Ja, ik zie het.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:43 schreef Lienekien het volgende:
Ga je nou op alle posts van vanmiddag zitten reageren? Anderen hebben die discussie al gevoerd, hoor.
Ruiterlijk!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:46 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
oke je hebt gelijk, ik had een fout beeld van jullie
Jawel. Komt vanzelf weer goed. Ga niet weg.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:58 schreef sp3c het volgende:
man, toen ik hier vanmiddag kwam (dom gequote) dacht ik nog dat het een leuk en schattig topic was
halve dag later en het is ineens niet meer gezellig!
De naam misschien niet, maar de link naar het topic wel. Soms is het leuk om een beetje context te kunnen bekijken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:31 schreef lexgauw007 het volgende:
Als het je echt om de leuke fouten gaat is de naam van de foutenmaker totaal niet relevant.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:31 schreef lexgauw007 het volgende:
In dit topic komen veel betweters die blijkbaar de hele dag de tijd hebben om zich bezig te houden met het onderuit schoppen van andere mensen en het mooiste van alles......... ze wijzen anderen op fouten terwijl ze zelf de Nederlandse taal niet beheersen en bovendien, wie maakt er geen fouten?![]()
sta d'r gewoon boven zegquote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:14 schreef Lienekien het volgende:
Ik ga een beetje vrezen dat die quote-alert de doodsteek voor deze reeks wordt, met al die gequoten die het zich persoonlijk aantrekken.
Oh ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie bedoelt dat de gequote user erboven moet staan.
Goh, dit topic wordt ook steeds leukerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:06 schreef rakotto het volgende:
Gaan ze de boete nou annuleren of niet? Ik heb geen zin om boetes te betalen voor een boete.
Ccquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:53 schreef Copycat het volgende:
Hilarisch. Ga nu maar weer terug naar je vriendjes.
Ik let er niet op, het valt me op. Dat is een verschil.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:31 schreef lexgauw007 het volgende:
In dit topic komen veel betweters die blijkbaar de hele dag de tijd hebben om zich bezig te houden met het onderuit schoppen van andere mensen (...)
gelden - gelde - geguldenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:59 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Het gelde trouwens ook voor kinderen. En het was ook echt een Dagobert duck, ja.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:52 schreef JohnDDD het volgende:
Totaal eens met TS. Ik was zelf bij de officiële oefening van de openingsceremonie. Echt een onzinnige, totaal over-the-top geldverspelling. Gaat helemaal nergens over en was totaal kapitalistisch (met als ergste nog de reclame voor de NHS).
Pardon?quote:
Ah dat zag ik dus bij tweede en derde keer lezen ook nog niet eensquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:51 schreef AthCom het volgende:
[..]
Ik vond 'geldverspelling' best een grappige ver...spelling, is alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |