niet altijd enorm wijdbeens voor zover ik weet...
Ik hoop dat je aan het trollen bent, want als je serieus denkt dat ik op shifto en BDH sop (sowieso mensen uit mijn omgeving), is er iets behoorlijk mis met je.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wel als je op shifto en BDH aan het soppen bent.
Geen van beiden. Ik maakte een slecht grapje.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:59 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik hoop dat je aan het trollen bent, want als je serieus denkt dat ik op shifto en BDH sop (sowieso mensen uit mijn omgeving), is er iets behoorlijk mis met je.
Hilarisch!quote:Op zondag 15 juli 2012 23:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Geen van beiden. Ik maakte een slecht grapje.
quote:Op maandag 16 juli 2012 07:18 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dat is dan een heftig feestje geweest, als MR zelfs met een gescheurde broek naar huis moest
Ik bedacht me later dat er een tijd geleden een mini-scheur inzat en ik dat later vergeten ben, dus die is gewoon verder uitgescheurd. Da's alles. Helaas, had je graag een sappiger verhaal verteld.quote:Op maandag 16 juli 2012 06:47 schreef BarrieButsers het volgende:
MR wat heb je allemaal wel niet op de terugweg gedaan?Daarom kon je niet smssen zeker
quote:Op maandag 16 juli 2012 07:18 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dat is dan een heftig feestje geweest, als MR zelfs met een gescheurde broek naar huis moest
Jammer. Ik dacht dat er wel een aantal grote negers in het verhaal zouden voorkomen.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:51 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik bedacht me later dat er een tijd geleden een mini-scheur inzat en ik dat later vergeten ben, dus die is gewoon verder uitgescheurd. Da's alles. Helaas, had je graag een sappiger verhaal verteld.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
quote:Op maandag 16 juli 2012 11:00 schreef DuTank het volgende:
MR, staat jouw laptop in de keuken?Ik moest gniffelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
quote:Op maandag 16 juli 2012 11:00 schreef DuTank het volgende:
MR, staat jouw laptop in de keuken?Wel een stukje subtieler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Lol, nee die mental image is simpelweg onmogelijk :")quote:Op maandag 16 juli 2012 10:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jammer. Ik dacht dat er wel een aantal grote negers in het verhaal zouden voorkomen.
Rekt wel.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Lol, nee die mental image is simpelweg onmogelijk :")
Misschien wil ze dat stiekem juist wel. Iets met stille wateren, diepe gronden.quote:
Een aantal grote negers? Thanks, but no thanks.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:05 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Misschien wil ze dat stiekem juist wel. Iets met stille wateren, diepe gronden.
Ach, laat KK nou even van zijn eigen fantasie genietenquote:Op maandag 16 juli 2012 12:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Een aantal grote negers? Thanks, but no thanks.
LOL alsof ik zelfs in de verste verte KK's type zou zijn.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:37 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ach, laat KK nou even van zijn eigen fantasie genieten
Niet echt nee, maar wat verwacht je dan dat mijn type is?quote:Op maandag 16 juli 2012 12:38 schreef Muisraket het volgende:
[..]
LOL alsof ik zelfs in de verste verte KK's type zou zijn.![]()
_!
Blond, blauwe ogen, dubbel D.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:42 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Niet echt nee, maar wat verwacht je dan dat mijn type is?
quote:Op maandag 16 juli 2012 12:42 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Niet echt nee, maar wat verwacht je dan dat mijn type is?
Fixed.quote:
Alsof die niet lief zijn. Je moet gewoon weten hoe je ermee om moet gaan en in de smaak vallen, dan zijn corpsmeisjes net zo lief als de rest.quote:
Met lief bedoel ik meer een lief uiterlijk/lieve uitstraling.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Alsof die niet lief zijn. Je moet gewoon weten hoe je ermee om moet gaan en in de smaak vallen, dan zijn corpsmeisjes net zo lief als de rest.
Matras spelen, lol.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Corpsmeisjes? oh kom op zeg.. Die hebben al matras gespeeld voor de halve vereniging, daar wil je dan zelf toch niet ook nog een keer overheen?
Die sletten bedoel ik ook niet. Er zijn zat degelijke corpsmeisjes, als je goed zoekt. En ik bedoel niet alleen corpsmeisjes he. Ik bedoelde dat meer als uitgangspunt wat betreft stijl en klasse want dat vind ik erg belangrijk.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Corpsmeisjes? oh kom op zeg.. Die hebben al matras gespeeld voor de halve vereniging, daar wil je dan zelf toch niet ook nog een keer overheen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |