Had ik al gezegd dat ik ook denk in plaatjesquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:21 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zeg maar waar je op vrolijk van wordt, misschien heb ik wel wat andere entertaiment.
Komt met de leeftijd Ireth.... hij is ook de jongste niet meer. Zelfs de TT is niet meer aangepast.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik ook denk in plaatjes
(zit ik me daar toch minutenlang met een quote onder mijn muisknop geplakt...)
quote:
Der gaat ook wat mis met een vervolg aanmaken.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik ook denk in plaatjes
(zit ik me daar toch minutenlang met een quote onder mijn muisknop geplakt...)
Nou ja, die TT is op zich nog steeds van toepassing.. ik heb hem nog niet gevonden iig!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:32 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Komt met de leeftijd Ireth.... hij is ook de jongste niet meer. Zelfs de TT is niet meer aangepast.
Ik kreeg anders net foto's doorgestuurd van een zekere bekende van ons.... daar is de zon iig aanwezigquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou ja, die TT is op zich nog steeds van toepassing.. ik heb hem nog niet gevonden iig!
Ja, daarom issie hier ook niequote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:34 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik kreeg anders net foto's doorgestuurd van een zekere bekende van ons.... daar is de zon iig aanwezig
Nee, anders had ik waarschijnlijk twee vrouwen in mijn bed gehad vanavondquote:
wie is die tweede dan. voor zover ik weet ben ik niet bij jequote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:36 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee, anders had ik waarschijnlijk twee vrouwen in mijn bed gehad vanavond
Ik denk ook weleens in plaatjesquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:36 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Fok had de hik zeker want de titel en op waren aangepast.quote:
Er zijn twee hamstertjes die verzorgd moeten worden en daar neemt ze gewoon de tijd voorquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:38 schreef Ireth het volgende:
Ik ga lekker mijn mand opzoeken![]()
Mijn dochter vind de vakantie namelijk het ultieme moment om elke dag om half 7 wakker te zijn.... terwijl ze er op schooldagen om half 8 uit gesleurd moet worden
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:41 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Er zijn twee hamstertjes die verzorgd moeten worden en daar neemt ze gewoon de tijd voor
Jij past er ook nog wel bij...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
wie is die tweede dan. voor zover ik weet ben ik niet bij je![]()
* DJMO flauwe bui heeft
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:40 schreef Inlognaam het volgende:
Maar
[..]
Ik denk ook weleens in plaatjes
Maar eentje daarvan is toch nog wel erg jong![]()
In plaatjes denken
2.00x2,20m en nog geen plek om te liggen....quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:42 schreef Inlognaam het volgende:
Dan hebben de dames het goed voor elkaar
Maar ik heb ook het hele bed voor mij zelf. Ben ik nu een dame of iemand die pech heeft deze nacht.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:42 schreef Inlognaam het volgende:
Dan hebben de dames het goed voor elkaar
Een dame in spe die pech heeft?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar ik heb ook het hele bed voor mij zelf. Ben ik nu een dame of iemand die pech heeft deze nacht.
Als je nu eens gewoon voor de verandering op de bank gaat maffen, dan hoef je daar niet over na te denken.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar ik heb ook het hele bed voor mij zelf Ben ik nu een dame of iemand die pech heeft deze nacht.
Laten we het daar maar op houden.quote:
De laatste keer dat ik dat deed lag vannelle in mijn bed.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:45 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Als je nu eens gewoon voor de verandering op de bank gaat maffen, dan hoef je daar niet over na te denken.
Huwelijksperikelen ?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:47 schreef Rucky het volgende:
[..]
Laten we het daar maar op houden.
[..]
De laatste keer dat ik dat deed lag vannelle in mijn bed.![]()
![]()
Als die op je ligt dan heb je toch het hele bed voor jezelf?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:47 schreef Ehhe het volgende:
Oeh, da's ook best wel eens lekker! Een heel bed voor jezelf. Ik vind ook dat ik het bed voor mezelf heb maar vriendlief denkt daar anders over
verkeerde tekst/versiequote:
Trampling....quote:
We moesten de volgende dag vroeg weg.quote:
zwijgend naast elkaar in de vrachtwagen....quote:
Zo vroeg wakker zijn zorgt iig ook niet voor 'n gezellig sfeertjequote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:52 schreef Merlijn het volgende:
[..]
zwijgend naast elkaar in de vrachtwagen....
quote:
quote:
Kan me niet schelen wie ik naast me heb, eerst koffie en een sigaret 's ochtends...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:53 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Zo vroeg wakker zijn zorgt iig ook niet voor 'n gezellig sfeertje
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Jij past er ook nog wel bij...
[..]Maar verandert niets aan het feit dat ik alsnog maar 0,25 cm van mijn bed kan gebruiken om in te liggen....
Ik wou net zeggen dat een kan koffie en een peuk veel goed maakt.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:55 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Kan me niet schelen wie ik naast me heb, eerst koffie en een sigaret 's ochtends...
Ja maar jij past overal.quote:
Ik moet eerst een tijdje wakker zijn voor ik überhaupt aanspreekbaar benquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:55 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Kan me niet schelen wie ik naast me heb, eerst koffie en een sigaret 's ochtends...
Slaap lekker Yska.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:55 schreef YskaFredriksson het volgende:
Oeee ik ga vandaag op tijd naar bed... Ook al s het over 5 minuten al 12u :p
* Merlijn doet autopiloot 's ochtends...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:57 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik moet eerst een tijdje wakker zijn voor ik überhaupt aanspreekbaar ben
niets liever dan dat zou willen..quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:36 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Haha lekker op tijdquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:55 schreef YskaFredriksson het volgende:
Oeee ik ga vandaag op tijd naar bed... Ook al s het over 5 minuten al 12u :p
Meestal wordt ik op mijn werk pas echt wakker.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:57 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn doet autopiloot 's ochtends...
Het vervelendst vind ik nog wel dat vriendlief heel actief en gezellig is 's ochtends. Dat matcht nietquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:57 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn doet autopiloot 's ochtends...
dan kruip je maar bovenop mequote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Jij past er ook nog wel bij...
[..]Maar verandert niets aan het feit dat ik alsnog maar 0,25 cm van mijn bed kan gebruiken om in te liggen....
Ze heeft beetje last van heimwee....quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:59 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ahjoh op vakantie zijn is toch ook lekker
Belleee! Jij vakantievierder!!!quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:45 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Als je nu eens gewoon voor de verandering op de bank gaat maffen, dan hoef je daar niet over na te denken.
eerst mijn peuk en naar de plee geweest zijn...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:57 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik moet eerst een tijdje wakker zijn voor ik überhaupt aanspreekbaar ben
Lol, kan belle niet zelf meer praten?quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:00 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Lol, kan belle niet zelf meer praten?. Maar heimwee is niet leuk nee. Sterkte dan nog de laatste paar dagen belle
Maar de volgende keer kunnen jullie samen de vakantie plannen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:03 schreef belle1608 het volgende:
en dan nog bijna een week want dan is hij op vakantie...
pff ik ken dit gevoel helemaal niet maar I don't like..
Tja, geplande dingen schuif je nou niet zomaar opzij...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar de volgende keer kunnen jullie samen de vakantie plannen.![]()
Als jullie elkaar niet zouden kunnen missen zou ook niet goed zijn.
No offence takenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:08 schreef dolfina-chica het volgende:
wel grappig... hoe mensen totaal verschillend in elkaar zitten... *gniffel*
sorry belle... sorry merlijn
Geniet van deze vakantie de volgende zal dubbel leuk zijn.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:08 schreef belle1608 het volgende:
das waar rucky maar het maakt het wel zwaar en niet voor herhaling vatbaar.. in ieder geval niet zo lang en ver weg
die zal ik onthoudenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:10 schreef Rucky het volgende:
[..]
Geniet van deze vakantie de volgende zal dubbel leuk zijn.
ik had het altijd te druk met lol hebben om iemand te missen.. tis dat ik moest bellen... of gebeld werd oid...quote:
huh?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:13 schreef Merlijn het volgende:
Hmmmz. Ik wordt gestalked maar weer te gaan draaien in mijn jeugddisco..... Tot nu toe heb ik er aardig omheen kunnen draaien, maar ik vrees dat ik dit keer toch wel moet....
Is een hele tijd gesloten geweest, nu heeft familie van een van mijn beste vrienden het weer opgepakt en heropening gedaan met themafeesten. Nu proberen hun dus mij weer daar voor een feestje heen te krijgen, maar ik heb 10 jaar niet meer voor publiek gedraaid, en zeker niet in die stijl....quote:
verkleden in dat thema... en dan jezelf een rol aannemen.. wordt het makkelijker vanquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:16 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Is een hele tijd gesloten geweest, nu heeft familie van een van mijn beste vrienden het weer opgepakt en heropening gedaan met themafeesten. Nu proberen hun dus mij weer daar voor een feestje heen te krijgen, maar ik heb 10 jaar niet meer voor publiek gedraaid, en zeker niet in die stijl....![]()
lees: ik durf niet goed
Ik zal een Deadmau5 masker opzetten....quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:20 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
verkleden in dat thema... en dan jezelf een rol aannemen.. wordt het makkelijker van
* dolfina-chica doet dat ook als ze met kinder-entertainment bezig is
Drum & Bass, Dubstep.quote:
Wie heeft het over jeugddisco....quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:22 schreef belle1608 het volgende:
herrie dus haha waar is de tijd dat in de jeugddisco top 40 gedraaid werd?
Ik wou net zeggen da t ik gegoogeld heb en laat maar niet zien.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:21 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik zal een Deadmau5 masker opzetten....
[ afbeelding ]
[..]
Drum & Bass, Dubstep.
Exact....quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:23 schreef belle1608 het volgende:
ah jouw oude disco waar je heen ging toen je nog een merlijntje was van een jaar of 17?
Dan wordt het tijdquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:25 schreef belle1608 het volgende:
*na haar 15e niet meer in een discotheek geweest is*
Toen ik een 17 jarig rukkertje was:quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:23 schreef belle1608 het volgende:
ah jouw oude disco waar je heen ging toen je nog een merlijntje was van een jaar of 17?
The horror....quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:27 schreef belle1608 het volgende:
bij mij iets van de ketchup song ofzo haha
Nou, je ligt af en toe ook in bed alsof je daar helemaal alleen ligt.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:47 schreef Ehhe het volgende:
Oeh, da's ook best wel eens lekker! Een heel bed voor jezelf. Ik vind ook dat ik het bed voor mezelf heb maar vriendlief denkt daar anders over
Nee,quote:
Moet je een dreun?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:28 schreef belle1608 het volgende:
[..]
haha heerlijk hier hebben we iedere dag 2 keer mini disco.. en ook macarena enzo haha
Al zou ik willen ik zou het idd niet kunnen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:30 schreef belle1608 het volgende:
[..]
kan er niets aan doen dat ze dat draaien haha. mij slaan rucky dat meen je toch niet
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:31 schreef Merlijn het volgende:
Heeft iemand hier nog een werkeloos simple versterkertje staan ?
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:25 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd
* Merlijn is toch meestal van de 80's en 90's
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
Al zou ik willen ik zou het idd niet kunnen.![]()
Euh nee.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:39 schreef belle1608 het volgende:
80's 90's vind ik ook erg leuk is ook barbiegirl en macarena haha
haha jammerquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:40 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Euh nee.![]()
We hebben het niet over Q Music Foute Party hits he?
Zon!!! als je nog een beetje ruimte in je koffer hebt.... graag....quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:40 schreef belle1608 het volgende:
goed ik ging slapen... trusten ik zal probere een beetje zon die kant op te sturen het wordt hier de komende dagen 30+
dan kan het masker wel merlijnquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:40 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Euh nee.![]()
Als dat zou kunnen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Zon!!! als je nog een beetje ruimte in je koffer hebt.... graag....
koffer woog maar 13 kg dus plek zat maar als in thuis kom zit jij in de zon hahaquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Zon!!! als je nog een beetje ruimte in je koffer hebt.... graag....
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:42 schreef belle1608 het volgende:
[..]
koffer woog maar 13 kg dus plek zat maar als in thuis kom zit jij in de zon haha
Heb je die al eens in actie gezien ?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:41 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dan kan het masker wel merlijn
uhh nee...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:43 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Heb je die al eens in actie gezien ?
Ze heeft wel gelijk. Macarena is van 1996 en Barbiegirl van 1997. En de 90's stonden bol van de foute hits. En ik vind het leuk.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:40 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Euh nee.![]()
Het wordt pas leuk als je dubstep met klassiek gaat mengen. Kan nog best verrassend resultaat opleveren:quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:45 schreef dolfina-chica het volgende:
niet mijn muziek...
rock loopt er anders bij...
metal ook
ik was alleen geen 15 meerquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:53 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk. Macarena is van 1996 en Barbiegirl van 1997. En de 90's stonden bol van de foute hits. En ik vind het leuk.
ik luister... kom er op terug als ie afgelopen is...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:53 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Het wordt pas leuk als je dubstep met klassiek gaat mengen. Kan nog best verrassend resultaat opleveren:
wel iets jonger..quote:
Willen jullie mij oud laten voelen.quote:
Jij was al oud....quote:
* Rucky slotje van de la met dreunen haalt.quote:
Jouw woorden ... Rucky gaat wel zonder problemen 50x een trap op en neerquote:
vind het inderdaad lekker om te horen, maar voornamelijk om het klassiekquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:53 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Het wordt pas leuk als je dubstep met klassiek gaat mengen. Kan nog best verrassend resultaat opleveren:
* Rucky volgt voorbeeld.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:03 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn kijkt naar klok....
en nog een bierje open trekt
Vaak is de hedendaagse dubstep/techno gebaseerd op een klassiek stuk hoorquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:03 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
vind het inderdaad lekker om te horen, maar voornamelijk om het klassiek
vanessa speelt wel lekker ja!!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:04 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Vaak is de hedendaagse dubstep/techno gebaseerd op een klassiek stuk hoor![]()
Vanessa Mae mixt klassieke muziek bijvoorbeeld met een electrische viool
Ik heb haar ooit een keer "live" op tv gezien, maar daarna nooit meerquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:07 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
vanessa speelt wel lekker ja!!
zit me te bedenken waar ik haar van ken...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:07 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik heb haar ooit een keer "live" op tv gezien, maar daarna nooit meerWas geweldig om te zien.
Puur? En dan kom je met Epica aanzetten?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:11 schreef Kentekenplaat het volgende:
Als er klassiek in zit heb ik het liever puur of zo:
Let op het woordje of.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:11 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Puur? En dan kom je met Epica aanzetten?
Zo moeilijk is dat nietquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:02 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Jouw woorden ... Rucky gaat wel zonder problemen 50x een trap op en neer
Petra Berger, daar heb ik ook een cd van.quote:
TMIquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:18 schreef Kentekenplaat het volgende:
...
Die laatste deden ze een keer bij de Night of the Proms. Ik had kippevel op plekken waar ik niet van wist dat ik er kippevel kon krijgen. Wat was dat gaaf!!
Ik heb daar ook geen moeite mee.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:18 schreef Kentekenplaat het volgende:
Puur klassiek vind ik dit allemaal erg goed:
Joseph Haydn
De Carmina Burana
en Handel:
Die laatste deden ze een keer bij de Night of the Proms. Ik had kippevel op plekken waar ik niet van wist dat ik er kippevel kon krijgen. Wat was dat gaaf!!
quote:
quote:
Nou en?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 08:04 schreef JK1982 het volgende:
Goedemorgen!
Het regent hier pijpestelen..
Wou je in de tuin gaan zitten dan?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 08:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wat nou, nou en?
Het is fokking weekend en het is weer kloteweer..
Nu waarschijnlijk niet meerquote:
Neem een lekker bakkie koffie, dat scheelt misschien..quote:Op zaterdag 14 juli 2012 08:43 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nu waarschijnlijk niet meer
En ik ben al vanaf zeven uur wakker, maar nog helemaal niet uitgeslapen. Da's ook best jammer!
Sorry, ik doe alleen aan het echte werk..quote:Op zaterdag 14 juli 2012 08:46 schreef maffemuts het volgende:
En weer geen lekker ontbijtje of verse koffie in de SC
'K ga weer slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |