Had ik al gezegd dat ik ook denk in plaatjesquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:21 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zeg maar waar je op vrolijk van wordt, misschien heb ik wel wat andere entertaiment.
Komt met de leeftijd Ireth.... hij is ook de jongste niet meer. Zelfs de TT is niet meer aangepast.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik ook denk in plaatjes
(zit ik me daar toch minutenlang met een quote onder mijn muisknop geplakt...)
quote:
Der gaat ook wat mis met een vervolg aanmaken.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik ook denk in plaatjes
(zit ik me daar toch minutenlang met een quote onder mijn muisknop geplakt...)
Nou ja, die TT is op zich nog steeds van toepassing.. ik heb hem nog niet gevonden iig!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:32 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Komt met de leeftijd Ireth.... hij is ook de jongste niet meer. Zelfs de TT is niet meer aangepast.
Ik kreeg anders net foto's doorgestuurd van een zekere bekende van ons.... daar is de zon iig aanwezigquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou ja, die TT is op zich nog steeds van toepassing.. ik heb hem nog niet gevonden iig!
Ja, daarom issie hier ook niequote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:34 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik kreeg anders net foto's doorgestuurd van een zekere bekende van ons.... daar is de zon iig aanwezig
Nee, anders had ik waarschijnlijk twee vrouwen in mijn bed gehad vanavondquote:
wie is die tweede dan. voor zover ik weet ben ik niet bij jequote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:36 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee, anders had ik waarschijnlijk twee vrouwen in mijn bed gehad vanavond
Ik denk ook weleens in plaatjesquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:36 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Fok had de hik zeker want de titel en op waren aangepast.quote:
Er zijn twee hamstertjes die verzorgd moeten worden en daar neemt ze gewoon de tijd voorquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:38 schreef Ireth het volgende:
Ik ga lekker mijn mand opzoeken![]()
Mijn dochter vind de vakantie namelijk het ultieme moment om elke dag om half 7 wakker te zijn.... terwijl ze er op schooldagen om half 8 uit gesleurd moet worden
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:41 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Er zijn twee hamstertjes die verzorgd moeten worden en daar neemt ze gewoon de tijd voor
Jij past er ook nog wel bij...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
wie is die tweede dan. voor zover ik weet ben ik niet bij je![]()
* DJMO flauwe bui heeft
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:40 schreef Inlognaam het volgende:
Maar
[..]
Ik denk ook weleens in plaatjes
Maar eentje daarvan is toch nog wel erg jong![]()
In plaatjes denken
2.00x2,20m en nog geen plek om te liggen....quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:42 schreef Inlognaam het volgende:
Dan hebben de dames het goed voor elkaar
Maar ik heb ook het hele bed voor mij zelf. Ben ik nu een dame of iemand die pech heeft deze nacht.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:42 schreef Inlognaam het volgende:
Dan hebben de dames het goed voor elkaar
Een dame in spe die pech heeft?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar ik heb ook het hele bed voor mij zelf. Ben ik nu een dame of iemand die pech heeft deze nacht.
Als je nu eens gewoon voor de verandering op de bank gaat maffen, dan hoef je daar niet over na te denken.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar ik heb ook het hele bed voor mij zelf Ben ik nu een dame of iemand die pech heeft deze nacht.
Laten we het daar maar op houden.quote:
De laatste keer dat ik dat deed lag vannelle in mijn bed.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:45 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Als je nu eens gewoon voor de verandering op de bank gaat maffen, dan hoef je daar niet over na te denken.
Huwelijksperikelen ?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:47 schreef Rucky het volgende:
[..]
Laten we het daar maar op houden.
[..]
De laatste keer dat ik dat deed lag vannelle in mijn bed.![]()
![]()
Als die op je ligt dan heb je toch het hele bed voor jezelf?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:47 schreef Ehhe het volgende:
Oeh, da's ook best wel eens lekker! Een heel bed voor jezelf. Ik vind ook dat ik het bed voor mezelf heb maar vriendlief denkt daar anders over
verkeerde tekst/versiequote:
Trampling....quote:
We moesten de volgende dag vroeg weg.quote:
zwijgend naast elkaar in de vrachtwagen....quote:
Zo vroeg wakker zijn zorgt iig ook niet voor 'n gezellig sfeertjequote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:52 schreef Merlijn het volgende:
[..]
zwijgend naast elkaar in de vrachtwagen....
quote:
quote:
Kan me niet schelen wie ik naast me heb, eerst koffie en een sigaret 's ochtends...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:53 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Zo vroeg wakker zijn zorgt iig ook niet voor 'n gezellig sfeertje
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Jij past er ook nog wel bij...
[..]Maar verandert niets aan het feit dat ik alsnog maar 0,25 cm van mijn bed kan gebruiken om in te liggen....
Ik wou net zeggen dat een kan koffie en een peuk veel goed maakt.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:55 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Kan me niet schelen wie ik naast me heb, eerst koffie en een sigaret 's ochtends...
Ja maar jij past overal.quote:
Ik moet eerst een tijdje wakker zijn voor ik überhaupt aanspreekbaar benquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:55 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Kan me niet schelen wie ik naast me heb, eerst koffie en een sigaret 's ochtends...
Slaap lekker Yska.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:55 schreef YskaFredriksson het volgende:
Oeee ik ga vandaag op tijd naar bed... Ook al s het over 5 minuten al 12u :p
* Merlijn doet autopiloot 's ochtends...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:57 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik moet eerst een tijdje wakker zijn voor ik überhaupt aanspreekbaar ben
niets liever dan dat zou willen..quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:36 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Haha lekker op tijdquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:55 schreef YskaFredriksson het volgende:
Oeee ik ga vandaag op tijd naar bed... Ook al s het over 5 minuten al 12u :p
Meestal wordt ik op mijn werk pas echt wakker.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:57 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn doet autopiloot 's ochtends...
Het vervelendst vind ik nog wel dat vriendlief heel actief en gezellig is 's ochtends. Dat matcht nietquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:57 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn doet autopiloot 's ochtends...
dan kruip je maar bovenop mequote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Jij past er ook nog wel bij...
[..]Maar verandert niets aan het feit dat ik alsnog maar 0,25 cm van mijn bed kan gebruiken om in te liggen....
Ze heeft beetje last van heimwee....quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:59 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ahjoh op vakantie zijn is toch ook lekker
Belleee! Jij vakantievierder!!!quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:45 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Als je nu eens gewoon voor de verandering op de bank gaat maffen, dan hoef je daar niet over na te denken.
eerst mijn peuk en naar de plee geweest zijn...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:57 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik moet eerst een tijdje wakker zijn voor ik überhaupt aanspreekbaar ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |