abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114179251
De Avondetappe, elke dag rond 23.00 uur op Nederland 1.
Elke dag live vanaf een ander pleintje, kasteeltje of herbergje.

Tijdens de tour iedere avond zo rond de klok van 23.00 op Nederland 1.

Historische en/of bijzondere afleveringen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En natuurlijk de Avondetappe in vogelvlucht.

Voor verhalen van de crew: http://backstage.united4all.nl/Backstage/Home.html
En foto's van dezelfde groep: http://www.flickr.com/photos/unitedmp/sets/72157630295074790/
Muziek van de Avondetappe 2012: http://t.co/s889lXTY (Spotify)
pi_114179340
sorry ik keek in de reeks. doe maar dicht
pi_114179542
Hoi deze zit in de reeks?
pi_114179577
TDJ-hoolies komen weer afterparty doen op de vrijdagavond. Hoe was de show vanavond?

*O*
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_114179613
quote:
12s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:59 schreef RemcoW23 het volgende:
TDJ-hoolies komen weer afterparty doen op de vrijdagavond. Hoe was de show vanavond?

*O*
Er zijn twee topics :'). Deze zit in de reeks maar de rest post in de ongereekste :'). Dan nemen we deze

*O*
pi_114179644
Gereekst is altijd beter. Simpel :D
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_114179657
quote:
12s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:01 schreef RemcoW23 het volgende:
Gereekst is altijd beter. Simpel :D
En dat kan ik weten :Y
pi_114179679
Ach, hun posten maar gezellig door in de ongreekste _O-
pi_114179742
Boogerd schuift wel abnormaal vaak aan hé?
pi_114179875
Bedankt voor het afkappen van een interessante discussie :P

Mijn laatste post:

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:04 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Dat wil ik niet zeggen. Misschien wel, misschien niet. Ik wil vooral zeggen dat we het niet weten, maar dat er wel wat aannames te doen zijn aan de hand van bepaalde signalen (bijvoorbeeld dat een dopingexpert aan de hand van door Wiggins zelf gepubliceerde bloedwaarden zegt dat zijn bloedwaarden een onnatuurlijk gedrag vertonen. Ondertussen publiceert Wiggins geen bloedwaardes meer). Een signaal op zich bevestigt noch ontkent iets, maar een veelheid aan signalen neem ik wel serieus.

Moet daarbij zeggen dat ik me helemaal niet zo druk maak om doping. 2006 rit 17 vind ik nog altijd de mooiste rit die ik gezien heb, doping of niet. Maar dat feit doet er niks aan af dat ik vind dat er wel erg makkelijk gezegd wordt dat er "nu niks gebruikt wordt" ondanks dat nu ineens Di Gregorio weer ineens gepakt wordt voor dopingTRANSPORT, wat dus niet uitsluit dat het georganiseerd wordt gebruikt.
pi_114179905
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:06 schreef Panthera. het volgende:

Mijn laatste post:

[..]

Moet je maar in het juiste topic posten :s)
pi_114179919
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ja ik maak die topics niet aan, mij boeit dat allemaal niks hoor :D
pi_114179931
quote:

[..]

Dat wil ik niet zeggen. Misschien wel, misschien niet. Ik wil vooral zeggen dat we het niet weten, maar dat er wel wat aannames te doen zijn aan de hand van bepaalde signalen (bijvoorbeeld dat een dopingexpert aan de hand van door Wiggins zelf gepubliceerde bloedwaarden zegt dat zijn bloedwaarden een onnatuurlijk gedrag vertonen. Ondertussen publiceert Wiggins geen bloedwaardes meer). Een signaal op zich bevestigt noch ontkent iets, maar een veelheid aan signalen neem ik wel serieus.

Moet daarbij zeggen dat ik me helemaal niet zo druk maak om doping. 2006 rit 17 vind ik nog altijd de mooiste rit die ik gezien heb, doping of niet. Maar dat feit doet er niks aan af dat ik vind dat er wel erg makkelijk gezegd wordt dat er "nu niks gebruikt wordt" ondanks dat nu ineens Di Gregorio weer ineens gepakt wordt voor dopingTRANSPORT, wat dus niet uitsluit dat het georganiseerd wordt gebruikt.
De verdomde moeilijkheid is dat als we bv. doping legaliseren, ( zogezegd een oplossing volgens sommigen ) het bv. wel alleen maar van kwaad naar erger kan gaan.
Er zijn toch al drie of vier renners gestorven in de geschiedenis aan te veel aan doping?
pi_114179938
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:07 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Ja ik maak die topics niet aan, mij boeit dat allemaal niks hoor :D
Ik spaar je.
pi_114179985
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:06 schreef Panthera. het volgende:

Mijn laatste post:

[..]

Onherreeksen is me te ingewikkeld, sorry :P
pi_114180047
Van de nieuwspage van FOK!:

Bradley Wiggins heeft in zijn column in The Guardian laten weten nooit doping te zullen gebruiken. De leider in de Tour de France zegt dat hij alles kwijt zal raken als hij zijn toevlucht gaat zoeken tot verboden middelen.

"Als ik drugs zou gebruiken, verlies ik niet alleen mijn reputatie en bron van inkomsten, maar ook mijn huwelijk, familie, huis en titels." Wiggins snapt wel dat er bij zijn huidige prestaties vraagtekens worden gezet, gezien de geschiedenis van de sport. "Maar het irriteert me nog steeds. De insinuaties maken me boos. Ik weet toch al amper wat ik moet zeggen, een half uur nadat ik totaal uitgewoond over de finish ben gekomen."

De renner van Team Sky benadrukt nog eens dat hij de verboden middelen niet nodig heeft om goed te presteren. "In de Tour van 2007 was ik al eens vijfde in de tijdrit in Albi, achter Vinokourov, Kashechkin, Evans en Klöden. De eerste twee werden later gepakt op bloeddoping. Eigenlijk was ik dus derde. De motor had ik al. Ik bekommerde me toen alleen nog niet om het klassement."
pi_114180093
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:07 schreef JC14 het volgende:

[..]

De verdomde moeilijkheid is dat als we bv. doping legaliseren, ( zogezegd een oplossing volgens sommigen ) het bv. wel alleen maar van kwaad naar erger kan gaan.
Er zijn toch al drie of vier renners gestorven in de geschiedenis aan te veel aan doping?
Doping legaliseren is ook geen optie inderdaad, al hebben de overleden personen daar niet alles mee te maken. Simpson bijvoorbeeld was vooral een combinatie van alcohol plus bergop plus hitte (alledrie bijdragend aan het verschijnsel uitdroging).

Er is ook niet 1 2 3 een oplossing, vind het op het moment niet slecht gaan ook hoor, zoals gezegd, de dopingexcessen van 1992-2004/5 zijn wel redelijk over denk ik, of er moet inderdaad een nieuw middel zijn (wat zeer wel mogelijk is), maar dan doe je daar op de korte termijn niks aan.

In mentaliteitsverandering geloof ik ook niet zo, zolang er 200 renners de beste willen zijn, zullen er altijd een paar de kans grijpen om doping te gebruiken zolang de kosten-baten (verbetering-pakkans) in hun idee voordelig is. Het is als zeggen dat we nu we alle boeven gevangen hebben we onze auto's niet meer op slot hebben staan, want we hebben autodiefstal aangepakt.
pi_114180099
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik heb ze gered :7
pi_114180130
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:12 schreef stoereboii het volgende:

[..]

Ik heb ze gered :7
_O_
pi_114180139
Kunnen de topics niet samengevoegd worden? Ik vond het gesprek eigenlijk wel boeiend :P

quote:

[..]

Er is wat mij betreft geen reden om aan te nemen dat ze niet verder zijn gegaan. Ook geen reden om aan te nemen dat ze wél verder zijn gegaan, epo is namelijk echt wel voorbij.

quote:
Oh ja die rit, ik wíst gewoon op dat moment dat er iets niet klopte :')

Zijn oude ritten trouwens nog steeds op de site van de nos te bekijken? Ik heb een paar jaar terug allerlei oude ritten (vooral uit 2007) terug zitten kijken. En waar zijn ze anders geheel te bekijken, weet je dat misschien?

Hoe dan ook, doping blijft een probleem. Je zou eigenlijk voor iedereen zijn natuurlijke bloedwaarden moeten weten, zodat de marges een stuk kleiner kunnen worden gemaakt. Maar hoe moet je het reëel oplossen? Ik ben geneigd om sportartsen strenger te controleren. En laat onderzoekers ook zelf mogelijke soorten doping verzinnen, zodat ze er alvast oplossingen voor kunnen bedenken om het op te sporen... Laat ze een stap vooruit zijn.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 00:13:30 #21
127004 maril
Smeetsfan
pi_114180164
wat betekent die kutreclame zodat ik de topic niet kan lezen op FOK.? :(
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_114180191
Staat alcohol eik op de dopinglijst?
pi_114180255
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:12 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Kunnen de topics niet samengevoegd worden? Ik vond het gesprek eigenlijk wel boeiend :P

[..]
Dat gaat me te ingewikkeld worden voor een topicreeks die toch wel snel aan een volgend deel toe is. Maar je kan quoten uit een gesloten topic.
pi_114180299
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:15 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dat gaat me te ingewikkeld worden voor een topicreeks die toch wel snel aan een volgend deel toe is. Maar je kan quoten uit een gesloten topic.
dat bedoel ik
pi_114180336
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:12 schreef Maarten-Pieter het volgende:Hoe dan ook, doping blijft een probleem. Je zou eigenlijk voor iedereen zijn natuurlijke bloedwaarden moeten weten, zodat de marges een stuk kleiner kunnen worden gemaakt. Maar hoe moet je het reëel oplossen? Ik ben geneigd om sportartsen strenger te controleren. En laat onderzoekers ook zelf mogelijke soorten doping verzinnen, zodat ze er alvast oplossingen voor kunnen bedenken om het op te sporen... Laat ze een stap vooruit zijn.
Natuurlijke bloedwaarden varieren ook heel erg. Een kleine ziekte en die dingen schommelen als de beste circusattractie. Uiteindelijk zit je daar ook met een bandbreedte en aannames te werken (wat is natuurlijk? Die bloedpaspoorten zijn uiteindelijk opgemaakt met als uitgangspunt een basisstandaard. Wat als die basisstandaard al gemanipuleerd is?).

Die laatste opmerking is wel zinnig, volgens mij gebeurt dat ook wel meer tegenwoordig, dat het WADA al samenwerkt met medische diensten die medicijnen en dergelijke ontwikkelen.

Oude ritten zijn terug te kijken oa op een torrentsite, ik weet niet of ik die hier mag noemen (hoewel het niet echt illegaal is), maar ik zou zeggen google eens op de combinatie wieler en die dingen die je van de piratebay afhaalt, maar dan aan elkaar en in het Engels.
pi_114180381
quote:
5s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:14 schreef sig000 het volgende:
Uhu de champagne die ze nu drinken bij Garmin mag niet en morgen wordn ze allemaal gedeclasseerd
pi_114180391
quote:
5s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:14 schreef sig000 het volgende:
Volgens mij niet.
pi_114180413
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:18 schreef stoereboii het volgende:

[..]

Uhu de champagne die ze nu drinken bij Garmin mag niet en morgen wordn ze allemaal gedeclasseerd
Dat zegt niks, caffeine staat er ook op boven een bepaalde grens. Niet alles is zwart-wit.
pi_114180473
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:19 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Dat zegt niks, caffeine staat er ook op boven een bepaalde grens. Niet alles is zwart-wit.
Oh dat wist ik niet :P
Wat is de quiz trouwens? Jerome Pinot?? Het is toch Thibault?
pi_114180485
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:53 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Is niet in belang van Nederlandse media en Rabobank. De NOS heeft er met geen woord over gesproken terwijl het niet lang voor de Tour een beetje bekend werd. Ik denk dat de Rabobank daar wel een handje in heeft, helaas.

Maar zolang een middel nog niet bekend is, is het niet op te sporen. Een middel wordt pas bekend als het gebruikt wordt en toevallig ontdekt wordt / door de medische of farmaceutische industrie doorgespeeld wordt aan WADA enzo. Opsporing loopt per definitie achter.

Bovendien is doping door het bloedpaspoort heel makkelijk geworden. Gewoon binnen de max waarden blijven, dan is er niks aan de hand. Tests worden namelijk mede aan de hand van het bloedpaspoort beoordeeld. Grote hoeveelheden doping is wel een beetje over, maar door een beetje slimme doktor is het bloedpaspoort kinderlijk eenvoudig te manipuleren.
Ik geloof ook dat de grote hoeveelheden tot het verleden behoren. Toch ben ik daar niet hélemaal zeker van.
Neem nou zo'n Di Gregorio. Hij verhandelde doping ( als ik me niet vergis ) en stel nou dat dit behoorlijk veel was, dan kan dit wel een gedeelte van een groot dopingnetwerk zijn. ( dat ook aan diverse renners gegeven zou kunnen worden )
pi_114180501
Jerome Pineau. Dat heeft Herbert al 63 keer verteld, dat er meerdere Pinots/eaus zijn :D
pi_114180595
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:21 schreef JC14 het volgende:

[..]

Ik geloof ook dat de grote hoeveelheden tot het verleden behoren. Toch ben ik daar niet hélemaal zeker van.
Neem nou zo'n Di Gregorio. Hij verhandelde doping ( als ik me niet vergis ) en stel nou dat dit behoorlijk veel was, dan kan dit wel een gedeelte van een groot dopingnetwerk zijn. ( dat ook aan diverse renners gegeven zou kunnen worden )
Of Di Gregorio vervoerde het voor zichzelf, dat zou ook kunnen. Maar de verhalen die achteraf nu over de periode 2000-2005 naar buiten komen (oa Rabobank, maar niet alleen zij, ook Euskaltel heeft impliciet toegegeven tussen 2003 en juni 2004 een dopingdokter gehad te hebben bijvoorbeeld) zijn wel tekenend, terwijl we toen we in die periode zaten iedereen hoorde zeggen dat we nu gelukkig uit de dopingperiode van de jaren 90 waren.

Het is misschien minder geworden, misschien wel niet (ik denk het eerste, afgaande op de tijden die oa bergop gereden worden), maar zeker weten is lastig.
pi_114180596
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:18 schreef stoereboii het volgende:

[..]

Alcohol verdwijnt relatief snel uit je lichaam en daar vind je niets meer van terug aan het einde van de etappe.
Als ze met zijn allen een joint opsteken dan zijn ze de lul.
pi_114180667
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:19 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Volgens mij niet.
Kan je bloedwaardes aardig beinvloeden volgens Landis.
pi_114180692
quote:
3s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:24 schreef sig000 het volgende:

[..]

Alcohol verdwijnt relatief snel uit je lichaam en daar vind je niets meer van terug aan het einde van de etappe.
Als ze met zijn allen een joint opsteken dan zijn ze de lul.
Dude tuurlijk staat alcohol er niet op
:')
pi_114180701
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:17 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Natuurlijke bloedwaarden varieren ook heel erg. Een kleine ziekte en die dingen schommelen als de beste circusattractie. Uiteindelijk zit je daar ook met een bandbreedte en aannames te werken (wat is natuurlijk? Die bloedpaspoorten zijn uiteindelijk opgemaakt met als uitgangspunt een basisstandaard. Wat als die basisstandaard al gemanipuleerd is?).
Ja precies, zeker dat laatste had ik ook al in gedachten als bezwaar... Je zou renners dan eigenlijk heel vroeg in hun carrière of na hun carrière nogmaals onverwachts moeten testen...

quote:
Die laatste opmerking is wel zinnig, volgens mij gebeurt dat ook wel meer tegenwoordig, dat het WADA al samenwerkt met medische diensten die medicijnen en dergelijke ontwikkelen.
Je moet zorgen dat de beste kennis aan de goede kant staat. Die artsen kunnen dan doping voor de WADA inclusief signalementen gaan ontwikkelen, opdat de WADA het dan kan gebruiken in de strijd tegen doping. Een goede ontwikkeling :Y

quote:
Oude ritten zijn terug te kijken oa op een torrentsite, ik weet niet of ik die hier mag noemen (hoewel het niet echt illegaal is), maar ik zou zeggen google eens op de combinatie wieler en die dingen die je van de piratebay afhaalt, maar dan aan elkaar en in het Engels.
Thanks, ik heb het gevonden! ^O^

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:21 schreef Panthera. het volgende:
Jerome Pineau. Dat heeft Herbert al 63 keer verteld, dat er meerdere Pinots/eaus zijn :D
Ja echt he, bloedirritant :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:24 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Of Di Gregorio vervoerde het voor zichzelf, dat zou ook kunnen. Maar de verhalen die achteraf nu over de periode 2000-2005 naar buiten komen (oa Rabobank, maar niet alleen zij, ook Euskaltel heeft impliciet toegegeven tussen 2003 en juni 2004 een dopingdokter gehad te hebben bijvoorbeeld) zijn wel tekenend, terwijl we toen we in die periode zaten iedereen hoorde zeggen dat we nu gelukkig uit de dopingperiode van de jaren 90 waren.

Het is misschien minder geworden, misschien wel niet (ik denk het eerste, afgaande op de tijden die oa bergop gereden worden), maar zeker weten is lastig.
Zeiden ze dat toen? Wat gebeurde er toen aan onderzoek? En aan controle? Wat werd er toen gezegd over o.a. epo? En over middelen die in de jaren '90 waren gebruikt?
pi_114180744
We gaan los in de HH nu met Mart _O_
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_114180765
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:27 schreef stoereboii het volgende:

[..]

Dude tuurlijk staat alcohol er niet op
Zo logisch is dat niet. Cannabis staat er wel op. :')
pi_114180773
quote:
12s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:28 schreef RemcoW23 het volgende:
_O_
pi_114180780
Mart weer met zn vlaggenpak om de kleuren van de tv juist af te stellen:D
Het beste adres voor al uw primeurs!
  Trouwste user 2022 zaterdag 14 juli 2012 @ 00:29:39 #41
7889 tong80
Spleenheup
pi_114180783
Was het wat. Lekker programma is hewt.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_114180805
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:27 schreef Maarten-Pieter het volgende:Zeiden ze dat toen? Wat gebeurde er toen aan onderzoek? En aan controle? Wat werd er toen gezegd over o.a. epo? En over middelen die in de jaren '90 waren gebruikt?
Ik heb geen directe quotes voorhanden, maar ik hoor die verhalen over schoon/schoner wielrennen nu al zo lang, al sinds ik wielrennen begon te volgen in 2003, dat ik het niet echt meer serieus neem :D
pi_114180808
Wat heeft die gast aan joh :D Jezus :D

Doet me denken aan de lappentrui ofzo. Alle kleuren door elkaar zonder structuur.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_114180816
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:29 schreef tong80 het volgende:
Was het wat. Lekker programma is hewt.

Vandaag matig vond ik, drie nietszeggende gasten.
pi_114180827
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:30 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Exact hoe ik er over denk. Morgen laatste keer Thijs en dan zijn opvolger voor de laatste week Tour. Wie is dat ook al weer?
pi_114180839
quote:
12s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:28 schreef RemcoW23 het volgende:
Dat je nog steeds Tour du Jour kijkt :') wat een kermisprogrammatje is dat zeg, afgezien van Dijkstra.
pi_114180858
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:31 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Dat je nog steeds Tour du Jour kijkt :') wat een kermisprogrammatje is dat zeg, afgezien van Dijkstra.
Ik vind dat wel leuk om te zien, lekker verstand op 0 en kijken. In de nacht voor de rust en de sfeer (en ook meer inhoud) naar Mart. Vind ik echt heerlijk :Y
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_114180865
quote:

[..]

Ik heb geen directe quotes voorhanden, maar ik hoor die verhalen over schoon/schoner wielrennen nu al zo lang, al sinds ik wielrennen begon te volgen in 2003, dat ik het niet echt meer serieus neem :D
Doping evolueert.
pi_114180878
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:30 schreef JC14 het volgende:

[..]

Exact hoe ik er over denk. Morgen laatste keer Thijs en dan zijn opvolger voor de laatste week Tour. Wie is dat ook al weer?
Edwin Winkels, die is goed :)

quote:
12s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:31 schreef RemcoW23 het volgende:

[..]

Ik vind dat wel leuk om te zien, lekker verstand op 0 en kijken. In de nacht voor de rust en de sfeer (en ook meer inhoud) naar Mart. Vind ik echt heerlijk :Y
Ach ja, ieder zijn ding, we leven in een vrij land gelukkig :)
pi_114180893
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:32 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Edwin Winkels, die is goed :)
Geen jaknikker, maar wel een eigen verhaal? Zonder 'mee te gaan' met Mart? Iemand die een weerwoord kan geven?
pi_114180922
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:32 schreef JC14 het volgende:

[..]

Geen jaknikker, maar wel een eigen verhaal? Zonder 'mee te gaan' met Mart? Iemand die een weerwoord kan geven?
Nee, die heeft wel een eigen mening, maar weet het ook op een prettige manier te brengen, op kennis gebaseerd.
pi_114180957
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:33 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Nee, die heeft wel een eigen mening, maar weet het ook op een prettige manier te brengen, op kennis gebaseerd.
Dan kijk ik er alvast énorm naar uit. Zo'n Thijs vind ik maar niets. Volgens mij énorm ingenomen met zichzelf.
pi_114181017
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:34 schreef JC14 het volgende:

[..]

Dan kijk ik er alvast énorm naar uit. Zo'n Thijs vind ik maar niets. Volgens mij énorm ingenomen met zichzelf.
Eensch.

Maar goed ik ga uitloggen, het was me een genoegen :)
pi_114181018
quote:
12s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:31 schreef RemcoW23 het volgende:

[..]

Meer inhoud? :D

Anyway, het is je goed recht om het te kijken hoor :)
pi_114181031
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:36 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Eensch.

Jeps, was mij ook een genoegen. Morgen weer een mooie Tourdag. Tot dan.
pi_114181127
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:36 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Eensch.

Ja mij ook, en een leuke discussie :Y

Lekker slapen (of wat dan ook) :W
pi_114181227
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:36 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Meer inhoud? :D

Anyway, het is je goed recht om het te kijken hoor :)
Sportzomer heeft meer inhoud dan TdJ ja..
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_114181314
quote:
12s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:41 schreef RemcoW23 het volgende:

[..]

Sportzomer heeft meer inhoud dan TdJ ja..
O sorry, ik las het verkeerd :@ Inderdaad ja :Y
pi_114181403
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:43 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

O sorry, ik las het verkeerd :@ Inderdaad ja :Y
Net als dit decor. Dat kleine autootje wat er staat (detail), lekker briesje. Die mensen op de achtergrond die gewoon hun eigen ding doen terwijl er een programma wordt gedraaid en dan de rust aan tafel. Ideaal om van 00:25 tot 01:25 naar te kijken :D.

Klinkt allemaal wat zweverig, maartoch :P. Goed programma _O_
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_114181438
Froome zal over een jaar (of 2) de Tour wel pakken.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_114181555
quote:
12s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:46 schreef RemcoW23 het volgende:
Froome zal over een jaar (of 2) de Tour wel pakken.
Die gaf al aan dat het een jaar eerder gaat worden.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 00:50:39 #62
6941 APK
Factual, I think.
pi_114181573
quote:

Ik vond het juist een heerlijk rustige uitzending.
Daar was ik wel aan toe na al dat EK-geweld op RTL.
Mart zit volgens mij goed in zijn vel en ik vond Thijs de afgelopen week een zeer goede side-kick.
Goede verhalen en goed ingevoerd in het wereldje.
Tenenkrommend hoe Mart die 'gemiddelde prof' naar beneden bleef halen, maar dat gaf de uitzending wmb een beetje een 'edge' :D
En dan die schijnheilige Boogerd waarvan inmiddels iedereen wel weet dat hij dope gebruikt heeft die de hele tijd bij vragen over dope ongemakkelijk begint te kijken _O-

Ik vond het leuk om te zien :Y
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 14 juli 2012 @ 01:06:05 #63
347534 vincerusso
Vork in je reet en gaan !!
pi_114182125
Wat een kakker :')
  zaterdag 14 juli 2012 @ 01:08:10 #64
6941 APK
Factual, I think.
pi_114182193
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 01:06 schreef vincerusso het volgende:
Wat een kakker :')
Dat is de gemiddelde prof :{w
  zaterdag 14 juli 2012 @ 01:10:03 #65
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_114182245
Thijs herhaalt elke dag zijn nrc column bij Mart.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  Trouwste user 2022 zaterdag 14 juli 2012 @ 01:10:50 #66
7889 tong80
Spleenheup
pi_114182266
Grote naam dit hoor. :)

Volgend jaar andere vaste gasten graag. Rob Harmeling of Henl Lubberding ofzo. Deze zijn dodelijk saai. Als de gast niks is is het programma niks.

Ik mag van Agt niet maar zo iemand maakt het wel leuk.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 14 juli 2012 @ 01:21:31 #67
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_114182605
Beetje ma(r)tte uitzending met die 'gemiddelde'Nederlandse prof die (zogenaamd) geen doping gebruikt.
De kop van MB als dat soort onderwerpen worden aangesneden spreekt altijd boekdelen en Mart vraagt nooit aan Michael of ie wel eens gebruikt heeft. Die weet wel beter...

Verder is Thijs wel nog steeds oké. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_114182611
De Avondetappe gaat naakt. :{
  zaterdag 14 juli 2012 @ 01:21:53 #69
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_114182616
En waarom zit Thijs niet in de foto's van de OP?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 14 juli 2012 @ 01:23:13 #70
6941 APK
Factual, I think.
pi_114182652
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 01:21 schreef golfer het volgende:
Beetje ma(r)tte uitzending met die 'gemiddelde'Nederlandse prof die (zogenaamd) geen doping gebruikt.
De kop van MB als dat soort onderwerpen worden aangesneden spreekt altijd boekdelen en Mart vraagt nooit aan Michael of ie wel eens gebruikt heeft. Die weet wel beter...

Verder is Thijs wel nog steeds oké. ^O^
Ah, we zijn het redelijk eens.
Zal wel de leeftijd zijn :+
pi_114182659
quote:
3s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:50 schreef sig000 het volgende:

[..]

Die gaf al aan dat het een jaar eerder gaat worden.
Wiggins kan volgend jaar ook de Tour winnen dus dan moet Froome naar een andere ploeg. Ik denk niet dat Froome volgend jaar wint, gewoon weer Contador of Andy Schleck.
pi_114182727
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 01:23 schreef Nober het volgende:

[..]

Wiggins kan volgend jaar ook de Tour winnen dus dan moet Froome naar een andere ploeg. Ik denk niet dat Froome volgend jaar wint, gewoon weer Contador of Andy Schleck.
Niemand kan Sky ooit meer verslaan man.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 01:29:45 #73
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_114182880
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 01:25 schreef j0rdiiii het volgende:

Niemand kan Sky ooit meer verslaan man.
Nee, dat zeiden we ook van Bianchi, Raleigh, Peugeot en al die andere ploegen die ooit dominant waren....
Poef.....gone! ©golfer
pi_114183038
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 01:23 schreef Nober het volgende:

[..]

De Tour is ook soort roulette en Froome is nu sterker.
Kan volgend jaar weer anders uitpakken.
De tijd van Contador en de Schlecks is voorbij.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 01:34:44 #75
6941 APK
Factual, I think.
pi_114183047
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 01:29 schreef golfer het volgende:

[..]

Nee, dat zeiden we ook van Bianchi, Raleigh, Peugeot en al die andere ploegen die ooit dominant waren....
Volgens mij miste jij het sarcasme? :o
pi_114183341
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 01:34 schreef sig000 het volgende:

[..]

De Tour is ook soort roulette en Froome is nu sterker.
Kan volgend jaar weer anders uitpakken.
De tijd van Contador en de Schlecks is voorbij.
Ik snap gewoon niet waarom mensen denken dat Froome volgend jaar wel wint terwijl Wiggins dan ook nog bij Sky rijdt, lijkt me.

Contador won vorig jaar nog de Giro en werd 5de in de Tour en wint in september de Vuelta. ;)
  zaterdag 14 juli 2012 @ 01:45:04 #77
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_114183376
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 01:34 schreef APK het volgende:

Denk je? :')
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 14 juli 2012 @ 01:47:47 #78
6941 APK
Factual, I think.
pi_114183441
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 01:45 schreef golfer het volgende:

[..]

Denk je? :')
Zal mijn leeftijd wel zijn -O-
pi_114183545
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 01:43 schreef Nober het volgende:

[..]

Ik snap gewoon niet waarom mensen denken dat Froome volgend jaar wel wint terwijl Wiggins dan ook nog bij Sky rijdt, lijkt me.

Omdat ie in de tijdrit goed in de buurt blijft en bergop een stuk sterker is op dit moment?
pi_114183961
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 01:34 schreef APK het volgende:

[..]

14.gif
pi_114184131
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 01:43 schreef Nober het volgende:

[..]

Contador won vorig jaar nog de Giro en werd 5de in de Tour en wint in september de Vuelta. ;)
Eens.
sig verwijderd door FA
pi_114184379
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 02:24 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Eens.
Ben benieuwd of Contador zonder biefstuk goed genoeg is.
pi_114196215
De reportages zijn echt een stuk minder nu Joep Schreuder het heeft overgenomen van Kees Jongkind.
pi_114204571
morgen zit Edwin Winkels er
pi_114211107
Memory Lane, wordt het vanavond. Ben benieuwd.
Op een oude fiets moet je het leren
pi_114211115
Is Bouwmans de laatste winnaar of drager? Domme Mart!
pi_114211547
Mooie sport :')
  zaterdag 14 juli 2012 @ 23:02:26 #88
321038 feeling_sinister
ABC-Always Be Closing
pi_114211572
Mart komt net uit zijn bed?
"Do you still smoke a lot of pot?" "Oh, every day. But not a lot."
"Our first assignment is a documentary. They're like real movies but with ugly people."
"Well, I gotta go learn a bunch of people's names before I fire them."
pi_114211611
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:01 schreef --3S-- het volgende:
Mooie sport :')
Ik zeg uitzenden, ik kijk wel :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_114211614
Die is oud geworden
pi_114211664
Marts kapsel zit niet zo gelukkig _O-
pi_114211665
Fantatische tijdritfiets!
pi_114211771
Die man in de bocht stond in het zand :')
pi_114211788
Die eend van vandaag, wat had ik graag gezien dat ie een beuk had gekregen...
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 14 juli 2012 @ 23:07:05 #95
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_114211802
Wat is dit voor locatie, een oude schuur ofzo? _O- _O-
pi_114211822
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:06 schreef Drassss het volgende:
Die man in de bocht stond in het zand :')
Geen cactus helaas...
  zaterdag 14 juli 2012 @ 23:07:50 #97
123170 alors
zlata1234
pi_114211842
Dat meelopen en die mongolen dat is echt al minimaal 15 jaar zo
know'm sayin?
word? word.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 23:09:36 #98
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_114211936
Toen thijs begon over meerenners dacht ik dat ie van hummel bedoelde.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_114211939
Het valt idd op dat mensen langs de weg staan wachtend op de renners. Zodra die er langs komen kijken ze dan niet naar de renners maar naar de camera met een telefoontje in de hand. Gek, eigenlijk.
pi_114212060
Zou de organisatie/renners de veroorzaker van die valpartij kunnen aansprakelijk stellen eigenlijk?
  Redactie Sport zaterdag 14 juli 2012 @ 23:12:14 #101
109131 crew  sportfreak
pi_114212066
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:07 schreef alors het volgende:
Dat meelopen en die mongolen dat is echt al minimaal 15 jaar zo
Was het niet Pantani die ooit op Alpe d'Huez een klap gaf aan Oranje indiaan?

Al lijkt het meelopen wel steeds erger te worden.
pi_114212081
France got talent :?
  zaterdag 14 juli 2012 @ 23:13:17 #103
321038 feeling_sinister
ABC-Always Be Closing
pi_114212113
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:12 schreef computergirl het volgende:
Zou de organisatie/renners de veroorzaker van die valpartij kunnen aansprakelijk stellen eigenlijk?
Vind ze maar eens.
"Do you still smoke a lot of pot?" "Oh, every day. But not a lot."
"Our first assignment is a documentary. They're like real movies but with ugly people."
"Well, I gotta go learn a bunch of people's names before I fire them."
pi_114212129
Allez allez allez!
pi_114212147
Zou Joep zo'n dame nog te grazen hebben genomen?
  zaterdag 14 juli 2012 @ 23:14:05 #106
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_114212151
Bedankt Joep voor dit prachtig stukje tv.
pi_114212152
Joep Scheuder kan het ook niet laten zijn kop te laten zien in zijn 'stukjes'
  zaterdag 14 juli 2012 @ 23:14:12 #108
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_114212161
Kwaliteits item weer van Joep :')
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 23:15:11 #109
318507 Jester65
Stay frosty
pi_114212217
Tot zover de bijdrage van Joep. En hij wordt er nog voor betaald ook...
  zaterdag 14 juli 2012 @ 23:15:15 #110
123170 alors
zlata1234
pi_114212219
Heeft Joep een clausule in zijn contract dat ie 3 miljoen moet hebben bij ontslag ofzo? Dump die man eens.
know'm sayin?
word? word.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 14 juli 2012 @ 23:15:19 #111
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_114212223
Ik mis Philippe ;(
pi_114212230
Pardon? _O-
pi_114212231
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:14 schreef Redefine het volgende:
Kwaliteits item weer van Joep :')
Dat was weer genieten he?
pi_114212244
it goes down hè?

joep :'(
  zaterdag 14 juli 2012 @ 23:17:54 #115
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_114212339
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:15 schreef alors het volgende:
Heeft Joep een clausule in zijn contract dat ie 3 miljoen moet hebben bij ontslag ofzo? Dump die man eens.
Nee de NOS krijgt subsidie, dat is vaker als je geestelijk beperken in dienst neemt.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 23:18:43 #116
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_114212383
quote:
15s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:15 schreef Guard het volgende:

[..]

Dat was weer genieten he?
Ik zat op het puntje van mijn stoel.
pi_114212400
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:13 schreef feeling_sinister het volgende:

[..]

Vind ze maar eens.
Die man die midden op de weg ston te fotograferen, dat was toch op een hele drukke plek? Vast ook wel politie in de buurt.
pi_114212410
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:17 schreef Redefine het volgende:

[..]

Nee de NOS krijgt subsidie, dat is vaker als je geestelijk beperken in dienst neemt.
Maar om dan maar meteem items te laten maken, laat hem dan koffie halen :P
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 14 juli 2012 @ 23:19:54 #119
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_114212432
Rijpe renners :')
  zaterdag 14 juli 2012 @ 23:21:24 #120
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_114212502
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:19 schreef Guard het volgende:

[..]

Maar om dan maar meteem items te laten maken, laat hem dan koffie halen :P
Hij is niet in bedwang te houden :P
pi_114212510
Vet :D ik had nog niks gezien van vandaag, mooie laatste kilometers!
pi_114212575
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:07 schreef Pino112 het volgende:
Wat is dit voor locatie, een oude schuur ofzo? _O- _O-
Enkhuizen, geloof ik.
pi_114212592
weer zo'n topstukje.. zou mart zichzelf niet kapot ergeren
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 14 juli 2012 @ 23:23:25 #124
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_114212637
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:22 schreef anoukane het volgende:
Dit is genieten _O_.
pi_114212665
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:22 schreef anoukane het volgende:
Och alles beter dan die Fifi-items van vroeger zal ie denken....
pi_114212680
mooie sprint! Wiggins die zijn ploegmaat afzet ;-)
  zaterdag 14 juli 2012 @ 23:24:42 #127
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_114212691
Waarom is joep er eigenlijk?
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 14 juli 2012 @ 23:25:11 #128
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_114212711
Mart kan Duits? _O_
  Redactie Sport zaterdag 14 juli 2012 @ 23:25:32 #129
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_114212722
quote:
17s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:25 schreef Pino112 het volgende:
Mart kan Duits? _O_
Held. _O_
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_114212725
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:24 schreef reddevil1408 het volgende:
mooie sprint! Wiggins die zijn ploegmaat afzet ;-)
Leuk om te zien... en kopman die knecht voor zijn knechten
  zaterdag 14 juli 2012 @ 23:26:04 #131
11102 knep
Mountainfreak
pi_114212754
Z'n Duits is zowat beter dan z'n Engels :+.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 23:26:13 #132
123170 alors
zlata1234
pi_114212756
quote:
17s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:25 schreef Pino112 het volgende:
Mart kan Duits? _O_
Selbstverständlich! Gleich Ivo ja.
know'm sayin?
word? word.
pi_114212775
Stenk you! wordt Danke sjeun!
pi_114212871
Komt sympathiek over die Greipel, maar als je hoort wat ie Boeckmans heeft gestuurd en hem bijna van de fiets rijdt :{w
pi_114212874
Complimenten NOS, moeite gedaan om de winnaar te spreken.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 23:28:40 #136
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_114212876
Ik vind het er elke keer net uit zien alsof Mart die vragen helemaal niet stelt. Dat ze hetalleen zo opnemen. Nu valt hetnog mee, maar van de week leek dat sterker.
pi_114212902
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:28 schreef Redefine het volgende:
Ik vind het er elke keer net uit zien alsof Mart die vragen helemaal niet stelt. Dat ze hetalleen zo opnemen. Nu valt hetnog mee, maar van de week leek dat sterker.
Het is opgenomen van eerder op de avond als je dat bedoelt, dat gesprek is niet live.
pi_114212917
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:28 schreef Guard het volgende:
Komt sympathiek over die Greipel, maar als je hoort wat ie Boeckmans heeft gestuurd en hem bijna van de fiets rijdt :{w
Dat was ook wel terecht.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 23:29:25 #139
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_114212920
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:28 schreef Panthera. het volgende:
Complimenten NOS, moeite gedaan om de winnaar te spreken.
Mooi idd, zo hoort het :)
  zaterdag 14 juli 2012 @ 23:30:24 #140
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_114212989
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:29 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Het is opgenomen van eerder op de avond als je dat bedoelt, dat gesprek is niet live.
Dat weet ik, maar dat bedoel ik niet. Al versterkt dat het effect.
pi_114213025
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:29 schreef Redefine het volgende:

[..]

Mooi idd, zo hoort het :)
Hij zat ook aan tafel bij de Belgen.
pi_114213036
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:29 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Dat was ook wel terecht.
Er iets van zeggen mag best, maar je kunt ook te ver gaan...
  zaterdag 14 juli 2012 @ 23:31:24 #143
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_114213045
Boumans zit eruit alsof ie het nog niet helemaal verwerkt heeft.
And that is the news.''
pi_114213110
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:31 schreef One_of_the_few het volgende:
ja idd....het lijkt nog gefrustreerd.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 23:32:39 #145
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_114213119
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:24 schreef One_of_the_few het volgende:
Waarom is joep er eigenlijk?
Dat vraag ik me altijd af als Joep aan bod komt. Wat heb iktoch een hekel aan die vent :r
pi_114213120
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:30 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat weet ik, maar dat bedoel ik niet. Al versterkt dat het effect.
Ah je bedoelt het zo. Vanavond was het in ieder geval wel vraag en antwoord in de normale zin van het woord, ik hoorde Mart nog een keer wat mompelen tijdens het antwoord van Greipel.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 23:33:19 #147
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_114213143
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:31 schreef pennyfarthing het volgende:

[..]

Hij zat ook aan tafel bij de Belgen.
Die hebben bijna altijd de winnaar.
pi_114213159
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:31 schreef One_of_the_few het volgende:
Deels misschien, maar hij heeft wel een punt. De hele EPO generatie zit momenteel achter het stuur te roepen dat wielrennen zo schoon is tegenwoordig.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 23:35:02 #149
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_114213219
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:32 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Ah je bedoelt het zo. Vanavond was het in ieder geval wel vraag en antwoord in de normale zin van het woord, ik hoorde Mart nog een keer wat mompelen tijdens het antwoord van Greipel.
Vandaag voelde het echter aan dan met Mollema etc. Al zal het wel gewoon echt zijn.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 23:35:20 #150
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_114213234
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:33 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Deels misschien, maar hij heeft wel een punt. De hele EPO generatie zit momenteel achter het stuur te roepen dat wielrennen zo schoon is tegenwoordig.
zijn punt is valide ja.
De gebruikers hebben niet alleen e succesen kunnen vieren maar zagen na de loopbaan ook veel meer deurtjes geopend.
And that is the news.''
pi_114213260
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:33 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Als wielrenner zo schoon is: leg mij dan maar eens uit dat Hummeltje niet omhoog komt op die laatste col en dat Vino op zijn 41e nog een sprintje kan trekken.... O-)
pi_114213328
Brammetje de Groot, als gast al net zo nietszeggend als op de fiets.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 23:37:54 #153
11102 knep
Mountainfreak
pi_114213354
Niet echt heldere lichten aan tafel. Ik haak af :z.
pi_114213377
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:37 schreef wimderon het volgende:
Brammetje de Groot, als gast al net zo nietszeggend als op de fiets.
Hij kan dan in ieder geval nog zeggen dat hij een rit in de Ronde van Catalonië won.
pi_114213381
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:35 schreef reddevil1408 het volgende:

[..]

Als wielrenner zo schoon is: leg mij dan maar eens uit dat Hummeltje niet omhoog komt op die laatste col en dat Vino op zijn 41e nog een sprintje kan trekken.... O-)
:o :D
pi_114213390
Na deze uitzending verschijnt een telefoonnummer die je rechtstreeks verbindt met een hulpverlener van de GGZ :'(
pi_114213393
Weer die therapeutische sessie....
pi_114213414
Bram de Groot, die had toch een keer een Tour waarin hij plots in een paar ontsnappingen 2e en 3e werd?
pi_114213438
Die man praat alsof die nog steeds in een enorm diep gat zit :{
  zaterdag 14 juli 2012 @ 23:39:36 #160
318507 Jester65
Stay frosty
pi_114213440
De andere kant van de medaille van het wielrennen.
pi_114213444
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:39 schreef Panthera. het volgende:
Bram de Groot, die had toch een keer een Tour waarin hij plots in een paar ontsnappingen 2e en 3e werd?
Ja, achter Flecha met aankomst op een of andere landingsbaan bij Toulouse.
pi_114213450
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:39 schreef -0- het volgende:
Die man praat alsof die nog steeds in een enorm diep gat zit :{
Ja misschien kan hij verder wel niks :P
pi_114213460
Kan meneer van Agt weer aan tafel...pff,,,,lijkt wel een gereformeerde kerkdienst op zondag :?
  zaterdag 14 juli 2012 @ 23:40:14 #164
14505 OProg
A Life in Music
pi_114213464
Deprimerend is dit. :{
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_114213481
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:39 schreef Leatherface het volgende:

[..]

1x 2e achter Flecha ja en 1x 3e achter Piil en Sacchi.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 23:40:34 #166
356649 MyTiredFeet
Onsamenhangend
pi_114213482
Dadelijk barst 'ie in huilen uit. :{
Op woensdag 27 december 2012 schreef robdriessen het volgende:
Als Leo Blokhuis ooit onder een auto terecht komt en gaat hemelen, wil ik MyTiredFeet als nieuwe nationale muziekprofessor.
pi_114213489
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:39 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Ah klopt ja, dat heb ik niet live gezien maar is wel eens teruggekomen in de avondetappe en op youtube met Flecha die z'n pijl en boog doet.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 23:41:03 #168
123170 alors
zlata1234
pi_114213508
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:40 schreef OProg het volgende:
Deprimerend is dit. :{
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:40 schreef MyTiredFeet het volgende:
Dadelijk barst 'ie in huilen uit. :{
:D
know'm sayin?
word? word.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 23:41:26 #169
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_114213521
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:39 schreef Panthera. het volgende:
Stond toen zelfs derde in het klassement.
pi_114213525
Mart is op zoek naar de traan met z'n suggestieve vragen :D
pi_114213544
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:40 schreef TheArt het volgende:

[..]

1x 2e achter Flecha ja en 1x 3e achter Piil en Sacchi.
Ah ja, de ritoverwinning van Piil in Marseille (of in ieder geval ergens aan de Middellandse Zee)
pi_114213581
deze twee staan postuur voor de nederlandse prestaties! :'( :'(
pi_114213599
Wat is die Bram de Groot treurig zeg, dat verpest ook wel een beetje de sfeer aan tafel :{
pi_114213609
Wat een scheve bek heeft die Eddy, heeft ie vroeger veel Andre van Duin nagedaan?
pi_114213614
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:42 schreef reddevil1408 het volgende:
deze twee staan postuur voor de nederlandse prestaties! :'( :'(
Baas boven baas, Jan Boven zit er nog niet.

Dat die ploegleider is bij Rabobank is misschien ook wel tekenend trouwens :o
pi_114213632
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:43 schreef Guard het volgende:
Wat een scheve bek heeft die Eddy, heeft ie vroeger veel Andre van Duin nagedaan?
En een raar oog.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 23:43:40 #177
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_114213633
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:42 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Wat is die Bram de Groot treurig zeg, dat verpest ook wel een beetje de sfeer aan tafel :{
Andere kant van wielrennen. Ik zie een prachtig verhaal voor een docu....
pi_114213676
Mart :')
pi_114213679
:{
pi_114213687
Aj...bingo Mart: de tranentrekker!
  zaterdag 14 juli 2012 @ 23:45:08 #181
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_114213691
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:43 schreef Drassss het volgende:

[..]

Andere kant van wielrennen. Ik zie een prachtig verhaal voor een docu....
Iets voor Wilfried de Jong.
pi_114213712
Veel op z'n hoofd gevallen denk ik :D

Sorry :P
pi_114213755
Heb medelijden met hem ;(
pi_114213768
Weet iemand waar ik het pil van Drion kan halen? Geen vrolijke uitzending zo
pi_114213775
Jezus ze proberen ook echt helemaal niets om de Groot een beetje op te beuren...
Die gast loopt met suicidale neigingen weg na de uitzending...
pi_114213778
Komt wel goed joh
pi_114213786
Ach...ze kunnen niet allemaal zo eindigen als Gert Jacobs
pi_114213787
pi_114213832
Argon _O_
pi_114213834
De Arkon-ploeg? Hoe Mart?
  zaterdag 14 juli 2012 @ 23:48:18 #191
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_114213847
Bram krijgt na de uitzending het nummer van stichting correlatie.
pi_114213883
Lol, proberen ze een beetje commercieel te doen en de sponsor blij te maken, verpest Mart het weer..
pi_114213888
Ben afgehaakt, saaie uitzending :{
pi_114213909
Waarom zit een olieconcern in wielrennen eigenlijk? Is dat vanwege de kettingolie?

Ik herinner me nog dat ik in de eerste paar dagen van de Tour werd uitgelachen omdat ik zei dat Argos niet in de Tour thuishoort. Tot nu toe zie ik geen reden die mening te wijzigen.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 23:50:01 #195
123170 alors
zlata1234
pi_114213920
rood, vork, tante es?
know'm sayin?
word? word.
pi_114213927
alweer niet gewonnen. :'(
  Redactie Sport zaterdag 14 juli 2012 @ 23:50:22 #197
274204 crew  Mexicanobakker
pi_114213939
Ideeen voor de quiz?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 14 juli 2012 @ 23:50:24 #198
359486 geindoctrineerd
dat zijn we allemaal!
pi_114213944
Die van vandaag weet ik niet..
Hij krijgt dus een service van Roddick met 141 mijl per uur in zijn gezicht. Weet niet hoeveel een mijl is. 5 km ofzo? :? Maar dan zou die service iets van 750 km per uur zijn geweest en dat slaat natuurlijk nergens op. :{
pi_114213945
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:50 schreef alors het volgende:
rood, vork, tante es?
Rodriguez.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 23:50:56 #200
123170 alors
zlata1234
pi_114213971
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:50 schreef wimderon het volgende:

[..]

Rodriguez.
ohja een riek :D
know'm sayin?
word? word.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 23:51:29 #201
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_114213991
Koos ;(
  zaterdag 14 juli 2012 @ 23:51:31 #202
14505 OProg
A Life in Music
pi_114213993
Ik hoop dat de kruisjes van Johnnie meer doen dan die van Hummeltje
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
pi_114214004
Koos _O_ Die kan ik altijd wel waarderen.
pi_114214021
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:50 schreef wimderon het volgende:

[..]

Rodriguez.
Dus het kunnen ook renners buiten de Tour zijn blijkbaar...
pi_114214032
paarden :')
pi_114214035
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:51 schreef OProg het volgende:
Denk het wel. Van Hummel is een idioot, ik doe altijd het geluid weg als hij praat.
pi_114214036
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:52 schreef Tornadovis het volgende:

[..]

Zijn bijna alleen maar renners buiten de Tour geweest ;)
pi_114214043
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:51 schreef OProg het volgende:
zet er maar een groot kruis over heen.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 23:52:56 #209
123170 alors
zlata1234
pi_114214048
Paarden _O_ die valpartijen :D!!!
know'm sayin?
word? word.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 23:53:11 #210
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_114214052
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:52 schreef Tornadovis het volgende:

[..]

Het zijn alleen maar renners die niet in de Tour rijden.
pi_114214063
Ahah, die meisjes die van die paarden afvallen en dat paard over de kop :D
pi_114214066
De berg komt er niet
pi_114214073
De Berg _O_
  zaterdag 14 juli 2012 @ 23:53:52 #214
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_114214080
Thijs zijn fata morgana :')
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 23:53:53 #215
123170 alors
zlata1234
pi_114214081
Dit is een beetje het treurige van Thijs
know'm sayin?
word? word.
pi_114214087
De berg _O_
pi_114214100
Als die berg er is dan loop ik vast al met een rollator.
pi_114214113
Grootheidswaanzin. Ja, Thijs. Dat is het.
pi_114214118
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:53 schreef alors het volgende:
Dit is een beetje het treurige van Thijs
Mja, het was aan het begin niet serieus bedoeld natuurlijk, maar als je ziet dat er nu 96 bedrijven en allerlei universiteiten bezig zijn..
  zaterdag 14 juli 2012 @ 23:55:04 #220
14505 OProg
A Life in Music
pi_114214122
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:54 schreef anoukane het volgende:
Als die berg er is dan loop ik vast al met een rollator.
Dat is wel het jammere idd. :P
  Redactie Sport zaterdag 14 juli 2012 @ 23:55:33 #221
pi_114214140
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:53 schreef Redefine het volgende:

[..]

Het zijn alleen maar renners die niet in de Tour rijden.
Jerome Pineau zit wel in de tour :')
  zaterdag 14 juli 2012 @ 23:55:35 #222
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_114214141
Och, ik denk dat als je echt wil je vast wel een berg van een paar honderd meter kan regelen.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 23:55:36 #223
357211 mar456
Is fan van Chloë Grace Moretz
pi_114214144
Die berg :'( .
Is trouwens ook fan van Taylor Swift
pi_114214150
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:54 schreef pennyfarthing het volgende:
Grootheidswaanzin. Ja, Thijs. Dat is het.
Nou en man. Het is toch mooi dat allemaal mensen met het idee aan de haal zijn?
pi_114214160
is dit alweer de herhaling? :@
There are only 151 Pokémon.
pi_114214169
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:54 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Mja, het was aan het begin niet serieus bedoeld natuurlijk, maar als je ziet dat er nu 96 bedrijven en allerlei universiteiten bezig zijn..
Er zal een heel klein diertje gevonden worden die het tegen zal houden.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 23:56:43 #227
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_114214179
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Jerome Pineau zit wel in de tour :')
Uitzondering op de regel.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 23:56:58 #228
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_114214186
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:56 schreef pennyfarthing het volgende:

[..]

Er zal een heel klein diertje gevonden worden die het tegen zal houden.
Sowieso, maar ik heb nog de tijd. Over 20 jaar mag hij er ook komen.
pi_114214196
Bram is dus al 3 jaar zoekende?
  Redactie Sport zaterdag 14 juli 2012 @ 23:57:23 #230
pi_114214200
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:56 schreef Redefine het volgende:

[..]

Uitzondering op de regel.
Goed eruit gepraat ja :P Kan me herinneren dat ze Kan cel ara ook al deden.
pi_114214204
Bram is de personificatie van het zwarte gat.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 23:57:45 #232
14505 OProg
A Life in Music
pi_114214210
Als hij maar geen doos slaappillen of een groot mes gaat vinden. :{
pi_114214229
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:41 schreef Redefine het volgende:

[..]

Stond toen zelfs derde in het klassement.
Ja, was na die monstervlucht in de etappe die Dekker uiteindelijk won. De Groot viel toen uit na een zware valpartij.
pi_114214230
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:55 schreef Drassss het volgende:
Och, ik denk dat als je echt wil je vast wel een berg van een paar honderd meter kan regelen.
Als je alle vuilnisbelten van NL bij elkaar veegt heb je dat zo....
  zaterdag 14 juli 2012 @ 23:58:41 #235
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_114214249
Lezen we morgen op teletekst oud-renner De Groot pleegt zelfmoord? Hetwerd met de seconde depressiever :{
pi_114214321
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:58 schreef Redefine het volgende:
Lezen we morgen op teletekst oud-renner De Groot pleegt zelfmoord? Hetwerd met de seconde depressiever :{
En de reacties:

- Wie in godsnaam is Bram de Groot?
- Dat komt door al die doping, die tast je hersenen aan
- Ja Mart praatte hem de put in, DOOD AAN MART :(
pi_114214325
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Nu nog de vraag welke Rodriguez ze bedoelen. Er rijden er nogal wat in het peloton :D
  zondag 15 juli 2012 @ 00:01:01 #238
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_114214350
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Hetzijn er twee, drie uit de Tour, de rest van buiten de Tour.
  Redactie Sport zondag 15 juli 2012 @ 00:01:14 #239
pi_114214362
quote:
1s.gif Op zondag 15 juli 2012 00:01 schreef Redefine het volgende:

[..]

Hetzijn er twee, drie uit de Tour, de rest van buiten de Tour.
Klopt :P
  Moderator zondag 15 juli 2012 @ 00:03:24 #240
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_114214443
Toch jammer dat Thijs nu weggaat. Hij was beter dan ik verwacht had. Nu krijgen we die drukke Winkels die overal over mee wil praten, maar eigenlijk niet zoveel weet.
pi_114214516
quote:
9s.gif Op zondag 15 juli 2012 00:03 schreef Slobeend het volgende:
Toch jammer dat Thijs nu weggaat. Hij was beter dan ik verwacht had. Nu krijgen we die drukke Winkels die overal over mee wil praten, maar eigenlijk niet zoveel weet.
Spanje hier, Spanje daar! O la la....Europa gracia... *O*
pi_114214523
quote:
9s.gif Op zondag 15 juli 2012 00:03 schreef Slobeend het volgende:
En vooral geïnteresseerd is in de Spanjaarden (en die rijden geen al te beste Tour dit jaar)
  Moderator zondag 15 juli 2012 @ 00:09:36 #243
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_114214647
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 00:06 schreef Marcoss het volgende:

[..]

En vooral geïnteresseerd is in de Spanjaarden (en die rijden geen al te beste Tour dit jaar)
Inderdaad, het moet van Zubeldia komen dit jaar.
  Redactie Sport zondag 15 juli 2012 @ 00:13:47 #244
pi_114214778
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 00:06 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Welke Spaanse topper had je hier dan verwacht? Valverde en Freire? :P
pi_114214867
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 00:13 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Welke Spaanse topper had je hier dan verwacht? Valverde en Freire? :P
Van Valverde en Freire had ik sowieso meer verwacht ja, maar ook Samuel Sanchez en Rojas.
  Trouwste user 2022 zondag 15 juli 2012 @ 00:27:09 #246
7889 tong80
Spleenheup
pi_114215253
Was het wat ?

Redactie Sport zondag 15 juli 2012 @ 00:27:51 #247
pi_114215278
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 00:16 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Van Valverde en Freire had ik sowieso meer verwacht ja, maar ook Samuel Sanchez en Rojas.
Tja, SamSam had ik eigenlijk niet verwacht en de enige Spaanse troef was Rojas, maar ja, dat is pure pech..
pi_114215709
TDJ-hoolies in de herhaling. Nu, dus niet om 00:50 volgens UPC Digitaal!

Afterparty _O_
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  Trouwste user 2022 zondag 15 juli 2012 @ 00:43:41 #250
7889 tong80
Spleenheup
pi_114215864
Eddy Bouwman één van de grootste talenten die we hebben gehad _O_

Maar ja toen kregen we epo :{

Hij had de Tour kunnen winnen zonder die zooi.

pi_114215944
Bij die blonde moet ik denken aan scheidsrechter Blom of Breivik. En van die linker weet ik niet wat ik er van moet vinden :D
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  zondag 15 juli 2012 @ 00:47:36 #252
40566 Ericr
Livewrong
pi_114215995
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 00:43 schreef tong80 het volgende:
Eddy Bouwman één van de grootste talenten die we hebben gehad _O_

Maar ja toen kregen we epo :{

Hij had de Tour kunnen winnen zonder die zooi.

Ach welnee, gewoon een talent dat met of zonder EPO niet bij de wereldtop hoorde. Een paar goede dagen in de Alpen in de TDF van 1992 maakt je nog niet tot een wereldtopper.
  zondag 15 juli 2012 @ 00:50:06 #253
127004 maril
Smeetsfan
pi_114216093
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 00:27 schreef tong80 het volgende:
Was het wat ?

Beetje dip uitzending met oa Bram de Groot in een zwart gat
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_114216140
Joep Schreuder
pi_114216154
Wat is dit voor een saai filmpje :{
★★★
pi_114216212
lol? tijdens de race gaan zwemmen? Wat zijn dat voor sportmannen
pi_114216228
Heeft De Groot drugs gebruikt?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  zondag 15 juli 2012 @ 00:56:18 #258
6941 APK
Factual, I think.
pi_114216286
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 00:54 schreef marcodej het volgende:
Heeft De Groot drugs gebruikt?
Het lijkt of hij iets kalmerends slikt, vrijwel geen emotie te zien.
pi_114216321
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 00:56 schreef APK het volgende:

[..]

Het lijkt of hij iets kalmerends slikt, vrijwel geen emotie te zien.
Echte pokerface. Niks mis mee, kan ook natuurlijk zijn.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_114216340
quote:
13s.gif Op zondag 15 juli 2012 00:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat is dit voor een saai filmpje :{
Ik vond het lekker rustgevend, ging gewoon nergens over :D
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_114216390
quote:
12s.gif Op zondag 15 juli 2012 00:58 schreef RemcoW23 het volgende:

[..]

Ik vond het lekker rustgevend, ging gewoon nergens over :D
Iets te rustgevend voor 1 uur. Viel bijna in slaap.
★★★
  zondag 15 juli 2012 @ 01:01:22 #262
6941 APK
Factual, I think.
pi_114216424
quote:
12s.gif Op zondag 15 juli 2012 00:57 schreef RemcoW23 het volgende:

Echte pokerface. Niks mis mee, kan ook natuurlijk zijn.
In het introductiefilmpje was hij iets levendiger :+
pi_114216458
quote:
10s.gif Op zondag 15 juli 2012 01:01 schreef APK het volgende:

[..]

In het introductiefilmpje was hij iets levendiger :+
Haha ja. Vind m nu ook overkomen als iemand die vannacht enkele minuten de kussen op het gezicht van zijn vrouw drukt en dan zonder met zijn ogen te knipperen wegloopt.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  Moderator / Redactie Sport zondag 15 juli 2012 @ 01:03:49 #264
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_114216490
Dat mofs van Mart is best ^O^
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_114216491
Mart praat prima Duits joh :Y
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  zondag 15 juli 2012 @ 01:04:20 #266
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_114216508
quote:
12s.gif Op zondag 15 juli 2012 01:02 schreef RemcoW23 het volgende:

[..]

Haha ja. Vind m nu ook overkomen als iemand die vannacht enkele minuten de kussen op het gezicht van zijn vrouw drukt en dan zonder met zijn ogen te knipperen wegloopt.
Moet ze maar niet zo veel praten :{w
Radio Soulwax!
pi_114216544
Greipel _O-
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_114216572
prima duits van mart idd
pi_114216760
die kerel met dat blonde haar is borrring
  zondag 15 juli 2012 @ 01:16:10 #270
6941 APK
Factual, I think.
pi_114216830
Eigenlijk zouden alle reacties tijdens de reguliere uitzending in spoilertags geplaatst moeten worden voor de mensen die de herhaling kijken.
pi_114216832
wat mooi voor die man, hij loopt weer
  zondag 15 juli 2012 @ 01:16:14 #272
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_114216836
tering wat een depressieve man
Radio Soulwax!
pi_114216859
Het is niet echt een hele vrolijke uitzending..
pi_114216872
Als je zelf niet lekker in je vel zit is dit een zware uitzending ja. De tering.

* RemcoW23 snel biertje pakt :D
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_114216890
He bram _O-
pi_114216962
MILFje _O_
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_114216967
Die witte trui.
pi_114216986
Lekker bezig Mart.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_114216995
mart rustig aan straks pleegt ie zelfmoord
  zondag 15 juli 2012 @ 01:22:50 #280
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_114217001
was die toen al suïcidaal?
Radio Soulwax!
pi_114217005
Wat een klote uitzending :')

Zo meteen even Tour du Jour terugkijken, eventjes lachen kan geen kwaad.
★★★
pi_114217010
Thijs kijkt er ook niet makkelijk bij. _O-
pi_114217011
Doldriest doen zat in m. Nou, dat wordt wat de komende week.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_114217013
Was heel anders gelopen als hij die ene rit wel gewonnen had, denk ik..
pi_114217051
Ik hoop dat zijn vrouw m vannacht een uberbeurt geeft voordat het fout gaat.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  Trouwste user 2022 zondag 15 juli 2012 @ 01:27:11 #286
7889 tong80
Spleenheup
pi_114217115
quote:
11s.gif Op zondag 15 juli 2012 01:22 schreef Sheepcidus het volgende:
was die toen al suïcidaal?
Het is wel een lachebekje he ? Echt zo'n oom die een feestje op gang houdt.

pi_114217204
#diebergtkomter
pi_114217238
Ik als toekomstig architect vindt dit niks, omdat het niet haalbaar is :')
★★★
pi_114217268
quote:
10s.gif Op zondag 15 juli 2012 01:32 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik als toekomstig architect vindt dit niks, omdat het niet haalbaar is :')
snelle conclusie, tweet even naar die hele groep mensen dan weten die dat ook
pi_114217301
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 01:33 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

snelle conclusie, tweet even naar die hele groep mensen dan weten die dat ook
Die weten het ook al. Maarja, lekker geld verdienen he.
★★★
  zondag 15 juli 2012 @ 01:46:05 #291
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_114217476
quote:
10s.gif Op zondag 15 juli 2012 01:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een klote uitzending :')

Zo meteen even Tour du Jour terugkijken, eventjes lachen kan geen kwaad.
Dit dus, de Martosaurus heeft ons vandaag niet echt een vrolijk zaterdagavond programma voorgeschoteld ;(
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_114223106
Vanavond #Evajinek #brammoskowicz #edwinwinkels
  zondag 15 juli 2012 @ 11:55:32 #293
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_114223213
Evaaaaa.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zondag 15 juli 2012 @ 13:24:45 #294
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_114225779
Wat een matige uitzending gisteren zeg, gasten hadden echt bijzonder weinig te melden.
sig verwijderd door FA
  zondag 15 juli 2012 @ 13:56:44 #295
132605 kawotski
Il Dottore
pi_114226925
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 00:50 schreef maril het volgende:

[..]

Beetje dip uitzending met oa Bram de Groot in een zwart gat
Pff, ik word er depressief van..
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  zondag 15 juli 2012 @ 13:57:35 #296
132605 kawotski
Il Dottore
pi_114226953
quote:
17s.gif Op zondag 15 juli 2012 11:55 schreef Mani89 het volgende:
Evaaaaa.
Wall-E :)
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_114229140
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 13:24 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een matige uitzending gisteren zeg, gasten hadden echt bijzonder weinig te melden.
Vond het bij Bouwmans nog wel meevallen eigenlijk, maar die werd natuurlijk ook beïnvloed door de Groot die naast hem zat.. Daar kwam echt heel weinig uit
pi_114229525
quote:
7s.gif Op zondag 15 juli 2012 11:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond #Evajinek #brammoskowicz #edwinwinkels
Ik ben blij dat Edwin de laatste vaste gast is. Vorig jaar had je die pro-Italiaanse kut die alleen maar geilt op Petacchi en Nibali :r
  zondag 15 juli 2012 @ 15:17:58 #299
11102 knep
Mountainfreak
pi_114229825
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 15:10 schreef Alcatranz. het volgende:

[..]

Ik ben blij dat Edwin de laatste vaste gast is. Vorig jaar had je die pro-Italiaanse kut die alleen maar geilt op Petacchi en Nibali :r
Hey, niks tegen Renate ja! :{w
  zondag 15 juli 2012 @ 17:29:57 #300
332030 TheFastOne
Moeiteloos
pi_114235418
Kijk nu al uit naar Mart's commentaar bij de samenvatting :D
  zondag 15 juli 2012 @ 17:39:02 #301
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_114235778
Edwin mag het afmaken.
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')