SPOILER: Minecraft SC Servers!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topicventjes:![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
[ Bericht 2% gewijzigd door vogelkooi op 12-07-2012 11:40:00 ]Fear is the grease of society.
Nee wij zoeken ruige echte mannen om onze drank te promotenquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:23 schreef MineraalWater het volgende:
Ik ben het model voor de fotos ok. grgr.
Assof die lang levenquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:24 schreef MineraalWater het volgende:
Wat dacht je van levende beesten in jullie drank?
Blub nee, de basis wordt jenever.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:29 schreef vogelkooi het volgende:
Wordt wel lastig om 60y single malt uit dronten te gaan qc'en moet ik eerst 60 jaar wachten of die goed is, hoe doen andere brouwerijen dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.
Je mag het alleen jenever noemen als het uit Nederland komt en bepaalde plekken in België?quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Blub nee, de basis wordt jenever.
Jenever kent geen eisen qua samenstelling, dus dat is machtig mooi.
Dat onderscheid is er alleen op herkomst, niet op samenstelling.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:32 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Je mag het alleen jenever noemen als het uit Nederland komt en bepaalde plekken in België?
Klopt, het idee intrigeerd/t mij ook enorm omdat het allemaal niet extreem moeilijk hoeft te zien.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maar om serieus te zijn. Eigenlijk zou dat wel supervet zijn natuurlijk, zelf een drankje maken en die zo hard marketen dat het populair wordt. Indien het geen goeie toekomstperspectieven heeft, het recept verkopen aan Heineken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |