SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Afspraak met pientjequote:
Jajaja, doe rustig vriend. Heb al TTchange gevraagd.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:11 schreef RichardDawkins het volgende:
Het is Freddie met ie verdomde cultuurbarbaar!
Dat verklaart.quote:
Jaquote:
Tofquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
JaWat een wonder, ik dacht dat we die weg hadden gegooid
Mams kwam er 3 minuten geleden mee aanzetten
Ik vind dat soort dingen zwaar kut, omdat ik nooit weet wat ik moet doen. Dan maar bier en pizza.quote:
Denk dat je het zo prima hebt gedaan hoorquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:32 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik vind dat soort dingen zwaar kut, omdat ik nooit weet wat ik moet doen. Dan maar bier en pizza.
De beste manier om met problemen om te gaan: opkroppen en heel veel zuipen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Denk dat je het zo prima hebt gedaan hoorBier, pizza en nog meer bier.
Deels mee eensquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:39 schreef DeJori het volgende:
[..]
De beste manier om met problemen om te gaan: opkroppen en heel veel zuipen.
Aww kei lief.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:39 schreef BarrieButsers het volgende:
Muisraket, mohmi en shifto als jullie vanavond niks te doen hebben zijn jullie ook welkom.
Zal erover nadenken, maar denk wel dat ik kom.quote:
Je smsjes werden steeds cryptischer gisteren!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Denk dat je het zo prima hebt gedaan hoorBier, pizza en nog meer bier.
Das lief, not sure of ik kom though, gaarnessquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:39 schreef BarrieButsers het volgende:
Muisraket, mohmi en shifto als jullie vanavond niks te doen hebben zijn jullie ook welkom.
Haal shifto over om de auto mee te nemenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:03 schreef MohMi het volgende:
[..]
Das lief, not sure of ik kom though, gaarnessWaar woon je ergens?
Opzich is een exact adres best handig als mensen op bezoek willen komen xDD DM andersquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Vanaf station paar minuten lopen. Iets voorbij Boschveld zegmaar
Ja denk het, sinds die op de Helftheuvel weg is wel.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:12 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik pm wel.
Weten jullie een abn pinautomaat op de Kruiskamp? Of is de dichtsbijzijnde bij het station
Kan toch bij een andere bank pinnen?quote:
Niet meer dan een keer.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kan toch bij een andere bank pinnen?
Ja heurquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:44 schreef bijdehand het volgende:
ZoBarrie, ik fiets rond 8 uur aan, ben ik er rond half 9, is dat goed?
Ik kan ook zorgen dat ik er rond 9 uur ben!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:47 schreef BarrieButsers het volgende:
Dan ga ik even een uur proberen te slapenTot zo
Nee, andere kant van het parkquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:55 schreef BarrieButsers het volgende:
Is goeie DJ![]()
Woon jij in die appartementen aan de overkant of waar?
De verkeerde kant van het parkquote:
Scherp.quote:
quote:
Omdat je een vieze klootzak bent.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Ik vond die van Barrie beter.quote:
Nee die uit je ondertitelquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:15 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik vond die van Barrie beter.
[ afbeelding ]
Oh, die heeft een zonvakantie geboekt.quote:
Quoten voor het nageslacht.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:15 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik vond die van Barrie beter.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:17 schreef DeJori het volgende:
Komt hier net een bewoner zeggen dat ik de deur moet dichtdoen, omdat ik anders heel erg stijf ga worden
LOL whut?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:17 schreef DeJori het volgende:
Komt hier net een bewoner zeggen dat ik de deur moet dichtdoen, omdat ik anders heel erg stijf ga worden
Wat is de context?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:17 schreef DeJori het volgende:
Ik had die plek eerlijk gewonnenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:17 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oh, die heeft een zonvakantie geboekt.
quote:
Net iets moeten doen voor iemand waardoor ik nogal zweette, dus ik had de deur opengezet om af te koelen.quote:
Ik krijg hier een fout idee bijquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:21 schreef DeJori het volgende:
[..]
Net iets moeten doen voor iemand waardoor ik nogal zweette, dus ik had de deur opengezet om af te koelen.
Leg ik vanavond wel uit. Ik moest een vleermuis vangen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
Gadverdamme, barrie.quote:
Mijn grens ligt bij 65 jaar, vanaf 2013 stijgend met de levensverwachting.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Net alsof jij daar vies van bent
Die van 65 kunnen ook oma zijnquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:42 schreef DeJori het volgende:
[..]
Mijn grens ligt bij 65 jaar, vanaf 2013 stijgend met de levensverwachting.
Mijn oma wordt in September 66quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Die van 65 kunnen ook oma zijn
Watje.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:51 schreef bijdehand het volgende:
Barrie als het zo om 8 uur nog steeds zo regent vertrek ik mss iets later in de hoop op beter weer
Hier staat het te stortregenenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Watje.Hier is het in ieder geval droog.
Hier net ook, dus het trekt richting DB.quote:
Oh dan is het wss straks wel overquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:56 schreef DeJori het volgende:
[..]
Hier net ook, dus het trekt richting DB.
Kan wel vragen of we je onderweg op kunnen pikken, maar dan weet ik niet hoe je thuis moet komenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oh dan is het wss straks wel overVind ook niet erg als ik het laatste stukje nat wordt, maar als het heel de weg regent is dat gewoon kut.
Nee, daarom. Ik ga gewoon fietsen. Het regent nu minder dus fiets gewoon aanquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:01 schreef DeJori het volgende:
[..]
Kan wel vragen of we je onderweg op kunnen pikken, maar dan weet ik niet hoe je thuis moet komen
Ik fiets nu ook aan, ben alleen misschien wat later omdat ik waarschijnlijk ga verdwalen.quote:
Is heel makkelijk te vinden hoorquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik fiets nu ook aan, ben alleen misschien wat later omdat ik waarschijnlijk ga verdwalen.
Laterpaterquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:17 schreef DeJori het volgende:
Ik ga hier beginnen met afsluiten. Ik ben er wss rond half 10.
Ik kom echt nooit in andere delen van Den Bosch afgezien van het centrum en mijn gevoel voor route en richting is echt onvoorstelbaar slecht.quote:
Als jij zou komen zouden we goed bezig zijn met jouquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:13 schreef MohMi het volgende:
[..]Nog geen kwart over negen en je bent nu alweer goed bezig
Deze vrouwquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:27 schreef BarrieButsers het volgende:
bijdehand is echt supertof. MohMi, je moet met hem daten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |