Enkhuizen, geloof ik.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:07 schreef Pino112 het volgende:
Wat is dit voor locatie, een oude schuur ofzo?![]()
Dit is genietenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:22 schreef anoukane het volgende:
weer zo'n topstukje.. zou mart zichzelf niet kapot ergeren
Och alles beter dan die Fifi-items van vroeger zal ie denken....quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:22 schreef anoukane het volgende:
weer zo'n topstukje.. zou mart zichzelf niet kapot ergeren
Leuk om te zien... en kopman die knecht voor zijn knechtenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:24 schreef reddevil1408 het volgende:
mooie sprint! Wiggins die zijn ploegmaat afzet ;-)
Het is opgenomen van eerder op de avond als je dat bedoelt, dat gesprek is niet live.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:28 schreef Redefine het volgende:
Ik vind het er elke keer net uit zien alsof Mart die vragen helemaal niet stelt. Dat ze hetalleen zo opnemen. Nu valt hetnog mee, maar van de week leek dat sterker.
Dat was ook wel terecht.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:28 schreef Guard het volgende:
Komt sympathiek over die Greipel, maar als je hoort wat ie Boeckmans heeft gestuurd en hem bijna van de fiets rijdt
Mooi idd, zo hoort hetquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:28 schreef Panthera. het volgende:
Complimenten NOS, moeite gedaan om de winnaar te spreken.
Dat weet ik, maar dat bedoel ik niet. Al versterkt dat het effect.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:29 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Het is opgenomen van eerder op de avond als je dat bedoelt, dat gesprek is niet live.
Er iets van zeggen mag best, maar je kunt ook te ver gaan...quote:
ja idd....het lijkt nog gefrustreerd.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:31 schreef One_of_the_few het volgende:
Boumans zit eruit alsof ie het nog niet helemaal verwerkt heeft.
Dat vraag ik me altijd af als Joep aan bod komt. Wat heb iktoch een hekel aan die ventquote:
Ah je bedoelt het zo. Vanavond was het in ieder geval wel vraag en antwoord in de normale zin van het woord, ik hoorde Mart nog een keer wat mompelen tijdens het antwoord van Greipel.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dat bedoel ik niet. Al versterkt dat het effect.
Die hebben bijna altijd de winnaar.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:31 schreef pennyfarthing het volgende:
[..]
Hij zat ook aan tafel bij de Belgen.
Deels misschien, maar hij heeft wel een punt. De hele EPO generatie zit momenteel achter het stuur te roepen dat wielrennen zo schoon is tegenwoordig.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:31 schreef One_of_the_few het volgende:
Boumans zit eruit alsof ie het nog niet helemaal verwerkt heeft.
Vandaag voelde het echter aan dan met Mollema etc. Al zal het wel gewoon echt zijn.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:32 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ah je bedoelt het zo. Vanavond was het in ieder geval wel vraag en antwoord in de normale zin van het woord, ik hoorde Mart nog een keer wat mompelen tijdens het antwoord van Greipel.
zijn punt is valide ja.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:33 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Deels misschien, maar hij heeft wel een punt. De hele EPO generatie zit momenteel achter het stuur te roepen dat wielrennen zo schoon is tegenwoordig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |