Dat is sowieso te 'heavy' voor het publiek. Dat kunnen de tere zieltjes niet aan.quote:
't was ook maar heel kort, hij hing aan een kenau van een verpleegster bij de vlaggenstok, toen de Olympische vlag werd gehesen. Een zeer broze, fragiele ouwe man, met een zonnebril op, die echt overeind gehouden moest worden. Jammer.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 02:19 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mohammed Ali? Die heb ik dan gemisst
Mja, wel Frankie Goes to Hollywood (quote:
Sja, is denk ik mede afhankelijk van het tijdstip waarop Hare Majesteit ter beschikking is denk ik. VOnd het al heel wat dat ze er zelf in meespeelde eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:54 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
ik vond dat filmpje met James Bond en Hare Majesteit die uit een helikopter donderen zo slecht in elkaar gedraaid. op het filmpje was het licht. had toch wel iets beter over na gedacht kunnen worden?
dat zal ook wel wat mee gespeeld hebben, maar als je geen geloofwaardig filmpje in elkaar kan zetten, doe dat dan ook niet en laat dat oude mens mooi. sowieso een waardeloze aouwe tang.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Sja, is denk ik mede afhankelijk van het tijdstip waarop Hare Majesteit ter beschikking is denk ik. VOnd het al heel wat dat ze er zelf in meespeelde eerlijk gezegd.
Ik vind het ook een veel minder sympathiek staatshoofd dan Beatrix, maar desalniettemin krijgt ze wel kuddo's voor haar medewerking van mij. Het merendeel van het publiek zal het verschil tussen licht en donker niet echt zijn opgevallen lijkt me zo.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:40 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
[..]
dat zal ook wel wat mee gespeeld hebben, maar als je geen geloofwaardig filmpje in elkaar kan zetten, doe dat dan ook niet en laat dat oude mens mooi. sowieso een waardeloze aouwe tang.
dat ze mee werkte is al heel wat. ook al hoeft ze alleen maar een kamer uit te lopen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik vind het ook een veel minder sympathiek staatshoofd dan Beatrix, maar desalniettemin krijgt ze wel kuddo's voor haar medewerking van mij. Het merendeel van het publiek zal het verschil tussen licht en donker niet echt zijn opgevallen lijkt me zo.
Het zal je verbazen hoeveel mensen dat soort secundaire details niet opvalt!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:48 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
[..]
dat ze mee werkte is al heel wat. ook al hoeft ze alleen maar een kamer uit te lopen.
dat zal de mensen toch wel zijn opgevallen als je in het stadion zit?
niet gezien, ik keek veel later pas.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Het zal je verbazen hoeveel mensen dat soort secundaire details niet opvalt!
Ik vond trouwens het openingsfilmpje met de libelle die richting London vliegt ook ingenieus in elkaar zitten bedenk ik me nu. Kleine kwinkslagen naar onder andere Eastenders en The Clash waren wel heel leuk gevonden!!
De NHS is tamelijk belangrijk voor de Britten. Die is opgericht toen het voedsel nog op de bon was, die zien dat als een enorme stap in de welvaart van het volk, dat iedereen die ziek is geholpen wordt. In andere landen laten ze mensen liever dood gaan of komen ze terug op de gedachte dat vooruitgangsdenken en de rol van gezondheidszorg daarin.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, misschien. Interessante bespiegeling op zich![]()
Maar tegenwoordig is het anders. Moet er een zo groot mogelijk publiek aangesproken worden. Regeert de commercie. Is dat goed? Nee natuurlijk, maar goed, wie gaat het anders betalen?
Maar bedien je hiermee wel je publiek? Serieus, wie, buiten de werknemers in de Britse zorgsector zelf, zit er nou te wachten op een theaterstukje van een kwartier over de National Health Service? Niemand. Maar hey, het wordt wel gewoon van tax payer's money gefinancierd natuurlijk. Van wie verwacht je dan nog bijval?
"Ja mijn man had kanker maar er was geen geld voor een medicijn, dat ging naar het Olympische theaterstukje dus nou is hij dood. Bedankt hoor Olympische gemeenschap"
Dat soort scenario's komt gewoon voor. Hoe moet je je dan voelen?
Dan had jij zeker gedacht dat het echt was.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:54 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
ik vond dat filmpje met James Bond en Hare Majesteit die uit een helikopter donderen zo slecht in elkaar gedraaid. op het filmpje was het licht. had toch wel iets beter over na gedacht kunnen worden?
Laten we het zo zeggen, dan had ik iets eerder gedacht dat het echt wasquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:31 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dan had jij zeker gedacht dat het echt was.
Dat mens is dik in de 80 en die wil je uit een helicopter laten springen...alleen?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 02:35 schreef yamazaki het volgende:
ipv een ongeloofwaardige nep queen, had ik de echte queen wel willen zien jumpen en landen in het midden van het stadium, jammer genoeg hingen er allerlei kabels in de weg.![]()
maar goed dat zou ze nooit doen of zelfs william & kate toestaan te doen, dat is wel weer de Britse preutsheid voor je. liever een goedkoop TV shotje dan het echte werk.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat mens is dik in de 80 en die wil je uit een helicopter laten springen...alleen?
Daarom zei ik ook alleen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |