Als dat zou kunnen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Zon!!! als je nog een beetje ruimte in je koffer hebt.... graag....
koffer woog maar 13 kg dus plek zat maar als in thuis kom zit jij in de zon hahaquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Zon!!! als je nog een beetje ruimte in je koffer hebt.... graag....
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:42 schreef belle1608 het volgende:
[..]
koffer woog maar 13 kg dus plek zat maar als in thuis kom zit jij in de zon haha
Heb je die al eens in actie gezien ?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:41 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dan kan het masker wel merlijn
uhh nee...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:43 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Heb je die al eens in actie gezien ?
Ze heeft wel gelijk. Macarena is van 1996 en Barbiegirl van 1997. En de 90's stonden bol van de foute hits. En ik vind het leuk.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:40 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Euh nee.![]()
We hebben het niet over Q Music Foute Party hits he?
Het wordt pas leuk als je dubstep met klassiek gaat mengen. Kan nog best verrassend resultaat opleveren:quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:45 schreef dolfina-chica het volgende:
niet mijn muziek...
rock loopt er anders bij...
metal ook
ik was alleen geen 15 meerquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:53 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk. Macarena is van 1996 en Barbiegirl van 1997. En de 90's stonden bol van de foute hits. En ik vind het leuk.
ik luister... kom er op terug als ie afgelopen is...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:53 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Het wordt pas leuk als je dubstep met klassiek gaat mengen. Kan nog best verrassend resultaat opleveren:
wel iets jonger..quote:
Willen jullie mij oud laten voelen.quote:
Jij was al oud....quote:
* Rucky slotje van de la met dreunen haalt.quote:
Jouw woorden ... Rucky gaat wel zonder problemen 50x een trap op en neerquote:
vind het inderdaad lekker om te horen, maar voornamelijk om het klassiekquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:53 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Het wordt pas leuk als je dubstep met klassiek gaat mengen. Kan nog best verrassend resultaat opleveren:
* Rucky volgt voorbeeld.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:03 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn kijkt naar klok....
en nog een bierje open trekt
Vaak is de hedendaagse dubstep/techno gebaseerd op een klassiek stuk hoorquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:03 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
vind het inderdaad lekker om te horen, maar voornamelijk om het klassiek
vanessa speelt wel lekker ja!!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:04 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Vaak is de hedendaagse dubstep/techno gebaseerd op een klassiek stuk hoor![]()
Vanessa Mae mixt klassieke muziek bijvoorbeeld met een electrische viool
Ik heb haar ooit een keer "live" op tv gezien, maar daarna nooit meerquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:07 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
vanessa speelt wel lekker ja!!
zit me te bedenken waar ik haar van ken...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:07 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik heb haar ooit een keer "live" op tv gezien, maar daarna nooit meerWas geweldig om te zien.
Puur? En dan kom je met Epica aanzetten?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:11 schreef Kentekenplaat het volgende:
Als er klassiek in zit heb ik het liever puur of zo:
Let op het woordje of.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:11 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Puur? En dan kom je met Epica aanzetten?
Zo moeilijk is dat nietquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:02 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Jouw woorden ... Rucky gaat wel zonder problemen 50x een trap op en neer
Petra Berger, daar heb ik ook een cd van.quote:
TMIquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:18 schreef Kentekenplaat het volgende:
...
Die laatste deden ze een keer bij de Night of the Proms. Ik had kippevel op plekken waar ik niet van wist dat ik er kippevel kon krijgen. Wat was dat gaaf!!
Ik heb daar ook geen moeite mee.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:18 schreef Kentekenplaat het volgende:
Puur klassiek vind ik dit allemaal erg goed:
Joseph Haydn
De Carmina Burana
en Handel:
Die laatste deden ze een keer bij de Night of the Proms. Ik had kippevel op plekken waar ik niet van wist dat ik er kippevel kon krijgen. Wat was dat gaaf!!
quote:
quote:
Nou en?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 08:04 schreef JK1982 het volgende:
Goedemorgen!
Het regent hier pijpestelen..
Wou je in de tuin gaan zitten dan?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 08:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wat nou, nou en?
Het is fokking weekend en het is weer kloteweer..
Nu waarschijnlijk niet meerquote:
Neem een lekker bakkie koffie, dat scheelt misschien..quote:Op zaterdag 14 juli 2012 08:43 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nu waarschijnlijk niet meer
En ik ben al vanaf zeven uur wakker, maar nog helemaal niet uitgeslapen. Da's ook best jammer!
Sorry, ik doe alleen aan het echte werk..quote:Op zaterdag 14 juli 2012 08:46 schreef maffemuts het volgende:
En weer geen lekker ontbijtje of verse koffie in de SC
'K ga weer slapen
Gaat dat een beetje nu, of heb je begeleiding mee?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 08:47 schreef DJMO het volgende:
Mogguh :/
strakjes de jongens naar hun vader brengen ....
Ik neem ff een broodje en duik er zo weer inquote:Op zaterdag 14 juli 2012 08:49 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Neem een lekker bakkie koffie, dat scheelt misschien..
Geen koffie? Maargoed, er weer in duiken klinkt ook goed..quote:Op zaterdag 14 juli 2012 08:50 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik neem ff een broodje en duik er zo weer in
Ik drink thuis eigenlijk nooit koffie, terwijl ik het wel lekker vind... Vind het dan teveel moeite om voor mezelf koffie te zettenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 08:52 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Geen koffie? Maargoed, er weer in duiken klinkt ook goed..
Geniet ervan..
maar wil je dan ook een broodje met sardientjes?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 08:54 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik drink thuis eigenlijk nooit koffie, terwijl ik het wel lekker vind... Vind het dan teveel moeite om voor mezelf koffie te zetten.
Ik hoop wel dat ik nog ff lekker kan tukken straks, heb echt nog niet genoeg geslapen!
Jij hebt toch ook nog een partner, wil die geen koffie?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 08:54 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik drink thuis eigenlijk nooit koffie, terwijl ik het wel lekker vind... Vind het dan teveel moeite om voor mezelf koffie te zetten.
Ik hoop wel dat ik nog ff lekker kan tukken straks, heb echt nog niet genoeg geslapen!
Haha, da's ook een manier om er vanaf te komenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 08:57 schreef Pulver het volgende:
[..]
maar wil je dan ook een broodje met sardientjes?
Ik vond laatst een hele hoop blikjes met sardientjes en ze moeten op.
Die drinkt alleen maar thee. Met heul veul suiker! Mietjequote:Op zaterdag 14 juli 2012 08:57 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook nog een partner, wil die geen koffie?
Nouja, ik ga ook ff een pot koffie zetten en ondertussen even douchen..
Tot later!
Raar.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 08:58 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Haha, da's ook een manier om er vanaf te komen. Maar een broodje sardientjes lijkt me niet heel erg lekker, dus nee bedankt!
Ik heb nog nooit sardientjes gehad, maar ik stel me er bij voor dat het heel vies is, zo puur op broodquote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:00 schreef Pulver het volgende:
[..]
Raar.
Ik moet nog boodschapjes doen en ik moet zeker brood halen.
En niks gaat er boven een witte boterbam met sardientjes in olie.
Marmite is dan ook niet te vretenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:02 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit sardientjes gehad, maar ik stel me er bij voor dat het heel vies is, zo puur op brood. Maar dat dacht ik ook van marmite, dat dat heel vies zou zijn terwijl dat best meevalt!
Euh, niks. Ik heb ze ook gewoon niet in huisquote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:05 schreef Pulver het volgende:
[..]
Marmite is dan ook niet te vreten
Maar wat doe jij dan met sardientjes uit een blikkie, als je ze niet op een heerlijk vers plakje witbrood of op een bolletje gooit?
Wat een pussy inderdaad..quote:Op zaterdag 14 juli 2012 08:58 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Die drinkt alleen maar thee. Met heul veul suiker! Mietje
Doucheze!
Dat is wel fijn, succes dan maar.quote:
Jij ook al?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:01 schreef Merlijn het volgende:
Meuning... fokking veel te vroeg.... (en ik heb een houten kop)
Ik heb ze toch liever in de gewone olie.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:46 schreef Ireth het volgende:
Goeiemorgen!
Als je aan Susanne vraagt wat ze op brood wilt is het antwoord "vis met rooie saus!"
(Sardientjes in tomatensaus uit een blikje dus)
Dat dus.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:53 schreef Rucky het volgende:
Ontbijt bestaat hier uit koffie en een peuk op het moment. Zometeen eerst maar even wakker worden.
Foto!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:03 schreef Ireth het volgende:
Ik heb me vanmorgen in een broek weten te wurmen... waarvan ik het flauwe vermoeden heb dat ik me er vanavond uit moet knippen
Ik heb mijn ogen wel open maar geestelijk lig ik nog te slapen. Ik moest vanmorgen eerst uitzoeken welke dag het was.quote:
Het is 2012 vandaag....de hele dag!!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:06 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb mijn ogen wel open maar geestelijk lig ik nog te slapen. Ik moest vanmorgen eerst uitzoeken welke dag het was.
Ik zag het al op de telex staan.quote:
Ik moet zo toch eerst naar de winkel, ik zal wel voor je meenemen.quote:
Neem ook ff bier ee en een paar pakken wijn. Die goedkope van de aldiquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik moet zo toch eerst naar de winkel, ik zal wel voor je meenemen.
Uit de broodautomaat op de Oosterhamrikkade!quote:
Waar de neuk is de Oosterhamrikkade???quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:18 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Uit de broodautomaat op de Oosterhamrikkade!
Grunn!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:19 schreef Pulver het volgende:
[..]
Waar de neuk is de Oosterhamrikkade???
Ik ga juist om drank te halen anders kom ik het weekend niet door.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:18 schreef Pulver het volgende:
[..]
Neem ook ff bier ee en een paar pakken wijn. Die goedkope van de aldi
Ja, ik ga van Den Haag naar Groningen om een paar witte bammetjes te halen.quote:
Als je toch aan het rijden ben, lever dan even 1 rijstevlaai af in Utrechtquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:23 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ja, ik ga van Den Haag naar Groningen om een paar witte bammetjes te halen.
Zal ik onderweg nog even Limburg aandoen voor een paar vlaaien?
En dan via Den Helder rijden om een paar hollandse nieuwe mee te nemen?
Als ik toch onderweg ben
Je vroeg alleen waar je het kon halen, niet wat het meest logische was om het te halen :pquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:23 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ja, ik ga van Den Haag naar Groningen om een paar witte bammetjes te halen.
Zal ik onderweg nog even Limburg aandoen voor een paar vlaaien?
En dan via Den Helder rijden om een paar hollandse nieuwe mee te nemen?
Als ik toch onderweg ben
ik weet dat er weinig lengte verschil tussen Suus en jou is, maaruhh... haar broeken pas je niet!!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:03 schreef Ireth het volgende:
Ik heb me vanmorgen in een broek weten te wurmen... waarvan ik het flauwe vermoeden heb dat ik me er vanavond uit moet knippen
Ik hou niet van haring, tenzij ze drooggerookt is als bokking.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:25 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Je vroeg alleen waar je het kon halen, niet wat het meest logische was om het te halen :p
Het is er 1 van mij.. maar heb het flauw idee dat ik hem binnenkort naar haar kan doorschuivenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:26 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik weet dat er weinig lengte verschil tussen Suus en jou is, maaruhh... haar broeken pas je niet!!
Van mij mag jequote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:28 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik hou niet van haring, tenzij ze drooggerookt is als bokking.
Mag ik Den Helder overslaan?
(verdomme, nu heb ik ook best wel trek in een bokking)
Bij DJMO is het andersom die kan bijn a de broeken van haar dochter aan.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het is er 1 van mij.. maar heb het flauw idee dat ik hem binnenkort naar haar kan doorschuiven(mits ik hem nog heel hou vanavond met uittrekken
)
Lieve dolvina, ik woon nog steeds in een grote stad.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:29 schreef dolfina-chica het volgende:
pulver ik zou de bakker proberen voor brood... en anders heeft de fietsenmaker ook wel brood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |