Had ik wel wat bezemwerk te doen gehad vandaagquote:Op zondag 15 juli 2012 13:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nu ik eraan denk hadden we beter in KPD kunnen lopen kutten.
Dat topic is best wel smerig. Heeeel af en toe komt er een plaatje waarbij ik me vooral afvraag wat het is of hoe dat mogelijk is, maar voor de rest is het gewoon vieze meuk.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:25 schreef BarrieButsers het volgende:
Deze OP
http://forum.fok.nl/topic/1843022
Bij sommige geloof ik best dat het zo kan zijn. Wel kut voor diegenequote:Op zondag 15 juli 2012 20:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat topic is best wel smerig. Heeeel af en toe komt er een plaatje waarbij ik me vooral afvraag wat het is of hoe dat mogelijk is, maar voor de rest is het gewoon vieze meuk.
Lol dan noem je ook wel een topicquote:Op zondag 15 juli 2012 20:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat topic is best wel smerig. Heeeel af en toe komt er een plaatje waarbij ik me vooral afvraag wat het is of hoe dat mogelijk is, maar voor de rest is het gewoon vieze meuk.
Hé, ik begon niet over dat topic.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Lol dan noem je ook wel een topic
Ik denk dat het meestal geen aangeboren dingen zijn maar dingen die mensen zelf bewust veroorzaakt hebben, dus dat ze dat effect zelf wilden hebben. Ieder zijn ding zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Bij sommige geloof ik best dat het zo kan zijn. Wel kut voor diegene
Nog niet eens aan gedachtquote:Op zondag 15 juli 2012 21:09 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik denk dat het meestal geen aangeboren dingen zijn maar dingen die mensen zelf bewust veroorzaakt hebben, dus dat ze dat effect zelf wilden hebben. Ieder zijn ding zullen we maar zeggen.
Gebeurd tijdens het fietsen, moet wel want ik zie kruisen enzoquote:Op zondag 15 juli 2012 22:31 schreef Muisraket het volgende:
Niemand heeft gisteren iets aan mij gezien? Mooi.
Zag namelijk net dat er een werkelijk gigantische scheur in mijn broek van gisteren zat en ook echt precies bij mijn kruis, charmant.
Dat eerste kan goed ja, maar dat tweede, wtf, hoezo zie jij kruizen? Ik zit echt niet altijd enorm wijdbeens voor zover ik weet...quote:Op zondag 15 juli 2012 22:50 schreef shifto het volgende:
[..]
Gebeurd tijdens het fietsen, moet wel want ik zie kruisen enzo
Wel als je op shifto en BDH aan het soppen bent.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:51 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat eerste kan goed ja, maar dat tweede, wtf, hoezo zie jij kruizen? Ik zit echt niet altijd enorm wijdbeens voor zover ik weet...
Ik hoop dat je aan het trollen bent, want als je serieus denkt dat ik op shifto en BDH sop (sowieso mensen uit mijn omgeving), is er iets behoorlijk mis met je.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wel als je op shifto en BDH aan het soppen bent.
Geen van beiden. Ik maakte een slecht grapje.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:59 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik hoop dat je aan het trollen bent, want als je serieus denkt dat ik op shifto en BDH sop (sowieso mensen uit mijn omgeving), is er iets behoorlijk mis met je.
Hilarisch!quote:Op zondag 15 juli 2012 23:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Geen van beiden. Ik maakte een slecht grapje.
quote:Op maandag 16 juli 2012 07:18 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dat is dan een heftig feestje geweest, als MR zelfs met een gescheurde broek naar huis moest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |