Het lijkt meer op een onderbroek ...quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Het is toch een broek die ze aan heeft?
Dat is toch ook een broek?quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het lijkt meer op een onderbroek ...
Of een auto uit staptquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh verhipt, ik was heel dat 'broekje' vergetenIdd.
Al zullen ze met een strakke lange broek of gemiddelde rokje ook gewoon wachten tot je net je been hupt enzo.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 08:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
Tijdens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]http://www.dailymail.co.u(...)noia-revelation.html
In the UK ben je met kleding aan ook al snel chique hè. Normaal liggen ze altijd met hun rokje op hun buik op straat. Nee, ze is prachtig gekleed met haar prachtige nachtblauwe slippers.quote:But she still managed to look chic in her casual attire of blue skinny jeans, flips flops, a grey hoodie and red jacket.
Beetje late reactie en geheel offtopic, maar nee. Ze heeft wel van de week aangegeven dat ze graag een 5de zou willen hebben, maar dat dat er voorlopig niet inzit aangezien Jamie zoveel van huis isquote:
Heel charmant zo met die tong en dat handje.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:56 schreef Tim86 het volgende:
Dani Alves, voetballer van Barcelona
[ afbeelding ]
quote:
Sterker nog: hij heeft nog een aantal jaren in deze 'shape' in de Braziliaanse voetbalcompetitie meegevoetbaldquote:
Hij heeft wel een goed excuus:quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:19 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Sterker nog: hij heeft nog een aantal jaren in deze 'shape' in de Braziliaanse voetbalcompetitie meegevoetbald
Foto uit 2010:
[ afbeelding ]
Erica Terpstra-syndroomquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:33 schreef juultje84 het volgende:
Ronaldo...![]()
[ afbeelding ]
....topvoetballer....ooit....
[ afbeelding ]
Beter dan hangend vel.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
mevrouw rookhuizen ik vind dit niet bepaald flatteus.
whut ......quote:
Sorry. Ik zag het en ik moest snikken.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:49 schreef Copycat het volgende:
Videoclips van optredens vind ik niet echt hier passen.
Waarom niet?quote:Op zondag 15 juli 2012 12:49 schreef Copycat het volgende:
Videoclips van optredens vind ik niet echt hier passen.
Ach, zo. Wat is belangrijker een celeb onflatteus zien of een woordspelletje?quote:
Eén kiek uit die clip is genoeg.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ach, zo. Wat is belangrijker een celeb onflatteus zien of een woordspelletje?![]()
Kijk, dat is inderdaad passend hierquote:
Vind ik behoorlijk meevallen. Geen onflatteuze foto toch?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:49 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
wat vinden jullie van Keira Knightley ... ze ziet er zo oud uit..
Die stemmetjes "HEUH" die ze af en toe doet met een zware stem, dat past ook bij die XXXL heupen, wat een mensquote:Op zondag 15 juli 2012 12:46 schreef friekin_ het volgende:
De outfit is onflatteus, evenals haar kop
Ik ken haar niet maar geweldigquote:Op zondag 15 juli 2012 21:36 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
..Desperate Scousewife Layla Flaherty .. ik denk dat ze bekend is in engeland of zo.. ..
quote:
Done, maar volgens gaat het niet zozeer om de namen, maar meer om het feit dat sommigen bijna onherkenbaar zijn gewordenquote:Op zondag 15 juli 2012 22:34 schreef Ireth het volgende:
Kunnen er geen namen bijgezet worden? Ik hou echt niet meer bij wie wie is tegenwoordig...
Hmm heel onflatteus vind ik deze niet.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:29 schreef LovingMe het volgende:
Lindsay Lohan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou flatteus zijn die paddenkoppen nou niet bepaald of welquote:Op zondag 15 juli 2012 22:46 schreef static het volgende:
Het gaat erom dat ze onflatteus zijn, niet of ze onherkenbaar zijn geworden, daar hebben we dit topic voor: Sterren toen en nu #5
Dat is gewoon een leuke fotoquote:Op maandag 16 juli 2012 00:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Joseph Gordon-Levitt op ComicCon
Daar doe je hem wel een heel klein beetje te kort meequote:
Hij is, behalve 'een lekker ding', ook nog een hele goeie acteur, zoals in Mysterious Skin bijvoorbeeldquote:Op maandag 16 juli 2012 09:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hij is onder andere van 3rd Rock from the Sun
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |