Was het niet Pantani die ooit op Alpe d'Huez een klap gaf aan Oranje indiaan?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:07 schreef alors het volgende:
Dat meelopen en die mongolen dat is echt al minimaal 15 jaar zo
Vind ze maar eens.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:12 schreef computergirl het volgende:
Zou de organisatie/renners de veroorzaker van die valpartij kunnen aansprakelijk stellen eigenlijk?
Nee de NOS krijgt subsidie, dat is vaker als je geestelijk beperken in dienst neemt.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:15 schreef alors het volgende:
Heeft Joep een clausule in zijn contract dat ie 3 miljoen moet hebben bij ontslag ofzo? Dump die man eens.
Ik zat op het puntje van mijn stoel.quote:
Die man die midden op de weg ston te fotograferen, dat was toch op een hele drukke plek? Vast ook wel politie in de buurt.quote:
Maar om dan maar meteem items te laten maken, laat hem dan koffie halenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee de NOS krijgt subsidie, dat is vaker als je geestelijk beperken in dienst neemt.
Hij is niet in bedwang te houdenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:19 schreef Guard het volgende:
[..]
Maar om dan maar meteem items te laten maken, laat hem dan koffie halen
Enkhuizen, geloof ik.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:07 schreef Pino112 het volgende:
Wat is dit voor locatie, een oude schuur ofzo?![]()
Dit is genietenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:22 schreef anoukane het volgende:
weer zo'n topstukje.. zou mart zichzelf niet kapot ergeren
Och alles beter dan die Fifi-items van vroeger zal ie denken....quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:22 schreef anoukane het volgende:
weer zo'n topstukje.. zou mart zichzelf niet kapot ergeren
Leuk om te zien... en kopman die knecht voor zijn knechtenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:24 schreef reddevil1408 het volgende:
mooie sprint! Wiggins die zijn ploegmaat afzet ;-)
Het is opgenomen van eerder op de avond als je dat bedoelt, dat gesprek is niet live.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:28 schreef Redefine het volgende:
Ik vind het er elke keer net uit zien alsof Mart die vragen helemaal niet stelt. Dat ze hetalleen zo opnemen. Nu valt hetnog mee, maar van de week leek dat sterker.
Dat was ook wel terecht.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:28 schreef Guard het volgende:
Komt sympathiek over die Greipel, maar als je hoort wat ie Boeckmans heeft gestuurd en hem bijna van de fiets rijdt
Mooi idd, zo hoort hetquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:28 schreef Panthera. het volgende:
Complimenten NOS, moeite gedaan om de winnaar te spreken.
Dat weet ik, maar dat bedoel ik niet. Al versterkt dat het effect.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:29 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Het is opgenomen van eerder op de avond als je dat bedoelt, dat gesprek is niet live.
Er iets van zeggen mag best, maar je kunt ook te ver gaan...quote:
ja idd....het lijkt nog gefrustreerd.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:31 schreef One_of_the_few het volgende:
Boumans zit eruit alsof ie het nog niet helemaal verwerkt heeft.
Dat vraag ik me altijd af als Joep aan bod komt. Wat heb iktoch een hekel aan die ventquote:
Ah je bedoelt het zo. Vanavond was het in ieder geval wel vraag en antwoord in de normale zin van het woord, ik hoorde Mart nog een keer wat mompelen tijdens het antwoord van Greipel.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dat bedoel ik niet. Al versterkt dat het effect.
Die hebben bijna altijd de winnaar.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:31 schreef pennyfarthing het volgende:
[..]
Hij zat ook aan tafel bij de Belgen.
Deels misschien, maar hij heeft wel een punt. De hele EPO generatie zit momenteel achter het stuur te roepen dat wielrennen zo schoon is tegenwoordig.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:31 schreef One_of_the_few het volgende:
Boumans zit eruit alsof ie het nog niet helemaal verwerkt heeft.
Vandaag voelde het echter aan dan met Mollema etc. Al zal het wel gewoon echt zijn.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:32 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ah je bedoelt het zo. Vanavond was het in ieder geval wel vraag en antwoord in de normale zin van het woord, ik hoorde Mart nog een keer wat mompelen tijdens het antwoord van Greipel.
zijn punt is valide ja.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:33 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Deels misschien, maar hij heeft wel een punt. De hele EPO generatie zit momenteel achter het stuur te roepen dat wielrennen zo schoon is tegenwoordig.
Als wielrenner zo schoon is: leg mij dan maar eens uit dat Hummeltje niet omhoog komt op die laatste col en dat Vino op zijn 41e nog een sprintje kan trekken....quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:33 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Deels misschien, maar hij heeft wel een punt. De hele EPO generatie zit momenteel achter het stuur te roepen dat wielrennen zo schoon is tegenwoordig.
Hij kan dan in ieder geval nog zeggen dat hij een rit in de Ronde van Catalonië won.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:37 schreef wimderon het volgende:
Brammetje de Groot, als gast al net zo nietszeggend als op de fiets.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:35 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Als wielrenner zo schoon is: leg mij dan maar eens uit dat Hummeltje niet omhoog komt op die laatste col en dat Vino op zijn 41e nog een sprintje kan trekken....
Ja, achter Flecha met aankomst op een of andere landingsbaan bij Toulouse.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:39 schreef Panthera. het volgende:
Bram de Groot, die had toch een keer een Tour waarin hij plots in een paar ontsnappingen 2e en 3e werd?
Ja misschien kan hij verder wel niksquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:39 schreef -0- het volgende:
Die man praat alsof die nog steeds in een enorm diep gat zit
1x 2e achter Flecha ja en 1x 3e achter Piil en Sacchi.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:39 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ja, achter Flecha met aankomst op een of andere landingsbaan bij Toulouse.
Ah klopt ja, dat heb ik niet live gezien maar is wel eens teruggekomen in de avondetappe en op youtube met Flecha die z'n pijl en boog doet.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:39 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ja, achter Flecha met aankomst op een of andere landingsbaan bij Toulouse.
Stond toen zelfs derde in het klassement.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:39 schreef Panthera. het volgende:
Bram de Groot, die had toch een keer een Tour waarin hij plots in een paar ontsnappingen 2e en 3e werd?
Ah ja, de ritoverwinning van Piil in Marseille (of in ieder geval ergens aan de Middellandse Zee)quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
1x 2e achter Flecha ja en 1x 3e achter Piil en Sacchi.
Baas boven baas, Jan Boven zit er nog niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:42 schreef reddevil1408 het volgende:
deze twee staan postuur voor de nederlandse prestaties!![]()
En een raar oog.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:43 schreef Guard het volgende:
Wat een scheve bek heeft die Eddy, heeft ie vroeger veel Andre van Duin nagedaan?
Andere kant van wielrennen. Ik zie een prachtig verhaal voor een docu....quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:42 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Wat is die Bram de Groot treurig zeg, dat verpest ook wel een beetje de sfeer aan tafel
Iets voor Wilfried de Jong.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:43 schreef Drassss het volgende:
[..]
Andere kant van wielrennen. Ik zie een prachtig verhaal voor een docu....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |