Had ik al gezegd dat ik ook denk in plaatjesquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:21 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zeg maar waar je op vrolijk van wordt, misschien heb ik wel wat andere entertaiment.
Komt met de leeftijd Ireth.... hij is ook de jongste niet meer. Zelfs de TT is niet meer aangepast.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik ook denk in plaatjes
(zit ik me daar toch minutenlang met een quote onder mijn muisknop geplakt...)
quote:
Der gaat ook wat mis met een vervolg aanmaken.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik ook denk in plaatjes
(zit ik me daar toch minutenlang met een quote onder mijn muisknop geplakt...)
Nou ja, die TT is op zich nog steeds van toepassing.. ik heb hem nog niet gevonden iig!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:32 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Komt met de leeftijd Ireth.... hij is ook de jongste niet meer. Zelfs de TT is niet meer aangepast.
Ik kreeg anders net foto's doorgestuurd van een zekere bekende van ons.... daar is de zon iig aanwezigquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou ja, die TT is op zich nog steeds van toepassing.. ik heb hem nog niet gevonden iig!
Ja, daarom issie hier ook niequote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:34 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik kreeg anders net foto's doorgestuurd van een zekere bekende van ons.... daar is de zon iig aanwezig
Nee, anders had ik waarschijnlijk twee vrouwen in mijn bed gehad vanavondquote:
wie is die tweede dan. voor zover ik weet ben ik niet bij jequote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:36 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee, anders had ik waarschijnlijk twee vrouwen in mijn bed gehad vanavond
Ik denk ook weleens in plaatjesquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:36 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Fok had de hik zeker want de titel en op waren aangepast.quote:
Er zijn twee hamstertjes die verzorgd moeten worden en daar neemt ze gewoon de tijd voorquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:38 schreef Ireth het volgende:
Ik ga lekker mijn mand opzoeken![]()
Mijn dochter vind de vakantie namelijk het ultieme moment om elke dag om half 7 wakker te zijn.... terwijl ze er op schooldagen om half 8 uit gesleurd moet worden
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:41 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Er zijn twee hamstertjes die verzorgd moeten worden en daar neemt ze gewoon de tijd voor
Jij past er ook nog wel bij...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
wie is die tweede dan. voor zover ik weet ben ik niet bij je![]()
* DJMO flauwe bui heeft
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:40 schreef Inlognaam het volgende:
Maar
[..]
Ik denk ook weleens in plaatjes
Maar eentje daarvan is toch nog wel erg jong![]()
In plaatjes denken
2.00x2,20m en nog geen plek om te liggen....quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:42 schreef Inlognaam het volgende:
Dan hebben de dames het goed voor elkaar
Maar ik heb ook het hele bed voor mij zelf. Ben ik nu een dame of iemand die pech heeft deze nacht.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:42 schreef Inlognaam het volgende:
Dan hebben de dames het goed voor elkaar
Een dame in spe die pech heeft?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar ik heb ook het hele bed voor mij zelf. Ben ik nu een dame of iemand die pech heeft deze nacht.
Als je nu eens gewoon voor de verandering op de bank gaat maffen, dan hoef je daar niet over na te denken.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar ik heb ook het hele bed voor mij zelf Ben ik nu een dame of iemand die pech heeft deze nacht.
Laten we het daar maar op houden.quote:
De laatste keer dat ik dat deed lag vannelle in mijn bed.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:45 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Als je nu eens gewoon voor de verandering op de bank gaat maffen, dan hoef je daar niet over na te denken.
Huwelijksperikelen ?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:47 schreef Rucky het volgende:
[..]
Laten we het daar maar op houden.
[..]
De laatste keer dat ik dat deed lag vannelle in mijn bed.![]()
![]()
Als die op je ligt dan heb je toch het hele bed voor jezelf?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:47 schreef Ehhe het volgende:
Oeh, da's ook best wel eens lekker! Een heel bed voor jezelf. Ik vind ook dat ik het bed voor mezelf heb maar vriendlief denkt daar anders over
verkeerde tekst/versiequote:
Trampling....quote:
We moesten de volgende dag vroeg weg.quote:
zwijgend naast elkaar in de vrachtwagen....quote:
Zo vroeg wakker zijn zorgt iig ook niet voor 'n gezellig sfeertjequote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:52 schreef Merlijn het volgende:
[..]
zwijgend naast elkaar in de vrachtwagen....
quote:
quote:
Kan me niet schelen wie ik naast me heb, eerst koffie en een sigaret 's ochtends...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:53 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Zo vroeg wakker zijn zorgt iig ook niet voor 'n gezellig sfeertje
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Jij past er ook nog wel bij...
[..]Maar verandert niets aan het feit dat ik alsnog maar 0,25 cm van mijn bed kan gebruiken om in te liggen....
Ik wou net zeggen dat een kan koffie en een peuk veel goed maakt.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:55 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Kan me niet schelen wie ik naast me heb, eerst koffie en een sigaret 's ochtends...
Ja maar jij past overal.quote:
Ik moet eerst een tijdje wakker zijn voor ik überhaupt aanspreekbaar benquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:55 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Kan me niet schelen wie ik naast me heb, eerst koffie en een sigaret 's ochtends...
Slaap lekker Yska.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:55 schreef YskaFredriksson het volgende:
Oeee ik ga vandaag op tijd naar bed... Ook al s het over 5 minuten al 12u :p
* Merlijn doet autopiloot 's ochtends...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:57 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik moet eerst een tijdje wakker zijn voor ik überhaupt aanspreekbaar ben
niets liever dan dat zou willen..quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:36 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Haha lekker op tijdquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:55 schreef YskaFredriksson het volgende:
Oeee ik ga vandaag op tijd naar bed... Ook al s het over 5 minuten al 12u :p
Meestal wordt ik op mijn werk pas echt wakker.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:57 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn doet autopiloot 's ochtends...
Het vervelendst vind ik nog wel dat vriendlief heel actief en gezellig is 's ochtends. Dat matcht nietquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:57 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn doet autopiloot 's ochtends...
dan kruip je maar bovenop mequote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Jij past er ook nog wel bij...
[..]Maar verandert niets aan het feit dat ik alsnog maar 0,25 cm van mijn bed kan gebruiken om in te liggen....
Ze heeft beetje last van heimwee....quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:59 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ahjoh op vakantie zijn is toch ook lekker
Belleee! Jij vakantievierder!!!quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:45 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Als je nu eens gewoon voor de verandering op de bank gaat maffen, dan hoef je daar niet over na te denken.
eerst mijn peuk en naar de plee geweest zijn...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:57 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik moet eerst een tijdje wakker zijn voor ik überhaupt aanspreekbaar ben
Lol, kan belle niet zelf meer praten?quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:00 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Lol, kan belle niet zelf meer praten?. Maar heimwee is niet leuk nee. Sterkte dan nog de laatste paar dagen belle
Maar de volgende keer kunnen jullie samen de vakantie plannen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:03 schreef belle1608 het volgende:
en dan nog bijna een week want dan is hij op vakantie...
pff ik ken dit gevoel helemaal niet maar I don't like..
Tja, geplande dingen schuif je nou niet zomaar opzij...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar de volgende keer kunnen jullie samen de vakantie plannen.![]()
Als jullie elkaar niet zouden kunnen missen zou ook niet goed zijn.
No offence takenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:08 schreef dolfina-chica het volgende:
wel grappig... hoe mensen totaal verschillend in elkaar zitten... *gniffel*
sorry belle... sorry merlijn
Geniet van deze vakantie de volgende zal dubbel leuk zijn.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:08 schreef belle1608 het volgende:
das waar rucky maar het maakt het wel zwaar en niet voor herhaling vatbaar.. in ieder geval niet zo lang en ver weg
die zal ik onthoudenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:10 schreef Rucky het volgende:
[..]
Geniet van deze vakantie de volgende zal dubbel leuk zijn.
ik had het altijd te druk met lol hebben om iemand te missen.. tis dat ik moest bellen... of gebeld werd oid...quote:
huh?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:13 schreef Merlijn het volgende:
Hmmmz. Ik wordt gestalked maar weer te gaan draaien in mijn jeugddisco..... Tot nu toe heb ik er aardig omheen kunnen draaien, maar ik vrees dat ik dit keer toch wel moet....
Is een hele tijd gesloten geweest, nu heeft familie van een van mijn beste vrienden het weer opgepakt en heropening gedaan met themafeesten. Nu proberen hun dus mij weer daar voor een feestje heen te krijgen, maar ik heb 10 jaar niet meer voor publiek gedraaid, en zeker niet in die stijl....quote:
verkleden in dat thema... en dan jezelf een rol aannemen.. wordt het makkelijker vanquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:16 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Is een hele tijd gesloten geweest, nu heeft familie van een van mijn beste vrienden het weer opgepakt en heropening gedaan met themafeesten. Nu proberen hun dus mij weer daar voor een feestje heen te krijgen, maar ik heb 10 jaar niet meer voor publiek gedraaid, en zeker niet in die stijl....![]()
lees: ik durf niet goed
Ik zal een Deadmau5 masker opzetten....quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:20 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
verkleden in dat thema... en dan jezelf een rol aannemen.. wordt het makkelijker van
* dolfina-chica doet dat ook als ze met kinder-entertainment bezig is
Drum & Bass, Dubstep.quote:
Wie heeft het over jeugddisco....quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:22 schreef belle1608 het volgende:
herrie dus haha waar is de tijd dat in de jeugddisco top 40 gedraaid werd?
Ik wou net zeggen da t ik gegoogeld heb en laat maar niet zien.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:21 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik zal een Deadmau5 masker opzetten....
[ afbeelding ]
[..]
Drum & Bass, Dubstep.
Exact....quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:23 schreef belle1608 het volgende:
ah jouw oude disco waar je heen ging toen je nog een merlijntje was van een jaar of 17?
Dan wordt het tijdquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:25 schreef belle1608 het volgende:
*na haar 15e niet meer in een discotheek geweest is*
Toen ik een 17 jarig rukkertje was:quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:23 schreef belle1608 het volgende:
ah jouw oude disco waar je heen ging toen je nog een merlijntje was van een jaar of 17?
The horror....quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:27 schreef belle1608 het volgende:
bij mij iets van de ketchup song ofzo haha
Nou, je ligt af en toe ook in bed alsof je daar helemaal alleen ligt.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:47 schreef Ehhe het volgende:
Oeh, da's ook best wel eens lekker! Een heel bed voor jezelf. Ik vind ook dat ik het bed voor mezelf heb maar vriendlief denkt daar anders over
Nee,quote:
Moet je een dreun?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:28 schreef belle1608 het volgende:
[..]
haha heerlijk hier hebben we iedere dag 2 keer mini disco.. en ook macarena enzo haha
Al zou ik willen ik zou het idd niet kunnen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:30 schreef belle1608 het volgende:
[..]
kan er niets aan doen dat ze dat draaien haha. mij slaan rucky dat meen je toch niet
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:31 schreef Merlijn het volgende:
Heeft iemand hier nog een werkeloos simple versterkertje staan ?
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:25 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd
* Merlijn is toch meestal van de 80's en 90's
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
Al zou ik willen ik zou het idd niet kunnen.![]()
Euh nee.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:39 schreef belle1608 het volgende:
80's 90's vind ik ook erg leuk is ook barbiegirl en macarena haha
haha jammerquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:40 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Euh nee.![]()
We hebben het niet over Q Music Foute Party hits he?
Zon!!! als je nog een beetje ruimte in je koffer hebt.... graag....quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:40 schreef belle1608 het volgende:
goed ik ging slapen... trusten ik zal probere een beetje zon die kant op te sturen het wordt hier de komende dagen 30+
dan kan het masker wel merlijnquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:40 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Euh nee.![]()
Als dat zou kunnen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Zon!!! als je nog een beetje ruimte in je koffer hebt.... graag....
koffer woog maar 13 kg dus plek zat maar als in thuis kom zit jij in de zon hahaquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Zon!!! als je nog een beetje ruimte in je koffer hebt.... graag....
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:42 schreef belle1608 het volgende:
[..]
koffer woog maar 13 kg dus plek zat maar als in thuis kom zit jij in de zon haha
Heb je die al eens in actie gezien ?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:41 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dan kan het masker wel merlijn
uhh nee...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:43 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Heb je die al eens in actie gezien ?
Ze heeft wel gelijk. Macarena is van 1996 en Barbiegirl van 1997. En de 90's stonden bol van de foute hits. En ik vind het leuk.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:40 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Euh nee.![]()
Het wordt pas leuk als je dubstep met klassiek gaat mengen. Kan nog best verrassend resultaat opleveren:quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:45 schreef dolfina-chica het volgende:
niet mijn muziek...
rock loopt er anders bij...
metal ook
ik was alleen geen 15 meerquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:53 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk. Macarena is van 1996 en Barbiegirl van 1997. En de 90's stonden bol van de foute hits. En ik vind het leuk.
ik luister... kom er op terug als ie afgelopen is...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:53 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Het wordt pas leuk als je dubstep met klassiek gaat mengen. Kan nog best verrassend resultaat opleveren:
wel iets jonger..quote:
Willen jullie mij oud laten voelen.quote:
Jij was al oud....quote:
* Rucky slotje van de la met dreunen haalt.quote:
Jouw woorden ... Rucky gaat wel zonder problemen 50x een trap op en neerquote:
vind het inderdaad lekker om te horen, maar voornamelijk om het klassiekquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:53 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Het wordt pas leuk als je dubstep met klassiek gaat mengen. Kan nog best verrassend resultaat opleveren:
* Rucky volgt voorbeeld.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:03 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn kijkt naar klok....
en nog een bierje open trekt
Vaak is de hedendaagse dubstep/techno gebaseerd op een klassiek stuk hoorquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:03 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
vind het inderdaad lekker om te horen, maar voornamelijk om het klassiek
vanessa speelt wel lekker ja!!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:04 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Vaak is de hedendaagse dubstep/techno gebaseerd op een klassiek stuk hoor![]()
Vanessa Mae mixt klassieke muziek bijvoorbeeld met een electrische viool
Ik heb haar ooit een keer "live" op tv gezien, maar daarna nooit meerquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:07 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
vanessa speelt wel lekker ja!!
zit me te bedenken waar ik haar van ken...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:07 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik heb haar ooit een keer "live" op tv gezien, maar daarna nooit meerWas geweldig om te zien.
Puur? En dan kom je met Epica aanzetten?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:11 schreef Kentekenplaat het volgende:
Als er klassiek in zit heb ik het liever puur of zo:
Let op het woordje of.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:11 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Puur? En dan kom je met Epica aanzetten?
Zo moeilijk is dat nietquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:02 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Jouw woorden ... Rucky gaat wel zonder problemen 50x een trap op en neer
Petra Berger, daar heb ik ook een cd van.quote:
TMIquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:18 schreef Kentekenplaat het volgende:
...
Die laatste deden ze een keer bij de Night of the Proms. Ik had kippevel op plekken waar ik niet van wist dat ik er kippevel kon krijgen. Wat was dat gaaf!!
Ik heb daar ook geen moeite mee.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:18 schreef Kentekenplaat het volgende:
Puur klassiek vind ik dit allemaal erg goed:
Joseph Haydn
De Carmina Burana
en Handel:
Die laatste deden ze een keer bij de Night of the Proms. Ik had kippevel op plekken waar ik niet van wist dat ik er kippevel kon krijgen. Wat was dat gaaf!!
quote:
quote:
Nou en?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 08:04 schreef JK1982 het volgende:
Goedemorgen!
Het regent hier pijpestelen..
Wou je in de tuin gaan zitten dan?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 08:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wat nou, nou en?
Het is fokking weekend en het is weer kloteweer..
Nu waarschijnlijk niet meerquote:
Neem een lekker bakkie koffie, dat scheelt misschien..quote:Op zaterdag 14 juli 2012 08:43 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nu waarschijnlijk niet meer
En ik ben al vanaf zeven uur wakker, maar nog helemaal niet uitgeslapen. Da's ook best jammer!
Sorry, ik doe alleen aan het echte werk..quote:Op zaterdag 14 juli 2012 08:46 schreef maffemuts het volgende:
En weer geen lekker ontbijtje of verse koffie in de SC
'K ga weer slapen
Gaat dat een beetje nu, of heb je begeleiding mee?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 08:47 schreef DJMO het volgende:
Mogguh :/
strakjes de jongens naar hun vader brengen ....
Ik neem ff een broodje en duik er zo weer inquote:Op zaterdag 14 juli 2012 08:49 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Neem een lekker bakkie koffie, dat scheelt misschien..
Geen koffie? Maargoed, er weer in duiken klinkt ook goed..quote:Op zaterdag 14 juli 2012 08:50 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik neem ff een broodje en duik er zo weer in
Ik drink thuis eigenlijk nooit koffie, terwijl ik het wel lekker vind... Vind het dan teveel moeite om voor mezelf koffie te zettenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 08:52 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Geen koffie? Maargoed, er weer in duiken klinkt ook goed..
Geniet ervan..
maar wil je dan ook een broodje met sardientjes?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 08:54 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik drink thuis eigenlijk nooit koffie, terwijl ik het wel lekker vind... Vind het dan teveel moeite om voor mezelf koffie te zetten.
Ik hoop wel dat ik nog ff lekker kan tukken straks, heb echt nog niet genoeg geslapen!
Jij hebt toch ook nog een partner, wil die geen koffie?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 08:54 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik drink thuis eigenlijk nooit koffie, terwijl ik het wel lekker vind... Vind het dan teveel moeite om voor mezelf koffie te zetten.
Ik hoop wel dat ik nog ff lekker kan tukken straks, heb echt nog niet genoeg geslapen!
Haha, da's ook een manier om er vanaf te komenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 08:57 schreef Pulver het volgende:
[..]
maar wil je dan ook een broodje met sardientjes?
Ik vond laatst een hele hoop blikjes met sardientjes en ze moeten op.
Die drinkt alleen maar thee. Met heul veul suiker! Mietjequote:Op zaterdag 14 juli 2012 08:57 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook nog een partner, wil die geen koffie?
Nouja, ik ga ook ff een pot koffie zetten en ondertussen even douchen..
Tot later!
Raar.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 08:58 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Haha, da's ook een manier om er vanaf te komen. Maar een broodje sardientjes lijkt me niet heel erg lekker, dus nee bedankt!
Ik heb nog nooit sardientjes gehad, maar ik stel me er bij voor dat het heel vies is, zo puur op broodquote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:00 schreef Pulver het volgende:
[..]
Raar.
Ik moet nog boodschapjes doen en ik moet zeker brood halen.
En niks gaat er boven een witte boterbam met sardientjes in olie.
Marmite is dan ook niet te vretenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:02 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit sardientjes gehad, maar ik stel me er bij voor dat het heel vies is, zo puur op brood. Maar dat dacht ik ook van marmite, dat dat heel vies zou zijn terwijl dat best meevalt!
Euh, niks. Ik heb ze ook gewoon niet in huisquote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:05 schreef Pulver het volgende:
[..]
Marmite is dan ook niet te vreten
Maar wat doe jij dan met sardientjes uit een blikkie, als je ze niet op een heerlijk vers plakje witbrood of op een bolletje gooit?
Wat een pussy inderdaad..quote:Op zaterdag 14 juli 2012 08:58 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Die drinkt alleen maar thee. Met heul veul suiker! Mietje
Doucheze!
Dat is wel fijn, succes dan maar.quote:
Jij ook al?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:01 schreef Merlijn het volgende:
Meuning... fokking veel te vroeg.... (en ik heb een houten kop)
Ik heb ze toch liever in de gewone olie.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:46 schreef Ireth het volgende:
Goeiemorgen!
Als je aan Susanne vraagt wat ze op brood wilt is het antwoord "vis met rooie saus!"
(Sardientjes in tomatensaus uit een blikje dus)
Dat dus.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:53 schreef Rucky het volgende:
Ontbijt bestaat hier uit koffie en een peuk op het moment. Zometeen eerst maar even wakker worden.
Foto!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:03 schreef Ireth het volgende:
Ik heb me vanmorgen in een broek weten te wurmen... waarvan ik het flauwe vermoeden heb dat ik me er vanavond uit moet knippen
Ik heb mijn ogen wel open maar geestelijk lig ik nog te slapen. Ik moest vanmorgen eerst uitzoeken welke dag het was.quote:
Het is 2012 vandaag....de hele dag!!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:06 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb mijn ogen wel open maar geestelijk lig ik nog te slapen. Ik moest vanmorgen eerst uitzoeken welke dag het was.
Ik zag het al op de telex staan.quote:
Ik moet zo toch eerst naar de winkel, ik zal wel voor je meenemen.quote:
Neem ook ff bier ee en een paar pakken wijn. Die goedkope van de aldiquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik moet zo toch eerst naar de winkel, ik zal wel voor je meenemen.
Uit de broodautomaat op de Oosterhamrikkade!quote:
Waar de neuk is de Oosterhamrikkade???quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:18 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Uit de broodautomaat op de Oosterhamrikkade!
Grunn!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:19 schreef Pulver het volgende:
[..]
Waar de neuk is de Oosterhamrikkade???
Ik ga juist om drank te halen anders kom ik het weekend niet door.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:18 schreef Pulver het volgende:
[..]
Neem ook ff bier ee en een paar pakken wijn. Die goedkope van de aldi
Ja, ik ga van Den Haag naar Groningen om een paar witte bammetjes te halen.quote:
Als je toch aan het rijden ben, lever dan even 1 rijstevlaai af in Utrechtquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:23 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ja, ik ga van Den Haag naar Groningen om een paar witte bammetjes te halen.
Zal ik onderweg nog even Limburg aandoen voor een paar vlaaien?
En dan via Den Helder rijden om een paar hollandse nieuwe mee te nemen?
Als ik toch onderweg ben
Je vroeg alleen waar je het kon halen, niet wat het meest logische was om het te halen :pquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:23 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ja, ik ga van Den Haag naar Groningen om een paar witte bammetjes te halen.
Zal ik onderweg nog even Limburg aandoen voor een paar vlaaien?
En dan via Den Helder rijden om een paar hollandse nieuwe mee te nemen?
Als ik toch onderweg ben
ik weet dat er weinig lengte verschil tussen Suus en jou is, maaruhh... haar broeken pas je niet!!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:03 schreef Ireth het volgende:
Ik heb me vanmorgen in een broek weten te wurmen... waarvan ik het flauwe vermoeden heb dat ik me er vanavond uit moet knippen
Ik hou niet van haring, tenzij ze drooggerookt is als bokking.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:25 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Je vroeg alleen waar je het kon halen, niet wat het meest logische was om het te halen :p
Het is er 1 van mij.. maar heb het flauw idee dat ik hem binnenkort naar haar kan doorschuivenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:26 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik weet dat er weinig lengte verschil tussen Suus en jou is, maaruhh... haar broeken pas je niet!!
Van mij mag jequote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:28 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik hou niet van haring, tenzij ze drooggerookt is als bokking.
Mag ik Den Helder overslaan?
(verdomme, nu heb ik ook best wel trek in een bokking)
Bij DJMO is het andersom die kan bijn a de broeken van haar dochter aan.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het is er 1 van mij.. maar heb het flauw idee dat ik hem binnenkort naar haar kan doorschuiven(mits ik hem nog heel hou vanavond met uittrekken
)
Lieve dolvina, ik woon nog steeds in een grote stad.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:29 schreef dolfina-chica het volgende:
pulver ik zou de bakker proberen voor brood... en anders heeft de fietsenmaker ook wel brood
En ik heb trek in haring.. met uitjes...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:28 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik hou niet van haring, tenzij ze drooggerookt is als bokking.
Mag ik Den Helder overslaan?
(verdomme, nu heb ik ook best wel trek in een bokking)
Nogmaals, haring is me te 'glad'quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
En ik heb trek in haring.. met uitjes...
Visboer? Bedoel, je woont niet in een boerengat. Er zal vast wel ergens een markt zijn op zaterdag en die staan meestal vol met visboeren. Hier staan er geloof ik 20 op een rij op de marktquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:33 schreef Pulver het volgende:
[..]
Nogmaals, haring is me te 'glad'
Maar een bokking gaat er wel in, lekker zout ook.
maar waar koop je dat om deze tijd?
Ik zou zo naar Scheveningen kunnen rijden, maar ik mag dan niet aangehouden worden.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Visboer? Bedoel, je woont niet in een boerengat. Er zal vast wel ergens een markt zijn op zaterdag en die staan meestal vol met visboeren. Hier staan er geloof ik 20 op een rij op de markt
misschien hebben ze daar wel brood??quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:31 schreef Pulver het volgende:
[..]
Lieve dolvfina, ik woon nog steeds in een grote stad.
Hier heb je geen bakkers, alleen maar supermarkten
Zou het? Misschien eerst even bellen, zo zonde als je voor niks rijdt omdat ze geen brood hebbenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:38 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
misschien hebben ze daar wel brood??
Wat de neuk is waldcorn-brood?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:41 schreef Ireth het volgende:
Ik krijg honger van dat geouwehoer over brood en vis. We lopen dus maar even naar de bakker. Mijn bestelde waldcorn-brood ophalen
In dat gat waar je woont zitten wel bakkers jokkebrokquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:31 schreef Pulver het volgende:
[..]
Lieve dolvina, ik woon nog steeds in een grote stad.
Hier heb je geen bakkers, alleen maar supermarkten
Maar die verkopen geen brood, maar alleen Van die grote turkse broden.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:44 schreef maffemuts het volgende:
[..]
In dat gat waar je woont zitten wel bakkers jokkebrok
En dat noemt zich n ventquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:54 schreef Pulver het volgende:
[..]
Maar die verkopen geen brood, maar alleen Van die grote turkse broden.
En dat kan ik in me ééntje niet op.
Geeft dikke virtuele knuf.quote:
Ik ben een tijdje niet online geweest, maar heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:55 schreef maffemuts het volgende:
Oh en Ehhe, late reactie, maar mijn man is bij de kleine in het ziekenhuis, kortom we waren gescheiden van elkaar
en voor de nieuwschierigen, de oudste heeft braaf haar medicatie op tijd gehad, en daarna is ze lekker naast mij in slaap gevallen. Tot ergens gedurende de nacht, toen is ze op autopilot na het plassen op de wc naar haar eigen bedje verhuist.
(zie die quoteupdate's niet op m'n foon, vandaar dus de late antwoorden)
samenvatting is te lezen op m'n FB Pulver, das met plaatjes, makkelijker voor jouquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:58 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik ben een tijdje niet online geweest, maar heb ik iets gemist?
Ik zie een foto met patat met mayonaise en frietjes en appelmoes en een frikandel en nog meer patat met mayonaise en een soort van ragout. LEKKER!!!!!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:02 schreef maffemuts het volgende:
[..]
samenvatting is te lezen op m'n FB Pulver, das met plaatjes, makkelijker voor jou
zou ik ook doen inderdaadquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zou het? Misschien eerst even bellen, zo zonde als je voor niks rijdt omdat ze geen brood hebben
ja, dat schreef je echt met een V...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:40 schreef Pulver het volgende:
daar barsten ze van het brood!
(en schreev ic het egt med een V ?)
Je mag mijn schouder wel even lenen.quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:02 schreef maffemuts het volgende:
[..]
samenvatting is te lezen op m'n FB Pulver, das met plaatjes, makkelijker voor jou
Zoals Pompius Snikilus ooit zei:quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:08 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zou ik ook doen inderdaad
[..]
ja, dat schreef je echt met een V...
maar dat zal het bloed in je alcohol wel zijn
Selectief kijken noemen ze dat schat, geeft niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:08 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik zie een foto met patat met mayonaise en frietjes en appelmoes en een frikandel en nog meer patat met mayonaise en een soort van ragout. LEKKER!!!!!
Maar ik denk dat ik de verkeerde foto's bekijk
Dus je bent minder stuiterballetje nu.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:15 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Selectief kijken noemen ze dat schat, geeft niet.
korte samenvatting, jongste bijna 2jr ligt sinds Donderdag in het ziekenhuis na een aantal rampdagen met een fikse urineweginfectie, oudste moest gisteren geopereerd worden (was al gepland) ivm buisjes en amandelen. dus papa en mama moesten zich opsplitsen om de zorg aan beiden te kunnen geven. we zitten op _dit_ moment te wachten op de laatste uitslagen van de jongste zijn bloedonderzoek van deze morgen, zijn de waardes inderdaad aan het zakken mag hij straks naar huis. (dit ook met oog op het feit dat ik maandag 37w zwanger ben en ze dan liever partner en zwangere bij elkaar willen houden en stressfactor willen reduceren gaf de verpleegkundige vanmorgen aan) de rest van de behandeling voor de jongste zal dan thuis plaats vinden (medicatie en spoelen)
thnxie!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:19 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dus je bent minder stuiterballetje nu.
Had ik niet meegekregen, maffe...
Uiteraard wens ik je wel alle sterke hiermee.
Ik ook niet dat scheelt... eerst ren je weg voor n stier, en daarna laat je m slachten om m op te vreten. tis ook net voetbal, daar rennen 20 idioten achter een bal aan en als ze m eindelijk hebben schoppen ze m weer weg... en die 2 andere idioten die wachten gewoon tot de bal bij hen komt.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:40 schreef Pulver het volgende:
Wat een zeikers weer op PowNed.
Ze snappen geen zak van stierenrennen.
Ben je nou helemaal naar de interweb bakker gelopen voor dit plaatje?quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:47 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ben je nou helemaal naar de interweb bakker gelopen voor dit plaatje?
Het ziet er wel heel erg lekker uit. Heb je er ook nog een plaatje van een heel erg landelijk eitje bij?quote:
Geen idee van welke vogel ze zijn, maar ik zeg:quote:
n KIEVIT ... hoe kun je dat nou niet wetenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:01 schreef Pulver het volgende:
[..]
Geen idee van welke vogel ze zijn, maar ik zeg:
klutsen die handel! tomaatje erbij, gesnipperd uitje...beetje peper en zout....
jummie!!!
Afscheid Gerrit Komrijquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:06 schreef dolfina-chica het volgende:
ik heb wat gemist geloof ik.. uitvaart?
Link zegt scholeksterquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:04 schreef maffemuts het volgende:
[..]
n KIEVIT ... hoe kun je dat nou niet weten
zit ondertussen stiekumpjes nl1 te kijken, maarruh best wel indrukwekkend die uitvaart
Ik dus ook....quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:06 schreef dolfina-chica het volgende:
ik heb wat gemist geloof ik.. uitvaart?
Leuke uitvaart hoor, maar ik vond het boek beter.quote:
Doe nog maar een paar goede en leuke opmerkingen darr ben jij goed in.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:11 schreef Pulver het volgende:
[..]
Leuke uitvaart hoor, maar ik vond het boek beter.
Kinderen en dronken mensen spreken de waarheid... is je man dronken ?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:13 schreef Ireth het volgende:
Susanne over mijn broek....
"Ik vind hem wel sjiek hoor...."".. al dacht ik eerst dat het een maillot was!" [ afbeelding ]
En vervolgens mengt manlief zich in het gesprek...
"Je hebt wel dikke kuiten in die broek zeg..." [ afbeelding ]
... in de man, wijsheid in de kan!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:15 schreef Rucky het volgende:
[..]
Doe nog maar een paar goede en leuke opmerkingen darr ben jij goedin.
* Rucky schijt humeur op het moment heeft.
Nou....quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:15 schreef Rucky het volgende:
[..]
Doe nog maar een paar goede en leuke opmerkingen darr ben jij goedin.
* Rucky schijt humeur op het moment heeft.
Ik vind het een heul circus voor iets wat 'besloten' is.....quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:17 schreef Pulver het volgende:
[..]
Nou....
Als ze deze schijtmuziek op mijn begrafenis gaan spelen, ga ik net zo lief nog niet dood.
Wat een grafherrie!
Persoonlijk heb ik er een hekel aan wanneer een begrafenis tot een 'programma' wordt gemaakt.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind het een heul circus voor iets wat 'besloten' is.....
Eehhm... ik 'hou' er wel van.. begrafenissen, trouwerijen, ik kijk wel hoorquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:19 schreef Pulver het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik er een hekel aan wanneer een begrafenis tot een 'programma' wordt gemaakt.
Hoort gewoon niet.
Nonsens.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eehhm... ik 'hou' er wel van.. begrafenissen, trouwerijen, ik kijk wel hoor
Goed om te horen. Fijn dat het ook zo kanquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:22 schreef DJMO het volgende:
update ..
kinderen zijn bij paps, zo te horen hadden ze veel lol, communicatie tussen j en mij verliep soepeltjes, de situatie in acht genomen.
en nu .. weet ik niet wat ik moet gaan doen, behalve hardlopen vanmiddag
Ik vind dat zijn nabestaanden het ook ontzéttend uitbuitenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:24 schreef Pulver het volgende:
[..]
Nonsens.
Neem nou Andre Hazes.
Iedereen vond hem altijd een lul en hij was nooit de volkszanger.
Totdat ie dood ging, toen zat de hele Arena vol met "fans".
Omdat Andre dat zou gewild zou hebben...gatverdegadver...
* Pulver haalt brokjes kots uit z'n toetsenbord
Oww.. maar dat doe ik ook nie. Kijk er naar op tv (leedvermaak, ramptoerist, hoe je me wilt noemen) maar ga echt niet met een verlepte roos in zo'n galmbak zitten...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:24 schreef Pulver het volgende:
[..]
Nonsens.
Neem nou Andre Hazes.
Iedereen vond hem altijd een lul en hij was nooit de volkszanger.
Totdat ie dood ging, toen zat de hele Arena vol met "fans".
Omdat Andre dat zou gewild zou hebben...gatverdegadver...
* Pulver haalt brokjes kots uit z'n toetsenbord
En dan duurt de dag zo lang...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:22 schreef DJMO het volgende:
update ..
kinderen zijn bij paps, zo te horen hadden ze veel lol, communicatie tussen j en mij verliep soepeltjes, de situatie in acht genomen.
Nee, ik ken die hele kerel nietquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:30 schreef Pulver het volgende:
Heeft iemand wel eens een boek gelezen van Gerrit Komrij?
Voor de bonuspunten: welk boek was het en waar ging het over?
Ik moest google-en om te weten om wie het gingquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:30 schreef Pulver het volgende:
Heeft iemand wel eens een boek gelezen van Gerrit Komrij?
Voor de bonuspunten: welk boek was het en waar ging het over?
dat meen je toch ook weer niet serieus, hoop ikquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik moest google-en om te weten om wie het ging
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:34 schreef Pulver het volgende:
[..]
dat meen je toch ook weer niet serieus, hoop ik
Dat is wel fijn om te horen. En als je je verveeld dan heb ik nog een pc staan die geìnstalleerd moet worden.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:22 schreef DJMO het volgende:
update ..
Ik word trouwens wel altijd wel heel vrolijk van dit nummerquote:
kom maar brengenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:37 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat is wel fijn om te horen. En als je je verveeld dan heb ik nog een pc staan die geìnstalleerd moet worden.
Mijn pc is niet te tillen dus dat kan je makkelijk zeggen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
kom maar brengen
-edit- vervelen doe ik me trouwens niet, ben een magic deck in elkaar aan het zetten,
ja, speelde ik vroeger veel, en ik krijg nu een eigen (starters) deck mee, zodat ik het weer kan gaan oppakken <3quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
Mijn pc is niet te tillen dus dat kan je makkelijk zeggen.![]()
The Gathering?
Ik heb het nog nooit gespeeld.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
ja, speelde ik vroeger veel, en ik krijg nu een eigen (starters) deck mee, zodat ik het weer kan gaan oppakken <3
Als je een dreun wilt geven dan mag je er wel één van mij lenen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:06 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit van gehoord, maar daar zal de komende weken wel verandering in gaan komen
quote:
Pfff. da's al meer dan 10 jaar geleden.....quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
ja, speelde ik vroeger veel, en ik krijg nu een eigen (starters) deck mee, zodat ik het weer kan gaan oppakken <3
Ik ken het ook uit de jaren '90quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:13 schreef Merlijn het volgende:
[..]
[..]
Pfff. da's al meer dan 10 jaar geleden.....
Windows 7 herkent de partitionering vanzelf goed tegenwoordig. Gewoon hop, gaan met die banaan...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:16 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik ken het ook uit de jaren '90
Effe een ander vraagje. Heb jij nog tips om windows goed op een ssd te installeren?
ik heb een extra tegenspelerquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:13 schreef Merlijn het volgende:
[..]
[..]
Pfff. da's al meer dan 10 jaar geleden.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Dat dacht ik al maar ik kon niet zoveel vinden.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:18 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Windows 7 herkent de partitionering vanzelf goed tegenwoordig. Gewoon hop, gaan met die banaan...
pssst....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:29 schreef Merlijn het volgende:
[..]
pssst....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:29 schreef Merlijn het volgende:
[..]
pssst....Weet Belle dat je sprookjeskaartjes op bed speelt als ze er niet is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EEN EGOÏST IS IEMAND DIE NIET AAN MIJ DENKT!
Ik heb er net het stof afgeblazen, wilde kijken of ik ze nog had of had weggegooid.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:33 schreef Pulver het volgende:
[..]
Weet Belle dat je sprookjeskaartjes op bed speelt als ze er niet is?
ALS je er van af wil .. ik houd me me aanbevolenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:34 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik heb er net het stof afgeblazen, wilde kijken of ik ze nog had of had weggegooid.
Ik neem aan dat je het over de kaartjes hebt en niet over Bellequote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:34 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik heb er net het stof afgeblazen, wilde kijken of ik ze nog had of had weggegooid.
Ik zie niet de link tussen belle en kaartjes afstoffen....quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:38 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het over de kaartjes hebt en niet over Belle
met 2 stuks kruislings hangt een ssd ook vast hoorquote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:00 schreef Rucky het volgende:
Bijna alle hardware heb ik wel in reserve maar schroefjes om een hd vast te zetten mis ik.
Zo zit die nu ook.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:02 schreef Merlijn het volgende:
[..]
met 2 stuks kruislings hangt een ssd ook vast hoor
Maar als je de pc wilt verplaatsen dan is het wel handig.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:06 schreef Papabear het volgende:
Bij een ssd maakt het ook niet zoveel uit, aangezien er geen bewegende delen inzitten
Of luchtankers.quote:
Vooral die van 1000 mgr.quote:
Vooral de vaatwasser is erg welkom.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:21 schreef DJMO het volgende:
ik heb binnenkort btw een een busje met chauffeur nodig .. van p'gaal naar rotterdam voorlopig (als ik de spullen zoals vaatwasser en droger bij Rucky kan stallen ...)
ik krijg hem wel terug he als ik een huisje heb?quote:
Neem gewoon alles mee. Maar Dolfina heeft hele goede tips.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:23 schreef DJMO het volgende:
ik ga maar eens een gedtailleerde inboedeellijst maken van de spullen die ik op moet halen daar ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |