Lol, kan belle niet zelf meer praten?quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:00 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Lol, kan belle niet zelf meer praten?. Maar heimwee is niet leuk nee. Sterkte dan nog de laatste paar dagen belle
Maar de volgende keer kunnen jullie samen de vakantie plannen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:03 schreef belle1608 het volgende:
en dan nog bijna een week want dan is hij op vakantie...
pff ik ken dit gevoel helemaal niet maar I don't like..
Tja, geplande dingen schuif je nou niet zomaar opzij...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar de volgende keer kunnen jullie samen de vakantie plannen.![]()
Als jullie elkaar niet zouden kunnen missen zou ook niet goed zijn.
No offence takenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:08 schreef dolfina-chica het volgende:
wel grappig... hoe mensen totaal verschillend in elkaar zitten... *gniffel*
sorry belle... sorry merlijn
Geniet van deze vakantie de volgende zal dubbel leuk zijn.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:08 schreef belle1608 het volgende:
das waar rucky maar het maakt het wel zwaar en niet voor herhaling vatbaar.. in ieder geval niet zo lang en ver weg
die zal ik onthoudenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:10 schreef Rucky het volgende:
[..]
Geniet van deze vakantie de volgende zal dubbel leuk zijn.
ik had het altijd te druk met lol hebben om iemand te missen.. tis dat ik moest bellen... of gebeld werd oid...quote:
huh?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:13 schreef Merlijn het volgende:
Hmmmz. Ik wordt gestalked maar weer te gaan draaien in mijn jeugddisco..... Tot nu toe heb ik er aardig omheen kunnen draaien, maar ik vrees dat ik dit keer toch wel moet....
Is een hele tijd gesloten geweest, nu heeft familie van een van mijn beste vrienden het weer opgepakt en heropening gedaan met themafeesten. Nu proberen hun dus mij weer daar voor een feestje heen te krijgen, maar ik heb 10 jaar niet meer voor publiek gedraaid, en zeker niet in die stijl....quote:
verkleden in dat thema... en dan jezelf een rol aannemen.. wordt het makkelijker vanquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:16 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Is een hele tijd gesloten geweest, nu heeft familie van een van mijn beste vrienden het weer opgepakt en heropening gedaan met themafeesten. Nu proberen hun dus mij weer daar voor een feestje heen te krijgen, maar ik heb 10 jaar niet meer voor publiek gedraaid, en zeker niet in die stijl....![]()
lees: ik durf niet goed
Ik zal een Deadmau5 masker opzetten....quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:20 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
verkleden in dat thema... en dan jezelf een rol aannemen.. wordt het makkelijker van
* dolfina-chica doet dat ook als ze met kinder-entertainment bezig is
Drum & Bass, Dubstep.quote:
Wie heeft het over jeugddisco....quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:22 schreef belle1608 het volgende:
herrie dus haha waar is de tijd dat in de jeugddisco top 40 gedraaid werd?
Ik wou net zeggen da t ik gegoogeld heb en laat maar niet zien.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:21 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik zal een Deadmau5 masker opzetten....
[ afbeelding ]
[..]
Drum & Bass, Dubstep.
Exact....quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:23 schreef belle1608 het volgende:
ah jouw oude disco waar je heen ging toen je nog een merlijntje was van een jaar of 17?
Dan wordt het tijdquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:25 schreef belle1608 het volgende:
*na haar 15e niet meer in een discotheek geweest is*
Toen ik een 17 jarig rukkertje was:quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:23 schreef belle1608 het volgende:
ah jouw oude disco waar je heen ging toen je nog een merlijntje was van een jaar of 17?
The horror....quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:27 schreef belle1608 het volgende:
bij mij iets van de ketchup song ofzo haha
Nou, je ligt af en toe ook in bed alsof je daar helemaal alleen ligt.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:47 schreef Ehhe het volgende:
Oeh, da's ook best wel eens lekker! Een heel bed voor jezelf. Ik vind ook dat ik het bed voor mezelf heb maar vriendlief denkt daar anders over
Nee,quote:
Moet je een dreun?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:28 schreef belle1608 het volgende:
[..]
haha heerlijk hier hebben we iedere dag 2 keer mini disco.. en ook macarena enzo haha
Al zou ik willen ik zou het idd niet kunnen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:30 schreef belle1608 het volgende:
[..]
kan er niets aan doen dat ze dat draaien haha. mij slaan rucky dat meen je toch niet
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:31 schreef Merlijn het volgende:
Heeft iemand hier nog een werkeloos simple versterkertje staan ?
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:25 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd
* Merlijn is toch meestal van de 80's en 90's
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
Al zou ik willen ik zou het idd niet kunnen.![]()
Euh nee.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:39 schreef belle1608 het volgende:
80's 90's vind ik ook erg leuk is ook barbiegirl en macarena haha
haha jammerquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:40 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Euh nee.![]()
We hebben het niet over Q Music Foute Party hits he?
Zon!!! als je nog een beetje ruimte in je koffer hebt.... graag....quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:40 schreef belle1608 het volgende:
goed ik ging slapen... trusten ik zal probere een beetje zon die kant op te sturen het wordt hier de komende dagen 30+
dan kan het masker wel merlijnquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:40 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Euh nee.![]()
We hebben het niet over Q Music Foute Party hits he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |