Bibberend in een hoekje omdat je niet meer op fok kuntquote:Op zondag 15 juli 2012 13:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja. Heb het niet zo op afkickverschijnselen.
Ik zie mijzelf ervoor aan.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:07 schreef DeJori het volgende:
[..]
Bibberend in een hoekje omdat je niet meer op fok kunt![]()
Hoeveel notes heb je nu?
Ontastbaarquote:Op zondag 15 juli 2012 13:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik zie mijzelf ervoor aan.
Nog steeds 3.
Denk het. En anders hebben ze misschien een winterslaap. Moet je nog worstenbroodjes?quote:Op zondag 15 juli 2012 13:09 schreef DeJori het volgende:
[..]
OntastbaarOf zouden de mods nog wakker moeten worden?
Ik heb m'n koffie nog niet opquote:Op zondag 15 juli 2012 13:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Denk het. En anders hebben ze misschien een winterslaap. Moet je nog worstenbroodjes?
Ja hoorquote:Op zondag 15 juli 2012 13:14 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb m'n koffie nog niet opKun je nog even uithouden?
Lol, notes krijgen vanwege wat onzin posten in het DB-topic?quote:Op zondag 15 juli 2012 13:09 schreef DeJori het volgende:
[..]
OntastbaarOf zouden de mods nog wakker moeten worden?
Nu ik eraan denk hadden we beter in KPD kunnen lopen kutten.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:49 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Lol, notes krijgen vanwege wat onzin posten in het DB-topic?
Nou dan moet het wel heel gek worden
Je hebt heel wat gemist.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:23 schreef MohMi het volgende:
Iets zegt mij dat het gezellig was gisteren!
Je bent echt oud aan het worden hequote:Op zondag 15 juli 2012 15:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik sliep om half 12Was gaarrr, geslapen tot iets over 10, als een bazin
En hoequote:Op zondag 15 juli 2012 15:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je bent echt oud aan het worden he
Ben je al grijs aan het worden enzo?quote:Op zondag 15 juli 2012 15:53 schreef MohMi het volgende:
[..]
En hoeAftakelen gaat in een razend snel tempo nu. Of het lijkt gewoon heel snel te gaan terwijl ik eigenlijk gewoon heel langzaam ben geworden ivm oma-modus
Ja, serieusquote:Op zondag 15 juli 2012 15:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ben je al grijs aan het worden enzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 juli 2012 15:56 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ja, serieus![]()
![]()
Valt wel mee met jouw leeftijd hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Je liegt tegen me, je bent lief!quote:Op zondag 15 juli 2012 15:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Valt wel mee met jouw leeftijd hoor
Mallerd.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:02 schreef MohMi het volgende:
[..]
Je liegt tegen me, je bent lief!![]()
Keep lying!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |