SPOILER: Minecraft SC Servers!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topicventjes:![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
[ Bericht 2% gewijzigd door vogelkooi op 12-07-2012 11:40:00 ]Fear is the grease of society.
Nee wij zoeken ruige echte mannen om onze drank te promotenquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:23 schreef MineraalWater het volgende:
Ik ben het model voor de fotos ok. grgr.
Assof die lang levenquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:24 schreef MineraalWater het volgende:
Wat dacht je van levende beesten in jullie drank?
Blub nee, de basis wordt jenever.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:29 schreef vogelkooi het volgende:
Wordt wel lastig om 60y single malt uit dronten te gaan qc'en moet ik eerst 60 jaar wachten of die goed is, hoe doen andere brouwerijen dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.
Je mag het alleen jenever noemen als het uit Nederland komt en bepaalde plekken in België?quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Blub nee, de basis wordt jenever.
Jenever kent geen eisen qua samenstelling, dus dat is machtig mooi.
Dat onderscheid is er alleen op herkomst, niet op samenstelling.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:32 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Je mag het alleen jenever noemen als het uit Nederland komt en bepaalde plekken in België?
Klopt, het idee intrigeerd/t mij ook enorm omdat het allemaal niet extreem moeilijk hoeft te zien.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maar om serieus te zijn. Eigenlijk zou dat wel supervet zijn natuurlijk, zelf een drankje maken en die zo hard marketen dat het populair wordt. Indien het geen goeie toekomstperspectieven heeft, het recept verkopen aan Heineken.
Risico's nemen hoort erbij.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Klopt, het idee intrigeerd/t mij ook enorm omdat het allemaal niet extreem moeilijk hoeft te zien.
Je kunt bij wijze van spreken zelfs gewoon batches vodka en jenever kopen en er smaken aan toevoegen, zo simpel is het al.
Maar je hebt startkapitaal en lef nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je die markt pakt is het inderdaad ineens schijtsimpel, dan hoeft kwaliteit niet hoog in het vaandel te staanquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Risico's nemen hoort erbij.
Verder moet je het denk ik ook zo simpel mogelijk houden, maar eigenlijk moet het zo origineel zijn en vooral gericht aan de 16-20 jarigen of als het sterke drank is 18-25 jarigen.
Orginaliteit maakt het verschil.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:46 schreef MineraalWater het volgende:
HEY ALDIE ZAL IK JE EENS BLIJ MAKEN:JA DAT IS OGRASMERE-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha nee, staat goed!![]()
Je moet altijd kwaliteit leveren mang, vind ik. Het idee moet gewoon briljant en origineel zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Als je die markt pakt is het inderdaad ineens schijtsimpel, dan hoeft kwaliteit niet hoog in het vaandel te staan
Maar dan heb je nog wel een ludiek idee nodig
Je begrijpt wat ik bedoel met kwaliteit.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je moet altijd kwaliteit leveren mang, vind ik. Het idee moet gewoon briljant en origineel zijn.
Picasso zei ooit "good artists copy but great artists steal". Dat is wat Mr. Jobs ook deed. Dus of we moeten innovatief zijn of gewoon iets pakken en beter maken.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:46 schreef MineraalWater het volgende:
HEY ALDIE ZAL IK JE EENS BLIJ MAKEN:Wat heb jij voor kleine mond danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als dat bovenste je lip is tenminste![]()
De Beats zijn prima dingen voor Hip Hop en muziek genre's met lage bassen. Ondanks dat is Sennheiser inderdaad beter.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Je begrijpt wat ik bedoel met kwaliteit.
Beats by Dr. Dre is geen bang-for-buck maar verkoopt enorm goed. Sennheiser is beter en goedkoper, maar minder 'hip'.
Dat moet je zien te krijgen, het imago.
Nee man hahaha. Dat is onder bij mijn lip, ziet er best raar uit inderdaadquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:50 schreef shaderon het volgende:
[..]
Wat heb jij voor kleine mond dan
als dat bovenste je lip is tenminste![]()
Die bas is bij hiphop wel lekker, ja.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
De Beats zijn prima dingen voor Hip Hop en muziek genre's met lage bassen. Ondanks dat is Sennheiser inderdaad beter.
Ik stel voor, zoals Shawn Fanning ook deed met Airtime (bekende mensen) om bekende Nederlanders erbij te betrekken.
Haha, op zich he is dat niet eens zo slecht.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:54 schreef vogelkooi het volgende:
Soort geïmpregneerde tampons/sponsjes maken die hebben gewenteld in jenever/ethanol. Per stuk verpakt, en de 16jarige kan deze zijn/haar (man)pussy stoppen en wordt er zonder te drinken toch erg dronken. Alcohol kopen gaat pas vanaf 18 jaar binnenkort, maar ons product is in wezen heel iets anders. We verkopen ze als schoonmaak sponsjes, die en soort wolf is schaapskleren is.
Mensen die naar de sportschool gaan omdat ze dan een dergelijke 'status' krijgenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat volk spoort echt niet.
Naar de sportschool gaan
Dat kan ik wel zien ja.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat volk spoort echt niet.
Naar de sportschool gaan
Wie de fuck ben jij man, je praat allemaal onzin. Ben je 11 ofzo?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:07 schreef shaderon het volgende:
[..]
Mensen die naar de sportschool gaan omdat ze dan een dergelijke 'status' krijgen
Sportschool is wel te doen mits je een goede hebt natuurlijk. En met wat vrienden.
Datquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:08 schreef MineraalWater het volgende:
Ik snap dat ook niet, Of dat je jezelf gaat snijden om er vervolgens alcohol in te gieten
zegt de 'ultimate fighter'quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wie de fuck ben jij man, je praat allemaal onzin. Ben je 11 ofzo?
En gelukkig heb ik die in mijn garage, wat is je punt?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:10 schreef shaderon het volgende:
[..]
zegt de 'ultimate fighter'
Gelukkig heb ik in ons 2e huis een eigen sportkamer
. <--quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
En gelukkig heb ik die in mijn garage, wat is je punt?
yup die gaan er ook altijd door heen..quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
DAT IS LEKKER!
Ook champignons?
Alleen op die kkr server van bnerd kkr naaier dat ie is.. Zonder geldige redenquote:
Deze man weetquote:
omdat appelquote:
Omdat fagget adminquote:
Zing het voor onsquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:59 schreef vogelkooi het volgende:
Jullie zijn leuk, soms maken jullie en opmerking en krijg ik daar en idee voor en liedje bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawelllll me sky torenquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Moejje effies zeggen, als niemand met bestaande projecten verder gaat knip ik namelijk delen van de map weg om sneller te renderen.
Zeg het maar.
Nogal jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:40 schreef mschol het volgende:
[..]
als je dat er uberhaupt inziet dan ben je wel heel wanhopig..
dat welquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:55 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Nogal jaMaar het is wel leuk verzonnen
Nee, ik bedoel dat ik ga knippen, tenzij er iemand iets wil houden. Dan hou ik alles. Dus de hele map blijft gewoonquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:34 schreef delano.888 het volgende:
Als je alles gaat weg knippen waar niemand meer om vraagt dan is t ook niet echt de echte map maargoedik wil me eiland met kerk/groot huis/toren afmaken
remyminequote:
Echt hequote:Op donderdag 12 juli 2012 09:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
DO NOT REPLY TO THIS EMAIL! NO ONE WILL READ IT! IF YOU NEED TO CONTACT US PLEASE OPEN A TICKET IN THE CLIENT AREA
Sorryquote:Op donderdag 12 juli 2012 09:41 schreef vogelkooi het volgende:
AlDIE?? Eet je van twee walletjes?
Dacht ik net alle schaapjes op het droge te hebben...
De appel valt niet ver van de boom.
Topic.quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Pics van het dopje
kijk in topic danquote:Op donderdag 12 juli 2012 09:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
als je pics hebt moeten die in de OP komen
Hoe maak jij die?quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:12 schreef MineraalWater het volgende:
gerne in de op:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ code verwijderd ]
Mag ik ook?quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:12 schreef MineraalWater het volgende:
gerne in de op:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ code verwijderd ]
Maar hoe hou je de camera hoek hetzelfde en de belichting ook?quote:
Nice, jammer dat die mijn bril niet zietquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:12 schreef MineraalWater het volgende:
gerne in de op:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ code verwijderd ]
hij is geen mod geworden?quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:47 schreef MineraalWater het volgende:
Bob wat ben je toch depri de laatste tijd...
Yeahhquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik zweer op mijn hartje, als vic straks mod wordt donder ik een donald duckje in de blender, voeg er jenever aan toe en drink dat voor de webcam allemaal op.
twitter:DusDavid twitterde op dinsdag 10-07-2012 om 00:32:24gadver wat een walgelijke mensen op fok.nl weer.. en ofc anoniem.. kga t linkje nie eens tweeten.. reageer retweet
Iedereen is stomquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:47 schreef MineraalWater het volgende:
Bob wat ben je toch depri de laatste tijd...
Ik ben al zelfs admin geweest op een server..quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
bobber mod___!
We krijgen eerder vrede in het midden-oosten dan dat bobber of vic mod worden
owh mja niet boeiendquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ik heb het over mod op dit forum
Als iets creepy is...quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Als het je troost, de furbies schijnen terug te komen?
quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:28 schreef maurisioo het volgende:
Mijn map "The factory" is toegevoegd op deze zombie server
mc.dxgames.net
AlDie plsquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik zweer op mijn hartje, als vic straks mod wordt donder ik een donald duckje in de blender, voeg er jenever aan toe en drink dat voor de webcam allemaal op.
hier houd ik je aanquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat mag, ik ga het doen ook.quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat mag, ik ga het doen ook.
Moet het wel echt mod zijn, niet zoals dat stevenmac-gedoe van een poosje geleden waarbij de admin users foppen.
neuh, we zien het vanzelf wel of ik mod wordquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:18 schreef MineraalWater het volgende:
Vic gaat meteen een berichtje naar yvonne sturen.
Maak gewoon een kuttopic in KLB die ik dan kan sluiten ofzo. Anders doe je het nooitquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Geef het wel een paar dagen nadat hij mod is geworden, om te voorkomen dat de admins een grapje met ons uithalen.
yvonne checkt haar spytool, dit gaat je niet in dank worden afgenomenquote:
dat is juist grappigquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
quote het vooral ook nog even
quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
stevenmac sloot ook zogenaamd topics
van wie?quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
zijn twintigste ban ofzo___!
mail, zoals gevraagd werd.quote:
bobberquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:22 schreef gogosweden het volgende:
[..]
van wie?
[..]
mail, zoals gevraagd werd.
neeman, ik ben niet zo'n softiequote:Op donderdag 12 juli 2012 12:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
KLB gaat jou open rijten en jouw vlees rauw op eten Vic.
Oude jaargangen (pre 1972) bevatten loodhoudende inktquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nog verzoekjes qua jaargang donald duck?
Heb niet alle jaargangen compleet, liefst een dubbele
wacht even, dat zei ik ook alquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
KLB gaat jou open rijten en jouw vlees rauw op eten Vic.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:23 schreef EK-burger het volgende:
[..]
Oude jaargangen (pre 1972) bevatten loodhoudende inkt
GMTA broeder.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
wacht even, dat zei ik ook al
http://link.marktplaats.nl/576678185quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
pre 1972 is bijna niet meer te vinden en zal dus niet genuttigd worden
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hejje niet genoeg overwicht voor, niemand die naar je gaat luisteren.
PTA of CUL niks voor je?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Is wel zo, naar 'eeuwige vriendloze maagd' gaat niemand maar dan ook echt niemand luisteren. Kun je hoog en laag springen wat je wilt, maar dat gaat gewoon echt niet gebeuren. Kan je naam nog zo blauw zijn.
Ik heb zelf nog wel dubbele, ik red mij welquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:25 schreef EK-burger het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/576678185
alstu
ik een stuk of 4quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:30 schreef bobbernaut het volgende:
Ik heb trouwens maar 1 ban gehad op FOK!, 2 dagen..
ik geenquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:30 schreef bobbernaut het volgende:
Ik heb trouwens maar 1 ban gehad op FOK!, 2 dagen..
quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:32 schreef MineraalWater het volgende:
Ik ook 1 van 2 dagen omdat ik een hakenkruis posten met "All Heil Plexcon" erop
quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:32 schreef MineraalWater het volgende:
Ik ook 1 van 2 dagen omdat ik een hakenkruis posten met "All Heil Plexcon" erop
Post even dan lol.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:34 schreef MineraalWater het volgende:
En ik heb de foto in kwestie nogsteeds
quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:45 schreef Mender het volgende:
[..]
Doet ie toch niet.
Gisteren zou hij op de tekkit server komen. Heeft ie ook niet gedaan.
Sorry hoor, ik had werk te doenquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:45 schreef Mender het volgende:
[..]
Doet ie toch niet.
Gisteren zou hij op de tekkit server komen. Heeft ie ook niet gedaan.
Dm ploxquote:
hehe maakt ook niet uitquote:Op donderdag 12 juli 2012 13:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik had werk te doen![]()
Yay thanks, leukquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:12 schreef MineraalWater het volgende:
gerne in de op:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ code verwijderd ]
Niemand die dit ook maar interesseert?quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:28 schreef maurisioo het volgende:
Mijn map "The factory" is toegevoegd op deze zombie server
mc.dxgames.net
Eerst de duikboot terugquote:Op donderdag 12 juli 2012 13:43 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Niemand die dit ook maar interesseert?![]()
dure trekhaakquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oeh boy, voor 10k geldjes een offerte gemaakt. Deze jongen gaat hard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |