Risico's nemen hoort erbij.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Klopt, het idee intrigeerd/t mij ook enorm omdat het allemaal niet extreem moeilijk hoeft te zien.
Je kunt bij wijze van spreken zelfs gewoon batches vodka en jenever kopen en er smaken aan toevoegen, zo simpel is het al.
Maar je hebt startkapitaal en lef nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je die markt pakt is het inderdaad ineens schijtsimpel, dan hoeft kwaliteit niet hoog in het vaandel te staanquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Risico's nemen hoort erbij.
Verder moet je het denk ik ook zo simpel mogelijk houden, maar eigenlijk moet het zo origineel zijn en vooral gericht aan de 16-20 jarigen of als het sterke drank is 18-25 jarigen.
Orginaliteit maakt het verschil.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:46 schreef MineraalWater het volgende:
HEY ALDIE ZAL IK JE EENS BLIJ MAKEN:JA DAT IS OGRASMERE-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha nee, staat goed!![]()
Je moet altijd kwaliteit leveren mang, vind ik. Het idee moet gewoon briljant en origineel zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Als je die markt pakt is het inderdaad ineens schijtsimpel, dan hoeft kwaliteit niet hoog in het vaandel te staan
Maar dan heb je nog wel een ludiek idee nodig
Je begrijpt wat ik bedoel met kwaliteit.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je moet altijd kwaliteit leveren mang, vind ik. Het idee moet gewoon briljant en origineel zijn.
Picasso zei ooit "good artists copy but great artists steal". Dat is wat Mr. Jobs ook deed. Dus of we moeten innovatief zijn of gewoon iets pakken en beter maken.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:46 schreef MineraalWater het volgende:
HEY ALDIE ZAL IK JE EENS BLIJ MAKEN:Wat heb jij voor kleine mond danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als dat bovenste je lip is tenminste![]()
De Beats zijn prima dingen voor Hip Hop en muziek genre's met lage bassen. Ondanks dat is Sennheiser inderdaad beter.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Je begrijpt wat ik bedoel met kwaliteit.
Beats by Dr. Dre is geen bang-for-buck maar verkoopt enorm goed. Sennheiser is beter en goedkoper, maar minder 'hip'.
Dat moet je zien te krijgen, het imago.
Nee man hahaha. Dat is onder bij mijn lip, ziet er best raar uit inderdaadquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:50 schreef shaderon het volgende:
[..]
Wat heb jij voor kleine mond dan
als dat bovenste je lip is tenminste![]()
Die bas is bij hiphop wel lekker, ja.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
De Beats zijn prima dingen voor Hip Hop en muziek genre's met lage bassen. Ondanks dat is Sennheiser inderdaad beter.
Ik stel voor, zoals Shawn Fanning ook deed met Airtime (bekende mensen) om bekende Nederlanders erbij te betrekken.
Haha, op zich he is dat niet eens zo slecht.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:54 schreef vogelkooi het volgende:
Soort geïmpregneerde tampons/sponsjes maken die hebben gewenteld in jenever/ethanol. Per stuk verpakt, en de 16jarige kan deze zijn/haar (man)pussy stoppen en wordt er zonder te drinken toch erg dronken. Alcohol kopen gaat pas vanaf 18 jaar binnenkort, maar ons product is in wezen heel iets anders. We verkopen ze als schoonmaak sponsjes, die en soort wolf is schaapskleren is.
Mensen die naar de sportschool gaan omdat ze dan een dergelijke 'status' krijgenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat volk spoort echt niet.
Naar de sportschool gaan
Dat kan ik wel zien ja.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat volk spoort echt niet.
Naar de sportschool gaan
Wie de fuck ben jij man, je praat allemaal onzin. Ben je 11 ofzo?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:07 schreef shaderon het volgende:
[..]
Mensen die naar de sportschool gaan omdat ze dan een dergelijke 'status' krijgen
Sportschool is wel te doen mits je een goede hebt natuurlijk. En met wat vrienden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |