SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En natuurlijk de Avondetappe in vogelvlucht.
Voor verhalen van de crew: http://backstage.united4all.nl/Backstage/Home.html
En foto's van dezelfde groep: http://www.flickr.com/photos/unitedmp/sets/72157630295074790/
Muziek van de Avondetappe 2012: http://t.co/s889lXTY (Spotify)
Er zijn twee topicsquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:59 schreef RemcoW23 het volgende:
TDJ-hoolies komen weer afterparty doen op de vrijdagavond. Hoe was de show vanavond?
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:04 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Dat wil ik niet zeggen. Misschien wel, misschien niet. Ik wil vooral zeggen dat we het niet weten, maar dat er wel wat aannames te doen zijn aan de hand van bepaalde signalen (bijvoorbeeld dat een dopingexpert aan de hand van door Wiggins zelf gepubliceerde bloedwaarden zegt dat zijn bloedwaarden een onnatuurlijk gedrag vertonen. Ondertussen publiceert Wiggins geen bloedwaardes meer). Een signaal op zich bevestigt noch ontkent iets, maar een veelheid aan signalen neem ik wel serieus.
Moet daarbij zeggen dat ik me helemaal niet zo druk maak om doping. 2006 rit 17 vind ik nog altijd de mooiste rit die ik gezien heb, doping of niet. Maar dat feit doet er niks aan af dat ik vind dat er wel erg makkelijk gezegd wordt dat er "nu niks gebruikt wordt" ondanks dat nu ineens Di Gregorio weer ineens gepakt wordt voor dopingTRANSPORT, wat dus niet uitsluit dat het georganiseerd wordt gebruikt.
Moet je maar in het juiste topic postenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:06 schreef Panthera. het volgende:
Bedankt voor het afkappen van een interessante discussie
Mijn laatste post:
[..]
Ja ik maak die topics niet aan, mij boeit dat allemaal niks hoorquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet je maar in het juiste topic posten
De verdomde moeilijkheid is dat als we bv. doping legaliseren, ( zogezegd een oplossing volgens sommigen ) het bv. wel alleen maar van kwaad naar erger kan gaan.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:04 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Dat wil ik niet zeggen. Misschien wel, misschien niet. Ik wil vooral zeggen dat we het niet weten, maar dat er wel wat aannames te doen zijn aan de hand van bepaalde signalen (bijvoorbeeld dat een dopingexpert aan de hand van door Wiggins zelf gepubliceerde bloedwaarden zegt dat zijn bloedwaarden een onnatuurlijk gedrag vertonen. Ondertussen publiceert Wiggins geen bloedwaardes meer). Een signaal op zich bevestigt noch ontkent iets, maar een veelheid aan signalen neem ik wel serieus.
Moet daarbij zeggen dat ik me helemaal niet zo druk maak om doping. 2006 rit 17 vind ik nog altijd de mooiste rit die ik gezien heb, doping of niet. Maar dat feit doet er niks aan af dat ik vind dat er wel erg makkelijk gezegd wordt dat er "nu niks gebruikt wordt" ondanks dat nu ineens Di Gregorio weer ineens gepakt wordt voor dopingTRANSPORT, wat dus niet uitsluit dat het georganiseerd wordt gebruikt.
Ik spaar je.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:07 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ja ik maak die topics niet aan, mij boeit dat allemaal niks hoor
Onherreeksen is me te ingewikkeld, sorryquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:06 schreef Panthera. het volgende:
Bedankt voor het afkappen van een interessante discussie
Mijn laatste post:
[..]
Doping legaliseren is ook geen optie inderdaad, al hebben de overleden personen daar niet alles mee te maken. Simpson bijvoorbeeld was vooral een combinatie van alcohol plus bergop plus hitte (alledrie bijdragend aan het verschijnsel uitdroging).quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:07 schreef JC14 het volgende:
[..]
De verdomde moeilijkheid is dat als we bv. doping legaliseren, ( zogezegd een oplossing volgens sommigen ) het bv. wel alleen maar van kwaad naar erger kan gaan.
Er zijn toch al drie of vier renners gestorven in de geschiedenis aan te veel aan doping?
Ik heb ze geredquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet je maar in het juiste topic posten
Er is wat mij betreft geen reden om aan te nemen dat ze niet verder zijn gegaan. Ook geen reden om aan te nemen dat ze wél verder zijn gegaan, epo is namelijk echt wel voorbij.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:04 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Oh ja die rit, ik wíst gewoon op dat moment dat er iets niet kloptequote:Moet daarbij zeggen dat ik me helemaal niet zo druk maak om doping. 2006 rit 17 vind ik nog altijd de mooiste rit die ik gezien heb, doping of niet. Maar dat feit doet er niks aan af dat ik vind dat er wel erg makkelijk gezegd wordt dat er "nu niks gebruikt wordt" ondanks dat nu ineens Di Gregorio weer ineens gepakt wordt voor dopingTRANSPORT, wat dus niet uitsluit dat het georganiseerd wordt gebruikt.
Dat gaat me te ingewikkeld worden voor een topicreeks die toch wel snel aan een volgend deel toe is. Maar je kan quoten uit een gesloten topic.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:12 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Kunnen de topics niet samengevoegd worden? Ik vond het gesprek eigenlijk wel boeiend
[..]
dat bedoel ikquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat gaat me te ingewikkeld worden voor een topicreeks die toch wel snel aan een volgend deel toe is. Maar je kan quoten uit een gesloten topic.
Natuurlijke bloedwaarden varieren ook heel erg. Een kleine ziekte en die dingen schommelen als de beste circusattractie. Uiteindelijk zit je daar ook met een bandbreedte en aannames te werken (wat is natuurlijk? Die bloedpaspoorten zijn uiteindelijk opgemaakt met als uitgangspunt een basisstandaard. Wat als die basisstandaard al gemanipuleerd is?).quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:12 schreef Maarten-Pieter het volgende:Hoe dan ook, doping blijft een probleem. Je zou eigenlijk voor iedereen zijn natuurlijke bloedwaarden moeten weten, zodat de marges een stuk kleiner kunnen worden gemaakt. Maar hoe moet je het reëel oplossen? Ik ben geneigd om sportartsen strenger te controleren. En laat onderzoekers ook zelf mogelijke soorten doping verzinnen, zodat ze er alvast oplossingen voor kunnen bedenken om het op te sporen... Laat ze een stap vooruit zijn.
Uhu de champagne die ze nu drinken bij Garmin mag niet en morgen wordn ze allemaal gedeclasseerdquote:
Dat zegt niks, caffeine staat er ook op boven een bepaalde grens. Niet alles is zwart-wit.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:18 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Uhu de champagne die ze nu drinken bij Garmin mag niet en morgen wordn ze allemaal gedeclasseerd
Oh dat wist ik nietquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:19 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Dat zegt niks, caffeine staat er ook op boven een bepaalde grens. Niet alles is zwart-wit.
Ik geloof ook dat de grote hoeveelheden tot het verleden behoren. Toch ben ik daar niet hélemaal zeker van.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:53 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Is niet in belang van Nederlandse media en Rabobank. De NOS heeft er met geen woord over gesproken terwijl het niet lang voor de Tour een beetje bekend werd. Ik denk dat de Rabobank daar wel een handje in heeft, helaas.
Maar zolang een middel nog niet bekend is, is het niet op te sporen. Een middel wordt pas bekend als het gebruikt wordt en toevallig ontdekt wordt / door de medische of farmaceutische industrie doorgespeeld wordt aan WADA enzo. Opsporing loopt per definitie achter.
Bovendien is doping door het bloedpaspoort heel makkelijk geworden. Gewoon binnen de max waarden blijven, dan is er niks aan de hand. Tests worden namelijk mede aan de hand van het bloedpaspoort beoordeeld. Grote hoeveelheden doping is wel een beetje over, maar door een beetje slimme doktor is het bloedpaspoort kinderlijk eenvoudig te manipuleren.
Of Di Gregorio vervoerde het voor zichzelf, dat zou ook kunnen. Maar de verhalen die achteraf nu over de periode 2000-2005 naar buiten komen (oa Rabobank, maar niet alleen zij, ook Euskaltel heeft impliciet toegegeven tussen 2003 en juni 2004 een dopingdokter gehad te hebben bijvoorbeeld) zijn wel tekenend, terwijl we toen we in die periode zaten iedereen hoorde zeggen dat we nu gelukkig uit de dopingperiode van de jaren 90 waren.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:21 schreef JC14 het volgende:
[..]
Ik geloof ook dat de grote hoeveelheden tot het verleden behoren. Toch ben ik daar niet hélemaal zeker van.
Neem nou zo'n Di Gregorio. Hij verhandelde doping ( als ik me niet vergis ) en stel nou dat dit behoorlijk veel was, dan kan dit wel een gedeelte van een groot dopingnetwerk zijn. ( dat ook aan diverse renners gegeven zou kunnen worden )
Alcohol verdwijnt relatief snel uit je lichaam en daar vind je niets meer van terug aan het einde van de etappe.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:18 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Uhu de champagne die ze nu drinken bij Garmin mag niet en morgen wordn ze allemaal gedeclasseerd
Dude tuurlijk staat alcohol er niet opquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Alcohol verdwijnt relatief snel uit je lichaam en daar vind je niets meer van terug aan het einde van de etappe.
Als ze met zijn allen een joint opsteken dan zijn ze de lul.
Ja precies, zeker dat laatste had ik ook al in gedachten als bezwaar... Je zou renners dan eigenlijk heel vroeg in hun carrière of na hun carrière nogmaals onverwachts moeten testen...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:17 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Natuurlijke bloedwaarden varieren ook heel erg. Een kleine ziekte en die dingen schommelen als de beste circusattractie. Uiteindelijk zit je daar ook met een bandbreedte en aannames te werken (wat is natuurlijk? Die bloedpaspoorten zijn uiteindelijk opgemaakt met als uitgangspunt een basisstandaard. Wat als die basisstandaard al gemanipuleerd is?).
Je moet zorgen dat de beste kennis aan de goede kant staat. Die artsen kunnen dan doping voor de WADA inclusief signalementen gaan ontwikkelen, opdat de WADA het dan kan gebruiken in de strijd tegen doping. Een goede ontwikkelingquote:Die laatste opmerking is wel zinnig, volgens mij gebeurt dat ook wel meer tegenwoordig, dat het WADA al samenwerkt met medische diensten die medicijnen en dergelijke ontwikkelen.
Thanks, ik heb het gevonden!quote:Oude ritten zijn terug te kijken oa op een torrentsite, ik weet niet of ik die hier mag noemen (hoewel het niet echt illegaal is), maar ik zou zeggen google eens op de combinatie wieler en die dingen die je van de piratebay afhaalt, maar dan aan elkaar en in het Engels.
Ja echt he, bloedirritantquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:21 schreef Panthera. het volgende:
Jerome Pineau. Dat heeft Herbert al 63 keer verteld, dat er meerdere Pinots/eaus zijn
Zeiden ze dat toen? Wat gebeurde er toen aan onderzoek? En aan controle? Wat werd er toen gezegd over o.a. epo? En over middelen die in de jaren '90 waren gebruikt?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:24 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Of Di Gregorio vervoerde het voor zichzelf, dat zou ook kunnen. Maar de verhalen die achteraf nu over de periode 2000-2005 naar buiten komen (oa Rabobank, maar niet alleen zij, ook Euskaltel heeft impliciet toegegeven tussen 2003 en juni 2004 een dopingdokter gehad te hebben bijvoorbeeld) zijn wel tekenend, terwijl we toen we in die periode zaten iedereen hoorde zeggen dat we nu gelukkig uit de dopingperiode van de jaren 90 waren.
Het is misschien minder geworden, misschien wel niet (ik denk het eerste, afgaande op de tijden die oa bergop gereden worden), maar zeker weten is lastig.
Zo logisch is dat niet. Cannabis staat er wel op.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:27 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Dude tuurlijk staat alcohol er niet op
Ik heb geen directe quotes voorhanden, maar ik hoor die verhalen over schoon/schoner wielrennen nu al zo lang, al sinds ik wielrennen begon te volgen in 2003, dat ik het niet echt meer serieus neemquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:27 schreef Maarten-Pieter het volgende:Zeiden ze dat toen? Wat gebeurde er toen aan onderzoek? En aan controle? Wat werd er toen gezegd over o.a. epo? En over middelen die in de jaren '90 waren gebruikt?
Exact hoe ik er over denk. Morgen laatste keer Thijs en dan zijn opvolger voor de laatste week Tour. Wie is dat ook al weer?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:30 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Vandaag matig vond ik, drie nietszeggende gasten.
Dat je nog steeds Tour du Jour kijktquote:
Ik vind dat wel leuk om te zien, lekker verstand op 0 en kijken. In de nacht voor de rust en de sfeer (en ook meer inhoud) naar Mart. Vind ik echt heerlijkquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:31 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Dat je nog steeds Tour du Jour kijktwat een kermisprogrammatje is dat zeg, afgezien van Dijkstra.
Doping evolueert.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:30 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ik heb geen directe quotes voorhanden, maar ik hoor die verhalen over schoon/schoner wielrennen nu al zo lang, al sinds ik wielrennen begon te volgen in 2003, dat ik het niet echt meer serieus neem
Edwin Winkels, die is goedquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:30 schreef JC14 het volgende:
[..]
Exact hoe ik er over denk. Morgen laatste keer Thijs en dan zijn opvolger voor de laatste week Tour. Wie is dat ook al weer?
Ach ja, ieder zijn ding, we leven in een vrij land gelukkigquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:31 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ik vind dat wel leuk om te zien, lekker verstand op 0 en kijken. In de nacht voor de rust en de sfeer (en ook meer inhoud) naar Mart. Vind ik echt heerlijk
Geen jaknikker, maar wel een eigen verhaal? Zonder 'mee te gaan' met Mart? Iemand die een weerwoord kan geven?quote:
Nee, die heeft wel een eigen mening, maar weet het ook op een prettige manier te brengen, op kennis gebaseerd.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:32 schreef JC14 het volgende:
[..]
Geen jaknikker, maar wel een eigen verhaal? Zonder 'mee te gaan' met Mart? Iemand die een weerwoord kan geven?
Dan kijk ik er alvast énorm naar uit. Zo'n Thijs vind ik maar niets. Volgens mij énorm ingenomen met zichzelf.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:33 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Nee, die heeft wel een eigen mening, maar weet het ook op een prettige manier te brengen, op kennis gebaseerd.
Eensch.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:34 schreef JC14 het volgende:
[..]
Dan kijk ik er alvast énorm naar uit. Zo'n Thijs vind ik maar niets. Volgens mij énorm ingenomen met zichzelf.
Meer inhoud?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:31 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ik vind dat wel leuk om te zien, lekker verstand op 0 en kijken. In de nacht voor de rust en de sfeer (en ook meer inhoud) naar Mart. Vind ik echt heerlijk
Jeps, was mij ook een genoegen. Morgen weer een mooie Tourdag. Tot dan.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:36 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Eensch.
Maar goed ik ga uitloggen, het was me een genoegen
Ja mij ook, en een leuke discussiequote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:36 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Eensch.
Maar goed ik ga uitloggen, het was me een genoegen
Sportzomer heeft meer inhoud dan TdJ ja..quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:36 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Meer inhoud?
Anyway, het is je goed recht om het te kijken hoor
O sorry, ik las het verkeerdquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:41 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Sportzomer heeft meer inhoud dan TdJ ja..
Net als dit decor. Dat kleine autootje wat er staat (detail), lekker briesje. Die mensen op de achtergrond die gewoon hun eigen ding doen terwijl er een programma wordt gedraaid en dan de rust aan tafel. Ideaal om van 00:25 tot 01:25 naar te kijkenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:43 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
O sorry, ik las het verkeerdInderdaad ja
Die gaf al aan dat het een jaar eerder gaat worden.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:46 schreef RemcoW23 het volgende:
Froome zal over een jaar (of 2) de Tour wel pakken.
Ik vond het juist een heerlijk rustige uitzending.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:30 schreef Panthera. het volgende:
Vandaag matig vond ik, drie nietszeggende gasten.
Ah, we zijn het redelijk eens.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:21 schreef golfer het volgende:
Beetje ma(r)tte uitzending met die 'gemiddelde'Nederlandse prof die (zogenaamd) geen doping gebruikt.
De kop van MB als dat soort onderwerpen worden aangesneden spreekt altijd boekdelen en Mart vraagt nooit aan Michael of ie wel eens gebruikt heeft. Die weet wel beter...
Verder is Thijs wel nog steeds oké.
Wiggins kan volgend jaar ook de Tour winnen dus dan moet Froome naar een andere ploeg. Ik denk niet dat Froome volgend jaar wint, gewoon weer Contador of Andy Schleck.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die gaf al aan dat het een jaar eerder gaat worden.
Niemand kan Sky ooit meer verslaan man.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Wiggins kan volgend jaar ook de Tour winnen dus dan moet Froome naar een andere ploeg. Ik denk niet dat Froome volgend jaar wint, gewoon weer Contador of Andy Schleck.
Nee, dat zeiden we ook van Bianchi, Raleigh, Peugeot en al die andere ploegen die ooit dominant waren....quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Niemand kan Sky ooit meer verslaan man.
De Tour is ook soort roulette en Froome is nu sterker.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Wiggins kan volgend jaar ook de Tour winnen dus dan moet Froome naar een andere ploeg. Ik denk niet dat Froome volgend jaar wint, gewoon weer Contador of Andy Schleck.
Volgens mij miste jij het sarcasme?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, dat zeiden we ook van Bianchi, Raleigh, Peugeot en al die andere ploegen die ooit dominant waren....
Ik snap gewoon niet waarom mensen denken dat Froome volgend jaar wel wint terwijl Wiggins dan ook nog bij Sky rijdt, lijkt me.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
De Tour is ook soort roulette en Froome is nu sterker.
Kan volgend jaar weer anders uitpakken.
De tijd van Contador en de Schlecks is voorbij.
Denk je?quote:
Omdat ie in de tijdrit goed in de buurt blijft en bergop een stuk sterker is op dit moment?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet waarom mensen denken dat Froome volgend jaar wel wint terwijl Wiggins dan ook nog bij Sky rijdt, lijkt me.
Eens.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet waarom mensen denken dat Froome volgend jaar wel wint terwijl Wiggins dan ook nog bij Sky rijdt, lijkt me.
Contador won vorig jaar nog de Giro en werd 5de in de Tour en wint in september de Vuelta.
Was het niet Pantani die ooit op Alpe d'Huez een klap gaf aan Oranje indiaan?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:07 schreef alors het volgende:
Dat meelopen en die mongolen dat is echt al minimaal 15 jaar zo
Vind ze maar eens.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:12 schreef computergirl het volgende:
Zou de organisatie/renners de veroorzaker van die valpartij kunnen aansprakelijk stellen eigenlijk?
Nee de NOS krijgt subsidie, dat is vaker als je geestelijk beperken in dienst neemt.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:15 schreef alors het volgende:
Heeft Joep een clausule in zijn contract dat ie 3 miljoen moet hebben bij ontslag ofzo? Dump die man eens.
Ik zat op het puntje van mijn stoel.quote:
Die man die midden op de weg ston te fotograferen, dat was toch op een hele drukke plek? Vast ook wel politie in de buurt.quote:
Maar om dan maar meteem items te laten maken, laat hem dan koffie halenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee de NOS krijgt subsidie, dat is vaker als je geestelijk beperken in dienst neemt.
Hij is niet in bedwang te houdenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:19 schreef Guard het volgende:
[..]
Maar om dan maar meteem items te laten maken, laat hem dan koffie halen
Enkhuizen, geloof ik.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:07 schreef Pino112 het volgende:
Wat is dit voor locatie, een oude schuur ofzo?![]()
Dit is genietenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:22 schreef anoukane het volgende:
weer zo'n topstukje.. zou mart zichzelf niet kapot ergeren
Och alles beter dan die Fifi-items van vroeger zal ie denken....quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:22 schreef anoukane het volgende:
weer zo'n topstukje.. zou mart zichzelf niet kapot ergeren
Leuk om te zien... en kopman die knecht voor zijn knechtenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:24 schreef reddevil1408 het volgende:
mooie sprint! Wiggins die zijn ploegmaat afzet ;-)
Het is opgenomen van eerder op de avond als je dat bedoelt, dat gesprek is niet live.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:28 schreef Redefine het volgende:
Ik vind het er elke keer net uit zien alsof Mart die vragen helemaal niet stelt. Dat ze hetalleen zo opnemen. Nu valt hetnog mee, maar van de week leek dat sterker.
Dat was ook wel terecht.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:28 schreef Guard het volgende:
Komt sympathiek over die Greipel, maar als je hoort wat ie Boeckmans heeft gestuurd en hem bijna van de fiets rijdt
Mooi idd, zo hoort hetquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:28 schreef Panthera. het volgende:
Complimenten NOS, moeite gedaan om de winnaar te spreken.
Dat weet ik, maar dat bedoel ik niet. Al versterkt dat het effect.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:29 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Het is opgenomen van eerder op de avond als je dat bedoelt, dat gesprek is niet live.
Er iets van zeggen mag best, maar je kunt ook te ver gaan...quote:
ja idd....het lijkt nog gefrustreerd.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:31 schreef One_of_the_few het volgende:
Boumans zit eruit alsof ie het nog niet helemaal verwerkt heeft.
Dat vraag ik me altijd af als Joep aan bod komt. Wat heb iktoch een hekel aan die ventquote:
Ah je bedoelt het zo. Vanavond was het in ieder geval wel vraag en antwoord in de normale zin van het woord, ik hoorde Mart nog een keer wat mompelen tijdens het antwoord van Greipel.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dat bedoel ik niet. Al versterkt dat het effect.
Die hebben bijna altijd de winnaar.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:31 schreef pennyfarthing het volgende:
[..]
Hij zat ook aan tafel bij de Belgen.
Deels misschien, maar hij heeft wel een punt. De hele EPO generatie zit momenteel achter het stuur te roepen dat wielrennen zo schoon is tegenwoordig.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:31 schreef One_of_the_few het volgende:
Boumans zit eruit alsof ie het nog niet helemaal verwerkt heeft.
Vandaag voelde het echter aan dan met Mollema etc. Al zal het wel gewoon echt zijn.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:32 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ah je bedoelt het zo. Vanavond was het in ieder geval wel vraag en antwoord in de normale zin van het woord, ik hoorde Mart nog een keer wat mompelen tijdens het antwoord van Greipel.
zijn punt is valide ja.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:33 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Deels misschien, maar hij heeft wel een punt. De hele EPO generatie zit momenteel achter het stuur te roepen dat wielrennen zo schoon is tegenwoordig.
Als wielrenner zo schoon is: leg mij dan maar eens uit dat Hummeltje niet omhoog komt op die laatste col en dat Vino op zijn 41e nog een sprintje kan trekken....quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:33 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Deels misschien, maar hij heeft wel een punt. De hele EPO generatie zit momenteel achter het stuur te roepen dat wielrennen zo schoon is tegenwoordig.
Hij kan dan in ieder geval nog zeggen dat hij een rit in de Ronde van Catalonië won.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:37 schreef wimderon het volgende:
Brammetje de Groot, als gast al net zo nietszeggend als op de fiets.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:35 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Als wielrenner zo schoon is: leg mij dan maar eens uit dat Hummeltje niet omhoog komt op die laatste col en dat Vino op zijn 41e nog een sprintje kan trekken....
Ja, achter Flecha met aankomst op een of andere landingsbaan bij Toulouse.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:39 schreef Panthera. het volgende:
Bram de Groot, die had toch een keer een Tour waarin hij plots in een paar ontsnappingen 2e en 3e werd?
Ja misschien kan hij verder wel niksquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:39 schreef -0- het volgende:
Die man praat alsof die nog steeds in een enorm diep gat zit
1x 2e achter Flecha ja en 1x 3e achter Piil en Sacchi.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:39 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ja, achter Flecha met aankomst op een of andere landingsbaan bij Toulouse.
Ah klopt ja, dat heb ik niet live gezien maar is wel eens teruggekomen in de avondetappe en op youtube met Flecha die z'n pijl en boog doet.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:39 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ja, achter Flecha met aankomst op een of andere landingsbaan bij Toulouse.
Stond toen zelfs derde in het klassement.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:39 schreef Panthera. het volgende:
Bram de Groot, die had toch een keer een Tour waarin hij plots in een paar ontsnappingen 2e en 3e werd?
Ah ja, de ritoverwinning van Piil in Marseille (of in ieder geval ergens aan de Middellandse Zee)quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
1x 2e achter Flecha ja en 1x 3e achter Piil en Sacchi.
Baas boven baas, Jan Boven zit er nog niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:42 schreef reddevil1408 het volgende:
deze twee staan postuur voor de nederlandse prestaties!![]()
En een raar oog.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:43 schreef Guard het volgende:
Wat een scheve bek heeft die Eddy, heeft ie vroeger veel Andre van Duin nagedaan?
Andere kant van wielrennen. Ik zie een prachtig verhaal voor een docu....quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:42 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Wat is die Bram de Groot treurig zeg, dat verpest ook wel een beetje de sfeer aan tafel
Iets voor Wilfried de Jong.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:43 schreef Drassss het volgende:
[..]
Andere kant van wielrennen. Ik zie een prachtig verhaal voor een docu....
Denk het wel. Van Hummel is een idioot, ik doe altijd het geluid weg als hij praat.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:51 schreef OProg het volgende:
Ik hoop dat de kruisjes van Johnnie meer doen dan die van Hummeltje
Zijn bijna alleen maar renners buiten de Tour geweestquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:52 schreef Tornadovis het volgende:
[..]
Dus het kunnen ook renners buiten de Tour zijn blijkbaar...
zet er maar een groot kruis over heen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:51 schreef OProg het volgende:
Ik hoop dat de kruisjes van Johnnie meer doen dan die van Hummeltje
Het zijn alleen maar renners die niet in de Tour rijden.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:52 schreef Tornadovis het volgende:
[..]
Dus het kunnen ook renners buiten de Tour zijn blijkbaar...
Mja, het was aan het begin niet serieus bedoeld natuurlijk, maar als je ziet dat er nu 96 bedrijven en allerlei universiteiten bezig zijn..quote:
Dat is wel het jammere idd.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:54 schreef anoukane het volgende:
Als die berg er is dan loop ik vast al met een rollator.
Jerome Pineau zit wel in de tourquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het zijn alleen maar renners die niet in de Tour rijden.
Nou en man. Het is toch mooi dat allemaal mensen met het idee aan de haal zijn?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:54 schreef pennyfarthing het volgende:
Grootheidswaanzin. Ja, Thijs. Dat is het.
Er zal een heel klein diertje gevonden worden die het tegen zal houden.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, het was aan het begin niet serieus bedoeld natuurlijk, maar als je ziet dat er nu 96 bedrijven en allerlei universiteiten bezig zijn..
Uitzondering op de regel.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jerome Pineau zit wel in de tour
Sowieso, maar ik heb nog de tijd. Over 20 jaar mag hij er ook komen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:56 schreef pennyfarthing het volgende:
[..]
Er zal een heel klein diertje gevonden worden die het tegen zal houden.
Goed eruit gepraat jaquote:
Ja, was na die monstervlucht in de etappe die Dekker uiteindelijk won. De Groot viel toen uit na een zware valpartij.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Stond toen zelfs derde in het klassement.
Als je alle vuilnisbelten van NL bij elkaar veegt heb je dat zo....quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:55 schreef Drassss het volgende:
Och, ik denk dat als je echt wil je vast wel een berg van een paar honderd meter kan regelen.
En de reacties:quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:58 schreef Redefine het volgende:
Lezen we morgen op teletekst oud-renner De Groot pleegt zelfmoord? Hetwerd met de seconde depressiever
Nu nog de vraag welke Rodriguez ze bedoelen. Er rijden er nogal wat in het pelotonquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed eruit gepraat jaKan me herinneren dat ze Kan cel ara ook al deden.
Hetzijn er twee, drie uit de Tour, de rest van buiten de Tour.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed eruit gepraat jaKan me herinneren dat ze Kan cel ara ook al deden.
Kloptquote:Op zondag 15 juli 2012 00:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hetzijn er twee, drie uit de Tour, de rest van buiten de Tour.
Spanje hier, Spanje daar! O la la....Europa gracia...quote:Op zondag 15 juli 2012 00:03 schreef Slobeend het volgende:
Toch jammer dat Thijs nu weggaat. Hij was beter dan ik verwacht had. Nu krijgen we die drukke Winkels die overal over mee wil praten, maar eigenlijk niet zoveel weet.
En vooral geïnteresseerd is in de Spanjaarden (en die rijden geen al te beste Tour dit jaar)quote:Op zondag 15 juli 2012 00:03 schreef Slobeend het volgende:
Toch jammer dat Thijs nu weggaat. Hij was beter dan ik verwacht had. Nu krijgen we die drukke Winkels die overal over mee wil praten, maar eigenlijk niet zoveel weet.
Inderdaad, het moet van Zubeldia komen dit jaar.quote:Op zondag 15 juli 2012 00:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En vooral geïnteresseerd is in de Spanjaarden (en die rijden geen al te beste Tour dit jaar)
Welke Spaanse topper had je hier dan verwacht? Valverde en Freire?quote:Op zondag 15 juli 2012 00:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En vooral geïnteresseerd is in de Spanjaarden (en die rijden geen al te beste Tour dit jaar)
Van Valverde en Freire had ik sowieso meer verwacht ja, maar ook Samuel Sanchez en Rojas.quote:Op zondag 15 juli 2012 00:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welke Spaanse topper had je hier dan verwacht? Valverde en Freire?
Tja, SamSam had ik eigenlijk niet verwacht en de enige Spaanse troef was Rojas, maar ja, dat is pure pech..quote:Op zondag 15 juli 2012 00:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Van Valverde en Freire had ik sowieso meer verwacht ja, maar ook Samuel Sanchez en Rojas.
Ach welnee, gewoon een talent dat met of zonder EPO niet bij de wereldtop hoorde. Een paar goede dagen in de Alpen in de TDF van 1992 maakt je nog niet tot een wereldtopper.quote:Op zondag 15 juli 2012 00:43 schreef tong80 het volgende:
Eddy Bouwman één van de grootste talenten die we hebben gehad
Maar ja toen kregen we epo
Hij had de Tour kunnen winnen zonder die zooi.
Beetje dip uitzending met oa Bram de Groot in een zwart gatquote:
Het lijkt of hij iets kalmerends slikt, vrijwel geen emotie te zien.quote:
Echte pokerface. Niks mis mee, kan ook natuurlijk zijn.quote:Op zondag 15 juli 2012 00:56 schreef APK het volgende:
[..]
Het lijkt of hij iets kalmerends slikt, vrijwel geen emotie te zien.
Ik vond het lekker rustgevend, ging gewoon nergens overquote:
Iets te rustgevend voor 1 uur. Viel bijna in slaap.quote:Op zondag 15 juli 2012 00:58 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ik vond het lekker rustgevend, ging gewoon nergens over
In het introductiefilmpje was hij iets levendigerquote:Op zondag 15 juli 2012 00:57 schreef RemcoW23 het volgende:
Echte pokerface. Niks mis mee, kan ook natuurlijk zijn.
Haha ja. Vind m nu ook overkomen als iemand die vannacht enkele minuten de kussen op het gezicht van zijn vrouw drukt en dan zonder met zijn ogen te knipperen wegloopt.quote:Op zondag 15 juli 2012 01:01 schreef APK het volgende:
[..]
In het introductiefilmpje was hij iets levendiger
Moet ze maar niet zo veel pratenquote:Op zondag 15 juli 2012 01:02 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Haha ja. Vind m nu ook overkomen als iemand die vannacht enkele minuten de kussen op het gezicht van zijn vrouw drukt en dan zonder met zijn ogen te knipperen wegloopt.
Het is wel een lachebekje he ? Echt zo'n oom die een feestje op gang houdt.quote:
snelle conclusie, tweet even naar die hele groep mensen dan weten die dat ookquote:Op zondag 15 juli 2012 01:32 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik als toekomstig architect vindt dit niks, omdat het niet haalbaar is
Die weten het ook al. Maarja, lekker geld verdienen he.quote:Op zondag 15 juli 2012 01:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
snelle conclusie, tweet even naar die hele groep mensen dan weten die dat ook
Dit dus, de Martosaurus heeft ons vandaag niet echt een vrolijk zaterdagavond programma voorgeschoteldquote:Op zondag 15 juli 2012 01:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een klote uitzending![]()
Zo meteen even Tour du Jour terugkijken, eventjes lachen kan geen kwaad.
Pff, ik word er depressief van..quote:Op zondag 15 juli 2012 00:50 schreef maril het volgende:
[..]
Beetje dip uitzending met oa Bram de Groot in een zwart gat
Wall-Equote:
Vond het bij Bouwmans nog wel meevallen eigenlijk, maar die werd natuurlijk ook beïnvloed door de Groot die naast hem zat.. Daar kwam echt heel weinig uitquote:Op zondag 15 juli 2012 13:24 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een matige uitzending gisteren zeg, gasten hadden echt bijzonder weinig te melden.
Ik ben blij dat Edwin de laatste vaste gast is. Vorig jaar had je die pro-Italiaanse kut die alleen maar geilt op Petacchi en Nibaliquote:Op zondag 15 juli 2012 11:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond #Evajinek #brammoskowicz #edwinwinkels
Hey, niks tegen Renate ja!quote:Op zondag 15 juli 2012 15:10 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Ik ben blij dat Edwin de laatste vaste gast is. Vorig jaar had je die pro-Italiaanse kut die alleen maar geilt op Petacchi en Nibali
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |