abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 juli 2012 @ 02:40:55 #51
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_114754291
Ceremonie van 2008 blijft voor mij toch het vetst en mooist.
Feyenoord Rotterdam
  zaterdag 28 juli 2012 @ 02:58:59 #52
378177 Kotsdrol
Feel the Misery...
pi_114754585
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 23:42 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

En dan vergeten ze Iron Maiden :( :r
Daar zat ik stiekem ook op te wachten idd!
*Team Anti-Waaif*
pi_114754657
quote:

[..]

Dat is sowieso te 'heavy' voor het publiek. Dat kunnen de tere zieltjes niet aan. :P

Wat ik vreemder vond is dat Led Zeppelin niet voorbij kwam? Het kan zijn dat ik het gemist heb, maar dan moet het wel een heel kort stukje geweest zijn. Heb van begin tot eind gekeken.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 03:03:28 #54
355874 IPA
Bitter en Fruitig
pi_114754659
Het hele vlaggengebeuren dat zo'n 2 uur duurde moet eruit. Geweldige opening, lekker hoog tempo, allerlei facetten van Engeland vliegen je voorbij, maar al die schijtlanden die 1 voor 1 moeten komen binnendruppelen dat duurde me toch echt te lang.
pi_114756546
Team GB dat opkwam op Heroes _O_
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 12:13:32 #56
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_114759461
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 02:19 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Mohammed Ali? Die heb ik dan gemisst -O-
't was ook maar heel kort, hij hing aan een kenau van een verpleegster bij de vlaggenstok, toen de Olympische vlag werd gehesen. Een zeer broze, fragiele ouwe man, met een zonnebril op, die echt overeind gehouden moest worden. Jammer.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  zaterdag 28 juli 2012 @ 15:29:37 #57
366803 AthCom
Overigens ...
pi_114765823
quote:

[..]

Mja, wel Frankie Goes to Hollywood ( :r ), maar geen Maiden, Zeppelin, Priest of Motörhead. :N
Moira. is tof. :7
pi_114766590
ik vond dat filmpje met James Bond en Hare Majesteit die uit een helikopter donderen zo slecht in elkaar gedraaid. op het filmpje was het licht. had toch wel iets beter over na gedacht kunnen worden?
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
  zaterdag 28 juli 2012 @ 16:39:01 #59
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_114768554
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 15:54 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
ik vond dat filmpje met James Bond en Hare Majesteit die uit een helikopter donderen zo slecht in elkaar gedraaid. op het filmpje was het licht. had toch wel iets beter over na gedacht kunnen worden?
Sja, is denk ik mede afhankelijk van het tijdstip waarop Hare Majesteit ter beschikking is denk ik. VOnd het al heel wat dat ze er zelf in meespeelde eerlijk gezegd.
pi_114768624
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 16:39 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Sja, is denk ik mede afhankelijk van het tijdstip waarop Hare Majesteit ter beschikking is denk ik. VOnd het al heel wat dat ze er zelf in meespeelde eerlijk gezegd.
dat zal ook wel wat mee gespeeld hebben, maar als je geen geloofwaardig filmpje in elkaar kan zetten, doe dat dan ook niet en laat dat oude mens mooi. sowieso een waardeloze aouwe tang.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 16:46:44 #61
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_114768977
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 16:40 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:

[..]

dat zal ook wel wat mee gespeeld hebben, maar als je geen geloofwaardig filmpje in elkaar kan zetten, doe dat dan ook niet en laat dat oude mens mooi. sowieso een waardeloze aouwe tang.
Ik vind het ook een veel minder sympathiek staatshoofd dan Beatrix, maar desalniettemin krijgt ze wel kuddo's voor haar medewerking van mij. Het merendeel van het publiek zal het verschil tussen licht en donker niet echt zijn opgevallen lijkt me zo.
pi_114769092
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 16:46 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ik vind het ook een veel minder sympathiek staatshoofd dan Beatrix, maar desalniettemin krijgt ze wel kuddo's voor haar medewerking van mij. Het merendeel van het publiek zal het verschil tussen licht en donker niet echt zijn opgevallen lijkt me zo.
dat ze mee werkte is al heel wat. ook al hoeft ze alleen maar een kamer uit te lopen.
dat zal de mensen toch wel zijn opgevallen als je in het stadion zit?
  zaterdag 28 juli 2012 @ 16:54:45 #63
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_114769371
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 16:48 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:

[..]

dat ze mee werkte is al heel wat. ook al hoeft ze alleen maar een kamer uit te lopen.
dat zal de mensen toch wel zijn opgevallen als je in het stadion zit?
Het zal je verbazen hoeveel mensen dat soort secundaire details niet opvalt!

Ik vond trouwens het openingsfilmpje met de libelle die richting London vliegt ook ingenieus in elkaar zitten bedenk ik me nu. Kleine kwinkslagen naar onder andere Eastenders en The Clash waren wel heel leuk gevonden!!
pi_114769491
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 16:54 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Het zal je verbazen hoeveel mensen dat soort secundaire details niet opvalt!

Ik vond trouwens het openingsfilmpje met de libelle die richting London vliegt ook ingenieus in elkaar zitten bedenk ik me nu. Kleine kwinkslagen naar onder andere Eastenders en The Clash waren wel heel leuk gevonden!!
niet gezien, ik keek veel later pas.
pi_114770706
quote:
15s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Mja, misschien. Interessante bespiegeling op zich :Y

Maar tegenwoordig is het anders. Moet er een zo groot mogelijk publiek aangesproken worden. Regeert de commercie. Is dat goed? Nee natuurlijk, maar goed, wie gaat het anders betalen?

Maar bedien je hiermee wel je publiek? Serieus, wie, buiten de werknemers in de Britse zorgsector zelf, zit er nou te wachten op een theaterstukje van een kwartier over de National Health Service? Niemand. Maar hey, het wordt wel gewoon van tax payer's money gefinancierd natuurlijk. Van wie verwacht je dan nog bijval?

"Ja mijn man had kanker maar er was geen geld voor een medicijn, dat ging naar het Olympische theaterstukje dus nou is hij dood. Bedankt hoor Olympische gemeenschap :W "

Dat soort scenario's komt gewoon voor. Hoe moet je je dan voelen? -O-
De NHS is tamelijk belangrijk voor de Britten. Die is opgericht toen het voedsel nog op de bon was, die zien dat als een enorme stap in de welvaart van het volk, dat iedereen die ziek is geholpen wordt. In andere landen laten ze mensen liever dood gaan of komen ze terug op de gedachte dat vooruitgangsdenken en de rol van gezondheidszorg daarin.

Dus het lijkt mij dat het voor de Britten niet gaat om een industrie die in het zonnetje wordt gezet maar om een verworvenheid die ze al onderdeel van hun identiteit zien.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_114770896
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 15:54 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Dan had jij zeker gedacht dat het echt was.
pi_114772606
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 17:31 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dan had jij zeker gedacht dat het echt was.
Laten we het zo zeggen, dan had ik iets eerder gedacht dat het echt was :')
pi_114773507
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 02:35 schreef yamazaki het volgende:
ipv een ongeloofwaardige nep queen, had ik de echte queen wel willen zien jumpen en landen in het midden van het stadium, jammer genoeg hingen er allerlei kabels in de weg. -O-

maar goed dat zou ze nooit doen of zelfs william & kate toestaan te doen, dat is wel weer de Britse preutsheid voor je. liever een goedkoop TV shotje dan het echte werk.
Dat mens is dik in de 80 en die wil je uit een helicopter laten springen...alleen? :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_114775401
De Queen zelf laten springen zou te gek voor woorden zijn, een tandemsprong vergt al een half uurtje voorbereiding. Als je alleen springt, moet je zelf sturen, tegen wind in landen, op de juiste plek, nergens tegen botsen :P ....
Mij viel ook dat ze dag en nacht door elkaar haalden, niet zo erg, maar toch raar.

Bij Paul McCartney leek er wat fout te gaan met de muziek.

Van die industriëlen vond ik die danspasjes een beetje bizar, hoewel dat deel omtrent de industriële revolutie enorm indrukwekkend met goeie muziek was.
pi_114780163
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 18:51 schreef trovey het volgende:

[..]

Dat mens is dik in de 80 en die wil je uit een helicopter laten springen...alleen? :P

:o

gelukkig gaat het ook wel goed.

[ Bericht 16% gewijzigd door yamazaki op 28-07-2012 22:10:15 ]
  zondag 29 juli 2012 @ 14:12:13 #71
244933 trovey
Nachtoele
pi_114801629
quote:
Daarom zei ik ook alleen. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 29 juli 2012 @ 23:07:55 #72
862 Arcee
Look closer
pi_114826088
Louis van Gaal pleitte net voor afschaffen. ^O^
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_114915529
baas
pi_114956208
Gaat dit nu ook zo'n ceremonie worden waarvan je echt niks op youtube kan/mag vinden?

In elk geval: herinnert er zich iemand dat stukje met Rowan Atkinson die een wedstrijdje lopen deed op het strand? Op een bepaald moment zag je een toeschouwer in militaire outfit aan de rechterkant van het scherm. Was dat een referentie of zo?

Opmerkelijk: de broer van Atkinson is niet tevreden met de ceremonie, die volgens hem "parochiaal links" is:
http://www.telegraph.co.u(...)y.html#disqus_thread
pi_114956310
Totaal eens met TS. Ik was zelf bij de officiële oefening van de openingsceremonie. Echt een onzinnige, totaal over-the-top geldverspelling. Gaat helemaal nergens over en was totaal kapitalistisch (met als ergste nog de reclame voor de NHS).

:r
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')