Hier net ook, dus het trekt richting DB.quote:
Oh dan is het wss straks wel overquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:56 schreef DeJori het volgende:
[..]
Hier net ook, dus het trekt richting DB.
Kan wel vragen of we je onderweg op kunnen pikken, maar dan weet ik niet hoe je thuis moet komenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oh dan is het wss straks wel overVind ook niet erg als ik het laatste stukje nat wordt, maar als het heel de weg regent is dat gewoon kut.
Nee, daarom. Ik ga gewoon fietsen. Het regent nu minder dus fiets gewoon aanquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:01 schreef DeJori het volgende:
[..]
Kan wel vragen of we je onderweg op kunnen pikken, maar dan weet ik niet hoe je thuis moet komen
Ik fiets nu ook aan, ben alleen misschien wat later omdat ik waarschijnlijk ga verdwalen.quote:
Is heel makkelijk te vinden hoorquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik fiets nu ook aan, ben alleen misschien wat later omdat ik waarschijnlijk ga verdwalen.
Laterpaterquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:17 schreef DeJori het volgende:
Ik ga hier beginnen met afsluiten. Ik ben er wss rond half 10.
Ik kom echt nooit in andere delen van Den Bosch afgezien van het centrum en mijn gevoel voor route en richting is echt onvoorstelbaar slecht.quote:
Als jij zou komen zouden we goed bezig zijn met jouquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:13 schreef MohMi het volgende:
[..]Nog geen kwart over negen en je bent nu alweer goed bezig
Deze vrouwquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:27 schreef BarrieButsers het volgende:
bijdehand is echt supertof. MohMi, je moet met hem daten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |