Ik bedacht me later dat er een tijd geleden een mini-scheur inzat en ik dat later vergeten ben, dus die is gewoon verder uitgescheurd. Da's alles. Helaas, had je graag een sappiger verhaal verteld.quote:Op maandag 16 juli 2012 06:47 schreef BarrieButsers het volgende:
MR wat heb je allemaal wel niet op de terugweg gedaan?Daarom kon je niet smssen zeker
quote:Op maandag 16 juli 2012 07:18 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dat is dan een heftig feestje geweest, als MR zelfs met een gescheurde broek naar huis moest
Jammer. Ik dacht dat er wel een aantal grote negers in het verhaal zouden voorkomen.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:51 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik bedacht me later dat er een tijd geleden een mini-scheur inzat en ik dat later vergeten ben, dus die is gewoon verder uitgescheurd. Da's alles. Helaas, had je graag een sappiger verhaal verteld.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
quote:Op maandag 16 juli 2012 11:00 schreef DuTank het volgende:
MR, staat jouw laptop in de keuken?Ik moest gniffelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
quote:Op maandag 16 juli 2012 11:00 schreef DuTank het volgende:
MR, staat jouw laptop in de keuken?Wel een stukje subtieler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Lol, nee die mental image is simpelweg onmogelijk :")quote:Op maandag 16 juli 2012 10:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jammer. Ik dacht dat er wel een aantal grote negers in het verhaal zouden voorkomen.
Rekt wel.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Lol, nee die mental image is simpelweg onmogelijk :")
Misschien wil ze dat stiekem juist wel. Iets met stille wateren, diepe gronden.quote:
Een aantal grote negers? Thanks, but no thanks.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:05 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Misschien wil ze dat stiekem juist wel. Iets met stille wateren, diepe gronden.
Ach, laat KK nou even van zijn eigen fantasie genietenquote:Op maandag 16 juli 2012 12:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Een aantal grote negers? Thanks, but no thanks.
LOL alsof ik zelfs in de verste verte KK's type zou zijn.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:37 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ach, laat KK nou even van zijn eigen fantasie genieten
Niet echt nee, maar wat verwacht je dan dat mijn type is?quote:Op maandag 16 juli 2012 12:38 schreef Muisraket het volgende:
[..]
LOL alsof ik zelfs in de verste verte KK's type zou zijn.![]()
_!
Blond, blauwe ogen, dubbel D.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:42 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Niet echt nee, maar wat verwacht je dan dat mijn type is?
quote:Op maandag 16 juli 2012 12:42 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Niet echt nee, maar wat verwacht je dan dat mijn type is?
Fixed.quote:
Alsof die niet lief zijn. Je moet gewoon weten hoe je ermee om moet gaan en in de smaak vallen, dan zijn corpsmeisjes net zo lief als de rest.quote:
Met lief bedoel ik meer een lief uiterlijk/lieve uitstraling.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Alsof die niet lief zijn. Je moet gewoon weten hoe je ermee om moet gaan en in de smaak vallen, dan zijn corpsmeisjes net zo lief als de rest.
Matras spelen, lol.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Corpsmeisjes? oh kom op zeg.. Die hebben al matras gespeeld voor de halve vereniging, daar wil je dan zelf toch niet ook nog een keer overheen?
Die sletten bedoel ik ook niet. Er zijn zat degelijke corpsmeisjes, als je goed zoekt. En ik bedoel niet alleen corpsmeisjes he. Ik bedoelde dat meer als uitgangspunt wat betreft stijl en klasse want dat vind ik erg belangrijk.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Corpsmeisjes? oh kom op zeg.. Die hebben al matras gespeeld voor de halve vereniging, daar wil je dan zelf toch niet ook nog een keer overheen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |