Oww.. maar dat doe ik ook nie. Kijk er naar op tv (leedvermaak, ramptoerist, hoe je me wilt noemen) maar ga echt niet met een verlepte roos in zo'n galmbak zitten...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:24 schreef Pulver het volgende:
[..]
Nonsens.
Neem nou Andre Hazes.
Iedereen vond hem altijd een lul en hij was nooit de volkszanger.
Totdat ie dood ging, toen zat de hele Arena vol met "fans".
Omdat Andre dat zou gewild zou hebben...gatverdegadver...
* Pulver haalt brokjes kots uit z'n toetsenbord
En dan duurt de dag zo lang...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:22 schreef DJMO het volgende:
update ..
kinderen zijn bij paps, zo te horen hadden ze veel lol, communicatie tussen j en mij verliep soepeltjes, de situatie in acht genomen.
en nu .. weet ik niet wat ik moet gaan doen, behalve hardlopen vanmiddag
Nee, ik ken die hele kerel nietquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:30 schreef Pulver het volgende:
Heeft iemand wel eens een boek gelezen van Gerrit Komrij?
Voor de bonuspunten: welk boek was het en waar ging het over?
Ik moest google-en om te weten om wie het gingquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:30 schreef Pulver het volgende:
Heeft iemand wel eens een boek gelezen van Gerrit Komrij?
Voor de bonuspunten: welk boek was het en waar ging het over?
dat meen je toch ook weer niet serieus, hoop ikquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik moest google-en om te weten om wie het ging
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:34 schreef Pulver het volgende:
[..]
dat meen je toch ook weer niet serieus, hoop ik
Dat is wel fijn om te horen. En als je je verveeld dan heb ik nog een pc staan die geìnstalleerd moet worden.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:22 schreef DJMO het volgende:
update ..
kinderen zijn bij paps, zo te horen hadden ze veel lol, communicatie tussen j en mij verliep soepeltjes, de situatie in acht genomen.
en nu .. weet ik niet wat ik moet gaan doen, behalve hardlopen vanmiddag
Ik word trouwens wel altijd wel heel vrolijk van dit nummerquote:
kom maar brengenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:37 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat is wel fijn om te horen. En als je je verveeld dan heb ik nog een pc staan die geìnstalleerd moet worden.
Mijn pc is niet te tillen dus dat kan je makkelijk zeggen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
kom maar brengen
-edit- vervelen doe ik me trouwens niet, ben een magic deck in elkaar aan het zetten,
ja, speelde ik vroeger veel, en ik krijg nu een eigen (starters) deck mee, zodat ik het weer kan gaan oppakken <3quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
Mijn pc is niet te tillen dus dat kan je makkelijk zeggen.![]()
The Gathering?
Ik heb het nog nooit gespeeld.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
ja, speelde ik vroeger veel, en ik krijg nu een eigen (starters) deck mee, zodat ik het weer kan gaan oppakken <3
Als je een dreun wilt geven dan mag je er wel één van mij lenen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:06 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit van gehoord, maar daar zal de komende weken wel verandering in gaan komen
quote:
Pfff. da's al meer dan 10 jaar geleden.....quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
ja, speelde ik vroeger veel, en ik krijg nu een eigen (starters) deck mee, zodat ik het weer kan gaan oppakken <3
Ik ken het ook uit de jaren '90quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:13 schreef Merlijn het volgende:
[..]
[..]
Pfff. da's al meer dan 10 jaar geleden.....
Windows 7 herkent de partitionering vanzelf goed tegenwoordig. Gewoon hop, gaan met die banaan...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:16 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik ken het ook uit de jaren '90
Effe een ander vraagje. Heb jij nog tips om windows goed op een ssd te installeren?
ik heb een extra tegenspelerquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:13 schreef Merlijn het volgende:
[..]
[..]
Pfff. da's al meer dan 10 jaar geleden.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Dat dacht ik al maar ik kon niet zoveel vinden.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:18 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Windows 7 herkent de partitionering vanzelf goed tegenwoordig. Gewoon hop, gaan met die banaan...
pssst....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:29 schreef Merlijn het volgende:
[..]
pssst....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:29 schreef Merlijn het volgende:
[..]
pssst....Weet Belle dat je sprookjeskaartjes op bed speelt als ze er niet is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EEN EGOÏST IS IEMAND DIE NIET AAN MIJ DENKT!
Ik heb er net het stof afgeblazen, wilde kijken of ik ze nog had of had weggegooid.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:33 schreef Pulver het volgende:
[..]
Weet Belle dat je sprookjeskaartjes op bed speelt als ze er niet is?
ALS je er van af wil .. ik houd me me aanbevolenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:34 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik heb er net het stof afgeblazen, wilde kijken of ik ze nog had of had weggegooid.
Ik neem aan dat je het over de kaartjes hebt en niet over Bellequote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:34 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik heb er net het stof afgeblazen, wilde kijken of ik ze nog had of had weggegooid.
Ik zie niet de link tussen belle en kaartjes afstoffen....quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:38 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het over de kaartjes hebt en niet over Belle
met 2 stuks kruislings hangt een ssd ook vast hoorquote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:00 schreef Rucky het volgende:
Bijna alle hardware heb ik wel in reserve maar schroefjes om een hd vast te zetten mis ik.
Zo zit die nu ook.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:02 schreef Merlijn het volgende:
[..]
met 2 stuks kruislings hangt een ssd ook vast hoor
Maar als je de pc wilt verplaatsen dan is het wel handig.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:06 schreef Papabear het volgende:
Bij een ssd maakt het ook niet zoveel uit, aangezien er geen bewegende delen inzitten
Of luchtankers.quote:
Vooral die van 1000 mgr.quote:
Vooral de vaatwasser is erg welkom.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:21 schreef DJMO het volgende:
ik heb binnenkort btw een een busje met chauffeur nodig .. van p'gaal naar rotterdam voorlopig (als ik de spullen zoals vaatwasser en droger bij Rucky kan stallen ...)
ik krijg hem wel terug he als ik een huisje heb?quote:
Neem gewoon alles mee. Maar Dolfina heeft hele goede tips.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:23 schreef DJMO het volgende:
ik ga maar eens een gedtailleerde inboedeellijst maken van de spullen die ik op moet halen daar ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |