Mensen die naar de sportschool gaan omdat ze dan een dergelijke 'status' krijgenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat volk spoort echt niet.
Naar de sportschool gaan
Dat kan ik wel zien ja.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat volk spoort echt niet.
Naar de sportschool gaan
Wie de fuck ben jij man, je praat allemaal onzin. Ben je 11 ofzo?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:07 schreef shaderon het volgende:
[..]
Mensen die naar de sportschool gaan omdat ze dan een dergelijke 'status' krijgen
Sportschool is wel te doen mits je een goede hebt natuurlijk. En met wat vrienden.
Datquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:08 schreef MineraalWater het volgende:
Ik snap dat ook niet, Of dat je jezelf gaat snijden om er vervolgens alcohol in te gieten
zegt de 'ultimate fighter'quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wie de fuck ben jij man, je praat allemaal onzin. Ben je 11 ofzo?
En gelukkig heb ik die in mijn garage, wat is je punt?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:10 schreef shaderon het volgende:
[..]
zegt de 'ultimate fighter'
Gelukkig heb ik in ons 2e huis een eigen sportkamer
. <--quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
En gelukkig heb ik die in mijn garage, wat is je punt?
yup die gaan er ook altijd door heen..quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
DAT IS LEKKER!
Ook champignons?
Alleen op die kkr server van bnerd kkr naaier dat ie is.. Zonder geldige redenquote:
Deze man weetquote:
omdat appelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |