hij is geen mod geworden?quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:47 schreef MineraalWater het volgende:
Bob wat ben je toch depri de laatste tijd...
Yeahhquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik zweer op mijn hartje, als vic straks mod wordt donder ik een donald duckje in de blender, voeg er jenever aan toe en drink dat voor de webcam allemaal op.
twitter:DusDavid twitterde op dinsdag 10-07-2012 om 00:32:24gadver wat een walgelijke mensen op fok.nl weer.. en ofc anoniem.. kga t linkje nie eens tweeten.. reageer retweet
Iedereen is stomquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:47 schreef MineraalWater het volgende:
Bob wat ben je toch depri de laatste tijd...
Ik ben al zelfs admin geweest op een server..quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
bobber mod___!
We krijgen eerder vrede in het midden-oosten dan dat bobber of vic mod worden
owh mja niet boeiendquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ik heb het over mod op dit forum
Als iets creepy is...quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Als het je troost, de furbies schijnen terug te komen?
quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:28 schreef maurisioo het volgende:
Mijn map "The factory" is toegevoegd op deze zombie server
mc.dxgames.net
AlDie plsquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik zweer op mijn hartje, als vic straks mod wordt donder ik een donald duckje in de blender, voeg er jenever aan toe en drink dat voor de webcam allemaal op.
hier houd ik je aanquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat mag, ik ga het doen ook.quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat mag, ik ga het doen ook.
Moet het wel echt mod zijn, niet zoals dat stevenmac-gedoe van een poosje geleden waarbij de admin users foppen.
neuh, we zien het vanzelf wel of ik mod wordquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:18 schreef MineraalWater het volgende:
Vic gaat meteen een berichtje naar yvonne sturen.
Maak gewoon een kuttopic in KLB die ik dan kan sluiten ofzo. Anders doe je het nooitquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Geef het wel een paar dagen nadat hij mod is geworden, om te voorkomen dat de admins een grapje met ons uithalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |