Als dat zou kunnen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Zon!!! als je nog een beetje ruimte in je koffer hebt.... graag....
koffer woog maar 13 kg dus plek zat maar als in thuis kom zit jij in de zon hahaquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Zon!!! als je nog een beetje ruimte in je koffer hebt.... graag....
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:42 schreef belle1608 het volgende:
[..]
koffer woog maar 13 kg dus plek zat maar als in thuis kom zit jij in de zon haha
Heb je die al eens in actie gezien ?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:41 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dan kan het masker wel merlijn
uhh nee...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:43 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Heb je die al eens in actie gezien ?
Ze heeft wel gelijk. Macarena is van 1996 en Barbiegirl van 1997. En de 90's stonden bol van de foute hits. En ik vind het leuk.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:40 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Euh nee.![]()
We hebben het niet over Q Music Foute Party hits he?
Het wordt pas leuk als je dubstep met klassiek gaat mengen. Kan nog best verrassend resultaat opleveren:quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:45 schreef dolfina-chica het volgende:
niet mijn muziek...
rock loopt er anders bij...
metal ook
ik was alleen geen 15 meerquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:53 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk. Macarena is van 1996 en Barbiegirl van 1997. En de 90's stonden bol van de foute hits. En ik vind het leuk.
ik luister... kom er op terug als ie afgelopen is...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:53 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Het wordt pas leuk als je dubstep met klassiek gaat mengen. Kan nog best verrassend resultaat opleveren:
wel iets jonger..quote:
Willen jullie mij oud laten voelen.quote:
Jij was al oud....quote:
* Rucky slotje van de la met dreunen haalt.quote:
Jouw woorden ... Rucky gaat wel zonder problemen 50x een trap op en neerquote:
vind het inderdaad lekker om te horen, maar voornamelijk om het klassiekquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:53 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Het wordt pas leuk als je dubstep met klassiek gaat mengen. Kan nog best verrassend resultaat opleveren:
* Rucky volgt voorbeeld.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:03 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn kijkt naar klok....
en nog een bierje open trekt
Vaak is de hedendaagse dubstep/techno gebaseerd op een klassiek stuk hoorquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:03 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
vind het inderdaad lekker om te horen, maar voornamelijk om het klassiek
vanessa speelt wel lekker ja!!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:04 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Vaak is de hedendaagse dubstep/techno gebaseerd op een klassiek stuk hoor![]()
Vanessa Mae mixt klassieke muziek bijvoorbeeld met een electrische viool
Ik heb haar ooit een keer "live" op tv gezien, maar daarna nooit meerquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:07 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
vanessa speelt wel lekker ja!!
zit me te bedenken waar ik haar van ken...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:07 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik heb haar ooit een keer "live" op tv gezien, maar daarna nooit meerWas geweldig om te zien.
Puur? En dan kom je met Epica aanzetten?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:11 schreef Kentekenplaat het volgende:
Als er klassiek in zit heb ik het liever puur of zo:
Let op het woordje of.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:11 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Puur? En dan kom je met Epica aanzetten?
Zo moeilijk is dat nietquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:02 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Jouw woorden ... Rucky gaat wel zonder problemen 50x een trap op en neer
Petra Berger, daar heb ik ook een cd van.quote:
TMIquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:18 schreef Kentekenplaat het volgende:
...
Die laatste deden ze een keer bij de Night of the Proms. Ik had kippevel op plekken waar ik niet van wist dat ik er kippevel kon krijgen. Wat was dat gaaf!!
Ik heb daar ook geen moeite mee.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:18 schreef Kentekenplaat het volgende:
Puur klassiek vind ik dit allemaal erg goed:
Joseph Haydn
De Carmina Burana
en Handel:
Die laatste deden ze een keer bij de Night of the Proms. Ik had kippevel op plekken waar ik niet van wist dat ik er kippevel kon krijgen. Wat was dat gaaf!!
quote:
quote:
Nou en?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 08:04 schreef JK1982 het volgende:
Goedemorgen!
Het regent hier pijpestelen..
Wou je in de tuin gaan zitten dan?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 08:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wat nou, nou en?
Het is fokking weekend en het is weer kloteweer..
Nu waarschijnlijk niet meerquote:
Neem een lekker bakkie koffie, dat scheelt misschien..quote:Op zaterdag 14 juli 2012 08:43 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nu waarschijnlijk niet meer
En ik ben al vanaf zeven uur wakker, maar nog helemaal niet uitgeslapen. Da's ook best jammer!
Sorry, ik doe alleen aan het echte werk..quote:Op zaterdag 14 juli 2012 08:46 schreef maffemuts het volgende:
En weer geen lekker ontbijtje of verse koffie in de SC
'K ga weer slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |